hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Gránát csík
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=13097
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Papi [ 2013.12.06. 12:55 ]
Hozzászólás témája:  Gránát csík

Hy Melyik az a Gránát csik ami Folyamatosan Változtatja ha eldobom? pl heg egyszer kék..még1x eldobom már peig sárga..?

Szerző:  NiGGeR-BorZ [ 2013.12.06. 14:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gránát csík

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=429750

Ez lesz az : és állítsd be 1-re az a "Random Colors"

Szerző:  pixxa112 [ 2013.12.06. 16:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gránát csík

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmod>
  2. #include <cstrike>
  3.  
  4. #define TE_BEAMPOINTS 0
  5.  
  6. new m_spriteTexture
  7.  
  8. public death(){
  9. new player_num = 0 // A Player incrementer.
  10. new maxpl = get_maxplayers()+1 // Max players.
  11. new killer_id = read_data(1) // Killer's player ID.
  12. new victim_id = read_data(2) // Victim's player ID.
  13. new killer_team = get_user_team(killer_id) // The team the killer's on.
  14.  
  15. if (get_cvar_num("amx_deathbeams_enabled") == 1)
  16. {
  17. if (killer_id!=victim_id && killer_id)
  18. {
  19. new k_origin[3]
  20. new v_origin[3]
  21. get_user_origin(killer_id,k_origin)
  22. get_user_origin(victim_id,v_origin)
  23.  
  24. for(player_num = 1;player_num < maxpl; player_num++)
  25. {
  26. if(is_user_alive(player_num)==0 && get_user_time(player_num)!= 0)
  27. {
  28. message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},player_num)
  29. write_byte( TE_BEAMPOINTS )
  30. write_coord(k_origin[0])
  31. write_coord(k_origin[1])
  32. write_coord(k_origin[2])
  33. write_coord(v_origin[0])
  34. write_coord(v_origin[1])
  35. write_coord(v_origin[2])
  36. write_short( m_spriteTexture )
  37. write_byte( 1 ) // framestart
  38. write_byte( 1 ) // framerate
  39. write_byte( 100 ) // life in 0.1's
  40. write_byte( 25 ) // width
  41. write_byte( 0 ) // noise
  42.  
  43. // Set the color of the beam.
  44. if (get_cvar_num("amx_deathbeams_randcolor") == 1)
  45. {
  46. write_byte( random_num(50,255) ) // red
  47. write_byte( random_num(50,255) ) // green
  48. write_byte( random_num(50,255) ) // blue
  49. }
  50. else
  51. {
  52. if (killer_team == 1)
  53. { // Terrorist
  54. write_byte( 255 ) // red
  55. write_byte( 0 ) // green
  56. write_byte( 0 ) // blue
  57. }
  58. else
  59. { // Counter-terrorist
  60. write_byte( 0 ) // red
  61. write_byte( 0 ) // green
  62. write_byte( 255 ) // blue
  63. }
  64. }
  65. write_byte( 255 ) // brightness
  66. write_byte( 40 ) // speed
  67. message_end()
  68. }
  69. }
  70. }
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public plugin_precache()
  75. m_spriteTexture = precache_model("sprites/laserbeam.spr")
  76.  
  77. public plugin_init()
  78. {
  79. register_plugin("All Death Beams New","2.0","Mad Mike")
  80. register_event("DeathMsg","death","a")
  81. register_cvar("amx_deathbeams_enabled","1")
  82. register_cvar("amx_deathbeams_randcolor","1")
  83. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/