hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 04:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 73 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 71 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 16:07 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Somterno írta:
Ez nem menti el sehova a fraget ugye?

Ezekből a sorokból ítélve menteni kellene.
Kód:
#include <nvault>
new g_vault
   g_vault = nvault_open("fbolt")
public load_kd(id)
{
    new nev[32]
    get_user_name(id, nev, 31)
 
    new kills = get_user_frags(id)
 
    new vaultkey[64], vaultdata[256]
    format(vaultkey, 63, "%s-FBOLT", nev)
    format(vaultdata, 255, "%i#", kills)
 
    nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 20:36 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
norbee.16 írta:
Somterno írta:
Ez nem menti el sehova a fraget ugye?

Ezekből a sorokból ítélve menteni kellene.
Kód:
#include <nvault>
new g_vault
   g_vault = nvault_open("fbolt")
public load_kd(id)
{
    new nev[32]
    get_user_name(id, nev, 31)
 
    new kills = get_user_frags(id)
 
    new vaultkey[64], vaultdata[256]
    format(vaultkey, 63, "%s-FBOLT", nev)
    format(vaultdata, 255, "%i#", kills)
 
    nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")


Pontosan hiva is kellene mentenie?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 20:43 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Az a bajom vele ,hogy -145 Frag et csinál ha valakinek nincs elég és megadja neki ezzel mit lehet kezdeni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 20:58 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
Így meg akkor is ad pl.: hp-t ha nincs annyi fraged :D
Ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_frags(id)==15)

Erre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_frags(id)>=15)

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 21:44 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
xXlederXxHUN írta:
Így meg akkor is ad pl.: hp-t ha nincs annyi fraged :D
Ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_frags(id)==15)

Erre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_frags(id)>=15)


Így nem engedi le convertálni :SS


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 21:48 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Valaki csinálja meg pls. Úgy ,hogy pontosan tudjam hova menti a fraged vagy nekem már úgy is jó ha nem frag hanem 1ölés 2pontra megy és úgy menti el + ne úgy legyen ,hogy megtudja venni anélkül is ,hogyha nincs neki annyi köszönöm előre is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 21:50 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Adj egy smat amit át írtál meg egy compiler logot.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 21:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Fraget névre menti

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.07.05. 02:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
A plugint ne nekem köszönd hanem Golo-nak, mivel ő írta én csak kijavítottam és hozzáírtam dolgokat.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <nvault>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Frag Bolt"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Golo"
  11.  
  12. new g_vault
  13. new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, magozo[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. register_clcmd("say /bolt","fragbolt")
  17. g_vault = nvault_open("fbolt")
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  19. }
  20.  
  21. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  22. {
  23. hp[id]=1
  24. gyorsasag[id]=1
  25. magozo[id]=1
  26. ujraeledes[id]=1
  27. lathatatlansag[id]=1
  28. }
  29.  
  30. public client_PreThink(id)
  31. {
  32. new kills = get_user_frags(id)
  33.  
  34. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.4, 0, 6.0, 12.0)
  35. show_hudmessage(id, "Frag: %i", kills)
  36. }
  37.  
  38. public fragbolt(id){
  39. new menu = menu_create("\wFrag Bolt","menu_handler")
  40. menu_additem(menu,"\r+50 HP \y(15 frag)","1",0)
  41. menu_additem(menu,"\r600 Gyorsasag \y(20 frag)","2",0)
  42. menu_additem(menu,"\rMagozo \y(50 frag)","3",0)
  43. menu_additem(menu,"\rUjraeledes \y(10 frag)","4",0)
  44. menu_additem(menu,"\rLathatatlansag \y(150 frag)","5",0)
  45. menu_display(id,menu,0)
  46. }
  47. public menu_handler(id,menu,item){
  48. if(item==MENU_EXIT){
  49. menu_cancel(id)
  50. return PLUGIN_HANDLED
  51. }
  52. new data[6],name[64]
  53. new acces,callback
  54. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  55. new key = str_to_num(data)
  56. switch(key){
  57. case 1:{
  58. if(get_user_frags(id)>=15&&hp[id]==1){
  59. hp[id]=0
  60. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  61. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-15)
  62. }else return PLUGIN_CONTINUE
  63. }
  64. case 2:{
  65. if(get_user_frags(id)>=20&&gyorsasag[id]==1){
  66. gyorsasag[id]=0
  67. set_user_maxspeed(id, 600.0)
  68. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-20)
  69. }else return PLUGIN_CONTINUE
  70. }
  71. case 3:{
  72. if(get_user_frags(id)>=50&&magozo[id]==1){
  73. magozo[id]=0
  74. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  75. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-50)
  76. }else return PLUGIN_CONTINUE
  77. }
  78. case 4:{
  79. if(get_user_frags(id)>=10&&ujraeledes[id]==1){
  80. ujraeledes[id]=0
  81. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  82. register_cvar("sv_respawn", "1")
  83. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-10)
  84. }else return PLUGIN_CONTINUE
  85. }
  86. case 5:{
  87. if(get_user_frags(id)>=150&&lathatatlansag[id]==1){
  88. lathatatlansag[id]=0
  89. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  90. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-150)
  91. }else return PLUGIN_CONTINUE
  92. }
  93. }
  94. menu_destroy(menu)
  95. return PLUGIN_HANDLED
  96. }
  97.  
  98. public client_putinserver(id)
  99. load_kd(id)
  100.  
  101. public client_disconnect(id)
  102. save_kd(id)
  103.  
  104. public save_kd(id)
  105. {
  106. new nev[32]
  107. get_user_name(id, nev, 31)
  108.  
  109. new kills = get_user_frags(id)
  110.  
  111. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  112. format(vaultkey, 63, "%s-FBOLT", nev)
  113. format(vaultdata, 255, "%i#", kills)
  114.  
  115. nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
  116. }
  117.  
  118. public load_kd(id)
  119. {
  120. new nev[32]
  121. get_user_name(id, nev, 31)
  122.  
  123. new kills = get_user_frags(id)
  124.  
  125. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  126. format(vaultkey, 63, "%s-FBOLT", nev)
  127. format(vaultdata, 255, "%i#", kills)
  128.  
  129. nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
  130. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  131.  
  132. new kill[32]
  133. parse(vaultdata, kill, 31)
  134. kills = str_to_num(kill)
  135.  
  136. set_user_frags(id, kills)
  137. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.07.05. 07:45 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
demon írta:
A plugint ne nekem köszönd hanem Golo-nak, mivel ő írta én csak kijavítottam és hozzáírtam dolgokat.

Nem kell nekem a "köszönet" de azért köszi.
Inkább demonnak köszönd meg mert ő csinálta meg rendesen amit kértél

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole