hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 20:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 466 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 464 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Steam átirás
HozzászólásElküldve: 2013.11.22. 22:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok átkine irni pár jogot/rangot...

-Tulaj rangot akkor kapjon valaki ha van a "a" joga az az immunitása...
-Konfigos rangot ki kéne venni...
-[Admin] rangot átrakni "m" jogra ... köszönöm...

sma része:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new strName[191]
  17. new strText[191]
  18. new alive[11]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26. maxPlayers = get_maxplayers()
  27.  
  28. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.  
  30. register_clcmd ("say", "hook_say")
  31. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32. }
  33.  
  34. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35. {
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37. }
  38.  
  39. public hook_say(id)
  40. {
  41. read_args (message, 191)
  42. remove_quotes (message)
  43.  
  44. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48.  
  49. new name[32]
  50. get_user_name (id, name, 31)
  51.  
  52. new bool:admin = false
  53.  
  54. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  55. admin = true
  56.  
  57.  
  58. new bool:steam = false
  59.  
  60. if (is_user_steam(id))
  61. steam = true
  62.  
  63. new isAlive
  64.  
  65. if (is_user_alive (id))
  66. {
  67. isAlive = 1
  68. alive = "^x01*Él* "
  69. }
  70. else
  71. {
  72. isAlive = 0
  73. alive = "^x01*Halott* "
  74. }
  75.  
  76. static color[10]
  77.  
  78. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  79. {
  80. get_user_team (id, color, 9)
  81.  
  82. format (strName, 191, "%s^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, name)
  83.  
  84. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  85. }
  86.  
  87. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  88. {
  89. get_user_team (id, color, 9)
  90.  
  91. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  92.  
  93. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  94. }
  95.  
  96. else if(admin)
  97. {
  98. get_user_team (id, color, 9)
  99.  
  100. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  101.  
  102. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103. }
  104.  
  105.  
  106. else if(!steam)
  107. {
  108. get_user_team (id, color, 9)
  109.  
  110. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  111.  
  112. format (strText, 191, "%s", message)
  113. }
  114. else if (steam)
  115. {
  116. get_user_team (id, color, 9)
  117.  
  118. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  119.  
  120. format (strText, 191, "%s", message)
  121. }
  122.  
  123. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  124.  
  125. sendMessage (color, isAlive)
  126.  
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129.  
  130.  
  131. public hook_teamsay(id)
  132. {
  133. new playerTeam = get_user_team(id)
  134. new playerTeamName[19]
  135.  
  136. switch (playerTeam)
  137. {
  138. case 1:
  139. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  140.  
  141. case 2:
  142. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  143.  
  144. default:
  145. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  146. }
  147.  
  148. read_args (message, 191)
  149. remove_quotes (message)
  150.  
  151. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  152.  
  153. return PLUGIN_CONTINUE
  154.  
  155.  
  156. new name[32]
  157. get_user_name (id, name, 31)
  158.  
  159. new bool:admin = false
  160.  
  161. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  162. admin = true
  163.  
  164.  
  165. new bool:steam = false
  166.  
  167. if(is_user_steam(id))
  168. steam = true
  169.  
  170. new isAlive
  171.  
  172. if (is_user_alive (id))
  173. {
  174. isAlive = 1
  175. alive = "^x01*Él* "
  176. }
  177. else
  178. {
  179. isAlive = 0
  180. alive = "^x01*Halott* "
  181. }
  182.  
  183. static color[10]
  184.  
  185. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  186. {
  187. get_user_team (id, color, 9)
  188.  
  189. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  190.  
  191. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  192. }
  193.  
  194. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  195. {
  196. get_user_team (id, color, 9)
  197.  
  198. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  199.  
  200. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  201. }
  202.  
  203. else if (admin)
  204. {
  205. get_user_team (id, color, 9)
  206.  
  207. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  208.  
  209. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  210. }
  211.  
  212. else if(!steam)
  213. {
  214. get_user_team (id, color, 9)
  215.  
  216. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  217.  
  218. format (strText, 191, "%s", message)
  219. }
  220. else if(steam)
  221. {
  222. get_user_team (id, color, 9)
  223.  
  224. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  225.  
  226. format (strText, 191, "%s", message)
  227. }
  228.  
  229. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  230.  
  231. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  232.  
  233. return PLUGIN_CONTINUE
  234. }
  235.  
  236. public sendMessage (color[], alive)
  237. {
  238. new teamName[10]
  239.  
  240. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  241. {
  242. if (!is_user_connected(player))
  243. continue
  244.  
  245. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  246. {
  247. get_user_team (player, teamName, 9)
  248.  
  249. changeTeamInfo (player, color)
  250.  
  251. writeMessage (player, message)
  252.  
  253. changeTeamInfo (player, teamName)
  254. }
  255. }
  256. }
  257.  
  258.  
  259. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  260. {
  261. new teamName[10]
  262.  
  263. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  264. {
  265. if (!is_user_connected(player))
  266. continue
  267.  
  268. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  269. {
  270. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  271. {
  272. get_user_team (player, teamName, 9)
  273.  
  274. changeTeamInfo (player, color)
  275. writeMessage (player, message)
  276.  
  277. changeTeamInfo (player, teamName)
  278. }
  279. }
  280. }
  281. }
  282.  
  283.  
  284. public changeTeamInfo (player, team[])
  285. {
  286. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  287. write_byte (player)
  288. write_string (team)
  289. message_end()
  290. }
  291.  
  292.  
  293. public writeMessage (player, message[])
  294. {
  295. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  296. write_byte (player)
  297. write_string (message)
  298. message_end ()
  299. }
  300.  
  301. stock bool:is_user_steam(id)
  302. {
  303. static dp_pointer;
  304.  
  305. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  306. {
  307. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  308. server_exec();
  309. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  310. }
  311.  
  312. return false;
  313. }
  314.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam átirás
HozzászólásElküldve: 2013.11.22. 22:26 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_LEVEL_A
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_A
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new strName[191]
  17. new strText[191]
  18. new alive[11]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26. maxPlayers = get_maxplayers()
  27.  
  28. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.  
  30. register_clcmd ("say", "hook_say")
  31. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32. }
  33.  
  34. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35. {
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37. }
  38.  
  39. public hook_say(id)
  40. {
  41. read_args (message, 191)
  42. remove_quotes (message)
  43.  
  44. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48.  
  49. new name[32]
  50. get_user_name (id, name, 31)
  51.  
  52. new bool:admin = false
  53.  
  54. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  55. admin = true
  56.  
  57.  
  58. new bool:steam = false
  59.  
  60. if (is_user_steam(id))
  61. steam = true
  62.  
  63. new isAlive
  64.  
  65. if (is_user_alive (id))
  66. {
  67. isAlive = 1
  68. alive = "^x01*Él* "
  69. }
  70. else
  71. {
  72. isAlive = 0
  73. alive = "^x01*Halott* "
  74. }
  75.  
  76. static color[10]
  77.  
  78. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  79. {
  80. get_user_team (id, color, 9)
  81.  
  82. format (strName, 191, "%s^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, name)
  83.  
  84. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  85. }
  86.  
  87. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  88. {
  89. get_user_team (id, color, 9)
  90.  
  91. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  92.  
  93. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  94. }
  95.  
  96. else if(admin)
  97. {
  98. get_user_team (id, color, 9)
  99.  
  100. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  101.  
  102. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103. }
  104.  
  105.  
  106. else if(!steam)
  107. {
  108. get_user_team (id, color, 9)
  109.  
  110. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  111.  
  112. format (strText, 191, "%s", message)
  113. }
  114. else if (steam)
  115. {
  116. get_user_team (id, color, 9)
  117.  
  118. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  119.  
  120. format (strText, 191, "%s", message)
  121. }
  122.  
  123. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  124.  
  125. sendMessage (color, isAlive)
  126.  
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129.  
  130.  
  131. public hook_teamsay(id)
  132. {
  133. new playerTeam = get_user_team(id)
  134. new playerTeamName[19]
  135.  
  136. switch (playerTeam)
  137. {
  138. case 1:
  139. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  140.  
  141. case 2:
  142. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  143.  
  144. default:
  145. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  146. }
  147.  
  148. read_args (message, 191)
  149. remove_quotes (message)
  150.  
  151. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  152.  
  153. return PLUGIN_CONTINUE
  154.  
  155.  
  156. new name[32]
  157. get_user_name (id, name, 31)
  158.  
  159. new bool:admin = false
  160.  
  161. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  162. admin = true
  163.  
  164.  
  165. new bool:steam = false
  166.  
  167. if(is_user_steam(id))
  168. steam = true
  169.  
  170. new isAlive
  171.  
  172. if (is_user_alive (id))
  173. {
  174. isAlive = 1
  175. alive = "^x01*Él* "
  176. }
  177. else
  178. {
  179. isAlive = 0
  180. alive = "^x01*Halott* "
  181. }
  182.  
  183. static color[10]
  184.  
  185. if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY)
  186. {
  187. get_user_team (id, color, 9)
  188.  
  189. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  190.  
  191. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  192. }
  193.  
  194. else if (admin)
  195. {
  196. get_user_team (id, color, 9)
  197.  
  198. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  199.  
  200. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  201. }
  202.  
  203. else if(!steam)
  204. {
  205. get_user_team (id, color, 9)
  206.  
  207. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  208.  
  209. format (strText, 191, "%s", message)
  210. }
  211. else if(steam)
  212. {
  213. get_user_team (id, color, 9)
  214.  
  215. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  216.  
  217. format (strText, 191, "%s", message)
  218. }
  219.  
  220. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  221.  
  222. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  223.  
  224. return PLUGIN_CONTINUE
  225. }
  226.  
  227. public sendMessage (color[], alive)
  228. {
  229. new teamName[10]
  230.  
  231. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  232. {
  233. if (!is_user_connected(player))
  234. continue
  235.  
  236. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  237. {
  238. get_user_team (player, teamName, 9)
  239.  
  240. changeTeamInfo (player, color)
  241.  
  242. writeMessage (player, message)
  243.  
  244. changeTeamInfo (player, teamName)
  245. }
  246. }
  247. }
  248.  
  249.  
  250. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  251. {
  252. new teamName[10]
  253.  
  254. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  255. {
  256. if (!is_user_connected(player))
  257. continue
  258.  
  259. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  260. {
  261. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  262. {
  263. get_user_team (player, teamName, 9)
  264.  
  265. changeTeamInfo (player, color)
  266. writeMessage (player, message)
  267.  
  268. changeTeamInfo (player, teamName)
  269. }
  270. }
  271. }
  272. }
  273.  
  274.  
  275. public changeTeamInfo (player, team[])
  276. {
  277. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  278. write_byte (player)
  279. write_string (team)
  280. message_end()
  281. }
  282.  
  283.  
  284. public writeMessage (player, message[])
  285. {
  286. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  287. write_byte (player)
  288. write_string (message)
  289. message_end ()
  290. }
  291.  
  292. stock bool:is_user_steam(id)
  293. {
  294. static dp_pointer;
  295.  
  296. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  297. {
  298. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  299. server_exec();
  300. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  301. }
  302.  
  303. return false;
  304. }
  305.  

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam átirás
HozzászólásElküldve: 2013.12.04. 15:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Nemjó! , van "a" jogom és Konfigos rangot ad...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam átirás
HozzászólásElküldve: 2013.12.04. 16:47 
metalpatrik írta:
Nemjó! , van "a" jogom és Konfigos rangot ad...

Nem néztem meg a plugint, de ezt inkább nézd át a jogokat.. Jogok


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam átirás
HozzászólásElküldve: 2013.12.04. 16:50 
megfelel?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  6. #define VERSION "2.0"
  7. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  8.  
  9. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_LEVEL_A
  10. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_A
  11.  
  12. new message[192]
  13. new sayText
  14. new teamInfo
  15. new maxPlayers
  16.  
  17. new strName[191]
  18. new strText[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24.  
  25. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  26. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  27. maxPlayers = get_maxplayers()
  28.  
  29. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  30.  
  31. register_clcmd ("say", "hook_say")
  32. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  33. }
  34.  
  35. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  36. {
  37. return PLUGIN_HANDLED
  38. }
  39.  
  40. public hook_say(id)
  41. {
  42. read_args (message, 191)
  43. remove_quotes (message)
  44.  
  45. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  46.  
  47. return PLUGIN_CONTINUE
  48.  
  49.  
  50. new name[32]
  51. get_user_name (id, name, 31)
  52.  
  53. new bool:admin = false
  54.  
  55. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  56. admin = true
  57.  
  58.  
  59. new bool:steam = false
  60.  
  61. if (is_user_steam(id))
  62. steam = true
  63.  
  64. new isAlive
  65.  
  66. if (is_user_alive (id))
  67. {
  68. isAlive = 1
  69. alive = "^x01*Él* "
  70. }
  71. else
  72. {
  73. isAlive = 0
  74. alive = "^x01*Halott* "
  75. }
  76.  
  77. static color[10]
  78.  
  79. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY)
  80. {
  81. get_user_team (id, color, 9)
  82.  
  83. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  84.  
  85. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  86. }
  87.  
  88. else if(admin)
  89. {
  90. get_user_team (id, color, 9)
  91.  
  92. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  93.  
  94. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  95. }
  96.  
  97.  
  98. else if(!steam)
  99. {
  100. get_user_team (id, color, 9)
  101.  
  102. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  103.  
  104. format (strText, 191, "%s", message)
  105. }
  106. else if (steam)
  107. {
  108. get_user_team (id, color, 9)
  109.  
  110. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  111.  
  112. format (strText, 191, "%s", message)
  113. }
  114.  
  115. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  116.  
  117. sendMessage (color, isAlive)
  118.  
  119. return PLUGIN_CONTINUE
  120. }
  121.  
  122.  
  123. public hook_teamsay(id)
  124. {
  125. new playerTeam = get_user_team(id)
  126. new playerTeamName[19]
  127.  
  128. switch (playerTeam)
  129. {
  130. case 1:
  131. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  132.  
  133. case 2:
  134. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  135.  
  136. default:
  137. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  138. }
  139.  
  140. read_args (message, 191)
  141. remove_quotes (message)
  142.  
  143. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  144.  
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146.  
  147.  
  148. new name[32]
  149. get_user_name (id, name, 31)
  150.  
  151. new bool:admin = false
  152.  
  153. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  154. admin = true
  155.  
  156.  
  157. new bool:steam = false
  158.  
  159. if(is_user_steam(id))
  160. steam = true
  161.  
  162. new isAlive
  163.  
  164. if (is_user_alive (id))
  165. {
  166. isAlive = 1
  167. alive = "^x01*Él* "
  168. }
  169. else
  170. {
  171. isAlive = 0
  172. alive = "^x01*Halott* "
  173. }
  174.  
  175. static color[10]
  176.  
  177. if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY)
  178. {
  179. get_user_team (id, color, 9)
  180.  
  181. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  182.  
  183. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  184. }
  185.  
  186. else if (admin)
  187. {
  188. get_user_team (id, color, 9)
  189.  
  190. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  191.  
  192. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  193. }
  194.  
  195. else if(!steam)
  196. {
  197. get_user_team (id, color, 9)
  198.  
  199. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  200.  
  201. format (strText, 191, "%s", message)
  202. }
  203. else if(steam)
  204. {
  205. get_user_team (id, color, 9)
  206.  
  207. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  208.  
  209. format (strText, 191, "%s", message)
  210. }
  211.  
  212. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  213.  
  214. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  215.  
  216. return PLUGIN_CONTINUE
  217. }
  218.  
  219. public sendMessage (color[], alive)
  220. {
  221. new teamName[10]
  222.  
  223. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  224. {
  225. if (!is_user_connected(player))
  226. continue
  227.  
  228. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  229. {
  230. get_user_team (player, teamName, 9)
  231.  
  232. changeTeamInfo (player, color)
  233.  
  234. writeMessage (player, message)
  235.  
  236. changeTeamInfo (player, teamName)
  237. }
  238. }
  239. }
  240.  
  241.  
  242. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  243. {
  244. new teamName[10]
  245.  
  246. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  247. {
  248. if (!is_user_connected(player))
  249. continue
  250.  
  251. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  252. {
  253. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  254. {
  255. get_user_team (player, teamName, 9)
  256.  
  257. changeTeamInfo (player, color)
  258. writeMessage (player, message)
  259.  
  260. changeTeamInfo (player, teamName)
  261. }
  262. }
  263. }
  264. }
  265.  
  266.  
  267. public changeTeamInfo (player, team[])
  268. {
  269. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  270. write_byte (player)
  271. write_string (team)
  272. message_end()
  273. }
  274.  
  275.  
  276. public writeMessage (player, message[])
  277. {
  278. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  279. write_byte (player)
  280. write_string (message)
  281. message_end ()
  282. }
  283.  
  284. stock bool:is_user_steam(id)
  285. {
  286. static dp_pointer;
  287.  
  288. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  289. {
  290. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  291. server_exec();
  292. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  293. }
  294.  
  295. return false;
  296. }
  297.  
  298.  
  299.  
  300.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam átirás
HozzászólásElküldve: 2013.12.04. 17:23 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
  2. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
  3.  
  4. /src/phpmE3BGk.sma(78) : error 029: invalid expression, assumed zero
  5. /src/phpmE3BGk.sma(78) : warning 215: expression has no effect
  6. /src/phpmE3BGk.sma(78) : error 001: expected token: ";", but found "if"
  7.  
  8. 2 Errors.
  9. Could not locate output file /bin/phpmE3BGk.amx (compile failed).


Át alakitó error esetleg még egy hirdetés tiltót bele lehet dobni?:o


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam átirás
HozzászólásElküldve: 2013.12.06. 13:29 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Senki? :SS :roll: :cry:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 75 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole