hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 17:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 330 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 329 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.09.23. 15:35 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.02. 14:53
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Üdv ezt valaki metudja csinalni? Kicsit bonyolult :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <nvault>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <engine>
  9. new pont[33]
  10. new hs,oles
  11. new g_vault
  12. new bool:g_aranyak[33] = false
  13. new bool:g_aranym4[33] = false
  14. new bool:g_aranydezi[33] = false
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin("pontrendszer","1.0","A")
  17. hs = register_cvar("HS", "16")
  18. oles = register_cvar("oles", "10")
  19. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  20. register_clcmd("say /shop", "bolt")
  21. g_vault = nvault_open("pontmentes")
  22. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  23. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  24. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "newRound", 1)
  25. register_concmd("amx_pont", "cmd_pont");
  26.  
  27.  
  28. }
  29. public plugin_precache()
  30. {
  31. precache_model("models/aranyak/v_aranyak.mdl")
  32. precache_model("models/aranyak/p_aranyak.mdl")
  33. precache_model("models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
  34. precache_model("models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
  35. precache_model("models/aranym4/v_aranym4.mdl")
  36. precache_model("models/aranym4/p_aranym4.mdl")
  37.  
  38. }
  39. public client_PreThink(id)
  40. {
  41. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0)
  42. show_hudmessage(id, "Pontjaid:%d",pont[id])
  43. return 0
  44.  
  45. }
  46. public newRound(id)
  47. {
  48. g_aranyak[id] = false
  49. g_aranym4[id] = false
  50. g_aranydezi[id] = false
  51. }
  52. public client_connect(id)
  53. {
  54.  
  55. LoadData(id)
  56. }
  57. public client_disconnect(id)
  58. {
  59.  
  60. SaveData(id)
  61.  
  62. }
  63. public SaveData(id)
  64. {
  65. new name[32]
  66. get_user_name(id, name, 31)
  67.  
  68. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  69. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  70.  
  71. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  72.  
  73. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  74. return PLUGIN_CONTINUE
  75. }
  76. public LoadData(id)
  77. {
  78. new name[32]
  79. get_user_name(id, name, 31)
  80. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  81. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  82. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  83. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  84. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  85. new pontok[33]
  86. parse(vaultdata, pontok, 32)
  87. pont[id] = str_to_num(pontok)
  88. return PLUGIN_CONTINUE
  89. }
  90. public halal()
  91. {
  92. new killer = read_data(1)
  93. new victim = read_data(2)
  94.  
  95. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim) && read_data(3))
  96. {
  97. pont[killer] += get_pcvar_num(hs)
  98. }
  99. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))
  100. {
  101. pont[killer] += get_pcvar_num(oles)
  102. }
  103. return PLUGIN_CONTINUE
  104. }
  105. public bolt(id)
  106. {
  107. new menu = menu_create("Bolt ", "bolt_hand");
  108.  
  109. menu_additem(menu, "VIP menu", "", 0); // case 0
  110. menu_additem(menu, "Fegyverek", "", 0); // case 1
  111. menu_additem(menu, "Kepessegek", "", 0); // case 2
  112.  
  113. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  114.  
  115. menu_display(id, menu, 0);
  116.  
  117. return PLUGIN_HANDLED;
  118. }
  119.  
  120. public bolt_hand(id, menu, item)
  121. {
  122. if(item == MENU_EXIT)
  123. {
  124. menu_cancel(id);
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126. }
  127.  
  128. new command[6], name[64], access, callback;
  129.  
  130. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  131.  
  132. switch(item)
  133. {
  134. case 0: vipmenu(id)
  135. case 1: fegyverek(id)
  136. case 2: kepessegek(id)
  137. }
  138.  
  139. menu_destroy(menu);
  140.  
  141. return PLUGIN_HANDLED;
  142. }
  143. public vipmenu(id)
  144. {
  145. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  146. {
  147. new menu = menu_create("Vip menu", "vipmenu_hand");
  148.  
  149. menu_additem(menu, "AWP [2] pont", "", 0); // case 0
  150. menu_additem(menu, "CT/T Magozo [3] pont", "", 0); // case 1
  151. menu_additem(menu, "Arany AK [10] pont", "", 0); // case 2
  152. menu_additem(menu, "Arany M4 [10] pon", "", 0); // case 3
  153. menu_additem(menu, "Arany Dezi [3] pont", "", 0); // case 4
  154.  
  155.  
  156. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  157.  
  158. menu_display(id, menu, 0);
  159.  
  160.  
  161. }
  162. else client_print(id, print_chat, "Nincs elerhetoseged ehhez a menuhoz")
  163. return PLUGIN_CONTINUE
  164. }
  165. public vipmenu_hand(id, menu, item)
  166. {
  167. if(item == MENU_EXIT)
  168. {
  169. menu_cancel(id);
  170. return PLUGIN_HANDLED;
  171. }
  172.  
  173. new command[6], name[64], access, callback;
  174.  
  175. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  176.  
  177. switch(item)
  178. {
  179. case 0:
  180. {
  181. if(pont[id] >= 2)
  182. {
  183. give_item(id, "weapon_awp")
  184. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  185. pont[id] -= 2
  186. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  187. }
  188. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  189. }
  190. case 1:
  191. {
  192. if(pont[id] >= 3 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  193. {
  194. give_item(id, "weapon_sg550")
  195. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  196. pont[id] -= 3
  197. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  198. }
  199. if(pont[id] >= 3 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  200. {
  201. give_item(id, "weapon_sg552")
  202. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  203. pont[id] -= 3
  204. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  205. }
  206. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  207. }
  208. case 2:
  209. {
  210. if(pont[id] >= 10)
  211. {
  212. give_item(id, "weapon_ak47")
  213. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  214. g_aranyak[id] = true
  215. pont[id] -= 10
  216. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  217. }
  218. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  219. }
  220. case 3:
  221. {
  222. if(pont[id] >= 10)
  223. {
  224. give_item(id, "weapon_m4a1")
  225. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  226. g_aranym4[id] = true
  227. pont[id] -= 10
  228. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  229. }
  230. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  231. }
  232. case 4:
  233. {
  234. if(pont[id] >= 3)
  235. {
  236. give_item(id, "weapon_deagle")
  237. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  238. g_aranydezi[id] = true
  239. pont[id] -= 3
  240. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  241. }
  242. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  243. }
  244. }
  245.  
  246. menu_destroy(menu);
  247.  
  248. return PLUGIN_HANDLED;
  249. }
  250. public fegyverek(id)
  251. {
  252. new menu = menu_create("Fegyver menu", "fegyver_hand");
  253.  
  254. menu_additem(menu, "AWP [10] pont", "", 0); // case 0
  255. menu_additem(menu, "CT/T Magozo [15] pont", "", 0); // case 1
  256. menu_additem(menu, "Arany AK [30] pont", "", 0); // case 2
  257. menu_additem(menu, "Arany M4 [30] pon", "", 0); // case 3
  258. menu_additem(menu, "Arany Dezi [15] pont", "", 0); // case 4
  259.  
  260. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  261.  
  262. menu_display(id, menu, 0);
  263.  
  264. return PLUGIN_HANDLED;
  265. }
  266.  
  267. public fegyver_hand(id, menu, item)
  268. {
  269. if(item == MENU_EXIT)
  270. {
  271. menu_cancel(id);
  272. return PLUGIN_HANDLED;
  273. }
  274.  
  275. new command[6], name[64], access, callback;
  276.  
  277. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  278.  
  279. switch(item)
  280. {
  281. case 0:
  282. {
  283. if(pont[id] >= 10)
  284. {
  285. give_item(id, "weapon_awp")
  286. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  287. pont[id] -= 10
  288. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  289. }
  290. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  291. }
  292. case 1:
  293. {
  294. if(pont[id] >= 15 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  295. {
  296. give_item(id, "weapon_sg550")
  297. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  298. pont[id] -= 15
  299. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  300. }
  301. if(pont[id] >= 15 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  302. {
  303. give_item(id, "weapon_sg552")
  304. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  305. pont[id] -= 15
  306. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  307. }
  308. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  309. }
  310. case 2:
  311. {
  312. if(pont[id] >= 30)
  313. {
  314. give_item(id, "weapon_ak47")
  315. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  316. g_aranyak[id] = true
  317. pont[id] -= 30
  318. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  319. }
  320. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  321. }
  322. case 3:
  323. {
  324. if(pont[id] >= 30)
  325. {
  326. give_item(id, "weapon_m4a1")
  327. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  328. g_aranym4[id] = true
  329. pont[id] -= 30
  330. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  331. }
  332. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  333. }
  334. case 4:
  335. {
  336. if(pont[id] >= 15)
  337. {
  338. give_item(id, "weapon_deagle")
  339. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  340. g_aranydezi[id] = true
  341. pont[id] -= 15
  342. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  343. }
  344. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  345. }
  346. }
  347.  
  348. menu_destroy(menu);
  349.  
  350. return PLUGIN_HANDLED;
  351. }
  352. public kepessegek(id)
  353. {
  354. new menu = menu_create("Kepesseg menu", "kep_hand");
  355.  
  356. menu_additem(menu, "Gyorsasag [5] pont", "", 0); // case 0
  357. menu_additem(menu, "Gravitacio [5] pont", "", 0); // case 1
  358. menu_additem(menu, "+50hp [2] pont", "", 0); // case 2
  359.  
  360. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  361.  
  362. menu_display(id, menu, 0);
  363.  
  364. return PLUGIN_HANDLED;
  365. }
  366.  
  367. public kep_hand(id, menu, item)
  368. {
  369. if(item == MENU_EXIT)
  370. {
  371. menu_cancel(id);
  372. return PLUGIN_HANDLED;
  373. }
  374.  
  375. new command[6], name[64], access, callback;
  376.  
  377. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  378.  
  379. switch(item)
  380. {
  381. case 0:
  382. {
  383. if(pont[id] >= 5)
  384. {
  385. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  386. pont[id] -= 5
  387. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  388. }
  389. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  390. }
  391. case 1:
  392. {
  393. if(pont[id] >= 5)
  394. {
  395. set_user_gravity(id, 0.8)
  396. pont[id] -= 5
  397. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  398. }
  399. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  400. }
  401. case 2:
  402. {
  403. if(pont[id] >= 2)
  404. {
  405. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  406. pont[id] -= 2
  407. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  408. }
  409. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  410. }
  411. }
  412.  
  413. menu_destroy(menu);
  414.  
  415. return PLUGIN_HANDLED;
  416. }
  417. //Arany fegyverek cuccai
  418. public Event_CurWeapon(id)
  419. {
  420. new weapon = get_user_weapon(id)
  421. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id] == true)
  422. {
  423. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranyak/v_aranyak.mdl")
  424. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/aranyak/p_aranyak.mdl")
  425. }
  426. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id] == false)
  427. {
  428. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_ak47.mdl")
  429. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_ak47.mdl")
  430. }
  431. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id] == true)
  432. {
  433. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranym4/v_aranym4.mdl")
  434. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/aranym4/p_aranym4.mdl")
  435. }
  436. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id] == false)
  437. {
  438. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m4a1.mdl")
  439. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_m4a1.mdl")
  440. }
  441. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id] == true)
  442. {
  443. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
  444. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
  445.  
  446. }
  447. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id] == false)
  448. {
  449. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_deagle.mdl")
  450. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_deagle.mdl")
  451.  
  452. }
  453.  
  454.  
  455. }
  456. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  457. {
  458. new weapon = get_user_weapon(attacker)
  459. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[attacker])
  460. {
  461. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  462. }
  463. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[attacker])
  464. {
  465. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  466. }
  467. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[attacker])
  468. {
  469. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  470. }
  471. }
  472.  
  473. //pont adás
  474. public cmd_pont(id)
  475. {
  476.  
  477. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  478.  
  479. {
  480.  
  481.  
  482.  
  483. new Arg1[64]
  484.  
  485. read_argv(1, Arg1, 63)
  486.  
  487. new Target = cmd_target(id, Arg1, 0);
  488.  
  489. new iLevel[32], Value
  490.  
  491. read_argv(2, iLevel, 31);
  492.  
  493. Value = str_to_num(iLevel);
  494. pont[Target] += Value
  495.  
  496.  
  497.  
  498.  
  499.  
  500. }
  501.  
  502. }


Akkor azt kéne:
1. A vip menube rakni:(ami van azt ne vedd ki)
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=goldenawp
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=ZPNB11
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=zpthompson

2. A sima fegyver menuhoz:
Ami van benne arany fegyo azt vedd ki, és csak a magozo és awp maradjon. +
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=granatpack
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=zpwatergun
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... traminigun
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... alinfinity

Ennyi lenne ha megoldható. Ha nem az sem baj :DD
Ja és ha lehet akkor a /kuldest is belehet rakni?
Vagyis a Vip menube csak berakni kene, amit az 1.-hoz irtam.
A sima fegyver menuhobol kivenni az arany:ak,m4,desi-t és marad a magozo,awp+ berakni amit irtam,ha lehet.
Ha megcsinalja valaki irja le melyik modelleket rakjam be stb.
Köszönöm.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 46 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole