hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 09:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 201 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 199 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: CS 1.6 - SlenderMan @ Mod
HozzászólásElküldve: 2013.08.05. 19:52 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hello!

Van ez a mod: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=216635
Na nekem segítség kellene. Teljesen sötét van a mappon és nekem olyan kellene hogy lámpa nélkül is lehessen látni...
Ha valaki eltudná mondani, hogy álítsam be azt megköszönném :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CS 1.6 - SlenderMan @ Mod
HozzászólásElküldve: 2013.08.05. 20:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
játszottál már a slender man játékkal? :D aki ilyen fan annak elrontod a játékélményt. Lehet nem fog az már felmenni a szerveredre.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CS 1.6 - SlenderMan @ Mod
HozzászólásElküldve: 2013.08.05. 20:10 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ismerem a játékot :)
Csak nekem az lenne a baj, hogy így a SlenderMan sem lát semmit ( a terrorista a slender ) és így szerintem semmi értelme, ha a slender el se tud így kapni :)
Megjegyzem: lámpát slender man nem tud kapcsolni :S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CS 1.6 - SlenderMan @ Mod
HozzászólásElküldve: 2013.11.17. 19:17 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.02.10. 16:48
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 113 alkalommal
Nyomd meg az"N"-t


Painci írta:
Ismerem a játékot :)
Csak nekem az lenne a baj, hogy így a SlenderMan sem lát semmit ( a terrorista a slender ) és így szerintem semmi értelme, ha a slender el se tud így kapni :)
Megjegyzem: lámpát slender man nem tud kapcsolni :S

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CS 1.6 - SlenderMan @ Mod
HozzászólásElküldve: 2013.11.17. 19:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.21. 12:03
Hozzászólások: 318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Cvar:
-slender_light // ( default: a ) <changes the brightness of the map>
ezzel tudod állítani a fényt bár szerintem ha csak a slendermannál van gond azt úgy old meg hogy csak a slendermannak legyen világosabb! A keresőknek ne legyen.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CS 1.6 - SlenderMan @ Mod
HozzászólásElküldve: 2013.11.17. 20:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
És amúgy slender_light mivan az "a" kivül?
Tehát valami enyhébb xD

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CS 1.6 - SlenderMan @ Mod
HozzászólásElküldve: 2013.11.17. 20:44 
Idézet:
Megjegyzem: lámpát slender man nem tud kapcsolni :S


Ezt átkell neked írni. (Nem nehéz)


Viszont: Ennek elvileg mennie kell.

UI:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. "_",
  2. "a",//infection
  3. "0",//nemessis
  4. "c",//survivor
  5. "d",//swarm
  6. "e",//multi
  7. "f"//plague


Ezek a fények cuccai. nem tudom megmondani melyik a fényes.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fényesség/sötétség"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Arwel"
  8.  
  9. new const LIGHT[7][2]=
  10. {
  11. "_",
  12. "a",//infection
  13. "0",//nemessis
  14. "c",//survivor
  15. "d",//swarm
  16. "e",//multi
  17. "f"//plague
  18. }
  19.  
  20. new szCvarLightStyle[1]
  21.  
  22. public plugin_init()
  23. {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25.  
  26. register_event("HLTV", "EventRoundStart", "1", "1=0", "2=0")
  27.  
  28. set_task(1.0, "GetCvar")
  29. }
  30.  
  31. public GetCvar()
  32. get_cvar_string("zp_lighting", szCvarLightStyle, charsmax(szCvarLightStyle))
  33.  
  34. public EventRoundStart()
  35. {
  36. set_cvar_string("zp_lighting",szCvarLightStyle)
  37. engfunc(EngFunc_LightStyle, 0, szCvarLightStyle)
  38. }
  39.  
  40. public zp_round_started(gamemode, id)
  41. {
  42. set_cvar_string("zp_lighting", LIGHT[gamemode])
  43. engfunc(EngFunc_LightStyle, 0, LIGHT[gamemode])
  44. }
  45.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole