hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 17:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 159 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 159 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenu modositas
HozzászólásElküldve: 2015.01.30. 22:59 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.07. 14:55
Hozzászólások: 939
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 95 alkalommal
Sziasztok
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <csstats>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  9. #define VERSION "2.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new const fegyvernevek[][] = {
  13. "M4A1 Colt",
  14. "AK47 Kalasnikov",
  15. "AWP Magnum",
  16. "Scout",
  17. "Sima shotgun",
  18. "IMI galil"
  19. }
  20.  
  21. new const fegyverertek[][] = {
  22. "weapon_m4a1",
  23. "weapon_ak47",
  24. "weapon_awp",
  25. "weapon_scout",
  26. "weapon_m3",
  27. "weapon_galil"
  28. }
  29.  
  30. new cEnable;
  31. new cOnspawn;
  32. new cOncommand;
  33. new cCommandpunish;
  34. new cPunishamount;
  35. new cCommandbuyzone;
  36. new cColorchat;
  37. new cWP;
  38. new cSecond;
  39. new cAdvert;
  40.  
  41. new gWP = 0;
  42. new bool:gBombas[33] = false;
  43. new bool:gHirdetes = false;
  44.  
  45. public plugin_init() {
  46. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  47.  
  48. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwUjraeled", 1);
  49. register_clcmd("say /fegyver", "parancs");
  50. register_logevent("bomb_is_dropped", 3, "2=Dropped_The_Bomb");
  51. register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
  52.  
  53. cEnable = register_cvar("fmenu_bekapcsolva", "1");
  54. cOnspawn = register_cvar("fmenu_automenu", "1");
  55. cOncommand = register_cvar("fmenu_parancs", "1");
  56. cCommandpunish = register_cvar("fmenu_buntetes", "1");
  57. cPunishamount = register_cvar("fmenu_mennyiseg", "15");
  58. cCommandbuyzone = register_cvar("fmenu_buyzone", "1");
  59. cColorchat = register_cvar("fmenu_szineschat", "1");
  60. cWP = register_cvar("fmenu_wpkorlat", "4");
  61. cSecond = register_cvar("fmenu_pisztoly", "deagle");
  62. cAdvert = register_cvar("fmenu_hirdetes", "30.0");
  63.  
  64. register_dictionary("fegyvermenu.txt");
  65.  
  66. AdvertChck();
  67.  
  68. }
  69.  
  70. public logevent_round_end()
  71. {
  72. gWP = 0;
  73. new i = 0;
  74. while(i < 33)
  75. {
  76. gBombas[i] = false;
  77. i++
  78. }
  79. }
  80. public AdvertChck()
  81. {
  82. if(get_pcvar_float(cAdvert) > 0.0 || !get_pcvar_num(cEnable))
  83. {
  84. set_task(get_pcvar_float(cAdvert), "AdvertChck");
  85. gHirdetes ? elso() : masodik();
  86. }
  87. }
  88.  
  89. public elso()
  90. {
  91. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  92. ColorChat(0, BLUE, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES", AUTHOR);
  93. else
  94. client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES", AUTHOR);
  95. gHirdetes = false;
  96. }
  97.  
  98. public masodik()
  99. {
  100. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  101. ColorChat(0, BLUE, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES2", AUTHOR);
  102. else
  103. client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES2", AUTHOR);
  104. gHirdetes = true;
  105. }
  106. public fwUjraeled(id)
  107. {
  108. cs_set_user_money(id, 0, 0);
  109. if(get_pcvar_num(cOnspawn) && is_user_alive(id))
  110. fegyvermenu(id);
  111. else
  112. return PLUGIN_CONTINUE;
  113. return PLUGIN_CONTINUE;
  114. }
  115.  
  116. public parancs(id)
  117. {
  118. if(!get_pcvar_num(cEnable) || !get_pcvar_num(cOncommand))
  119. return PLUGIN_CONTINUE;
  120. if(get_pcvar_num(cCommandbuyzone) && !cs_get_user_buyzone(id))
  121. {
  122. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  123. ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "CSAK_BUYZONE");
  124. else
  125. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "CSAK_BUYZONE");
  126. return PLUGIN_HANDLED;
  127. }
  128. switch(get_pcvar_num(cCommandpunish))
  129. {
  130. case 0: semmi();
  131. case 1: set_user_health(id, get_user_health(id)-get_pcvar_num(cPunishamount));
  132. }
  133. fegyvermenu(id);
  134. return PLUGIN_HANDLED;
  135. }
  136.  
  137. semmi() { }
  138.  
  139. public fegyvermenu(id)
  140. {
  141. if(!get_pcvar_num(cEnable))
  142. return PLUGIN_CONTINUE;
  143. cs_set_user_money(id, 0);
  144. new l_str[64];
  145. format(l_str, charsmax(l_str), "%s v%s by: %s",PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  146. new menu = menu_create(l_str, "fegyvermenu_handler");
  147. for(new i=0; i<sizeof(fegyvernevek); i++)
  148. {
  149. menu_additem(menu, fegyvernevek[i], fegyverertek[i], 0);
  150. }
  151. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  152. menu_display(id, menu, 0);
  153. return PLUGIN_HANDLED;
  154. }
  155.  
  156. public fegyvermenu_handler(id, menu, item)
  157. {
  158. if( item == MENU_EXIT )
  159. {
  160. menu_destroy(menu);
  161. return PLUGIN_HANDLED;
  162. }
  163.  
  164. new data[15], szName[64];
  165. new access, callback;
  166. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  167. if(equal(data, "weapon_awp"))
  168. {
  169. if(gWP == get_pcvar_num(cWP))
  170. {
  171. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  172. ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "MAX_WP");
  173. else
  174. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "MAX_WP");
  175. fegyvermenu(id);
  176. return PLUGIN_HANDLED;
  177. }
  178. else
  179. {
  180. bombacheck(id);
  181. give_item(id, data);
  182. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(data), 200);
  183. give_item(id, pisztolykell())
  184. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(pisztolykell()), 200);
  185. if(gBombas[id] == true)
  186. {
  187. give_item(id, "weapon_c4");
  188. cs_set_user_plant(id, 1, 1);
  189. }
  190. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  191. ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  192. else
  193. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  194. gWP++;
  195. return PLUGIN_HANDLED;
  196. }
  197. }
  198. bombacheck(id);
  199. give_item(id, data);
  200. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(data), 200);
  201.  
  202. give_item(id, pisztolykell())
  203. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(pisztolykell()), 200);
  204. if(gBombas[id] == true)
  205. {
  206. give_item(id, "weapon_c4");
  207. cs_set_user_plant(id, 1, 1);
  208. }
  209. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  210. ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  211. else
  212. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  213. return 0;
  214. }
  215.  
  216.  
  217. public weapon_to_csw(weapon[])
  218. {
  219. if(equal(weapon, "weapon_m4a1"))
  220. return CSW_M4A1;
  221. else if(equal(weapon, "weapon_ak47"))
  222. return CSW_AK47;
  223. else if(equal(weapon, "weapon_awp"))
  224. return CSW_AWP;
  225. else if(equal(weapon, "weapon_famas"))
  226. return CSW_FAMAS;
  227. else if(equal(weapon, "weapon_aug"))
  228. return CSW_AUG;
  229. else if(equal(weapon, "weapon_g3sg1"))
  230. return CSW_G3SG1;
  231. else if(equal(weapon, "weapon_galil"))
  232. return CSW_GALIL;
  233. else if(equal(weapon, "weapon_m249"))
  234. return CSW_M249;
  235. else if(equal(weapon, "weapon_m3"))
  236. return CSW_M3;
  237. else if(equal(weapon, "weapon_mac10"))
  238. return CSW_MAC10;
  239. else if(equal(weapon, "weapon_mp5navy"))
  240. return CSW_MP5NAVY;
  241. else if(equal(weapon, "weapon_p90"))
  242. return CSW_P90;
  243. else if(equal(weapon, "weapon_scout"))
  244. return CSW_SCOUT;
  245. else if(equal(weapon, "weapon_sg550"))
  246. return CSW_SG550;
  247. else if(equal(weapon, "weapon_sg552"))
  248. return CSW_SG552;
  249. else if(equal(weapon, "weapon_tmp"))
  250. return CSW_TMP;
  251. else if(equal(weapon, "weapon_ump45"))
  252. return CSW_UMP45;
  253. else if(equal(weapon, "weapon_xm1014"))
  254. return CSW_XM1014;
  255. else if(equal(weapon, "weapon_deagle"))
  256. return CSW_DEAGLE;
  257. else if(equal(weapon, "weapon_elite"))
  258. return CSW_ELITE;
  259. else if(equal(weapon, "weapon_fiveseven"))
  260. return CSW_FIVESEVEN;
  261. else if(equal(weapon, "weapon_glock18"))
  262. return CSW_GLOCK18;
  263. else if(equal(weapon, "weapon_p228"))
  264. return CSW_P228;
  265. else if(equal(weapon, "weapon_usp"))
  266. return CSW_USP;
  267. return -1;
  268. }
  269.  
  270. public pisztolykell()
  271. {
  272. new returnertek[15];
  273. new cvarertek[10];
  274. get_pcvar_string(cSecond, cvarertek, 9);
  275. format(returnertek, 14, "weapon_%s", cvarertek);
  276. return returnertek;
  277. }
  278.  
  279. public bombacheck(id)
  280. {
  281. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  282. gBombas[id] = true;
  283. strip_user_weapons(id);
  284. give_item(id, "weapon_knife");
  285. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  286. give_item(id, "item_kevlar")
  287. give_item(id, "item_assaultsuit")
  288. static stats[8], body[8]
  289. new rank_pos = get_user_stats(id, stats, body);
  290.  
  291. if(rank_pos<=200)
  292. {
  293. give_item(id, "weapon_flashbang")
  294. give_item(id, "weapon_flashbang")
  295. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  296. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  297. ColorChat(id, GREEN, "[Fegyvermenu] Kaptal FLASHT es SMOKE gratatot mert benne vagy a TOP200-ban!");
  298. else
  299. client_print(id, print_chat, "[Fegyvermenu] Kaptal FLASHT es SMOKE gratatot mert benne vagy a TOP200-ban!")
  300. }
  301. else if(rank_pos<=220)
  302. {
  303. give_item(id, "weapon_flashbang")
  304. give_item(id, "weapon_flashbang")
  305. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  306. ColorChat(id, GREEN, "[Fegyvermenu] Kaptal FLASHT mert benne vagy a TOP220-ban!");
  307. else
  308. client_print(id, print_chat, "[Fegyvermenu] Kaptal FLASHT mert benne vagy a TOP220-ban!")
  309. }
  310. }
  311.  
  312. public bomb_is_dropped()
  313. {
  314. new player = get_loguser_index();
  315. gBombas[player] = false;
  316. }
  317.  
  318. stock get_loguser_index()
  319. {
  320. new loguser[80], name[32];
  321.  
  322. read_logargv(0, loguser, 79);
  323. parse_loguser(loguser, name, 31);
  324.  
  325. return get_user_index(name);
  326. }
  327.  


Silent altal letrehozott fegyvermenube,ha valakinek van kedve es ideje,beletudna irni,hogy wp-t csak 4v4-tol lehessen venni?
Illetve javitani kellene,hogyha valaki valasztott fegyvert,az ne tudjon meg egyszer a /fegyver parancs beirasaval uj fegyvert a kezbe adni! (kiveve az,aki 4v4 alatt akar wp-t venni,annak jelenjen meg megint a menu,hogy tudjon valasztani mas fegyvert,persze ezutan legyen az ra ervenyes,mint a tobbire.!)

Elore koszonom annak,aki szan ram az idejebol!

_________________
Hmm.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu modositas
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 18:35 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Nem azt írtam át de szerintem ez neked pont megfog felelni, teszteltem is és működik :) Ez annak a végső verziója ami most fent van d2-n, ha kell valami módosítás írd le nyugodtan.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <colorchat>
  6. #include <csstats>
  7. #include <dhudmessage>
  8.  
  9. new WPCT, WPTE;
  10. new MGCT, MGTE;
  11.  
  12. new bool:valasztott[33] = false
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin("TQL WeaponMenu by expert","1.4","expert")
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_event("HLTV", "end", "a", "1=0", "2=0");
  19.  
  20. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  21. register_clcmd("say /menu", "fegyvermenu");
  22. }
  23.  
  24. public client_putinserver(id)
  25. {
  26. valasztott[id] = false
  27. }
  28.  
  29. public end()
  30. {
  31. MGCT = 0;
  32. MGTE = 0;
  33. WPCT = 0;
  34. WPTE = 0;
  35.  
  36. for (new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
  37. {
  38. if (is_user_connected(i) && !is_user_bot(i))
  39. {
  40. valasztott[i] = false
  41. }
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public fegyvermenu(id)
  46. {
  47. if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id) && !user_has_weapon(id, CSW_C4) && valasztott[id] == false)
  48. {
  49. cs_set_user_money(id, 0);
  50. strip_user_weapons(id);
  51. give_item(id, "weapon_deagle");
  52. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 30)
  53. give_item(id, "weapon_knife");
  54. start_menu(id);
  55. }
  56.  
  57. else if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id) && user_has_weapon(id, CSW_C4) && valasztott[id] == false)
  58. {
  59. cs_set_user_money(id, 0);
  60. strip_user_weapons(id);
  61. give_item(id, "weapon_deagle");
  62. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 30)
  63. give_item(id, "weapon_knife");
  64. give_item(id, "weapon_c4");
  65. cs_set_user_plant(id, 1, 1);
  66. ColorChat(id, RED, "[ BOMBA ]^x04 Nalad van a Bomba !") ;
  67. start_menu(id);
  68. }
  69. else if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id) && valasztott[id] == true)
  70. {
  71. ColorChat(id, BLUE, "TQL Fegyvermenu:^x04 Te mar valasztottal ebben a korben fegyvert !!");
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public start_menu(id)
  76. {
  77. new menu = menu_create("\rValassz Fegyvert!\y [Cfg: expert]", "handler");
  78. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (Csapatonkent 2)", "1", 0);
  79. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  80. menu_additem(menu, "M4A1 PACK", "3", 0);
  81. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  82. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  83. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  84. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  85. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  86. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  87. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  88. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  89. //menu_additem(menu, "SG550-5v5 tol (Csapatonkent 1)", "12", 0);
  90.  
  91. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  92. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, "Előző Oldal" );
  93. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő Oldal");
  94. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  95. menu_display(id, menu);
  96. }
  97.  
  98. public handler(id, menu, item)
  99. {
  100. if( item == MENU_EXIT )
  101. {
  102. menu_destroy(menu);
  103. return PLUGIN_HANDLED;
  104. }
  105. new data[6], szName[64];
  106. new access, callback;
  107. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  108. new key = str_to_num(data);
  109. switch(key)
  110. {
  111. case 1:
  112. {
  113. new players[32]
  114. new eloct, elot
  115. get_players(players, eloct, "ae", "CT")
  116. get_players(players, elot, "ae", "TERRORIST")
  117.  
  118. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  119.  
  120. if(userTeam == CS_TEAM_CT && (eloct >= 4)&& (elot >= 4))
  121. {
  122. if(WPCT < 2)
  123. {
  124.  
  125. // strip_user_weapons(id);
  126. give_player_grenades(id);
  127. give_item(id, "weapon_knife");
  128. give_item(id, "weapon_awp");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. // give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. // give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  133. WPCT++
  134. }
  135. else
  136. {
  137. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  138. start_menu(id);
  139. }
  140. }
  141. if(userTeam == CS_TEAM_T && (eloct >= 4)&& (elot >= 4))
  142. {
  143. if(WPTE < 2)
  144. {
  145.  
  146. // strip_user_weapons(id);
  147. give_player_grenades(id);
  148. give_item(id, "weapon_knife");
  149. give_item(id, "weapon_awp");
  150. give_item(id, "ammo_338magnum");
  151. // give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. // give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  154. WPTE++
  155. }
  156. else
  157. {
  158. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  159. start_menu(id);
  160. }
  161. }
  162. else
  163. {
  164. client_print(id, print_center, "Csapatonkent minimum 4 elo jatekosnak kell lennie a wp hasznalatahoz !");
  165. start_menu(id);
  166. }
  167.  
  168. }
  169. case 2:
  170. {
  171.  
  172. // strip_user_weapons(id);
  173. give_player_grenades(id);
  174. give_item(id, "weapon_knife");
  175. give_item(id, "weapon_ak47");
  176. give_item(id, "ammo_762nato");
  177. give_item(id, "ammo_762nato");
  178. give_item(id, "ammo_762nato");
  179. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  180. }
  181. case 3:
  182. {
  183.  
  184. // strip_user_weapons(id);
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_m4a1");
  188. give_item(id, "ammo_556nato");
  189. give_item(id, "ammo_556nato");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  192. }
  193. case 4:
  194. {
  195.  
  196. // strip_user_weapons(id);
  197. give_player_grenades(id);
  198. give_item(id, "weapon_knife");
  199. give_item(id, "weapon_m249");
  200. give_item(id, "ammo_556natobox");
  201. give_item(id, "ammo_556natobox");
  202. give_item(id, "ammo_556natobox");
  203. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  204. }
  205. case 5:
  206. {
  207.  
  208. // strip_user_weapons(id);
  209. give_player_grenades(id);
  210. give_item(id, "weapon_knife");
  211. give_item(id, "weapon_aug");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. give_item(id, "ammo_556nato");
  215. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  216. }
  217. case 6:
  218. {
  219.  
  220. // strip_user_weapons(id);
  221. give_player_grenades(id);
  222. give_item(id, "weapon_knife");
  223. give_item(id, "weapon_famas");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  228. }
  229. case 7:
  230. {
  231.  
  232. // strip_user_weapons(id);
  233. give_player_grenades(id);
  234. give_item(id, "weapon_knife");
  235. give_item(id, "weapon_galil");
  236. give_item(id, "ammo_556nato");
  237. give_item(id, "ammo_556nato");
  238. give_item(id, "ammo_556nato");
  239. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  240. }
  241. case 8:
  242. {
  243.  
  244. // strip_user_weapons(id);
  245. give_player_grenades(id);
  246. give_item(id, "weapon_knife");
  247. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  252. }
  253. case 9:
  254. {
  255.  
  256. // strip_user_weapons(id);
  257. give_player_grenades(id);
  258. give_item(id, "weapon_knife");
  259. give_item(id, "weapon_xm1014");
  260. give_item(id, "ammo_buckshot");
  261. give_item(id, "ammo_buckshot");
  262. give_item(id, "ammo_buckshot");
  263. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  264. }
  265. case 10:
  266. {
  267.  
  268. // strip_user_weapons(id);
  269. give_player_grenades(id);
  270. give_item(id, "weapon_knife");
  271. give_item(id, "weapon_m3");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. give_item(id, "ammo_buckshot");
  274. give_item(id, "ammo_buckshot");
  275. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  276. }
  277. case 11:
  278. {
  279.  
  280. // strip_user_weapons(id);
  281. give_player_grenades(id);
  282. give_item(id, "weapon_knife");
  283. give_item(id, "weapon_scout");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. give_item(id, "ammo_762nato");
  286. give_item(id, "ammo_762nato");
  287. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  288. }
  289. case 12:
  290. {
  291. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  292. new players[32]
  293. new eloct, elot
  294. get_players(players, eloct, "ae", "CT")
  295. get_players(players, elot, "ae", "TERRORIST")
  296. if(eloct > 4 && elot > 4)
  297. {
  298. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  299. {
  300. if(MGCT < 1)
  301. {
  302. new mg
  303. mg = give_item(id, "weapon_sg550");
  304. give_player_grenades(id);
  305. give_item(id, "weapon_knife");
  306. cs_set_weapon_ammo(mg, 40);
  307. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy SG550 packot!");
  308. MGCT++
  309. }
  310. else
  311. {
  312. client_print(id, print_center, "Csak 1 ember Magozozhat csapatonkent!");
  313. start_menu(id);
  314. }
  315. }
  316. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  317. {
  318. if(MGTE < 1)
  319. {
  320. new mg
  321. mg = give_item(id, "weapon_sg550");
  322. give_player_grenades(id);
  323. give_item(id, "weapon_knife");
  324. cs_set_weapon_ammo(mg, 40);
  325. ColorChat(id, BLUE, "TQL:^x04 Kaptal egy SG550 packot!");
  326. MGTE++
  327. }
  328. else
  329. {
  330. client_print(id, print_center, "Csak 1 ember Magozozhat csapatonkent!");
  331. start_menu(id);
  332. }
  333. }
  334. }
  335. else
  336. {
  337. client_print(id, print_center, "Csak 5v5 tol lehet magozot hasznalni !!!");
  338. start_menu(id);
  339. }
  340. }
  341.  
  342. }
  343. return PLUGIN_HANDLED;
  344. }
  345.  
  346. stock give_player_grenades(id)
  347. {
  348. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  349. // give_item(id, "weapon_flashbang");
  350. // give_item(id, "weapon_flashbang");
  351. // give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  352. give_item(id, "item_thighpack"); // Defeuse adása
  353. give_item(id, "item_assaultsuit"); // Kevlár+Sisak adása
  354.  
  355. valasztott[id] = true
  356.  
  357. new rank
  358. new data1[8],data2[8]
  359. rank = get_user_stats(id,data1,data2)
  360. if(rank <= 150)
  361. {
  362. // give_item(index, "weapon_flashbang");
  363. // give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  364. // give_item(index, "weapon_hegrenade");
  365. // ColorChat(index, BLUE, "[RANK Ajendek]:^x01 Kaptal egy^x04 HE^x01 granatot mert bennevagy a top 200-ban!");
  366. // ColorChat(index, BLUE, "RANK VIP:^x04 Kaptal ingyen egy SMOKE, FLASH granatot mert bennevagy a top 100-ban!");
  367. // if(rank <= 100)
  368. // {
  369. // give_item(index, "weapon_hegrenade");
  370. give_item(id, "weapon_flashbang");
  371. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  372. ColorChat(id, BLUE, "[RANK Ajandek]:^x01 Kaptal egy^x04 SMOKE, FLASH^x01 granatot mert bennevagy a Top 150-ben!");
  373. // }
  374. }
  375. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole