hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 13:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 203 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 202 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.02. 10:33 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
nagy része sor eltolódás

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.02. 10:39 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Ezt a küldés funkciót bele kén rakni,
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. public kuldes(id)
  3. {
  4. new cim[121]
  5. format(cim, charsmax(cim), "\\r[A]su[S] \\wVálaszd ki a játékost:^n\\yArany: \\r%d", arany[id])
  6. new menu = menu_create(cim, "kuldes_handler" )
  7. new players[32], pnum, tempid;
  8. new szName[32], szTempid[10];
  9. get_players(players, pnum);
  10. for( new i; i<pnum; i++ )
  11. {
  12. tempid = players[i];
  13. {
  14. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  15. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  16. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  17. }
  18. }
  19. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  20. menu_display(id, menu, 0);
  21. }
  22. public kuldes_handler(id, menu, item)
  23. {
  24. if( item == MENU_EXIT )
  25. {
  26. menu_destroy(menu);
  27. return PLUGIN_HANDLED;
  28. }
  29. new data[6], szName[64];
  30. new access, callback;
  31. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  32. x_tempid = str_to_num(data);
  33. client_cmd(id, "Mennyiseg");
  34. menu_destroy(menu);
  35. return PLUGIN_HANDLED;
  36. }
  37. public arany_kuld(id)
  38. {
  39. new uzenet[121];
  40. new kuldoneve[32], tempname[32]
  41. read_args(uzenet, charsmax(uzenet))
  42. remove_quotes(uzenet)
  43. get_user_name(id, kuldoneve, 31)
  44. get_user_name(x_tempid, tempname, 31)
  45.  
  46. if(str_to_num(uzenet) < 0)
  47. return PLUGIN_HANDLED
  48.  
  49. if(arany[id] >= str_to_num(uzenet))
  50. {
  51. arany[x_tempid] += str_to_num(uzenet)
  52. arany[id] -= str_to_num(uzenet)
  53. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3%s ^1küldött ^4%d ^1Pontot ^3%s^1-nak!", kuldoneve, str_to_num(uzenet), tempname)
  54. }
  55. else
  56. {
  57. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnálom, nincs elég pontod.")
  58. }
  59. return PLUGIN_HANDLED;
  60. }
  61.  

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.02. 11:36 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.01. 16:42
Hozzászólások: 52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
krisztian2 írta:
Én login rendszerre terveztem ezt. És Pulse megnézem hogy jó-e ha jó akkor isten vagy !

Viszont van benne sok warning nem tudom hogy hatásos rá a pluginra!

Hogy érted? Regisztrációs rendszerrel? Szerintem 100% hogy megy, teszteldd le a plugint is meg hogy megy-e és meg is van...

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.02. 20:14 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Szevasztok újra, megint van egy bökkenő, bele raktam a VIP kést külön vip joggal tehát lekérdezi a vip kés választáskor és most nem fordul le :(
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. // Generated with v3x's AMXX Menu Generator
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <engine>
  7. #include <nvault>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <fun>
  10. #include <fakemeta>
  11. #include <hamsandwich>
  12. #include <colorchat>
  13.  
  14. new const v_gravkes[] = "models/drascen/v_gravkes.mdl"
  15. new const v_sebzokes[] = "models/drascen/v_sebzokes.mdl"
  16. new const v_gyorskes[] = "models/drascen/v_gyorskes.mdl"
  17. new const v_vipkes[] = "models/drascen/v_vipkes.mdl"
  18.  
  19. new skin[33]
  20. new Float:sebzess[33]
  21. new pont[33], usp[33], vault
  22. new bool:b_sebzes[33]
  23.  
  24. #define VIP_JOG ADMIN_LEVEL_H
  25.  
  26. public plugin_precache()
  27. {
  28. precache_model(v_gravkes)
  29. precache_model(v_sebzokes)
  30. precache_model(v_gyorskes)
  31. precache_model("models/v_usp.mdl")
  32. precache_model("models/drascen/usprendszer1.mdl")
  33. precache_model("models/drascen/usprendszer2.mdl")
  34. precache_model("models/drascen/usprendszer3.mdl")
  35. precache_model("models/drascen/usprendszer4.mdl")
  36. precache_model("models/drascen/usprendszer5.mdl")
  37. precache_model("models/drascen/usprendszer6.mdl")
  38. precache_model("models/drascen/usprendszer7.mdl")
  39. precache_model("models/drascen/usprendszer8.mdl")
  40. precache_model("models/drascen/usprendszer9.mdl")
  41. }
  42.  
  43.  
  44. public plugin_init()
  45. {
  46. register_plugin("dr fomenu", "1.0", "Me");
  47. register_clcmd("/menu", "fomenu", _, "menu");
  48. vault = nvault_open("ment_nvault")
  49. register_event("DeathMsg","death","a")
  50. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  51. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  52. }
  53.  
  54. public usprendszerid(id)
  55.  
  56. {
  57. new fegyver = get_user_weapon(id)
  58.  
  59. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  60.  
  61. {
  62.  
  63. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  64.  
  65. }
  66.  
  67. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  68. {
  69. b_sebzes[id] = true
  70. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/drascen/usprendszer1.mdl")
  71. }
  72. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  73. {
  74. b_sebzes[id] = true
  75. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/drascen/usprendszer2.mdl")
  76. }
  77. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  78. {
  79. b_sebzes[id] = true
  80. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/drascen/usprendszer3.mdl")
  81. }
  82. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  83. {
  84. b_sebzes[id] = true
  85. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/drascen/usprendszer4.mdl")
  86. }
  87. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  88. {
  89. b_sebzes[id] = true
  90. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/drascen/usprendszer5.mdl")
  91. }
  92. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  93. {
  94. b_sebzes[id] = true
  95. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/drascen/usprendszer6.mdl")
  96. {
  97. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  98. {
  99. b_sebzes[id] = true
  100. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/drascen/usprendszer7.mdl")
  101. }
  102. if(usp[id] == 8 && fegyver == CSW_USP)
  103. {
  104. b_sebzes[id] = true
  105. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/drascen/usprendszer8.mdl")
  106. }
  107. if(usp[id] == 9 && fegyver == CSW_USP)
  108. {
  109. b_sebzes[id] = true
  110. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/drascen/usprendszer9.mdl")
  111. }
  112. }
  113. }
  114. }
  115. public death(){
  116.  
  117. new killer = read_data(1)
  118.  
  119. new victim = read_data(2)
  120.  
  121.  
  122.  
  123. if(killer == victim)
  124.  
  125. {
  126.  
  127. return PLUGIN_HANDLED
  128.  
  129. }
  130.  
  131. pont[killer] += 2 // mennyi pontot kapjon egy olesert?!
  132.  
  133. return PLUGIN_HANDLED
  134.  
  135. }
  136.  
  137. public kesekid(id)
  138. {
  139. new kesek = get_user_weapon(id)
  140.  
  141. if(skin[id] == 0 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gravkes)
  142. if(skin[id] == 1 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sebzokes)
  143. if(skin[id] == 2 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gyorskes)
  144. if(skin[id] == 3 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_vipkes)
  145. }
  146. public Sebzes(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  147. {
  148. if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(victim))
  149. {
  150. new kes = get_user_weapon(attacker)
  151.  
  152. if(kes == CSW_KNIFE)
  153. SetHamParamFloat(4, damage * sebzess[attacker])
  154.  
  155. }
  156. }
  157. public kesek(id)
  158. {
  159. new fegyver = get_user_weapon(id)
  160.  
  161. if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 2)
  162. return PLUGIN_CONTINUE
  163. else if(skin[id] == 2)
  164. set_user_maxspeed(id, 350.0)
  165.  
  166. if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 0)
  167. return PLUGIN_CONTINUE
  168. else if(skin[id] == 0)
  169. set_user_gravity(id, 400.0)
  170. }
  171. public fomenu(id)
  172. {
  173. new menu = menu_create("Deathrun főmenü", "mh_MyMenu");
  174.  
  175. menu_additem(menu, "Kések", "", 0); // case 0
  176. menu_additem(menu, "USP rendszer", "", 0); // case 1
  177. menu_additem(menu, "Ajándékozás", "", 0); // case 2
  178. menu_additem(menu, "Ládáid", "", 0); // case 3
  179. menu_additem(menu, "", "", 0); // case 4
  180.  
  181. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  182. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 1);
  183. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  184. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  185. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  186. menu_setprop(menu, MPROP_NOCOLORS, 1);
  187. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");
  188.  
  189. menu_display(id, menu, 0);
  190.  
  191. return PLUGIN_HANDLED;
  192. }
  193.  
  194. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  195. {
  196. if(item == MENU_EXIT)
  197. {
  198. menu_cancel(id);
  199. return PLUGIN_HANDLED;
  200. }
  201.  
  202. new command[6], name[64], access, callback; new data[6], szName[64]
  203.  
  204. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  205.  
  206. new key = str_to_num(data)
  207.  
  208. switch(key)
  209. {
  210. case 1:
  211. {
  212. kesmenu(id)
  213. menu_destroy(menu)
  214. return PLUGIN_HANDLED
  215. }
  216. case 2:
  217. {
  218. uspmenu(id)
  219. menu_destroy(menu)
  220. return PLUGIN_HANDLED
  221. }
  222. }
  223.  
  224. menu_destroy(menu);
  225.  
  226. return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228. public kesmenu(id)
  229. {
  230. new menu = menu_create("\\rKés menü:", "kesmenu_handle")
  231. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[1]", "1", 0)
  232. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[2]", "2", 0)
  233. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[3]", "3", 0)
  234. if(get_user_flags(id) & VIP_JOG)
  235. menu_additem(menu, "\\yV.I.P \\rKés \\d[4]", "4", 0)
  236. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  237.  
  238. menu_display(id, menu, 0)
  239. }
  240. public kesmenu_handle(id, menu, item)
  241. {
  242. print_color(id, "g[Infgo] !tTe nem vagy VIP!")
  243. if(item == MENU_EXIT)
  244. {
  245. menu_destroy(menu)
  246. return PLUGIN_HANDLED
  247. }
  248.  
  249. new data[6], szName[64]
  250. new access, callback
  251.  
  252. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  253.  
  254. new key = str_to_num(data)
  255.  
  256. switch(key)
  257. {
  258. case 1:
  259. {
  260. skin[id] = 0
  261. ColorChat(id, RED, "^4.ascen* »^x03Te a gravitációs kést választottad!")
  262. }
  263.  
  264. case 2:
  265. {
  266. skin[id] = 1
  267. ColorChat(id, RED, "^4.ascen* »^x03Te a Sebző kést választottad!")
  268. }
  269. case 3:
  270. {
  271. skin[id] = 2
  272. ColorChat(id, RED, "^4.ascen* »^x03Te a gyors kést választottad!")
  273. }
  274. case 4:
  275. {
  276. skin[id] = 3
  277. ColorChat(id,) RED, "^4.ascen* »^3Te a VIP kést választottad!"
  278.  
  279. menu_destroy(menu)
  280. return PLUGIN_HANDLED
  281. }
  282. public uspmenu(id)
  283. {
  284. new cim[121]
  285. format(cim, charsmax(cim), "\\d.ascen* \\rUsp rendszer Pont:\\r %d",pont[id],get_user_deaths(id),pont[id])
  286. new menu = menu_create(cim, "usprendszer_handle" )
  287.  
  288. menu_additem(menu,"\\rAlap USP \\r| \\y[Megszerezve]","1",0)
  289.  
  290. if(pont[id] >= 5)
  291.  
  292. menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[2] \\r| \\y[Megszerezve]","2",0)
  293.  
  294. else
  295.  
  296. menu_additem(menu,"\\wUSP 2 \\d| [5] Pont \\y(1.7x DMG) \\r[Zárolva]","2",0)
  297.  
  298. if(pont[id] >= 10)
  299.  
  300. menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[3] \\r| \\y[Megszerezve] \y","3",0)
  301.  
  302. else
  303.  
  304. menu_additem(menu,"\\dUSP 3 | [10] Pont \\y(1.9x DMG) \\r[Zárolva]","3",0)
  305.  
  306. if(pont[id] >= 15)
  307.  
  308. menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[4] \\r| \\y[Megszerezve] \y","4",0)
  309.  
  310. else
  311.  
  312. menu_additem(menu,"\\dUSP 4 | [15] Pont \\y(2.0x DMG) \\r[Zárolva]","4",0)
  313.  
  314. if(pont[id] >= 20)
  315.  
  316. menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[5] \\r| \\y[Megszerezve] ","5",0)
  317.  
  318. else
  319.  
  320. menu_additem(menu,"\\dUSP 5 | [20] Pont \\y(2.2x DMG) \\r[Zárolva]","5",0)
  321.  
  322. if(pont[id] >= 25)
  323.  
  324. menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[6] \\r| \\y[Megszerezve] ","6",0)
  325.  
  326. else
  327.  
  328. menu_additem(menu,"\\dUSP [6] | [25] Pont \\y(2.5x DMG) \\r[Zárolva]","6",0)
  329.  
  330. if(pont[id] >= 30)
  331.  
  332. menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[7] \\r| \\y[Megszerezve] ","7",0)
  333.  
  334. else
  335.  
  336. menu_additem(menu,"\\dUSP [7] | [30] Pont \\y(3.1x DMG) \\r[Zárolva]","7",0)
  337.  
  338. if(pont[id] >= 35)
  339.  
  340. menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[8] \\r| \\y[Megszerezve]","8",0)
  341.  
  342. else
  343.  
  344. menu_additem(menu,"\\dUSP [8] | 35 pont \\r[Zárolva]","8",0)
  345.  
  346. if(pont[id] >= 40)
  347.  
  348. menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[9] \\r| \\y[Megszerezve] ","9",0)
  349.  
  350. else
  351.  
  352. menu_additem(menu,"\\d USP [40] pont \\r[Zárolva]","9",0)
  353.  
  354.  
  355.  
  356. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  357.  
  358. menu_display(id, menu, 0);
  359.  
  360. }
  361.  
  362. public usprendszer_handle(id, menu, item)
  363. {
  364. if(item == MENU_EXIT)
  365. {
  366. menu_destroy(menu)
  367. return PLUGIN_HANDLED
  368. }
  369.  
  370. new data[6], szName[64]
  371. new access, callback
  372.  
  373. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  374.  
  375. new key = str_to_num(data)
  376. switch(key)
  377. {
  378. case 1:{
  379. give_item(id, "weapon_usp")
  380. if(pont[id] >= 0)
  381. usp[id] = 0
  382. else
  383.  
  384. ColorChat(id, GREEN, "^3Ez alap usp,nem kell feloldani!")
  385.  
  386. }
  387.  
  388. case 2:{
  389. give_item(id, "weapon_usp")
  390. if(pont[ id] >= 250)
  391. usp[ id] = 1
  392. else
  393. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  394.  
  395. }
  396.  
  397. case 3:{
  398. give_item(id, "weapon_usp")
  399. if(pont[id] >= 500)
  400. usp[id] = 2
  401. else
  402.  
  403. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  404. }
  405. case 4:{
  406. give_item(id, "weapon_usp")
  407. if(pont[id] >= 1100)
  408. usp[id] = 3
  409. else
  410.  
  411. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  412.  
  413. }
  414. case 5:{
  415. give_item(id, "weapon_usp")
  416. if(pont[id] >= 3000)
  417. usp[id] = 4
  418. else
  419.  
  420. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  421.  
  422. }
  423. case 6:{
  424. give_item(id, "weapon_usp")
  425. if(pont[id] >= 3400)
  426. usp[id] = 5
  427. else
  428.  
  429. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  430.  
  431. }
  432. case 7:{
  433. give_item(id, "weapon_usp")
  434. if(pont[id] >= 4000)
  435. usp[id] = 6
  436. else
  437.  
  438. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  439. }
  440. case 8:{
  441. give_item(id, "weapon_usp")
  442. if(pont[id] >= 10000)
  443. usp[id] = 7
  444. else
  445.  
  446. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  447.  
  448. }
  449. case 9:{
  450. give_item(id, "weapon_usp")
  451. if(pont[id] >= 15000)
  452. usp[id] = 8
  453. else
  454.  
  455. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  456. }
  457. }
  458. menu_destroy(menu)
  459.  
  460. return PLUGIN_HANDLED
  461. }
  462. public mentes(id)
  463.  
  464. {
  465.  
  466. new name[32]
  467.  
  468. get_user_name(id, name, 31)
  469.  
  470. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  471.  
  472. format(vaultkey,63,"%s", name)
  473.  
  474. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  475.  
  476. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  477.  
  478. return PLUGIN_CONTINUE
  479.  
  480. }
  481.  
  482. public betoltes(id)
  483.  
  484. {
  485.  
  486. new name[32]
  487.  
  488. get_user_name(id, name, 31)
  489.  
  490. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  491.  
  492. format(vaultkey,63,"%s", name)
  493.  
  494. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  495.  
  496. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  497.  
  498. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  499.  
  500. new a_o[32]
  501.  
  502. parse(vaultdata, a_o, 31)
  503.  
  504. pont[id] = str_to_num(a_o)
  505.  
  506. return PLUGIN_CONTINUE
  507.  
  508. }
  509.  
  510. public client_putinserver(id)
  511.  
  512. {
  513. new name[32]
  514.  
  515. get_user_name(id, name, 31)
  516. }
  517.  
  518. public client_connect(id)
  519.  
  520. {
  521.  
  522. betoltes(id)
  523.  
  524. }
  525.  
  526. public client_disconnect(id)
  527.  
  528. {
  529.  
  530. mentes(id)
  531.  
  532. }
  533.  

 

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole