hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 12:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 246 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 246 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Deathrun XP Mód
HozzászólásElküldve: 2015.04.24. 22:39 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.02.28. 12:48
Hozzászólások: 51
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok! Valaki tudna segíteni ebben a pluginban ? "https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=12435" Annyit kellene hogy, melyik cvarra tegyem hogy STEAM ID alapján mentsen?

_________________
[steam]equiiinox1[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun XP Mód
HozzászólásElküldve: 2015.04.24. 23:39 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.24. 17:56
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Tessék, ez STEAM_ID -re menti:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. new const PLUGIN_NAME[] = "Deathrun XP";
  8.  
  9. new const drxp_version[] = "2.0";
  10.  
  11. new const LEVELS[10] = {
  12. 50,
  13. 100,
  14. 150,
  15. 200,
  16. 250,
  17. 300,
  18. 350,
  19. 400,
  20. 450,
  21. 500
  22. }
  23.  
  24. new drxp_playerxp[33], drxp_playerlevel[33];
  25. new drxp_kill, drxp_knife, drxp_grenade, drxp_hs, drxp_savexp, g_drxp_vault;
  26.  
  27. public plugin_init()
  28. {
  29. register_plugin(PLUGIN_NAME, drxp_version, "KronoS");
  30.  
  31. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "drxp_spawn", 1);
  32. register_event("DeathMsg", "drxp_death", "a");
  33.  
  34. drxp_savexp = register_cvar("drxp_savexp","1");
  35. drxp_kill = register_cvar("drxp_kill", "10");
  36. drxp_knife = register_cvar("drxp_knife","5");
  37. drxp_grenade = register_cvar("drxp_grenade","15");
  38. drxp_hs = register_cvar("drxp_hs","10");
  39.  
  40. g_drxp_vault = nvault_open("deathrun_xp");
  41.  
  42. register_concmd("amx_takexp", "cmd_take_exp", ADMIN_BAN, "<target> <amount>");
  43. register_concmd("amx_givexp", "cmd_give_exp", ADMIN_BAN, "<target> <amount>");
  44. }
  45.  
  46. public drxp_spawn(id)
  47. {
  48. if((drxp_playerlevel[id] < 10) && (drxp_playerxp[id] >= LEVELS[drxp_playerlevel[id]]))
  49. {
  50. client_print(id,print_chat,"[%s] Gratulalok!Szintet leptel!", PLUGIN_NAME);
  51. while(drxp_playerxp[id] >= LEVELS[drxp_playerlevel[id]])
  52. {
  53. drxp_playerlevel[id] += 1;
  54. }
  55. }
  56.  
  57. if(drxp_playerlevel[id] > 0)
  58. set_user_health(id, get_user_health(id) + 5*drxp_playerlevel[id]);
  59. }
  60.  
  61. public drxp_death()
  62. {
  63. new iVictim = read_data(2);
  64. new weapon, hitplace, attacker = get_user_attacker(iVictim,weapon,hitplace);
  65.  
  66. new victimname[32], wvar[32];
  67. get_user_name(iVictim,victimname,31);
  68. read_data(4, wvar, 31);
  69.  
  70. if(equal(wvar, "world", 5))
  71. return;
  72.  
  73. if(attacker < 1 || attacker > 32)
  74. return;
  75.  
  76. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_kill);
  77. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_grenade), victimname);
  78.  
  79. if(hitplace == HIT_HEAD)
  80. {
  81. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_hs);
  82. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t fejessel!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_hs), victimname);
  83. }
  84.  
  85. if(weapon == CSW_KNIFE)
  86. {
  87. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_knife);
  88. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t kessel!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_knife), victimname);
  89. }
  90. else if(weapon == CSW_HEGRENADE)
  91. {
  92. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_grenade);
  93. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t Granattal!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_grenade), victimname);
  94. }
  95.  
  96. drxp_hudinfo(attacker);
  97. }
  98.  
  99. public drxp_hudinfo(id)
  100. {
  101. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.2, 0, 3.0, 3.0);
  102. if(drxp_playerlevel[id] < 10)
  103. show_hudmessage(id, "Szint: %i^nXP: %i / %i", drxp_playerlevel[id], drxp_playerxp[id], LEVELS[drxp_playerlevel[id] + 1]);
  104. else
  105. show_hudmessage(id, "Szint: %i^nElerted a maximum szintet!", drxp_playerlevel[id]);
  106.  
  107. set_task(2.0, "drxp_hudinfo", id);
  108. }
  109.  
  110. public client_putinserver(id)
  111. {
  112. if(get_pcvar_num(drxp_savexp) == 1)
  113. LoadData(id);
  114.  
  115. set_task(10.0, "drxp_hudinfo", id);
  116. }
  117.  
  118. public client_disconnect(id)
  119. {
  120. if(get_pcvar_num(drxp_savexp) == 1)
  121. SaveData(id);
  122.  
  123. drxp_playerxp[id] = 0;
  124. drxp_playerlevel[id] = 0;
  125. }
  126.  
  127. public SaveData(id)
  128. {
  129. new AuthID[35];
  130. get_user_authid(id,AuthID,34);
  131.  
  132. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  133. format(vaultkey,63,"%s",AuthID);
  134. format(vaultdata,255,"%i#%i#",drxp_playerxp[id],drxp_playerlevel[id]);
  135. nvault_set(g_drxp_vault,vaultkey,vaultdata);
  136. return PLUGIN_CONTINUE;
  137. }
  138.  
  139. public LoadData(id)
  140. {
  141. new AuthID[35];
  142. get_user_authid(id,AuthID,34);
  143.  
  144. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  145. format(vaultkey,63,"%s",AuthID);
  146. format(vaultdata,255,"%i#%i#",drxp_playerxp[id],drxp_playerlevel[id]);
  147. nvault_get(g_drxp_vault,vaultkey,vaultdata,255);
  148.  
  149. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
  150.  
  151. new playerxp[32], playerlevel[32];
  152.  
  153. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
  154.  
  155. drxp_playerxp[id] = str_to_num(playerxp);
  156. drxp_playerlevel[id] = str_to_num(playerlevel);
  157.  
  158. return PLUGIN_CONTINUE;
  159. }
  160.  
  161. public cmd_give_exp(id, level, cid)
  162. {
  163. if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
  164. return PLUGIN_HANDLED
  165.  
  166. new target[32], amount[21], reason[21]
  167.  
  168. read_argv(1, target, 31)
  169. read_argv(2, amount, 20)
  170. read_argv(3, reason, 20)
  171.  
  172. new player = cmd_target(id, target, 8)
  173.  
  174. if(!player)
  175. return PLUGIN_HANDLED
  176.  
  177. new admin_name[32], player_name[32]
  178. get_user_name(id, admin_name, 31)
  179. get_user_name(player, player_name, 31)
  180.  
  181. new expnum = str_to_num(amount)
  182. client_print(0, print_chat, "ADMIN %s: addot %s xpt, neki: %s", admin_name, amount, player_name)
  183.  
  184. drxp_playerxp[player] += expnum
  185. SaveData(id)
  186.  
  187. return PLUGIN_CONTINUE
  188. }
  189.  
  190. public cmd_take_exp(id, level, cid)
  191. {
  192. if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
  193. return PLUGIN_HANDLED
  194.  
  195. new target[32], amount[21], reason[21]
  196.  
  197. read_argv(1, target, 31)
  198. read_argv(2, amount, 20)
  199. read_argv(3, reason, 20)
  200.  
  201. new player = cmd_target(id, target, 8)
  202.  
  203. if(!player)
  204. return PLUGIN_HANDLED
  205.  
  206. new admin_name[32], player_name[32]
  207.  
  208. get_user_name(id, admin_name, 31)
  209. get_user_name(player, player_name, 31)
  210.  
  211. new expnum = str_to_num(amount)
  212. client_print(0, print_chat, "ADMIN %s: elvett %s xpt, tole: %s", admin_name, amount, player_name)
  213.  
  214. drxp_playerxp[player] -= expnum
  215. SaveData(id)
  216.  
  217. return PLUGIN_CONTINUE
  218. }
  219. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  220. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  221. */

_________________
Üdvözlettel: AMX Mod X

[kozep]Magyar AMX Mod X weboldal: http://www.amxx.hu/site/index.php
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole