hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 16:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 310 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 309 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyvermenü(újra:D)
HozzászólásElküldve: 2015.03.29. 16:23 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.19. 23:49
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Szevasztok! Bele írná valaki azt, hogy 4v4-től engedje az awp-t és csapatoként csak 2-t? Nagyon megköszönném!:)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #include <fun>
  8.  
  9. #include <cstrike>
  10.  
  11. #include <hamsandwich>
  12.  
  13.  
  14.  
  15. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  16.  
  17. #define VERSION "1.0"
  18.  
  19. #define AUTHOR "Silent"
  20.  
  21.  
  22.  
  23. new gWPCT,gWPTE;
  24.  
  25. new g_showsec[33];
  26.  
  27. new bool:already[33];
  28.  
  29.  
  30.  
  31. public plugin_init() {
  32.  
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.  
  35. /*register_clcmd("say extraprofi", "playerspawn");*/
  36.  
  37. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  38.  
  39. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  40.  
  41. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  42.  
  43. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  44.  
  45. }
  46.  
  47.  
  48.  
  49. public logevent_end()
  50.  
  51. {
  52.  
  53. gWPCT = 0;
  54.  
  55. gWPTE = 0;
  56.  
  57.  
  58.  
  59. new players[32], pnum
  60.  
  61. get_players(players, pnum)
  62.  
  63. for(new i=0; i<pnum; i++)
  64.  
  65. {
  66.  
  67. already[i] = false;
  68.  
  69. }
  70.  
  71. }
  72.  
  73.  
  74.  
  75. public playerspawn(id)
  76.  
  77. {
  78.  
  79. g_showsec[id] = 60;
  80.  
  81. already[id] = false;
  82.  
  83. fegyvermenu(id);
  84.  
  85. }
  86.  
  87.  
  88.  
  89. public fegyvermenu(id)
  90.  
  91. {
  92.  
  93. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  94.  
  95.  
  96.  
  97. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  98.  
  99. new string[200];
  100.  
  101.  
  102.  
  103. if(g_showsec[id] <= 60)
  104.  
  105. {
  106.  
  107. if(g_showsec[id] != 0)
  108.  
  109. {
  110.  
  111. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  112.  
  113. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  114.  
  115. g_showsec[id]--;
  116.  
  117. }
  118.  
  119. else
  120.  
  121. {
  122.  
  123. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  124.  
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126.  
  127. }
  128.  
  129. }
  130.  
  131.  
  132.  
  133. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  134.  
  135. {
  136.  
  137.  
  138.  
  139. strip_user_weapons(id);
  140.  
  141. format(string, charsmax(string), "\\y.:Be4tBox:. \\rOnly\\dD2 \\rFegyverCsomagok! \\d[\\r%d \\ymp\\d]\\r, :", g_showsec[id]);
  142.  
  143. new menu = menu_create(string, "handler")
  144.  
  145. menu_additem(menu, "[\\dM4A1 \\yCsomag]", "1", 0);
  146.  
  147. menu_additem(menu, "[\\dAK47 \\yCsomag]", "2", 0);
  148.  
  149. menu_additem(menu, "[\\dAWP \\yCsomag]\d \\w»[\\rElső 6 embernek!\\d]", "3", 0);
  150.  
  151. menu_additem(menu, "[\\dMachineGun \\yCsomag]", "4", 0);
  152.  
  153. menu_additem(menu, "[\\dAUG \\yCsomag]", "5", 0);
  154.  
  155. menu_additem(menu, "[\\dFAMAS \\yCsomag]", "6", 0);
  156.  
  157. menu_additem(menu, "[\\dGalil \\yCsomag]", "7", 0);
  158.  
  159. menu_additem(menu, "[\\dSMG \\yCsomag]", "8", 0);
  160.  
  161. menu_additem(menu, "[\\dAutoshotgun \\yCsomag] \\r[\\yXM1014\\d]", "9", 0);
  162.  
  163. menu_additem(menu, "[\\dShotgun \\yCsomag] \\r[\\yM3\\d]", "10", 0);
  164.  
  165. menu_additem(menu, "[\\dScout \\yCsomag]", "11", 0);
  166.  
  167. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  168.  
  169.  
  170.  
  171. menu_display(id, menu);
  172.  
  173. }
  174.  
  175. else
  176.  
  177. {
  178.  
  179. format(string, charsmax(string), "\\y.:Be4tBox:. \\rOnly\\dD2 \\rFegyverCsomagok! \\d[\\r%d \\ymp\\d]\\r, :", g_showsec[id]);
  180.  
  181. new menu = menu_create(string, "handler")
  182.  
  183. menu_additem(menu, "[\\dM4A1 \\yCsomag]", "1", 0);
  184.  
  185. menu_additem(menu, "[\\dAK47 \\yCsomag]", "2", 0);
  186.  
  187. menu_additem(menu, "[\\dAWP \\yCsomag]\\d \\w~ [\\rElső 6 embernek!\\d]", "3", 0);
  188.  
  189. menu_additem(menu, "[\\dMachineGun \\yCsomag]", "4", 0);
  190.  
  191. menu_additem(menu, "[\\dAUG \\yCsomag]", "5", 0);
  192.  
  193. menu_additem(menu, "[\\dFAMAS \\yCsomag]", "6", 0);
  194.  
  195. menu_additem(menu, "[\\dGalil \\yCsomag]", "7", 0);
  196.  
  197. menu_additem(menu, "[\\dSMG \\yCsomag]", "8", 0);
  198.  
  199. menu_additem(menu, "[\\dAutoshotgun \yCsomag] \\r[\\yXM1014\\d]", "9", 0);
  200.  
  201. menu_additem(menu, "[\\dShotgun \\yCsomag] \\r[\\yM3\\d]", "10", 0);
  202.  
  203. menu_additem(menu, "[\\dScout \\yCsomag]", "11", 0);
  204.  
  205. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  206.  
  207. menu_display(id, menu);
  208.  
  209. }
  210.  
  211.  
  212.  
  213. return PLUGIN_HANDLED;
  214.  
  215. }
  216.  
  217.  
  218.  
  219. public handler(id, menu, item)
  220.  
  221. {
  222.  
  223. if( item == MENU_EXIT )
  224.  
  225. {
  226.  
  227. menu_destroy(menu);
  228.  
  229. return PLUGIN_HANDLED;
  230.  
  231. }
  232.  
  233. already[id] = true;
  234.  
  235. new data[6], szName[64];
  236.  
  237. new access, callback;
  238.  
  239. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  240.  
  241. new key = str_to_num(data);
  242.  
  243. switch(key)
  244.  
  245. {
  246.  
  247.  
  248.  
  249. case 1:
  250.  
  251. {
  252.  
  253.  
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256.  
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258.  
  259. give_item(id, "weapon_deagle");
  260.  
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262.  
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264.  
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266.  
  267. give_item(id, "weapon_m4a1");
  268.  
  269. give_item(id, "ammo_556nato");
  270.  
  271. give_item(id, "ammo_556nato");
  272.  
  273. give_item(id, "ammo_556nato");
  274.  
  275. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  276.  
  277. }
  278.  
  279. case 2:
  280.  
  281. {
  282.  
  283.  
  284.  
  285. give_player_grenades(id);
  286.  
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288.  
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290.  
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292.  
  293. give_item(id, "ammo_50ae");
  294.  
  295. give_item(id, "ammo_50ae");
  296.  
  297. give_item(id, "weapon_ak47");
  298.  
  299. give_item(id, "ammo_762nato");
  300.  
  301. give_item(id, "ammo_762nato");
  302.  
  303. give_item(id, "ammo_762nato");
  304.  
  305. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  306.  
  307. }
  308.  
  309. case 3:
  310.  
  311. {
  312.  
  313. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  314.  
  315. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  316.  
  317. {
  318.  
  319. if(gWPCT < 6)
  320.  
  321. {
  322.  
  323. give_player_grenades(id);
  324.  
  325. give_item(id, "weapon_knife");
  326.  
  327. give_item(id, "weapon_awp");
  328.  
  329. give_item(id, "weapon_deagle");
  330.  
  331. give_item(id, "ammo_50ae");
  332.  
  333. give_item(id, "ammo_50ae");
  334.  
  335. give_item(id, "ammo_50ae");
  336.  
  337. give_item(id, "ammo_338magnum");
  338.  
  339. give_item(id, "ammo_338magnum");
  340.  
  341. give_item(id, "ammo_338magnum");
  342.  
  343. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  344.  
  345. gWPCT++
  346.  
  347. }
  348.  
  349. else
  350.  
  351. {
  352.  
  353. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  354.  
  355. show_hudmessage(id, "Buzeránt!^nMá nincs WP");
  356.  
  357. fegyvermenu(id);
  358.  
  359. }
  360.  
  361. }
  362.  
  363. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  364.  
  365. {
  366.  
  367. if(gWPTE < 6)
  368.  
  369. {
  370.  
  371.  
  372.  
  373. give_player_grenades(id);
  374.  
  375. give_item(id, "weapon_knife");
  376.  
  377. give_item(id, "weapon_awp");
  378.  
  379. give_item(id, "weapon_deagle");
  380.  
  381. give_item(id, "ammo_50ae");
  382.  
  383. give_item(id, "ammo_50ae");
  384.  
  385. give_item(id, "ammo_50ae");
  386.  
  387. give_item(id, "ammo_338magnum");
  388.  
  389. give_item(id, "ammo_338magnum");
  390.  
  391. give_item(id, "ammo_338magnum");
  392.  
  393. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  394.  
  395. gWPTE++
  396.  
  397. }
  398.  
  399. else
  400.  
  401. {
  402.  
  403. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  404.  
  405. show_hudmessage(id, "Buzeránt!^nMá nincs WP");
  406.  
  407. fegyvermenu(id);
  408.  
  409. }
  410.  
  411. }
  412.  
  413.  
  414.  
  415. }
  416.  
  417. case 4:
  418.  
  419. {
  420.  
  421.  
  422.  
  423. give_player_grenades(id);
  424.  
  425. give_item(id, "weapon_knife");
  426.  
  427. give_item(id, "weapon_deagle");
  428.  
  429. give_item(id, "ammo_50ae");
  430.  
  431. give_item(id, "ammo_50ae");
  432.  
  433. give_item(id, "ammo_50ae");
  434.  
  435. give_item(id, "weapon_m249");
  436.  
  437. give_item(id, "ammo_556natobox");
  438.  
  439. give_item(id, "ammo_556natobox");
  440.  
  441. give_item(id, "ammo_556natobox");
  442.  
  443. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  444.  
  445. }
  446.  
  447. case 5:
  448.  
  449. {
  450.  
  451.  
  452.  
  453. give_player_grenades(id);
  454.  
  455. give_item(id, "weapon_knife");
  456.  
  457. give_item(id, "weapon_deagle");
  458.  
  459. give_item(id, "ammo_50ae");
  460.  
  461. give_item(id, "ammo_50ae");
  462.  
  463. give_item(id, "ammo_50ae")
  464.  
  465. give_item(id, "weapon_aug");
  466.  
  467. give_item(id, "ammo_556nato");
  468.  
  469. give_item(id, "ammo_556nato");
  470.  
  471. give_item(id, "ammo_556nato");
  472.  
  473. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  474.  
  475. }
  476.  
  477. case 6:
  478.  
  479. {
  480.  
  481.  
  482.  
  483. give_player_grenades(id);
  484.  
  485. give_item(id, "weapon_knife");
  486.  
  487. give_item(id, "weapon_deagle");
  488.  
  489. give_item(id, "ammo_50ae");
  490.  
  491. give_item(id, "ammo_50ae");
  492.  
  493. give_item(id, "ammo_50ae")
  494.  
  495. give_item(id, "weapon_famas");
  496.  
  497. give_item(id, "ammo_556nato");
  498.  
  499. give_item(id, "ammo_556nato");
  500.  
  501. give_item(id, "ammo_556nato");
  502.  
  503. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  504.  
  505. }
  506.  
  507. case 7:
  508.  
  509. {
  510.  
  511.  
  512.  
  513. give_player_grenades(id);
  514.  
  515. give_item(id, "weapon_knife");
  516.  
  517. give_item(id, "weapon_deagle");
  518.  
  519. give_item(id, "ammo_50ae");
  520.  
  521. give_item(id, "ammo_50ae");
  522.  
  523. give_item(id, "ammo_50ae")
  524.  
  525. give_item(id, "weapon_galil");
  526.  
  527. give_item(id, "ammo_556nato");
  528.  
  529. give_item(id, "ammo_556nato");
  530.  
  531. give_item(id, "ammo_556nato");
  532.  
  533. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  534.  
  535. }
  536.  
  537. case 8:
  538.  
  539. {
  540.  
  541.  
  542.  
  543. give_player_grenades(id);
  544.  
  545. give_item(id, "weapon_knife");
  546.  
  547. give_item(id, "weapon_deagle");
  548.  
  549. give_item(id, "ammo_50ae");
  550.  
  551. give_item(id, "ammo_50ae");
  552.  
  553. give_item(id, "ammo_50ae")
  554.  
  555. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  556.  
  557. give_item(id, "ammo_9mm");
  558.  
  559. give_item(id, "ammo_9mm");
  560.  
  561. give_item(id, "ammo_9mm");
  562.  
  563. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  564.  
  565. }
  566.  
  567. case 9:
  568.  
  569. {
  570.  
  571.  
  572.  
  573. give_player_grenades(id);
  574.  
  575. give_item(id, "weapon_knife");
  576.  
  577. give_item(id, "weapon_deagle");
  578.  
  579. give_item(id, "ammo_50ae");
  580.  
  581. give_item(id, "ammo_50ae");
  582.  
  583. give_item(id, "ammo_50ae")
  584.  
  585. give_item(id, "weapon_xm1014");
  586.  
  587. give_item(id, "ammo_buckshot");
  588.  
  589. give_item(id, "ammo_buckshot");
  590.  
  591. give_item(id, "ammo_buckshot");
  592.  
  593. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  594.  
  595. }
  596.  
  597. case 10:
  598.  
  599. {
  600.  
  601.  
  602.  
  603. give_player_grenades(id);
  604.  
  605. give_item(id, "weapon_knife");
  606.  
  607. give_item(id, "weapon_deagle");
  608.  
  609. give_item(id, "ammo_50ae");
  610.  
  611. give_item(id, "ammo_50ae");
  612.  
  613. give_item(id, "ammo_50ae")
  614.  
  615. give_item(id, "weapon_m3");
  616.  
  617. give_item(id, "ammo_buckshot");
  618.  
  619. give_item(id, "ammo_buckshot");
  620.  
  621. give_item(id, "ammo_buckshot");
  622.  
  623. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  624.  
  625. }
  626.  
  627. case 11:
  628.  
  629. {
  630.  
  631.  
  632.  
  633. give_player_grenades(id);
  634.  
  635. give_item(id, "weapon_knife");
  636.  
  637. give_item(id, "weapon_deagle");
  638.  
  639. give_item(id, "ammo_50ae");
  640.  
  641. give_item(id, "ammo_50ae");
  642.  
  643. give_item(id, "ammo_50ae")
  644.  
  645. give_item(id, "weapon_scout");
  646.  
  647. give_item(id, "ammo_762nato");
  648.  
  649. give_item(id, "ammo_762nato");
  650.  
  651. give_item(id, "ammo_762nato");
  652.  
  653. ColorChat(id, BLUE, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Scout ^3Csomagot!");
  654.  
  655. }
  656.  
  657. }
  658.  
  659. return PLUGIN_HANDLED;
  660.  
  661. }
  662.  
  663.  
  664.  
  665. stock give_player_grenades(index)
  666.  
  667. {
  668.  
  669. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  670.  
  671. give_item(index, "weapon_flashbang");
  672.  
  673. give_item(index, "weapon_flashbang");
  674.  
  675. give_item(index, "item_thighpack");
  676.  
  677. give_item(index, "item_assaultsuit");
  678.  
  679. }

_________________
[mozgo]^^^ [.:~Be4tBox~:.] ^^^[/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü(újra:D)
HozzászólásElküldve: 2015.03.30. 08:03 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.01.24. 09:30
Hozzászólások: 98
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #include <fun>
  8.  
  9. #include <cstrike>
  10.  
  11. #include <hamsandwich>
  12.  
  13.  
  14.  
  15. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  16.  
  17. #define VERSION "1.0"
  18.  
  19. #define AUTHOR "Silent"
  20.  
  21.  
  22.  
  23. new gWPCT,gWPTE;
  24.  
  25. new g_showsec[33];
  26.  
  27. new bool:already[33];
  28.  
  29.  
  30.  
  31. public plugin_init() {
  32.  
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.  
  35. /*register_clcmd("say extraprofi", "playerspawn");*/
  36.  
  37. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  38.  
  39. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  40.  
  41. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  42.  
  43. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  44.  
  45. }
  46.  
  47.  
  48.  
  49. public logevent_end()
  50.  
  51. {
  52.  
  53. gWPCT = 0;
  54.  
  55. gWPTE = 0;
  56.  
  57.  
  58.  
  59. new players[32], pnum
  60.  
  61. get_players(players, pnum)
  62.  
  63. for(new i=0; i<pnum; i++)
  64.  
  65. {
  66.  
  67. already[i] = false;
  68.  
  69. }
  70.  
  71. }
  72.  
  73.  
  74.  
  75. public playerspawn(id)
  76.  
  77. {
  78.  
  79. g_showsec[id] = 60;
  80.  
  81. already[id] = false;
  82.  
  83. fegyvermenu(id);
  84.  
  85. }
  86.  
  87.  
  88.  
  89. public fegyvermenu(id)
  90.  
  91. {
  92.  
  93. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  94.  
  95.  
  96.  
  97. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  98.  
  99. new string[200];
  100.  
  101.  
  102.  
  103. if(g_showsec[id] <= 60)
  104.  
  105. {
  106.  
  107. if(g_showsec[id] != 0)
  108.  
  109. {
  110.  
  111. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  112.  
  113. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  114.  
  115. g_showsec[id]--;
  116.  
  117. }
  118.  
  119. else
  120.  
  121. {
  122.  
  123. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  124.  
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126.  
  127. }
  128.  
  129. }
  130.  
  131.  
  132.  
  133. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  134.  
  135. {
  136.  
  137.  
  138.  
  139. strip_user_weapons(id);
  140.  
  141. format(string, charsmax(string), "\\y.:Be4tBox:. \\rOnly\\dD2 \\rFegyverCsomagok! \\d[\\r%d \\ymp\\d]\\r, :", g_showsec[id]);
  142.  
  143. new menu = menu_create(string, "handler")
  144.  
  145. menu_additem(menu, "[\\dM4A1 \\yCsomag]", "1", 0);
  146.  
  147. menu_additem(menu, "[\\dAK47 \\yCsomag]", "2", 0);
  148.  
  149. menu_additem(menu, "[\\dAWP \\yCsomag]\d \\w»[\\rElső 4 embernek!\\d]", "3", 0);
  150.  
  151. menu_additem(menu, "[\\dMachineGun \\yCsomag]", "4", 0);
  152.  
  153. menu_additem(menu, "[\\dAUG \\yCsomag]", "5", 0);
  154.  
  155. menu_additem(menu, "[\\dFAMAS \\yCsomag]", "6", 0);
  156.  
  157. menu_additem(menu, "[\\dGalil \\yCsomag]", "7", 0);
  158.  
  159. menu_additem(menu, "[\\dSMG \\yCsomag]", "8", 0);
  160.  
  161. menu_additem(menu, "[\\dAutoshotgun \\yCsomag] \\r[\\yXM1014\\d]", "9", 0);
  162.  
  163. menu_additem(menu, "[\\dShotgun \\yCsomag] \\r[\\yM3\\d]", "10", 0);
  164.  
  165. menu_additem(menu, "[\\dScout \\yCsomag]", "11", 0);
  166.  
  167. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  168.  
  169.  
  170.  
  171. menu_display(id, menu);
  172.  
  173. }
  174.  
  175. else
  176.  
  177. {
  178.  
  179. format(string, charsmax(string), "\\y.:Be4tBox:. \\rOnly\\dD2 \\rFegyverCsomagok! \\d[\\r%d \\ymp\\d]\\r, :", g_showsec[id]);
  180.  
  181. new menu = menu_create(string, "handler")
  182.  
  183. menu_additem(menu, "[\\dM4A1 \\yCsomag]", "1", 0);
  184.  
  185. menu_additem(menu, "[\\dAK47 \\yCsomag]", "2", 0);
  186.  
  187. menu_additem(menu, "[\\dAWP \\yCsomag]\\d \\w~ [\\rElső 4 embernek!\\d]", "3", 0);
  188.  
  189. menu_additem(menu, "[\\dMachineGun \\yCsomag]", "4", 0);
  190.  
  191. menu_additem(menu, "[\\dAUG \\yCsomag]", "5", 0);
  192.  
  193. menu_additem(menu, "[\\dFAMAS \\yCsomag]", "6", 0);
  194.  
  195. menu_additem(menu, "[\\dGalil \\yCsomag]", "7", 0);
  196.  
  197. menu_additem(menu, "[\\dSMG \\yCsomag]", "8", 0);
  198.  
  199. menu_additem(menu, "[\\dAutoshotgun \yCsomag] \\r[\\yXM1014\\d]", "9", 0);
  200.  
  201. menu_additem(menu, "[\\dShotgun \\yCsomag] \\r[\\yM3\\d]", "10", 0);
  202.  
  203. menu_additem(menu, "[\\dScout \\yCsomag]", "11", 0);
  204.  
  205. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  206.  
  207. menu_display(id, menu);
  208.  
  209. }
  210.  
  211.  
  212.  
  213. return PLUGIN_HANDLED;
  214.  
  215. }
  216.  
  217.  
  218.  
  219. public handler(id, menu, item)
  220.  
  221. {
  222.  
  223. if( item == MENU_EXIT )
  224.  
  225. {
  226.  
  227. menu_destroy(menu);
  228.  
  229. return PLUGIN_HANDLED;
  230.  
  231. }
  232.  
  233. already[id] = true;
  234.  
  235. new data[6], szName[64];
  236.  
  237. new access, callback;
  238.  
  239. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  240.  
  241. new key = str_to_num(data);
  242.  
  243. switch(key)
  244.  
  245. {
  246.  
  247.  
  248.  
  249. case 1:
  250.  
  251. {
  252.  
  253.  
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256.  
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258.  
  259. give_item(id, "weapon_deagle");
  260.  
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262.  
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264.  
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266.  
  267. give_item(id, "weapon_m4a1");
  268.  
  269. give_item(id, "ammo_556nato");
  270.  
  271. give_item(id, "ammo_556nato");
  272.  
  273. give_item(id, "ammo_556nato");
  274.  
  275. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  276.  
  277. }
  278.  
  279. case 2:
  280.  
  281. {
  282.  
  283.  
  284.  
  285. give_player_grenades(id);
  286.  
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288.  
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290.  
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292.  
  293. give_item(id, "ammo_50ae");
  294.  
  295. give_item(id, "ammo_50ae");
  296.  
  297. give_item(id, "weapon_ak47");
  298.  
  299. give_item(id, "ammo_762nato");
  300.  
  301. give_item(id, "ammo_762nato");
  302.  
  303. give_item(id, "ammo_762nato");
  304.  
  305. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  306.  
  307. }
  308.  
  309. case 3:
  310.  
  311. {
  312.  
  313. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  314.  
  315. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  316.  
  317. {
  318.  
  319. if(gWPCT < 6)
  320.  
  321. {
  322.  
  323. give_player_grenades(id);
  324.  
  325. give_item(id, "weapon_knife");
  326.  
  327. give_item(id, "weapon_awp");
  328.  
  329. give_item(id, "weapon_deagle");
  330.  
  331. give_item(id, "ammo_50ae");
  332.  
  333. give_item(id, "ammo_50ae");
  334.  
  335. give_item(id, "ammo_50ae");
  336.  
  337. give_item(id, "ammo_338magnum");
  338.  
  339. give_item(id, "ammo_338magnum");
  340.  
  341. give_item(id, "ammo_338magnum");
  342.  
  343. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  344.  
  345. gWPCT++
  346.  
  347. }
  348.  
  349. else
  350.  
  351. {
  352.  
  353. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  354.  
  355. show_hudmessage(id, "Buzeránt!^nMá nincs WP");
  356.  
  357. fegyvermenu(id);
  358.  
  359. }
  360.  
  361. }
  362.  
  363. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  364.  
  365. {
  366.  
  367. if(gWPTE < 6)
  368.  
  369. {
  370.  
  371.  
  372.  
  373. give_player_grenades(id);
  374.  
  375. give_item(id, "weapon_knife");
  376.  
  377. give_item(id, "weapon_awp");
  378.  
  379. give_item(id, "weapon_deagle");
  380.  
  381. give_item(id, "ammo_50ae");
  382.  
  383. give_item(id, "ammo_50ae");
  384.  
  385. give_item(id, "ammo_50ae");
  386.  
  387. give_item(id, "ammo_338magnum");
  388.  
  389. give_item(id, "ammo_338magnum");
  390.  
  391. give_item(id, "ammo_338magnum");
  392.  
  393. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  394.  
  395. gWPTE++
  396.  
  397. }
  398.  
  399. else
  400.  
  401. {
  402.  
  403. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  404.  
  405. show_hudmessage(id, "Buzeránt!^nMá nincs WP");
  406.  
  407. fegyvermenu(id);
  408.  
  409. }
  410.  
  411. }
  412.  
  413.  
  414.  
  415. }
  416.  
  417. case 4:
  418.  
  419. {
  420.  
  421.  
  422.  
  423. give_player_grenades(id);
  424.  
  425. give_item(id, "weapon_knife");
  426.  
  427. give_item(id, "weapon_deagle");
  428.  
  429. give_item(id, "ammo_50ae");
  430.  
  431. give_item(id, "ammo_50ae");
  432.  
  433. give_item(id, "ammo_50ae");
  434.  
  435. give_item(id, "weapon_m249");
  436.  
  437. give_item(id, "ammo_556natobox");
  438.  
  439. give_item(id, "ammo_556natobox");
  440.  
  441. give_item(id, "ammo_556natobox");
  442.  
  443. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  444.  
  445. }
  446.  
  447. case 5:
  448.  
  449. {
  450.  
  451.  
  452.  
  453. give_player_grenades(id);
  454.  
  455. give_item(id, "weapon_knife");
  456.  
  457. give_item(id, "weapon_deagle");
  458.  
  459. give_item(id, "ammo_50ae");
  460.  
  461. give_item(id, "ammo_50ae");
  462.  
  463. give_item(id, "ammo_50ae")
  464.  
  465. give_item(id, "weapon_aug");
  466.  
  467. give_item(id, "ammo_556nato");
  468.  
  469. give_item(id, "ammo_556nato");
  470.  
  471. give_item(id, "ammo_556nato");
  472.  
  473. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  474.  
  475. }
  476.  
  477. case 6:
  478.  
  479. {
  480.  
  481.  
  482.  
  483. give_player_grenades(id);
  484.  
  485. give_item(id, "weapon_knife");
  486.  
  487. give_item(id, "weapon_deagle");
  488.  
  489. give_item(id, "ammo_50ae");
  490.  
  491. give_item(id, "ammo_50ae");
  492.  
  493. give_item(id, "ammo_50ae")
  494.  
  495. give_item(id, "weapon_famas");
  496.  
  497. give_item(id, "ammo_556nato");
  498.  
  499. give_item(id, "ammo_556nato");
  500.  
  501. give_item(id, "ammo_556nato");
  502.  
  503. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  504.  
  505. }
  506.  
  507. case 7:
  508.  
  509. {
  510.  
  511.  
  512.  
  513. give_player_grenades(id);
  514.  
  515. give_item(id, "weapon_knife");
  516.  
  517. give_item(id, "weapon_deagle");
  518.  
  519. give_item(id, "ammo_50ae");
  520.  
  521. give_item(id, "ammo_50ae");
  522.  
  523. give_item(id, "ammo_50ae")
  524.  
  525. give_item(id, "weapon_galil");
  526.  
  527. give_item(id, "ammo_556nato");
  528.  
  529. give_item(id, "ammo_556nato");
  530.  
  531. give_item(id, "ammo_556nato");
  532.  
  533. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  534.  
  535. }
  536.  
  537. case 8:
  538.  
  539. {
  540.  
  541.  
  542.  
  543. give_player_grenades(id);
  544.  
  545. give_item(id, "weapon_knife");
  546.  
  547. give_item(id, "weapon_deagle");
  548.  
  549. give_item(id, "ammo_50ae");
  550.  
  551. give_item(id, "ammo_50ae");
  552.  
  553. give_item(id, "ammo_50ae")
  554.  
  555. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  556.  
  557. give_item(id, "ammo_9mm");
  558.  
  559. give_item(id, "ammo_9mm");
  560.  
  561. give_item(id, "ammo_9mm");
  562.  
  563. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  564.  
  565. }
  566.  
  567. case 9:
  568.  
  569. {
  570.  
  571.  
  572.  
  573. give_player_grenades(id);
  574.  
  575. give_item(id, "weapon_knife");
  576.  
  577. give_item(id, "weapon_deagle");
  578.  
  579. give_item(id, "ammo_50ae");
  580.  
  581. give_item(id, "ammo_50ae");
  582.  
  583. give_item(id, "ammo_50ae")
  584.  
  585. give_item(id, "weapon_xm1014");
  586.  
  587. give_item(id, "ammo_buckshot");
  588.  
  589. give_item(id, "ammo_buckshot");
  590.  
  591. give_item(id, "ammo_buckshot");
  592.  
  593. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  594.  
  595. }
  596.  
  597. case 10:
  598.  
  599. {
  600.  
  601.  
  602.  
  603. give_player_grenades(id);
  604.  
  605. give_item(id, "weapon_knife");
  606.  
  607. give_item(id, "weapon_deagle");
  608.  
  609. give_item(id, "ammo_50ae");
  610.  
  611. give_item(id, "ammo_50ae");
  612.  
  613. give_item(id, "ammo_50ae")
  614.  
  615. give_item(id, "weapon_m3");
  616.  
  617. give_item(id, "ammo_buckshot");
  618.  
  619. give_item(id, "ammo_buckshot");
  620.  
  621. give_item(id, "ammo_buckshot");
  622.  
  623. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  624.  
  625. }
  626.  
  627. case 11:
  628.  
  629. {
  630.  
  631.  
  632.  
  633. give_player_grenades(id);
  634.  
  635. give_item(id, "weapon_knife");
  636.  
  637. give_item(id, "weapon_deagle");
  638.  
  639. give_item(id, "ammo_50ae");
  640.  
  641. give_item(id, "ammo_50ae");
  642.  
  643. give_item(id, "ammo_50ae")
  644.  
  645. give_item(id, "weapon_scout");
  646.  
  647. give_item(id, "ammo_762nato");
  648.  
  649. give_item(id, "ammo_762nato");
  650.  
  651. give_item(id, "ammo_762nato");
  652.  
  653. ColorChat(id, BLUE, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Scout ^3Csomagot!");
  654.  
  655. }
  656.  
  657. }
  658.  
  659. return PLUGIN_HANDLED;
  660.  
  661. }
  662.  
  663.  
  664.  
  665. stock give_player_grenades(index)
  666.  
  667. {
  668.  
  669. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  670.  
  671. give_item(index, "weapon_flashbang");
  672.  
  673. give_item(index, "weapon_flashbang");
  674.  
  675. give_item(index, "item_thighpack");
  676.  
  677. give_item(index, "item_assaultsuit");
  678.  
  679. }


[s]:D[/s]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü(újra:D)
HozzászólásElküldve: 2015.03.30. 14:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Tessék!
4w4 től van!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #include <fun>
  8.  
  9. #include <cstrike>
  10.  
  11. #include <hamsandwich>
  12.  
  13.  
  14.  
  15. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  16.  
  17. #define VERSION "1.0"
  18.  
  19. #define AUTHOR "Silent"
  20.  
  21.  
  22.  
  23. new gWPCT,gWPTE;
  24.  
  25. new g_showsec[33];
  26.  
  27. new bool:already[33];
  28.  
  29.  
  30.  
  31. public plugin_init() {
  32.  
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.  
  35. /*register_clcmd("say extraprofi", "playerspawn");*/
  36.  
  37. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  38.  
  39. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  40.  
  41. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  42.  
  43. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  44.  
  45. }
  46.  
  47.  
  48.  
  49. public logevent_end()
  50.  
  51. {
  52.  
  53. gWPCT = 0;
  54.  
  55. gWPTE = 0;
  56.  
  57.  
  58.  
  59. new players[32], pnum
  60.  
  61. get_players(players, pnum)
  62.  
  63. for(new i=0; i<pnum; i++)
  64.  
  65. {
  66.  
  67. already[i] = false;
  68.  
  69. }
  70.  
  71. }
  72.  
  73.  
  74.  
  75. public playerspawn(id)
  76.  
  77. {
  78.  
  79. g_showsec[id] = 60;
  80.  
  81. already[id] = false;
  82.  
  83. fegyvermenu(id);
  84.  
  85. }
  86.  
  87.  
  88.  
  89. public fegyvermenu(id)
  90.  
  91. {
  92.  
  93. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  94.  
  95.  
  96.  
  97. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  98.  
  99. new string[200];
  100.  
  101.  
  102.  
  103. if(g_showsec[id] <= 60)
  104.  
  105. {
  106.  
  107. if(g_showsec[id] != 0)
  108.  
  109. {
  110.  
  111. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  112.  
  113. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  114.  
  115. g_showsec[id]--;
  116.  
  117. }
  118.  
  119. else
  120.  
  121. {
  122.  
  123. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  124.  
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126.  
  127. }
  128.  
  129. }
  130.  
  131.  
  132.  
  133. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  134.  
  135. {
  136.  
  137.  
  138.  
  139. strip_user_weapons(id);
  140.  
  141. format(string, charsmax(string), "\\y.:Be4tBox:. \\rOnly\\dD2 \\rFegyverCsomagok! \\d[\\r%d \\ymp\\d]\\r, :", g_showsec[id]);
  142.  
  143. new menu = menu_create(string, "handler")
  144.  
  145. menu_additem(menu, "[\\dM4A1 \\yCsomag]", "1", 0);
  146.  
  147. menu_additem(menu, "[\\dAK47 \\yCsomag]", "2", 0);
  148.  
  149. menu_additem(menu, "[\\dAWP \\yCsomag]\d \\w»[\\rElső 6 embernek!\\d]", "3", 0);
  150.  
  151. menu_additem(menu, "[\\dMachineGun \\yCsomag]", "4", 0);
  152.  
  153. menu_additem(menu, "[\\dAUG \\yCsomag]", "5", 0);
  154.  
  155. menu_additem(menu, "[\\dFAMAS \\yCsomag]", "6", 0);
  156.  
  157. menu_additem(menu, "[\\dGalil \\yCsomag]", "7", 0);
  158.  
  159. menu_additem(menu, "[\\dSMG \\yCsomag]", "8", 0);
  160.  
  161. menu_additem(menu, "[\\dAutoshotgun \\yCsomag] \\r[\\yXM1014\\d]", "9", 0);
  162.  
  163. menu_additem(menu, "[\\dShotgun \\yCsomag] \\r[\\yM3\\d]", "10", 0);
  164.  
  165. menu_additem(menu, "[\\dScout \\yCsomag]", "11", 0);
  166.  
  167. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  168.  
  169.  
  170.  
  171. menu_display(id, menu);
  172.  
  173. }
  174.  
  175. else
  176.  
  177. {
  178.  
  179. format(string, charsmax(string), "\\y.:Be4tBox:. \\rOnly\\dD2 \\rFegyverCsomagok! \\d[\\r%d \\ymp\\d]\\r, :", g_showsec[id]);
  180.  
  181. new menu = menu_create(string, "handler")
  182.  
  183. menu_additem(menu, "[\\dM4A1 \\yCsomag]", "1", 0);
  184.  
  185. menu_additem(menu, "[\\dAK47 \\yCsomag]", "2", 0);
  186.  
  187. menu_additem(menu, "[\\dAWP \\yCsomag]\\d \\w~ [\\rElső 6 embernek!\\d]", "3", 0);
  188.  
  189. menu_additem(menu, "[\\dMachineGun \\yCsomag]", "4", 0);
  190.  
  191. menu_additem(menu, "[\\dAUG \\yCsomag]", "5", 0);
  192.  
  193. menu_additem(menu, "[\\dFAMAS \\yCsomag]", "6", 0);
  194.  
  195. menu_additem(menu, "[\\dGalil \\yCsomag]", "7", 0);
  196.  
  197. menu_additem(menu, "[\\dSMG \\yCsomag]", "8", 0);
  198.  
  199. menu_additem(menu, "[\\dAutoshotgun \yCsomag] \\r[\\yXM1014\\d]", "9", 0);
  200.  
  201. menu_additem(menu, "[\\dShotgun \\yCsomag] \\r[\\yM3\\d]", "10", 0);
  202.  
  203. menu_additem(menu, "[\\dScout \\yCsomag]", "11", 0);
  204.  
  205. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  206.  
  207. menu_display(id, menu);
  208.  
  209. }
  210.  
  211.  
  212.  
  213. return PLUGIN_HANDLED;
  214.  
  215. }
  216.  
  217.  
  218.  
  219. public handler(id, menu, item)
  220.  
  221. {
  222.  
  223. if( item == MENU_EXIT )
  224.  
  225. {
  226.  
  227. menu_destroy(menu);
  228.  
  229. return PLUGIN_HANDLED;
  230.  
  231. }
  232.  
  233. already[id] = true;
  234.  
  235. new data[6], szName[64];
  236.  
  237. new access, callback;
  238.  
  239. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  240.  
  241. new key = str_to_num(data);
  242.  
  243. switch(key)
  244.  
  245. {
  246.  
  247.  
  248.  
  249. case 1:
  250.  
  251. {
  252.  
  253.  
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256.  
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258.  
  259. give_item(id, "weapon_deagle");
  260.  
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262.  
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264.  
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266.  
  267. give_item(id, "weapon_m4a1");
  268.  
  269. give_item(id, "ammo_556nato");
  270.  
  271. give_item(id, "ammo_556nato");
  272.  
  273. give_item(id, "ammo_556nato");
  274.  
  275. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  276.  
  277. }
  278.  
  279. case 2:
  280.  
  281. {
  282.  
  283.  
  284.  
  285. give_player_grenades(id);
  286.  
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288.  
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290.  
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292.  
  293. give_item(id, "ammo_50ae");
  294.  
  295. give_item(id, "ammo_50ae");
  296.  
  297. give_item(id, "weapon_ak47");
  298.  
  299. give_item(id, "ammo_762nato");
  300.  
  301. give_item(id, "ammo_762nato");
  302.  
  303. give_item(id, "ammo_762nato");
  304.  
  305. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  306.  
  307. }
  308.  
  309. case 3:
  310.  
  311. {
  312.  
  313. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  314.  
  315. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  316.  
  317. {
  318.  
  319. if(gWPCT < 4)
  320.  
  321. {
  322.  
  323. give_player_grenades(id);
  324.  
  325. give_item(id, "weapon_knife");
  326.  
  327. give_item(id, "weapon_awp");
  328.  
  329. give_item(id, "weapon_deagle");
  330.  
  331. give_item(id, "ammo_50ae");
  332.  
  333. give_item(id, "ammo_50ae");
  334.  
  335. give_item(id, "ammo_50ae");
  336.  
  337. give_item(id, "ammo_338magnum");
  338.  
  339. give_item(id, "ammo_338magnum");
  340.  
  341. give_item(id, "ammo_338magnum");
  342.  
  343. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  344.  
  345. gWPCT++
  346.  
  347. }
  348.  
  349. else
  350.  
  351. {
  352.  
  353. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  354.  
  355. show_hudmessage(id, "Buzeránt!^nMá nincs WP");
  356.  
  357. fegyvermenu(id);
  358.  
  359. }
  360.  
  361. }
  362.  
  363. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  364.  
  365. {
  366.  
  367. if(gWPTE < 4)
  368.  
  369. {
  370.  
  371.  
  372.  
  373. give_player_grenades(id);
  374.  
  375. give_item(id, "weapon_knife");
  376.  
  377. give_item(id, "weapon_awp");
  378.  
  379. give_item(id, "weapon_deagle");
  380.  
  381. give_item(id, "ammo_50ae");
  382.  
  383. give_item(id, "ammo_50ae");
  384.  
  385. give_item(id, "ammo_50ae");
  386.  
  387. give_item(id, "ammo_338magnum");
  388.  
  389. give_item(id, "ammo_338magnum");
  390.  
  391. give_item(id, "ammo_338magnum");
  392.  
  393. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  394.  
  395. gWPTE++
  396.  
  397. }
  398.  
  399. else
  400.  
  401. {
  402.  
  403. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  404.  
  405. show_hudmessage(id, "Buzeránt!^nMá nincs WP");
  406.  
  407. fegyvermenu(id);
  408.  
  409. }
  410.  
  411. }
  412.  
  413.  
  414.  
  415. }
  416.  
  417. case 4:
  418.  
  419. {
  420.  
  421.  
  422.  
  423. give_player_grenades(id);
  424.  
  425. give_item(id, "weapon_knife");
  426.  
  427. give_item(id, "weapon_deagle");
  428.  
  429. give_item(id, "ammo_50ae");
  430.  
  431. give_item(id, "ammo_50ae");
  432.  
  433. give_item(id, "ammo_50ae");
  434.  
  435. give_item(id, "weapon_m249");
  436.  
  437. give_item(id, "ammo_556natobox");
  438.  
  439. give_item(id, "ammo_556natobox");
  440.  
  441. give_item(id, "ammo_556natobox");
  442.  
  443. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  444.  
  445. }
  446.  
  447. case 5:
  448.  
  449. {
  450.  
  451.  
  452.  
  453. give_player_grenades(id);
  454.  
  455. give_item(id, "weapon_knife");
  456.  
  457. give_item(id, "weapon_deagle");
  458.  
  459. give_item(id, "ammo_50ae");
  460.  
  461. give_item(id, "ammo_50ae");
  462.  
  463. give_item(id, "ammo_50ae")
  464.  
  465. give_item(id, "weapon_aug");
  466.  
  467. give_item(id, "ammo_556nato");
  468.  
  469. give_item(id, "ammo_556nato");
  470.  
  471. give_item(id, "ammo_556nato");
  472.  
  473. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  474.  
  475. }
  476.  
  477. case 6:
  478.  
  479. {
  480.  
  481.  
  482.  
  483. give_player_grenades(id);
  484.  
  485. give_item(id, "weapon_knife");
  486.  
  487. give_item(id, "weapon_deagle");
  488.  
  489. give_item(id, "ammo_50ae");
  490.  
  491. give_item(id, "ammo_50ae");
  492.  
  493. give_item(id, "ammo_50ae")
  494.  
  495. give_item(id, "weapon_famas");
  496.  
  497. give_item(id, "ammo_556nato");
  498.  
  499. give_item(id, "ammo_556nato");
  500.  
  501. give_item(id, "ammo_556nato");
  502.  
  503. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  504.  
  505. }
  506.  
  507. case 7:
  508.  
  509. {
  510.  
  511.  
  512.  
  513. give_player_grenades(id);
  514.  
  515. give_item(id, "weapon_knife");
  516.  
  517. give_item(id, "weapon_deagle");
  518.  
  519. give_item(id, "ammo_50ae");
  520.  
  521. give_item(id, "ammo_50ae");
  522.  
  523. give_item(id, "ammo_50ae")
  524.  
  525. give_item(id, "weapon_galil");
  526.  
  527. give_item(id, "ammo_556nato");
  528.  
  529. give_item(id, "ammo_556nato");
  530.  
  531. give_item(id, "ammo_556nato");
  532.  
  533. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  534.  
  535. }
  536.  
  537. case 8:
  538.  
  539. {
  540.  
  541.  
  542.  
  543. give_player_grenades(id);
  544.  
  545. give_item(id, "weapon_knife");
  546.  
  547. give_item(id, "weapon_deagle");
  548.  
  549. give_item(id, "ammo_50ae");
  550.  
  551. give_item(id, "ammo_50ae");
  552.  
  553. give_item(id, "ammo_50ae")
  554.  
  555. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  556.  
  557. give_item(id, "ammo_9mm");
  558.  
  559. give_item(id, "ammo_9mm");
  560.  
  561. give_item(id, "ammo_9mm");
  562.  
  563. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  564.  
  565. }
  566.  
  567. case 9:
  568.  
  569. {
  570.  
  571.  
  572.  
  573. give_player_grenades(id);
  574.  
  575. give_item(id, "weapon_knife");
  576.  
  577. give_item(id, "weapon_deagle");
  578.  
  579. give_item(id, "ammo_50ae");
  580.  
  581. give_item(id, "ammo_50ae");
  582.  
  583. give_item(id, "ammo_50ae")
  584.  
  585. give_item(id, "weapon_xm1014");
  586.  
  587. give_item(id, "ammo_buckshot");
  588.  
  589. give_item(id, "ammo_buckshot");
  590.  
  591. give_item(id, "ammo_buckshot");
  592.  
  593. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  594.  
  595. }
  596.  
  597. case 10:
  598.  
  599. {
  600.  
  601.  
  602.  
  603. give_player_grenades(id);
  604.  
  605. give_item(id, "weapon_knife");
  606.  
  607. give_item(id, "weapon_deagle");
  608.  
  609. give_item(id, "ammo_50ae");
  610.  
  611. give_item(id, "ammo_50ae");
  612.  
  613. give_item(id, "ammo_50ae")
  614.  
  615. give_item(id, "weapon_m3");
  616.  
  617. give_item(id, "ammo_buckshot");
  618.  
  619. give_item(id, "ammo_buckshot");
  620.  
  621. give_item(id, "ammo_buckshot");
  622.  
  623. ColorChat(id, RED, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  624.  
  625. }
  626.  
  627. case 11:
  628.  
  629. {
  630.  
  631.  
  632.  
  633. give_player_grenades(id);
  634.  
  635. give_item(id, "weapon_knife");
  636.  
  637. give_item(id, "weapon_deagle");
  638.  
  639. give_item(id, "ammo_50ae");
  640.  
  641. give_item(id, "ammo_50ae");
  642.  
  643. give_item(id, "ammo_50ae")
  644.  
  645. give_item(id, "weapon_scout");
  646.  
  647. give_item(id, "ammo_762nato");
  648.  
  649. give_item(id, "ammo_762nato");
  650.  
  651. give_item(id, "ammo_762nato");
  652.  
  653. ColorChat(id, BLUE, "^4.:Be4tBox:. »^3Kaptál egy ^4Scout ^3Csomagot!");
  654.  
  655. }
  656.  
  657. }
  658.  
  659. return PLUGIN_HANDLED;
  660.  
  661. }
  662.  
  663.  
  664.  
  665. stock give_player_grenades(index)
  666.  
  667. {
  668.  
  669. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  670.  
  671. give_item(index, "weapon_flashbang");
  672.  
  673. give_item(index, "weapon_flashbang");
  674.  
  675. give_item(index, "item_thighpack");
  676.  
  677. give_item(index, "item_assaultsuit");
  678.  
  679. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü(újra:D)
HozzászólásElküldve: 2015.03.31. 18:08 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.19. 23:49
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Hát nemigazán jó egyik sem. :) Valaki megcsinálná nekem rendesen?

_________________
[mozgo]^^^ [.:~Be4tBox~:.] ^^^[/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole