hlmod.hu
https://hlmod.hu/

c4 effect
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=12932
Oldal: 1 / 1

Szerző:  CrB [ 2013.11.26. 19:17 ]
Hozzászólás témája:  c4 effect

hali

valaki linkelné nekem azt a plugint, hogy ha lerakom a bombát akkor körülötte fehér kör szerű valamik veszik körül xD

Szerző:  NiGGeR-BorZ [ 2013.11.26. 19:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: c4 effect

Ez nem jó :)?

http://www.youtube.com/watch?v=YKLvB4qV8NE

Szerző:  CrB [ 2013.11.26. 19:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: c4 effect

nem

Szerző:  crazy` [ 2013.11.26. 20:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: c4 effect

tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Bomb Blast"
  9. #define VERSION "0.4"
  10. #define AUTHOR "K.K.Lv"
  11.  
  12. new HamHook:g_BombThink
  13.  
  14. new g_Bomb
  15.  
  16. new g_SpriteCircle
  17.  
  18. new Float:g_fExplodeTime
  19. new Float:g_fNextBlastGameTime
  20.  
  21. new g_pCvarColor
  22.  
  23. public plugin_precache()
  24. {
  25. g_SpriteCircle = precache_model( "sprites/shockwave.spr" )
  26. }
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30. register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  31.  
  32. g_pCvarColor = register_cvar( "bb_color", "250250250" ) //RRRGGGBBB
  33.  
  34. if( find_ent_by_class( FM_NULLENT, "func_bomb_target" ) || find_ent_by_class( FM_NULLENT, "info_bomb_target" ) )
  35. {
  36. g_BombThink = RegisterHam( Ham_Think, "grenade", "Bomb_Think", 1 )
  37.  
  38. register_event( "HLTV", "Stop", "a", "1=0", "2=0" )
  39. register_logevent( "Stop", 2, "1=Round_End" )
  40.  
  41. register_logevent( "PlantedBomb", 3, "2=Planted_The_Bomb" )
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public Stop()
  46. {
  47. g_Bomb = 0
  48. DisableHamForward( g_BombThink)
  49. }
  50.  
  51. public PlantedBomb()
  52. {
  53. new C4 = FM_NULLENT
  54. while( ( C4 = find_ent_by_class( C4, "grenade" ) ) )
  55. {
  56. if ( get_pdata_int( C4, 96 ) & ( 1<<8 ) )
  57. {
  58. g_Bomb = C4
  59. g_fExplodeTime = get_pdata_float( g_Bomb, 100 )
  60. EnableHamForward( g_BombThink )
  61.  
  62. g_fNextBlastGameTime = 0.0
  63. break
  64. }
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public Bomb_Think( iEnt )
  69. {
  70. if ( g_Bomb != iEnt )
  71. return
  72.  
  73. new Float:fGameTime = get_gametime()
  74. if( g_fNextBlastGameTime > fGameTime )
  75. return
  76.  
  77. new Float:fTime, iTime, Float:fThinkTime
  78.  
  79. fTime = g_fExplodeTime - fGameTime
  80. iTime = floatround( fTime )
  81.  
  82. if ( iTime > 13 ) fThinkTime = 1.0
  83. else if ( iTime > 7 ) fThinkTime = 0.5
  84. else fThinkTime = 0.3
  85.  
  86. g_fNextBlastGameTime = fGameTime + fThinkTime
  87.  
  88. create_blast_circle( iEnt )
  89. }
  90.  
  91. public create_blast_circle( iEnt ) {
  92. new Float:fOrigin[ 3 ]
  93.  
  94. pev( iEnt, pev_origin, fOrigin )
  95.  
  96. new szColor[ 12 ], iColor[ 3 ]
  97. get_pcvar_string( g_pCvarColor, szColor, charsmax( szColor ) )
  98.  
  99. iColor[ 2 ] = str_to_num( szColor[ 6 ] )
  100.  
  101. szColor[ 6 ] = 0
  102. iColor[ 1 ] = str_to_num( szColor[ 3 ] )
  103.  
  104. szColor[ 3 ] = 0
  105. iColor[ 0 ] = str_to_num( szColor[ 0 ] )
  106.  
  107. engfunc( EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fOrigin )
  108. write_byte( TE_BEAMCYLINDER )
  109. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 0 ] )
  110. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 1 ] )
  111. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 2 ] )
  112. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 0 ] )
  113. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 1 ] )
  114. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 2 ] + 125 )
  115. write_short( g_SpriteCircle )
  116. write_byte( 0 )
  117. write_byte( 1 )
  118. write_byte( 6 )
  119. write_byte( 8 )
  120. write_byte( 1 )
  121. write_byte( iColor[ 0 ] )
  122. write_byte( iColor[ 1 ] )
  123. write_byte( iColor[ 2 ] )
  124. write_byte( 128 )
  125. write_byte( 5 )
  126. message_end()
  127. }

Szerző:  Neee csámcsogj [ 2013.11.26. 20:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: c4 effect

crazy` írta:
tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Bomb Blast"
  9. #define VERSION "0.4"
  10. #define AUTHOR "K.K.Lv"
  11.  
  12. new HamHook:g_BombThink
  13.  
  14. new g_Bomb
  15.  
  16. new g_SpriteCircle
  17.  
  18. new Float:g_fExplodeTime
  19. new Float:g_fNextBlastGameTime
  20.  
  21. new g_pCvarColor
  22.  
  23. public plugin_precache()
  24. {
  25. g_SpriteCircle = precache_model( "sprites/shockwave.spr" )
  26. }
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30. register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  31.  
  32. g_pCvarColor = register_cvar( "bb_color", "250250250" ) //RRRGGGBBB
  33.  
  34. if( find_ent_by_class( FM_NULLENT, "func_bomb_target" ) || find_ent_by_class( FM_NULLENT, "info_bomb_target" ) )
  35. {
  36. g_BombThink = RegisterHam( Ham_Think, "grenade", "Bomb_Think", 1 )
  37.  
  38. register_event( "HLTV", "Stop", "a", "1=0", "2=0" )
  39. register_logevent( "Stop", 2, "1=Round_End" )
  40.  
  41. register_logevent( "PlantedBomb", 3, "2=Planted_The_Bomb" )
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public Stop()
  46. {
  47. g_Bomb = 0
  48. DisableHamForward( g_BombThink)
  49. }
  50.  
  51. public PlantedBomb()
  52. {
  53. new C4 = FM_NULLENT
  54. while( ( C4 = find_ent_by_class( C4, "grenade" ) ) )
  55. {
  56. if ( get_pdata_int( C4, 96 ) & ( 1<<8 ) )
  57. {
  58. g_Bomb = C4
  59. g_fExplodeTime = get_pdata_float( g_Bomb, 100 )
  60. EnableHamForward( g_BombThink )
  61.  
  62. g_fNextBlastGameTime = 0.0
  63. break
  64. }
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public Bomb_Think( iEnt )
  69. {
  70. if ( g_Bomb != iEnt )
  71. return
  72.  
  73. new Float:fGameTime = get_gametime()
  74. if( g_fNextBlastGameTime > fGameTime )
  75. return
  76.  
  77. new Float:fTime, iTime, Float:fThinkTime
  78.  
  79. fTime = g_fExplodeTime - fGameTime
  80. iTime = floatround( fTime )
  81.  
  82. if ( iTime > 13 ) fThinkTime = 1.0
  83. else if ( iTime > 7 ) fThinkTime = 0.5
  84. else fThinkTime = 0.3
  85.  
  86. g_fNextBlastGameTime = fGameTime + fThinkTime
  87.  
  88. create_blast_circle( iEnt )
  89. }
  90.  
  91. public create_blast_circle( iEnt ) {
  92. new Float:fOrigin[ 3 ]
  93.  
  94. pev( iEnt, pev_origin, fOrigin )
  95.  
  96. new szColor[ 12 ], iColor[ 3 ]
  97. get_pcvar_string( g_pCvarColor, szColor, charsmax( szColor ) )
  98.  
  99. iColor[ 2 ] = str_to_num( szColor[ 6 ] )
  100.  
  101. szColor[ 6 ] = 0
  102. iColor[ 1 ] = str_to_num( szColor[ 3 ] )
  103.  
  104. szColor[ 3 ] = 0
  105. iColor[ 0 ] = str_to_num( szColor[ 0 ] )
  106.  
  107. engfunc( EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fOrigin )
  108. write_byte( TE_BEAMCYLINDER )
  109. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 0 ] )
  110. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 1 ] )
  111. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 2 ] )
  112. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 0 ] )
  113. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 1 ] )
  114. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 2 ] + 125 )
  115. write_short( g_SpriteCircle )
  116. write_byte( 0 )
  117. write_byte( 1 )
  118. write_byte( 6 )
  119. write_byte( 8 )
  120. write_byte( 1 )
  121. write_byte( iColor[ 0 ] )
  122. write_byte( iColor[ 1 ] )
  123. write_byte( iColor[ 2 ] )
  124. write_byte( 128 )
  125. write_byte( 5 )
  126. message_end()
  127. }

Más oldalról linkeket nem lehet megadni?
Vagy miért törölték az enyémet?

Szerző:  crazy` [ 2013.11.26. 20:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: c4 effect

Magyar oldalakról nem, alieddsről lehet.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/