hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 07:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 360 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 360 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.05.21. 18:20 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.18. 15:06
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Üdv,
Egy olyan plugint szeretnék aminél ha beírjuk say-be hogy ( /awp, /deagle, /usp, /glock, /m4a1, /ak47 ), akkor mindegyiknél egy külön menüt hoz elő ahol 10 skin szerepel az adott fegyverből amiket megadott ölés számért tudunk aktiválni.
Előre is köszönöm :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.05.21. 19:08 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
az 60 model.... ;)

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.05.21. 20:24 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Deroidnak ez a pluginja ilyesmi:
viewtopic.php?f=101&t=20444

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.05.22. 08:48 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.18. 15:06
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
mforce írta:
Deroidnak ez a pluginja ilyesmi:
viewtopic.php?f=101&t=20444


Hasonló igen, de közel se olyan amiet én szeretnék :) Én speciel ezeket a motd ablakokat nem szeretem. Mert míg megvan nyitva egy ilyen addig public-on 5x kilőnek :D A másik meg hogy itt mikor eléred a magasabb ölés számú fegyvert akkor azt automatikusan megkapod s a régi törlődik. Nekem olyan kell aminél a meglévő skinek közül bármeiket lehet aktiválni ameikhez éppen kedvünk van :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.05.22. 10:08 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.12.29. 15:12
Hozzászólások: 143
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Ehhez hasonló?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kesek[33], vault
  15.  
  16. new kes1[121]
  17. new kes2[121]
  18. new kes3[121]
  19. new kes4[121]
  20. new kes5[121]
  21. new kes6[121]
  22. new kes7[121]
  23.  
  24. public plugin_precache() {
  25. precache_model("models/v_awp_snake.mdl")
  26. precache_model("models/spiler_un_skinek/v_ak47_laminalt.mdl")
  27. precache_model("models/spiler_un_skinek/v_ak47_vulcan.mdl")
  28. precache_model("models/spiler_un_skinek/v_awp_boom.mdl")
  29. precache_model("models/spiler_un_skinek/v_famas_pulse.mdl")
  30. precache_model("models/spiler_un_skinek/v_m4a1_assimov.mdl")
  31. precache_model("models/spiler_un_skinek/v_m4a1_cyrex.mdl")
  32. precache_model("models/spiler_un_skinek/v_awp_assimov.mdl")
  33. }
  34. public plugin_init()
  35. {
  36. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37. register_event("DeathMsg","death","a")
  38. register_clcmd("say /skin","menu")
  39. register_clcmd("nightvision", "menu")
  40. vault = nvault_open("spiler_menu")
  41. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  42. }
  43. public ecw(id)
  44. {
  45. new fegyver = get_user_weapon(id)
  46. if(kesek[id] == 0 && fegyver == CSW_AWP)
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp_snake.mdl")
  48. if(kesek[id] == 1 && fegyver == CSW_AK47)
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_ak47_laminalt.mdl")
  50. if(kesek[id] == 2 && fegyver == CSW_AK47)
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_ak47_vulcan.mdl")
  52. if(kesek[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)
  53. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_awp_boom.mdl")
  54. if(kesek[id] == 4 && fegyver == CSW_FAMAS)
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_famas_pulse.mdl")
  56. if(kesek[id] == 5 && fegyver == CSW_M4A1)
  57. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_m4a1_assimov.mdl")
  58. if(kesek[id] == 6 && fegyver == CSW_M4A1)
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_m4a1_cyrex.mdl")
  60. if(kesek[id] == 7 && fegyver == CSW_AWP)
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_awp_assimov.mdl")
  62. }
  63. public death()
  64. {
  65. new killer = read_data(1)
  66. new victim = read_data(2)
  67.  
  68. if(killer == victim)
  69. return PLUGIN_HANDLED
  70. oles[killer]++
  71. return PLUGIN_HANDLED
  72. }
  73. public menu(id)
  74. {
  75. new cim[121]
  76. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \w|\y#Fegyver Skinek#\w|^n\yÖlések:\w%d",oles[id])
  77.  
  78. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  79.  
  80. format(kes1, charsmax(kes1), "\dAK-47 | Black Laminate \r[%d/100 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
  81. format(kes2, charsmax(kes2), "\dAK-47 | Vulcan \r[%d/250 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
  82. format(kes3, charsmax(kes3), "\dAWP | BOOM \r[%d/500 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
  83. format(kes4, charsmax(kes4), "\dFAMAS | Pulse \r[%d/1000 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
  84. format(kes5, charsmax(kes5), "\dM4A4 | Asiimov \r[%d/2000 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
  85. format(kes6, charsmax(kes6), "\dM4A1-S | Cyrex \r[%d/3000 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
  86. format(kes7, charsmax(kes7), "\dAWP | Asiimov \r[%d/5000 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
  87.  
  88. menu_additem(menu,"\wAWP \y| \rSnake Camo\y [Megszerezve]","1",0)
  89. if(oles[id] >= 100)
  90. menu_additem(menu,"\wAK-47 \y| \rBlack Laminate\y [Megszerezve]","2",0)
  91. else
  92. menu_additem(menu, kes1, "2", 0);
  93. if(oles[id] >= 250)
  94. menu_additem(menu,"\wAK-47 \y|\r Vulcan\y [Megszerezve]","3",0)
  95. else
  96. menu_additem(menu, kes2, "3", 0);
  97. if(oles[id] >= 500)
  98. menu_additem(menu,"\wAWP \y|\r BOOM\y [Megszerezve]","4",0)
  99. else
  100. menu_additem(menu, kes3, "4", 0);
  101. if(oles[id] >= 1000)
  102. menu_additem(menu,"\wFAMAS \y|\r Pulse\y [Megszerezve]","5",0)
  103. else
  104. menu_additem(menu, kes4, "5", 0);
  105. if(oles[id] >= 2000)
  106. menu_additem(menu,"\wM4A4 \y|\r Asiimov\y [Megszerezve]","6",0)
  107. else
  108. menu_additem(menu, kes5, "6", 0);
  109. if(oles[id] >= 3000)
  110. menu_additem(menu,"\wM4A1-S \y|\r Cyrex\y [Megszerezve]","7",0)
  111. else
  112. menu_additem(menu, kes6, "7", 0);
  113. if(oles[id] >= 5000)
  114. menu_additem(menu,"\wAWP \y|\r Asiimov\y [Megszerezve]","8",0)
  115. else
  116. menu_additem(menu, kes7, "8", 0);
  117. menu_additem(menu,"\yFigyelem!^naki leghamarabb eléri a '8. Fegyver Skint' 3 hónap ADMIN-t nyer.","9",0)
  118. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r8\y-as gomb!")
  119. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  120. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r7\y-es gomb!")
  121. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  122. menu_display(id, menu, 0);
  123. }
  124. public menu_h(id, menu, item)
  125. {
  126. if( item == MENU_EXIT )
  127. {
  128. menu_destroy(menu);
  129. return PLUGIN_HANDLED;
  130. }
  131. new data[9], szName[64];
  132. new access, callback;
  133. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  134. new key = str_to_num(data);
  135.  
  136. switch(key)
  137. {
  138. case 1:{
  139. if(oles[id] >= 0){
  140. kesek[id] = 0
  141. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  142. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
  143. }
  144. else
  145. {
  146. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",0-oles[id])
  147. }
  148. }
  149. case 2:{
  150. if(oles[id] >= 100){
  151. kesek[id] = 1
  152. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  153. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
  154. }
  155. else
  156. {
  157. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",100-oles[id])
  158. }
  159. }
  160. case 3:{
  161. if(oles[id] >= 250){
  162. kesek[id] = 2
  163. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  164. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
  165. }
  166. else
  167. {
  168. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",250-oles[id])
  169. }
  170. }
  171. case 4:{
  172. if(oles[id] >= 500){
  173. kesek[id] = 3
  174. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  175. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
  176. }
  177. else
  178. {
  179. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",500-oles[id])
  180. }
  181. }
  182. case 5:{
  183. if(oles[id] >= 1000){
  184. kesek[id] = 4
  185. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  186. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
  187. }
  188. else
  189. {
  190. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",1000-oles[id])
  191. }
  192. }
  193. case 6:{
  194. if(oles[id] >= 2000){
  195. kesek[id] = 5
  196. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  197. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
  198. }
  199. else
  200. {
  201. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",2000-oles[id])
  202. }
  203. }
  204. case 7:{
  205. if(oles[id] >= 3000){
  206. kesek[id] = 6
  207. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  208. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
  209. }
  210. else
  211. {
  212. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",3000-oles[id])
  213. }
  214. }
  215. case 8:{
  216. if(oles[id] >= 5000){
  217. kesek[id] = 7
  218. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  219. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
  220. }
  221. else
  222. {
  223. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",5000-oles[id])
  224. }
  225. }
  226.  
  227. }
  228. menu_destroy(menu);
  229. return PLUGIN_HANDLED;
  230. }
  231. public mentes(id)
  232. {
  233. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  234. get_user_name(id, name, 31)
  235. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  236. format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],kesek[id])
  237. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  238. return PLUGIN_CONTINUE
  239. }
  240. public betoltes(id)
  241. {
  242. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  243. get_user_name(id, name, 31)
  244. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  245. format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],kesek[id])
  246. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  247. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  248. new m_o[32], k_o[32]
  249. parse(vaultdata, m_o, 31, k_o, 31)
  250. oles[id] = str_to_num(m_o)
  251. kesek[id] = str_to_num(k_o)
  252. return PLUGIN_CONTINUE
  253. }
  254. public client_disconnect(id)
  255. {
  256. mentes(id)
  257. }
  258. public client_connect(id)
  259. {
  260. betoltes(id)
  261. }
  262.  
  263.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.05.22. 11:22 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.18. 15:06
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
.:[Z]o.O[M]:. :D írta:
Ehhez hasonló?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <nvault>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
 
#define PLUGIN "Kes olesert"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DeRoiD"
 
new oles[33], kesek[33], vault
 
new kes1[121]
new kes2[121]
new kes3[121]
new kes4[121]
new kes5[121]
new kes6[121]
new kes7[121]
 
public plugin_precache() {
precache_model("models/v_awp_snake.mdl")
precache_model("models/spiler_un_skinek/v_ak47_laminalt.mdl")
precache_model("models/spiler_un_skinek/v_ak47_vulcan.mdl")
precache_model("models/spiler_un_skinek/v_awp_boom.mdl")
precache_model("models/spiler_un_skinek/v_famas_pulse.mdl")
precache_model("models/spiler_un_skinek/v_m4a1_assimov.mdl")
precache_model("models/spiler_un_skinek/v_m4a1_cyrex.mdl")
precache_model("models/spiler_un_skinek/v_awp_assimov.mdl")
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","death","a")
register_clcmd("say /skin","menu")
register_clcmd("nightvision", "menu")
vault = nvault_open("spiler_menu")
register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
}
public ecw(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
if(kesek[id] == 0 && fegyver == CSW_AWP)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp_snake.mdl")
if(kesek[id] == 1 && fegyver == CSW_AK47)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_ak47_laminalt.mdl")
if(kesek[id] == 2 && fegyver == CSW_AK47)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_ak47_vulcan.mdl")
if(kesek[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_awp_boom.mdl")
if(kesek[id] == 4 && fegyver == CSW_FAMAS)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_famas_pulse.mdl")
if(kesek[id] == 5 && fegyver == CSW_M4A1)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_m4a1_assimov.mdl")
if(kesek[id] == 6 && fegyver == CSW_M4A1)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_m4a1_cyrex.mdl")
if(kesek[id] == 7 && fegyver == CSW_AWP)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/spiler_un_skinek/v_awp_assimov.mdl")
}
public death()
{
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
 
if(killer == victim)
return PLUGIN_HANDLED
oles[killer]++
return PLUGIN_HANDLED
}
public menu(id)
{
new cim[121]
format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \w|\y#Fegyver Skinek#\w|^n\yÖlések:\w%d",oles[id])
 
new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
 
format(kes1, charsmax(kes1), "\dAK-47 | Black Laminate \r[%d/100 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
format(kes2, charsmax(kes2), "\dAK-47 | Vulcan \r[%d/250 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
format(kes3, charsmax(kes3), "\dAWP | BOOM \r[%d/500 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
format(kes4, charsmax(kes4), "\dFAMAS | Pulse \r[%d/1000 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
format(kes5, charsmax(kes5), "\dM4A4 | Asiimov \r[%d/2000 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
format(kes6, charsmax(kes6), "\dM4A1-S | Cyrex \r[%d/3000 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
format(kes7, charsmax(kes7), "\dAWP | Asiimov \r[%d/5000 Ölés]\d-\r[Lezárva]",oles[id])
 
menu_additem(menu,"\wAWP \y| \rSnake Camo\y [Megszerezve]","1",0)
if(oles[id] >= 100)
menu_additem(menu,"\wAK-47 \y| \rBlack Laminate\y [Megszerezve]","2",0)
else
menu_additem(menu, kes1, "2", 0);
if(oles[id] >= 250)
menu_additem(menu,"\wAK-47 \y|\r Vulcan\y [Megszerezve]","3",0)
else
menu_additem(menu, kes2, "3", 0);
if(oles[id] >= 500)
menu_additem(menu,"\wAWP \y|\r BOOM\y [Megszerezve]","4",0)
else
menu_additem(menu, kes3, "4", 0);
if(oles[id] >= 1000)
menu_additem(menu,"\wFAMAS \y|\r Pulse\y [Megszerezve]","5",0)
else
menu_additem(menu, kes4, "5", 0);
if(oles[id] >= 2000)
menu_additem(menu,"\wM4A4 \y|\r Asiimov\y [Megszerezve]","6",0)
else
menu_additem(menu, kes5, "6", 0);
if(oles[id] >= 3000)
menu_additem(menu,"\wM4A1-S \y|\r Cyrex\y [Megszerezve]","7",0)
else
menu_additem(menu, kes6, "7", 0);
if(oles[id] >= 5000)
menu_additem(menu,"\wAWP \y|\r Asiimov\y [Megszerezve]","8",0)
else
menu_additem(menu, kes7, "8", 0);
menu_additem(menu,"\yFigyelem!^naki leghamarabb eléri a '8. Fegyver Skint' 3 hónap ADMIN-t nyer.","9",0)
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r8\y-as gomb!")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r7\y-es gomb!")
menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
menu_display(id, menu, 0);
}
public menu_h(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
 
switch(key)
{
case 1:{
if(oles[id] >= 0){
kesek[id] = 0
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",0-oles[id])
}
}
<a href="http://cityadspix.com/tsclick-CQBE4NP0-MKIGQL0P?url=http%3A%2F%2Fwww.pleer.ru%2F_119647_<a href="http://cityadspix.com/tsclick-GQBE4OE0-JHFDQUHP?url=http%3A%2F%2Fogo1.ru%2Fmarket%2Fbluetooth_garnitura%2F71189-Naushniki-Plantronics-BackBeat-116-Black-Blue-s-mikrofonom&sa=1559&sa2=mh-ts&sa3=&sa4=&sa5=&bt=20&pt=9&lt=2&tl=3&im=OTY1NS0wLTE0MzIyODY1NzYtMTc5MDAzMTU%3D&fid=NDQ1NzU2Nzc1&prdct=013105350c370f3401&kw=plantronics_backbeat" target="_blank" alt="Plantronics BackBeat 116" title="Plantronics BackBeat 116" style="">plantronics_backbeat</a>_go_2_black.html&sa=1559&sa2=mh-ts&sa3=&sa4=&sa5=&bt=20&pt=9&lt=2&tl=3&im=MjgyNS0wLTE0MzIyODYyNzgtMTU5NjkxMTc%3D&fid=NDQ1NzU2Nzc1&prdct=07330b380832043900&kw=case%202" target="_blank" alt="<a href="http://cityadspix.com/tsclick-CQBE4NP0-MKIGQL0P?url=http%3A%2F%2Fwww.pleer.ru%2F_119647_plantronics_backbeat_go_2_black.html&sa=1559&sa2=mh-ts&sa3=&sa4=&sa5=&bt=20&pt=9&lt=2&tl=3&im=MjgyNS0wLTE0MzIyODY1NzQtMTg1OTAzOTU%3D&fid=NDQ1NzU2Nzc1&prdct=07330b380832043900&kw=Plantronics%20BackBeat%20GO%202%20%2B%20Charging%20Case" target="_blank" alt="Plantronics <a href="http://cityadspix.com/tsclick-CQBE4NP0-MKIGQL0P?url=http%3A%2F%2Fwww.pleer.ru%2F_119647_plantronics_backbeat_go_2_black.html&sa=1559&sa2=mh-ts&sa3=&sa4=&sa5=&bt=20&pt=9&lt=2&tl=3&im=MjgyNS0wLTE0MzIyODY1NzUtMTI3MDk0OTY%3D&fid=NDQ1NzU2Nzc1&prdct=07330b380832043900&kw=BackBeat%20GO%202%20%2B%20Charging%20Case" target="_blank" alt="Plantronics <a href="http://cityadspix.com/tsclick-CQBE4NP0-MKIGQL0P?url=http%3A%2F%2Fwww.pleer.ru%2F_119647_plantronics_backbeat_go_2_black.html&sa=1559&sa2=mh-ts&sa3=&sa4=&sa5=&bt=20&pt=9&lt=2&tl=3&im=MjgyNS0wLTE0MzIyODY1NzUtMTA1MDMxNDQ%3D&fid=NDQ1NzU2Nzc1&prdct=07330b380832043900&kw=BackBeat%20GO%202" target="_blank" alt="<a href="http://cityadspix.com/tsclick-CQBE4NP0-MKIGQL0P?url=http%3A%2F%2Fwww.pleer.ru%2F_32206_plantronics_backbeat_903.html&sa=1559&sa2=mh-ts&sa3=&sa4=&sa5=&bt=20&pt=9&lt=2&tl=3&im=MjgyNS0wLTE0MzIyODY1NzYtMTc4NzA1NDA%3D&fid=NDQ1NzU2Nzc1&prdct=0c3e083c0f38013b0b&kw=Plantronics%20BackBeat" target="_blank" alt="Plantronics BackBeat 903+" title="Plantronics BackBeat 903+" style="">Plantronics BackBeat</a> GO 2 + <a href="http://cityadspix.com/tsclick-CQBE4NP0-MKIGQL0P?url=http%3A%2F%2Fwww.pleer.ru%2F_119647_plantronics_backbeat_go_2_black.html&sa=1559&sa2=mh-ts&sa3=&sa4=&sa5=&bt=20&pt=9&lt=2&tl=3&im=MjgyNS0wLTE0MzIyODY1NzYtMTU2MzcyNTE%3D&fid=NDQ1NzU2Nzc1&prdct=07330b380832043900&kw=Charging%20Case" target="_blank" alt="Plantronics BackBeat GO 2 + Charging Case" title="Plantronics BackBeat GO 2 + Charging Case" style="">Charging Case</a>" title="Plantronics BackBeat GO 2 + Charging Case" style="">BackBeat GO 2</a> + Charging Case" title="Plantronics BackBeat GO 2 + Charging Case" style="">BackBeat GO 2 + Charging Case</a>" title="Plantronics BackBeat GO 2 + Charging Case" style="">Plantronics BackBeat GO 2 + Charging Case</a>" title="Plantronics BackBeat GO 2 + Charging Case" style="">case 2</a>:{
if(oles[id] >= 100){
kesek[id] = 1
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",100-oles[id])
}
}
case 3:{
if(oles[id] >= 250){
kesek[id] = 2
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",250-oles[id])
}
}
case 4:{
if(oles[id] >= 500){
kesek[id] = 3
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",500-oles[id])
}
}
case 5:{
if(oles[id] >= 1000){
kesek[id] = 4
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",1000-oles[id])
}
}
case 6:{
if(oles[id] >= 2000){
kesek[id] = 5
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",2000-oles[id])
}
}
case 7:{
if(oles[id] >= 3000){
kesek[id] = 6
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",3000-oles[id])
}
}
case 8:{
if(oles[id] >= 5000){
kesek[id] = 7
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Sikeres választás.")
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x03Hiányzik még ^4%d ^3ölés!",5000-oles[id])
}
}
 
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mentes(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
get_user_name(id, name, 31)
format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],kesek[id])
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public betoltes(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
get_user_name(id, name, 31)
format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],kesek[id])
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
<a href="http://cityadspix.com/tsclick-BQBE4NPP-VRMIQUYF?url=http%3A%2F%2Fwww.enter.ru%2Fproduct%2Fchildren%2Fpodguzniki-bosomi-natural-cotton-razmer-m-58-sht-2010203012524&sa=1559&sa2=mh-ts&sa3=&sa4=&sa5=&bt=20&pt=9&lt=2&tl=3&im=Mjc3NS0wLTE0MzIyODYyNzgtMTYzMzQzMTY%3D&fid=NDQ1NzU2Nzc1&prdct=05300431043e093401&kw=new%20m" target="_blank" alt="<a href="http://cityadspix.com/tsclick-BQBE4NPP-VRMIQUYF?url=http%3A%2F%2Fwww.enter.ru%2Fproduct%2Fchildren%2Fpodguzniki-bosomi-natural-cotton-razmer-m-58-sht-2010203012524&sa=1559&sa2=mh-ts&sa3=&sa4=&sa5=&bt=20&pt=9&lt=2&tl=3&im=Mjc3NS0wLTE0MzIyODY1NzQtMTg3OTk0NzY%3D&fid=NDQ1NzU2Nzc1&prdct=05300431043e093401&kw=Natural%20Cotton%20New%20M%20(7-11%20%D0%BA%D0%B3)%2058%20%D1%88%D1%82." target="_blank" alt="Natural <a href="http://cityadspix.com/tsclick-BQBE4NPP-VRMIQUYF?url=http%3A%2F%2Fwww.enter.ru%2Fproduct%2Fchildren%2Fpodguzniki-bosomi-natural-cotton-razmer-m-58-sht-2010203012524&sa=1559&sa2=mh-ts&sa3=&sa4=&sa5=&bt=20&pt=9&lt=2&tl=3&im=Mjc3NS0wLTE0MzIyODY1NzQtMTQ1MDczMjA%3D&fid=NDQ1NzU2Nzc1&prdct=05300431043e093401&kw=Cotton%20New%20M%20(7-11%20%D0%BA%D0%B3)%2058%20%D1%88%D1%82." target="_blank" alt="<a href="http://cityadspix.com/tsclick-BQBE4NPP-VRMIQUYF?url=http%3A%2F%2Fwww.enter.ru%2Fproduct%2Fchildren%2Fpodguzniki-bosomi-natural-cotton-l-48-sht-2010203012579&sa=1559&sa2=mh-ts&sa3=&sa4=&sa5=&bt=20&pt=9&lt=2&tl=3&im=Mjc3NS0wLTE0MzIyODY1NzUtMTg5MjYyNjg%3D&fid=NDQ1NzU2Nzc1&prdct=033702360631093306&kw=Natural%20Cotton%20New" target="_blank" alt="Natural Cotton New L (10-14 кг) 48 шт." title="Natural Cotton New L (10-14 кг) 48 шт." style="">Natural Cotton New</a> M (7-11 кг) 58 шт." title="Natural Cotton New M (7-11 кг) 58 шт." style="">Cotton New M (7-11 кг) 58 шт.</a>" title="Natural Cotton New M (7-11 кг) 58 шт." style="">Natural Cotton New M (7-11 кг) 58 шт.</a>" title="Natural Cotton New M (7-11 кг) 58 шт." style="">new m</a>_o[32], k_o[32]
parse(vaultdata, m_o, 31, k_o, 31)
oles[id] = str_to_num(m_o)
kesek[id] = str_to_num(k_o)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id)
{
mentes(id)
}
public client_connect(id)
{
betoltes(id)
}
 
 


Igen ez már közel jár az igaszsághoz :D Csak ennél egy menübe teszi be az összes fegyó skint, s nekem mindegyik fegyó típusnak külön menü kéne. Meg ennél "Wengclient_cmd(id,"weapon_knife")" ami szerintem a kés skint cseréli le nem azokat a fegyókat amiket beleírtál.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.05.22. 11:34 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.12.29. 15:12
Hozzászólások: 143
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
az "engclient_cmd(id,"weapon_knife")" csak annyi ha megvan egy adott skin arra rá nyomsz és át válts késre, ennyi a lényege, de nem kés skint cserél.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.05.23. 12:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
tessék ;)
viewtopic.php?f=100&t=20765

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skinek ölésért
HozzászólásElküldve: 2015.05.23. 12:33 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ő már megkapta PÜ-ben a 10 modelles verziót. :D XD Abból csináltam a publikált menüt. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole