hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 228 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: adminoknak fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.25. 15:10 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Sziasztok! Valaki tudna nekem olyan fegyvermenüt küldeni ami minden kör elején csomagba csak adminoknak jön elő? nagyon megköszönném!!

_________________
Kép

87.229.77.40:27020


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: adminoknak fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.25. 15:29 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new bool:already[33];
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyvermenu", "playerspawn");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. }
  20. public playerspawn(id)
  21. {
  22. fegyvermenu(id);
  23. }
  24.  
  25. public fegyvermenu(id)
  26. {
  27. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  28. new jog = get_user_flags(id)
  29. if(jog && ADMIN_KICK)
  30. {
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33.  
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("Valassz fegyvert:", "handler")
  36. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48.  
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("Valassz fegyvert:", "handler")
  54. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]" , "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  63. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  64. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu);
  67. }
  68. }
  69.  
  70. return PLUGIN_HANDLED;
  71. }
  72.  
  73. public handler(id, menu, item)
  74. {
  75. if( item == MENU_EXIT )
  76. {
  77. menu_destroy(menu);
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80. already[id] = true;
  81. new data[6], szName[64];
  82. new access, callback;
  83. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  84. new key = str_to_num(data);
  85. switch(key)
  86. {
  87.  
  88. case 1:
  89. {
  90.  
  91. give_player_grenades(id);
  92. give_item(id, "weapon_knife");
  93. give_item(id, "weapon_deagle");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "weapon_m4a1");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. give_item(id, "ammo_556nato");
  101. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot! Ölj!");
  102. }
  103. case 2:
  104. {
  105.  
  106. give_player_grenades(id);
  107. give_item(id, "weapon_knife");
  108. give_item(id, "weapon_deagle");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "ammo_50ae");
  112. give_item(id, "weapon_ak47");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. give_item(id, "ammo_762nato");
  116. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot! Ölj!");
  117. }
  118. case 3:
  119. {
  120. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  121. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  122. {
  123. if(gWPCT < 2)
  124. {
  125.  
  126. give_player_grenades(id);
  127. give_item(id, "weapon_knife");
  128. give_item(id, "weapon_awp");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot! Ölj!");
  137. gWPCT++
  138. }
  139. else
  140. {
  141. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  142. fegyvermenu(id);
  143. }
  144. }
  145. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  146. {
  147. if(gWPTE < 2)
  148. {
  149.  
  150. give_player_grenades(id);
  151. give_item(id, "weapon_knife");
  152. give_item(id, "weapon_awp");
  153. give_item(id, "weapon_deagle");
  154. give_item(id, "ammo_50ae");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_338magnum");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot! Ölj!");
  161. gWPTE++
  162. }
  163. else
  164. {
  165. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  166. fegyvermenu(id);
  167. }
  168. }
  169.  
  170. }
  171. case 4:
  172. {
  173.  
  174. give_player_grenades(id);
  175. give_item(id, "weapon_knife");
  176. give_item(id, "weapon_deagle");
  177. give_item(id, "ammo_50ae");
  178. give_item(id, "ammo_50ae");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "weapon_m249");
  181. give_item(id, "ammo_556natobox");
  182. give_item(id, "ammo_556natobox");
  183. give_item(id, "ammo_556natobox");
  184. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot! Ölj!");
  185. }
  186. case 5:
  187. {
  188.  
  189. give_player_grenades(id);
  190. give_item(id, "weapon_knife");
  191. give_item(id, "weapon_deagle");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae")
  195. give_item(id, "weapon_aug");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. give_item(id, "ammo_556nato");
  199. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot! Ölj!");
  200. }
  201. case 6:
  202. {
  203.  
  204. give_player_grenades(id);
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "weapon_deagle");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae")
  210. give_item(id, "weapon_famas");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot! Ölj!");
  215. }
  216. case 7:
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_deagle");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae")
  225. give_item(id, "weapon_galil");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot! Ölj!");
  230. }
  231. case 8:
  232. {
  233.  
  234. give_player_grenades(id);
  235. give_item(id, "weapon_knife");
  236. give_item(id, "weapon_deagle");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae")
  240. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  241. give_item(id, "ammo_9mm");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. give_item(id, "ammo_9mm");
  244. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot! Ölj!");
  245. }
  246. case 9:
  247. {
  248.  
  249. give_player_grenades(id);
  250. give_item(id, "weapon_knife");
  251. give_item(id, "weapon_deagle");
  252. give_item(id, "ammo_50ae");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae")
  255. give_item(id, "weapon_xm1014");
  256. give_item(id, "ammo_buckshot");
  257. give_item(id, "ammo_buckshot");
  258. give_item(id, "ammo_buckshot");
  259. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot! Ölj!");
  260. }
  261. case 10:
  262. {
  263.  
  264. give_player_grenades(id);
  265. give_item(id, "weapon_knife");
  266. give_item(id, "weapon_deagle");
  267. give_item(id, "ammo_50ae");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae")
  270. give_item(id, "weapon_m3");
  271. give_item(id, "ammo_buckshot");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. give_item(id, "ammo_buckshot");
  274. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot! Ölj!");
  275. }
  276. case 11:
  277. {
  278.  
  279. give_player_grenades(id);
  280. give_item(id, "weapon_knife");
  281. give_item(id, "weapon_deagle");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae")
  285. give_item(id, "weapon_scout");
  286. give_item(id, "ammo_762nato");
  287. give_item(id, "ammo_762nato");
  288. give_item(id, "ammo_762nato");
  289. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot! Ölj!");
  290. }
  291. }
  292. return PLUGIN_HANDLED;
  293. }
  294.  
  295. stock give_player_grenades(index)
  296. {
  297. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  298. give_item(index, "weapon_flashbang");
  299. give_item(index, "weapon_flashbang");
  300. give_item(index, "item_thighpack");
  301. give_item(index, "item_assaultsuit");
  302. }

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: adminoknak fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.25. 15:42 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Beraktam és mindenkinek van

_________________
Kép

87.229.77.40:27020


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: adminoknak fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.25. 15:53 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.24. 17:56
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
joxxa4cfg írta:
Beraktam és mindenkinek van



Try this:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new bool:already[33];
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyvermenu", "playerspawn");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. }
  20. public playerspawn(id)
  21. {
  22. fegyvermenu(id);
  23. }
  24.  
  25. public fegyvermenu(id)
  26. {
  27. if(!is_user_alive(id))
  28. return PLUGIN_HANDLED;
  29. new jog = get_user_flags(id)
  30. if(jog & ADMIN_KICK)
  31. {
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34.  
  35. strip_user_weapons(id);
  36. new menu = menu_create("Valassz fegyvert:", "handler")
  37. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  46. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  47. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49.  
  50. menu_display(id, menu);
  51. }
  52. else
  53. {
  54. new menu = menu_create("Valassz fegyvert:", "handler")
  55. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]" , "3", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  63. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  64. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  65. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67. menu_display(id, menu);
  68. }
  69. }
  70.  
  71. return PLUGIN_HANDLED;
  72. }
  73.  
  74. public handler(id, menu, item)
  75. {
  76. if( item == MENU_EXIT )
  77. {
  78. menu_destroy(menu);
  79. return PLUGIN_HANDLED;
  80. }
  81. already[id] = true;
  82. new data[6], szName[64];
  83. new access, callback;
  84. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  85. new key = str_to_num(data);
  86. switch(key)
  87. {
  88.  
  89. case 1:
  90. {
  91.  
  92. give_player_grenades(id);
  93. give_item(id, "weapon_knife");
  94. give_item(id, "weapon_deagle");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "ammo_50ae");
  98. give_item(id, "weapon_m4a1");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. give_item(id, "ammo_556nato");
  101. give_item(id, "ammo_556nato");
  102. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot! Ölj!");
  103. }
  104. case 2:
  105. {
  106.  
  107. give_player_grenades(id);
  108. give_item(id, "weapon_knife");
  109. give_item(id, "weapon_deagle");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "ammo_50ae");
  112. give_item(id, "ammo_50ae");
  113. give_item(id, "weapon_ak47");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. give_item(id, "ammo_762nato");
  116. give_item(id, "ammo_762nato");
  117. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot! Ölj!");
  118. }
  119. case 3:
  120. {
  121. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  122. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  123. {
  124. if(gWPCT < 2)
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_awp");
  130. give_item(id, "weapon_deagle");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot! Ölj!");
  138. gWPCT++
  139. }
  140. else
  141. {
  142. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  143. fegyvermenu(id);
  144. }
  145. }
  146. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  147. {
  148. if(gWPTE < 2)
  149. {
  150.  
  151. give_player_grenades(id);
  152. give_item(id, "weapon_knife");
  153. give_item(id, "weapon_awp");
  154. give_item(id, "weapon_deagle");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot! Ölj!");
  162. gWPTE++
  163. }
  164. else
  165. {
  166. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  167. fegyvermenu(id);
  168. }
  169. }
  170.  
  171. }
  172. case 4:
  173. {
  174.  
  175. give_player_grenades(id);
  176. give_item(id, "weapon_knife");
  177. give_item(id, "weapon_deagle");
  178. give_item(id, "ammo_50ae");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "ammo_50ae");
  181. give_item(id, "weapon_m249");
  182. give_item(id, "ammo_556natobox");
  183. give_item(id, "ammo_556natobox");
  184. give_item(id, "ammo_556natobox");
  185. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot! Ölj!");
  186. }
  187. case 5:
  188. {
  189.  
  190. give_player_grenades(id);
  191. give_item(id, "weapon_knife");
  192. give_item(id, "weapon_deagle");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae");
  195. give_item(id, "ammo_50ae")
  196. give_item(id, "weapon_aug");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. give_item(id, "ammo_556nato");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot! Ölj!");
  201. }
  202. case 6:
  203. {
  204.  
  205. give_player_grenades(id);
  206. give_item(id, "weapon_knife");
  207. give_item(id, "weapon_deagle");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae");
  210. give_item(id, "ammo_50ae")
  211. give_item(id, "weapon_famas");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. give_item(id, "ammo_556nato");
  215. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot! Ölj!");
  216. }
  217. case 7:
  218. {
  219.  
  220. give_player_grenades(id);
  221. give_item(id, "weapon_knife");
  222. give_item(id, "weapon_deagle");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae");
  225. give_item(id, "ammo_50ae")
  226. give_item(id, "weapon_galil");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. give_item(id, "ammo_556nato");
  230. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot! Ölj!");
  231. }
  232. case 8:
  233. {
  234.  
  235. give_player_grenades(id);
  236. give_item(id, "weapon_knife");
  237. give_item(id, "weapon_deagle");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae");
  240. give_item(id, "ammo_50ae")
  241. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. give_item(id, "ammo_9mm");
  244. give_item(id, "ammo_9mm");
  245. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot! Ölj!");
  246. }
  247. case 9:
  248. {
  249.  
  250. give_player_grenades(id);
  251. give_item(id, "weapon_knife");
  252. give_item(id, "weapon_deagle");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae");
  255. give_item(id, "ammo_50ae")
  256. give_item(id, "weapon_xm1014");
  257. give_item(id, "ammo_buckshot");
  258. give_item(id, "ammo_buckshot");
  259. give_item(id, "ammo_buckshot");
  260. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot! Ölj!");
  261. }
  262. case 10:
  263. {
  264.  
  265. give_player_grenades(id);
  266. give_item(id, "weapon_knife");
  267. give_item(id, "weapon_deagle");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae");
  270. give_item(id, "ammo_50ae")
  271. give_item(id, "weapon_m3");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. give_item(id, "ammo_buckshot");
  274. give_item(id, "ammo_buckshot");
  275. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot! Ölj!");
  276. }
  277. case 11:
  278. {
  279.  
  280. give_player_grenades(id);
  281. give_item(id, "weapon_knife");
  282. give_item(id, "weapon_deagle");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae");
  285. give_item(id, "ammo_50ae")
  286. give_item(id, "weapon_scout");
  287. give_item(id, "ammo_762nato");
  288. give_item(id, "ammo_762nato");
  289. give_item(id, "ammo_762nato");
  290. ColorChat(id, BLUE, "[GAMER LEGENDS]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot! Ölj!");
  291. }
  292. }
  293. return PLUGIN_HANDLED;
  294. }
  295.  
  296. stock give_player_grenades(index)
  297. {
  298. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  299. give_item(index, "weapon_flashbang");
  300. give_item(index, "weapon_flashbang");
  301. give_item(index, "item_thighpack");
  302. give_item(index, "item_assaultsuit");
  303. }

_________________
Üdvözlettel: AMX Mod X

[kozep]Magyar AMX Mod X weboldal: http://www.amxx.hu/site/index.php
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: adminoknak fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.27. 17:45 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Na ez működik köszi szépen, ez hasznos plugin egyébként :mrgreen:
Esetleg segítenél ezt megcsinálni nekem, hogy a wp korlát ne legyen ha megkérlek szépen? :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new bool:already[33];
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyvermenu", "playerspawn");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. }
  20. public playerspawn(id)
  21. {
  22. fegyvermenu(id);
  23. }
  24.  
  25. public fegyvermenu(id)
  26. {
  27. if(!is_user_alive(id))
  28. return PLUGIN_HANDLED;
  29. new jog = get_user_flags(id)
  30. if(jog & ADMIN_KICK)
  31. {
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34.  
  35. strip_user_weapons(id);
  36. new menu = menu_create("Valassz fegyvert:", "handler")
  37. menu_additem(menu, "[M4A1 Csomag]", "1", 0);
  38. menu_additem(menu, "[AK47 Csomag]", "2", 0);
  39. menu_additem(menu, "[AWP Csomag] [Elso 3 Embernek!]", "3", 0);
  40. menu_additem(menu, "[MachineGun Csomag]", "4", 0);
  41. menu_additem(menu, "[AUG Csomag]", "5", 0);
  42. menu_additem(menu, "[FAMAS Csomag]", "6", 0);
  43. menu_additem(menu, "[Galil Csomag]", "7", 0);
  44. menu_additem(menu, "[SMG Csomag]", "8", 0);
  45. menu_additem(menu, "[Autoshotgun Csomag]^" [XM1014]^"", "9", 0);
  46. menu_additem(menu, "[Shotgun Csomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  47. menu_additem(menu, "[Scout Csomag]", "11", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49.  
  50. menu_display(id, menu);
  51. }
  52. else
  53. {
  54. new menu = menu_create("Valassz fegyvert:", "handler")
  55. menu_additem(menu, "[M4A1 Csomag]", "1", 0);
  56. menu_additem(menu, "[AK47 Csomag]", "2", 0);
  57. menu_additem(menu, "[AWP Csomag]" , "3", 0);
  58. menu_additem(menu, "[MachineGun Csomag]", "4", 0);
  59. menu_additem(menu, "[AUG Csomag]", "5", 0);
  60. menu_additem(menu, "[FAMAS Csomag]", "6", 0);
  61. menu_additem(menu, "[Galil Csomag]", "7", 0);
  62. menu_additem(menu, "[SMG Csomag]", "8", 0);
  63. menu_additem(menu, "[Autoshotgun \Csomag] \d [XM1014]", "9", 0);
  64. menu_additem(menu, "[Shotgun Csomag] \d (m3)", "10", 0);
  65. menu_additem(menu, "[Scout Csomag]", "11", 0);
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67. menu_display(id, menu);
  68. }
  69. }
  70.  
  71. return PLUGIN_HANDLED;
  72. }
  73.  
  74. public handler(id, menu, item)
  75. {
  76. if( item == MENU_EXIT )
  77. {
  78. menu_destroy(menu);
  79. return PLUGIN_HANDLED;
  80. }
  81. already[id] = true;
  82. new data[6], szName[64];
  83. new access, callback;
  84. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  85. new key = str_to_num(data);
  86. switch(key)
  87. {
  88.  
  89. case 1:
  90. {
  91.  
  92. give_player_grenades(id);
  93. give_item(id, "weapon_knife");
  94. give_item(id, "weapon_deagle");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "ammo_50ae");
  98. give_item(id, "weapon_m4a1");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. give_item(id, "ammo_556nato");
  101. give_item(id, "ammo_556nato");
  102. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  103. }
  104. case 2:
  105. {
  106.  
  107. give_player_grenades(id);
  108. give_item(id, "weapon_knife");
  109. give_item(id, "weapon_deagle");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "ammo_50ae");
  112. give_item(id, "ammo_50ae");
  113. give_item(id, "weapon_ak47");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. give_item(id, "ammo_762nato");
  116. give_item(id, "ammo_762nato");
  117. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  118. }
  119. case 3:
  120. {
  121. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  122. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  123. {
  124. if(gWPCT < 2)
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_awp");
  130. give_item(id, "weapon_deagle");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  138. gWPCT++
  139. }
  140. else
  141. {
  142. client_print(id, print_center, "Csak 40 ember wpzhet csapatonkent!");
  143. fegyvermenu(id);
  144. }
  145. }
  146. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  147. {
  148. if(gWPTE < 2)
  149. {
  150.  
  151. give_player_grenades(id);
  152. give_item(id, "weapon_knife");
  153. give_item(id, "weapon_awp");
  154. give_item(id, "weapon_deagle");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  162. gWPTE++
  163. }
  164. else
  165. {
  166. client_print(id, print_center, "Csak 40 ember wpzhet csapatonkent!");
  167. fegyvermenu(id);
  168. }
  169. }
  170.  
  171. }
  172. case 4:
  173. {
  174.  
  175. give_player_grenades(id);
  176. give_item(id, "weapon_knife");
  177. give_item(id, "weapon_deagle");
  178. give_item(id, "ammo_50ae");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "ammo_50ae");
  181. give_item(id, "weapon_m249");
  182. give_item(id, "ammo_556natobox");
  183. give_item(id, "ammo_556natobox");
  184. give_item(id, "ammo_556natobox");
  185. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  186. }
  187. case 5:
  188. {
  189.  
  190. give_player_grenades(id);
  191. give_item(id, "weapon_knife");
  192. give_item(id, "weapon_deagle");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae");
  195. give_item(id, "ammo_50ae")
  196. give_item(id, "weapon_aug");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. give_item(id, "ammo_556nato");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  201. }
  202. case 6:
  203. {
  204.  
  205. give_player_grenades(id);
  206. give_item(id, "weapon_knife");
  207. give_item(id, "weapon_deagle");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae");
  210. give_item(id, "ammo_50ae")
  211. give_item(id, "weapon_famas");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. give_item(id, "ammo_556nato");
  215. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  216. }
  217. case 7:
  218. {
  219.  
  220. give_player_grenades(id);
  221. give_item(id, "weapon_knife");
  222. give_item(id, "weapon_deagle");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae");
  225. give_item(id, "ammo_50ae")
  226. give_item(id, "weapon_galil");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. give_item(id, "ammo_556nato");
  230. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  231. }
  232. case 8:
  233. {
  234.  
  235. give_player_grenades(id);
  236. give_item(id, "weapon_knife");
  237. give_item(id, "weapon_deagle");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae");
  240. give_item(id, "ammo_50ae")
  241. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. give_item(id, "ammo_9mm");
  244. give_item(id, "ammo_9mm");
  245. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  246. }
  247. case 9:
  248. {
  249.  
  250. give_player_grenades(id);
  251. give_item(id, "weapon_knife");
  252. give_item(id, "weapon_deagle");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae");
  255. give_item(id, "ammo_50ae")
  256. give_item(id, "weapon_xm1014");
  257. give_item(id, "ammo_buckshot");
  258. give_item(id, "ammo_buckshot");
  259. give_item(id, "ammo_buckshot");
  260. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  261. }
  262. case 10:
  263. {
  264.  
  265. give_player_grenades(id);
  266. give_item(id, "weapon_knife");
  267. give_item(id, "weapon_deagle");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae");
  270. give_item(id, "ammo_50ae")
  271. give_item(id, "weapon_m3");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. give_item(id, "ammo_buckshot");
  274. give_item(id, "ammo_buckshot");
  275. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  276. }
  277. case 11:
  278. {
  279.  
  280. give_player_grenades(id);
  281. give_item(id, "weapon_knife");
  282. give_item(id, "weapon_deagle");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae");
  285. give_item(id, "ammo_50ae")
  286. give_item(id, "weapon_scout");
  287. give_item(id, "ammo_762nato");
  288. give_item(id, "ammo_762nato");
  289. give_item(id, "ammo_762nato");
  290. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  291. }
  292. }
  293. return PLUGIN_HANDLED;
  294. }
  295.  
  296. stock give_player_grenades(index)
  297. {
  298. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  299. give_item(index, "weapon_flashbang");
  300. give_item(index, "weapon_flashbang");
  301. give_item(index, "item_thighpack");
  302. give_item(index, "item_assaultsuit");
  303. }

_________________
Kép

87.229.77.40:27020


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: adminoknak fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 10:31 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.06.23. 10:48
Hozzászólások: 221
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Tessék, csapatonként 10 elegendő lesz?


Csatolmányok:
admin_fegyvermenu.sma [8.61 KiB]
Letöltve 24 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: adminoknak fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 17:00 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Már megvan

gWPCT++
gWPTE++

ezt a 2 parancsot átírtam így:

//GWPCT++
//gWPTE++

De azért köszi szépen :xicon_e_biggrin:

_________________
Kép

87.229.77.40:27020


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: adminoknak fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 17:25 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.16. 22:40
Hozzászólások: 30
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new bool:already[33];
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. register_clcmd("say /fegyvermenu", "playerspawn");
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  18. }
  19. public playerspawn(id)
  20. {
  21. fegyvermenu(id);
  22. }
  23.  
  24. public fegyvermenu(id)
  25. {
  26. if(!is_user_alive(id))
  27. return PLUGIN_HANDLED;
  28. new jog = get_user_flags(id)
  29. if(jog & ADMIN_KICK)
  30. {
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33.  
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("Valassz fegyvert:", "handler")
  36. menu_additem(menu, "[M4A1 Csomag]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "[AK47 Csomag]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "[AWP Csomag]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "[MachineGun Csomag]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "[AUG Csomag]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "[FAMAS Csomag]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "[Galil Csomag]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "[SMG Csomag]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "[Autoshotgun Csomag]^" [XM1014]^"", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "[Shotgun Csomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "[Scout Csomag]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48.  
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("Valassz fegyvert:", "handler")
  54. menu_additem(menu, "[M4A1 Csomag]", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "[AK47 Csomag]", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "[AWP Csomag]" , "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "[MachineGun Csomag]", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "[AUG Csomag]", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "[FAMAS Csomag]", "6", 0);
  60. menu_additem(menu, "[Galil Csomag]", "7", 0);
  61. menu_additem(menu, "[SMG Csomag]", "8", 0);
  62. menu_additem(menu, "[Autoshotgun \Csomag] \d [XM1014]", "9", 0);
  63. menu_additem(menu, "[Shotgun Csomag] \d (m3)", "10", 0);
  64. menu_additem(menu, "[Scout Csomag]", "11", 0);
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu);
  67. }
  68. }
  69.  
  70. return PLUGIN_HANDLED;
  71. }
  72.  
  73. public handler(id, menu, item)
  74. {
  75. if( item == MENU_EXIT )
  76. {
  77. menu_destroy(menu);
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80. already[id] = true;
  81. new data[6], szName[64];
  82. new access, callback;
  83. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  84. new key = str_to_num(data);
  85. switch(key)
  86. {
  87.  
  88. case 1:
  89. {
  90.  
  91. give_player_grenades(id);
  92. give_item(id, "weapon_knife");
  93. give_item(id, "weapon_deagle");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "weapon_m4a1");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. give_item(id, "ammo_556nato");
  101. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  102. }
  103. case 2:
  104. {
  105.  
  106. give_player_grenades(id);
  107. give_item(id, "weapon_knife");
  108. give_item(id, "weapon_deagle");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "ammo_50ae");
  112. give_item(id, "weapon_ak47");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. give_item(id, "ammo_762nato");
  116. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  117. }
  118. case 3:
  119. {
  120. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  121. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  122. {
  123. {
  124.  
  125. give_player_grenades(id);
  126. give_item(id, "weapon_knife");
  127. give_item(id, "weapon_awp");
  128. give_item(id, "weapon_deagle");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_338magnum");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  136.  
  137. }
  138. else
  139. {
  140. client_print(id, print_center, "Csak 40 ember wpzhet csapatonkent!");
  141. fegyvermenu(id);
  142. }
  143. }
  144. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  145. {
  146.  
  147. {
  148.  
  149. give_player_grenades(id);
  150. give_item(id, "weapon_knife");
  151. give_item(id, "weapon_awp");
  152. give_item(id, "weapon_deagle");
  153. give_item(id, "ammo_50ae");
  154. give_item(id, "ammo_50ae");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_338magnum");
  157. give_item(id, "ammo_338magnum");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  160.  
  161. }
  162. else
  163. {
  164. client_print(id, print_center, "Csak 40 ember wpzhet csapatonkent!");
  165. fegyvermenu(id);
  166. }
  167. }
  168.  
  169. }
  170. case 4:
  171. {
  172.  
  173. give_player_grenades(id);
  174. give_item(id, "weapon_knife");
  175. give_item(id, "weapon_deagle");
  176. give_item(id, "ammo_50ae");
  177. give_item(id, "ammo_50ae");
  178. give_item(id, "ammo_50ae");
  179. give_item(id, "weapon_m249");
  180. give_item(id, "ammo_556natobox");
  181. give_item(id, "ammo_556natobox");
  182. give_item(id, "ammo_556natobox");
  183. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  184. }
  185. case 5:
  186. {
  187.  
  188. give_player_grenades(id);
  189. give_item(id, "weapon_knife");
  190. give_item(id, "weapon_deagle");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_50ae")
  194. give_item(id, "weapon_aug");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  199. }
  200. case 6:
  201. {
  202.  
  203. give_player_grenades(id);
  204. give_item(id, "weapon_knife");
  205. give_item(id, "weapon_deagle");
  206. give_item(id, "ammo_50ae");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "ammo_50ae")
  209. give_item(id, "weapon_famas");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  214. }
  215. case 7:
  216. {
  217.  
  218. give_player_grenades(id);
  219. give_item(id, "weapon_knife");
  220. give_item(id, "weapon_deagle");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae")
  224. give_item(id, "weapon_galil");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  229. }
  230. case 8:
  231. {
  232.  
  233. give_player_grenades(id);
  234. give_item(id, "weapon_knife");
  235. give_item(id, "weapon_deagle");
  236. give_item(id, "ammo_50ae");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae")
  239. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. give_item(id, "ammo_9mm");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  244. }
  245. case 9:
  246. {
  247.  
  248. give_player_grenades(id);
  249. give_item(id, "weapon_knife");
  250. give_item(id, "weapon_deagle");
  251. give_item(id, "ammo_50ae");
  252. give_item(id, "ammo_50ae");
  253. give_item(id, "ammo_50ae")
  254. give_item(id, "weapon_xm1014");
  255. give_item(id, "ammo_buckshot");
  256. give_item(id, "ammo_buckshot");
  257. give_item(id, "ammo_buckshot");
  258. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  259. }
  260. case 10:
  261. {
  262.  
  263. give_player_grenades(id);
  264. give_item(id, "weapon_knife");
  265. give_item(id, "weapon_deagle");
  266. give_item(id, "ammo_50ae");
  267. give_item(id, "ammo_50ae");
  268. give_item(id, "ammo_50ae")
  269. give_item(id, "weapon_m3");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. give_item(id, "ammo_buckshot");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  274. }
  275. case 11:
  276. {
  277.  
  278. give_player_grenades(id);
  279. give_item(id, "weapon_knife");
  280. give_item(id, "weapon_deagle");
  281. give_item(id, "ammo_50ae");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae")
  284. give_item(id, "weapon_scout");
  285. give_item(id, "ammo_762nato");
  286. give_item(id, "ammo_762nato");
  287. give_item(id, "ammo_762nato");
  288. ColorChat(id, BLUE, "[Magyar]^x01 Kaptal egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  289. }
  290. }
  291. return PLUGIN_HANDLED;
  292. }
  293.  
  294. stock give_player_grenades(index)
  295. {
  296. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  297. give_item(index, "weapon_flashbang");
  298. give_item(index, "weapon_flashbang");
  299. give_item(index, "item_thighpack");
  300. give_item(index, "item_assaultsuit");
  301. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole