hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 11:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 174 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 173 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Vissza számoló Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.11.16. 13:20 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.25. 15:20
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Nekem ez a fegyvermenü kéne csak ami vissza is számol 16 másodperc-től
És I*Cor3*Only Dust2 legyen ott meg ékezetek


Csatolmányok:
2013-11-16_00001.jpg
2013-11-16_00001.jpg [ 66.54 KiB | Megtekintve 1651 alkalommal ]

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza számoló Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.11.16. 14:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
kecskee12 írta:
Nekem ez a fegyvermenü kéne csak ami vissza is számol 16 másodperc-től
És I*Cor3*Only Dust2 legyen ott meg ékezetek

sma nélkül nem megyünk sokra.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza számoló Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.11.17. 19:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Szerinted nem képes felrakni egy plugint? ;)
Illetve egy jó tanács:CSAK SMA-T FOGADJ EL TŐLE! NE AMXX-ET!AVVAL VISSZATUD ÉLNI!

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza számoló Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.11.18. 14:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
kecskee12 írta:
Csinálja meg már valaki

Esetleg ha méltóztatnál egy SMA -t adni amibe bele kell írni a visszaszámlálót. Vagy esetleg azt várod el, hogy EGY képből ami a főmenüt ábrázolja megírjuk neked a plugint amit te elképzeltél?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza számoló Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.11.18. 14:39 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.25. 15:20
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Nekem ami a képen van kell de ezt átt alakithatod

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say ", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\d[\yI*Cor3\d] \rTeam", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\d[\yI*Cor3\d] \rTeam", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }
  298.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza számoló Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.11.18. 16:45 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Tessék. Tesztelve, működik.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /fegyvermenu", "playerspawn");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  23. }
  24.  
  25. public logevent_end()
  26. {
  27. gWPCT = 0;
  28. gWPTE = 0;
  29.  
  30. new players[32], pnum
  31. get_players(players, pnum)
  32. for(new i=0; i<pnum; i++)
  33. {
  34. already[i] = false;
  35. }
  36. }
  37.  
  38. public playerspawn(id)
  39. {
  40. g_showsec[id] = 10;
  41. already[id] = false;
  42. fegyvermenu(id);
  43. }
  44.  
  45. public fegyvermenu(id)
  46. {
  47. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  48.  
  49. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  50. new string[200];
  51.  
  52. if(g_showsec[id] <= 10)
  53. {
  54. if(g_showsec[id] != 0)
  55. {
  56. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  57. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  58. g_showsec[id]--;
  59. }
  60. else
  61. {
  62. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65. }
  66.  
  67. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  68. {
  69.  
  70. strip_user_weapons(id);
  71. format(string, charsmax(string), "\d[\yI*Cor3\d] \rTeam^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  72. new menu = menu_create(string, "handler")
  73. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  74. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  75. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  76. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  77. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  78. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  79. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  80. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  81. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  82. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  83. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  84. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  85.  
  86. menu_display(id, menu);
  87. }
  88. else
  89. {
  90. formatex(string, charsmax(string), "\d[\yI*Cor3\d] \rTeam^n\wFegyver csomagok\y[\w%d mp\y]\w:", g_showsec[id]);
  91. new menu = menu_create(string, "handler")
  92. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  93. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  94. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  95. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  96. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  97. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  98. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  99. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  100. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  101. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  102. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  103. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  104. menu_display(id, menu);
  105. }
  106.  
  107. return PLUGIN_HANDLED;
  108. }
  109.  
  110. public handler(id, menu, item)
  111. {
  112. if( item == MENU_EXIT )
  113. {
  114. menu_destroy(menu);
  115. return PLUGIN_HANDLED;
  116. }
  117. already[id] = true;
  118. new data[6], szName[64];
  119. new access, callback;
  120. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  121. new key = str_to_num(data);
  122. switch(key)
  123. {
  124.  
  125. case 1:
  126. {
  127.  
  128. give_player_grenades(id);
  129. give_item(id, "weapon_knife");
  130. give_item(id, "weapon_deagle");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "weapon_m4a1");
  135. give_item(id, "ammo_556nato");
  136. give_item(id, "ammo_556nato");
  137. give_item(id, "ammo_556nato");
  138. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  139. }
  140. case 2:
  141. {
  142.  
  143. give_player_grenades(id);
  144. give_item(id, "weapon_knife");
  145. give_item(id, "weapon_deagle");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "weapon_ak47");
  150. give_item(id, "ammo_762nato");
  151. give_item(id, "ammo_762nato");
  152. give_item(id, "ammo_762nato");
  153. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  154. }
  155. case 3:
  156. {
  157. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  158. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  159. {
  160. if(gWPCT < 2)
  161. {
  162.  
  163. give_player_grenades(id);
  164. give_item(id, "weapon_knife");
  165. give_item(id, "weapon_awp");
  166. give_item(id, "weapon_deagle");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_50ae");
  169. give_item(id, "ammo_50ae");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. give_item(id, "ammo_338magnum");
  172. give_item(id, "ammo_338magnum");
  173. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  174. gWPCT++
  175. }
  176. else
  177. {
  178. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  179. fegyvermenu(id);
  180. }
  181. }
  182. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  183. {
  184. if(gWPTE < 2)
  185. {
  186.  
  187. give_player_grenades(id);
  188. give_item(id, "weapon_knife");
  189. give_item(id, "weapon_awp");
  190. give_item(id, "weapon_deagle");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. give_item(id, "ammo_338magnum");
  196. give_item(id, "ammo_338magnum");
  197. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  198. gWPTE++
  199. }
  200. else
  201. {
  202. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  203. fegyvermenu(id);
  204. }
  205. }
  206.  
  207. }
  208. case 4:
  209. {
  210.  
  211. give_player_grenades(id);
  212. give_item(id, "weapon_knife");
  213. give_item(id, "weapon_deagle");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "weapon_m249");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. give_item(id, "ammo_556natobox");
  221. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  222. }
  223. case 5:
  224. {
  225.  
  226. give_player_grenades(id);
  227. give_item(id, "weapon_knife");
  228. give_item(id, "weapon_deagle");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae")
  232. give_item(id, "weapon_aug");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  237. }
  238. case 6:
  239. {
  240.  
  241. give_player_grenades(id);
  242. give_item(id, "weapon_knife");
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae")
  247. give_item(id, "weapon_famas");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  252. }
  253. case 7:
  254. {
  255.  
  256. give_player_grenades(id);
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258. give_item(id, "weapon_deagle");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_galil");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. give_item(id, "ammo_556nato");
  266. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  267. }
  268. case 8:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae")
  277. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  278. give_item(id, "ammo_9mm");
  279. give_item(id, "ammo_9mm");
  280. give_item(id, "ammo_9mm");
  281. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  282. }
  283. case 9:
  284. {
  285.  
  286. give_player_grenades(id);
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288. give_item(id, "weapon_deagle");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "weapon_xm1014");
  293. give_item(id, "ammo_buckshot");
  294. give_item(id, "ammo_buckshot");
  295. give_item(id, "ammo_buckshot");
  296. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  297. }
  298. case 10:
  299. {
  300.  
  301. give_player_grenades(id);
  302. give_item(id, "weapon_knife");
  303. give_item(id, "weapon_deagle");
  304. give_item(id, "ammo_50ae");
  305. give_item(id, "ammo_50ae");
  306. give_item(id, "ammo_50ae")
  307. give_item(id, "weapon_m3");
  308. give_item(id, "ammo_buckshot");
  309. give_item(id, "ammo_buckshot");
  310. give_item(id, "ammo_buckshot");
  311. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  312. }
  313. case 11:
  314. {
  315.  
  316. give_player_grenades(id);
  317. give_item(id, "weapon_knife");
  318. give_item(id, "weapon_deagle");
  319. give_item(id, "ammo_50ae");
  320. give_item(id, "ammo_50ae");
  321. give_item(id, "ammo_50ae")
  322. give_item(id, "weapon_scout");
  323. give_item(id, "ammo_762nato");
  324. give_item(id, "ammo_762nato");
  325. give_item(id, "ammo_762nato");
  326. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  327. }
  328. }
  329. return PLUGIN_HANDLED;
  330. }
  331.  
  332. stock give_player_grenades(index)
  333. {
  334. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  335. give_item(index, "weapon_flashbang");
  336. give_item(index, "weapon_flashbang");
  337. give_item(index, "item_thighpack");
  338. give_item(index, "item_assaultsuit");
  339. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza számoló Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.18. 15:08 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2011.07.05. 17:25
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
El tudná nekem valaki magyarázni, hogy színek miért nem változnak, ful fehér minden, és ott előttük a /r/y stb


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza számoló Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.18. 16:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
norbexx_13 írta:
El tudná nekem valaki magyarázni, hogy színek miért nem változnak, ful fehér minden, és ott előttük a /r/y stb


Mert mondjuk nem az a helyes szín kód.

\w - Fehér
\y - Sárga
\r - Piros
\d - Szürke (Átlátszó)

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza számoló Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.18. 16:37 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.21. 20:17
Hozzászólások: 45
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
norbexx_13 írta:
El tudná nekem valaki magyarázni, hogy színek miért nem változnak, ful fehér minden, és ott előttük a /r/y stb


Mert oda nem / jel kell hanem \ AltGr+q
\w - Fehér
\r - Piros
\y - Sárga
\d - Szürke

_________________
<<UnDerWorlD>> JailBreak
IP:188.227.225.106:28095


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza számoló Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.18. 18:06 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
norbexx_13 írta:
El tudná nekem valaki magyarázni, hogy színek miért nem változnak, ful fehér minden, és ott előttük a /r/y stb

Fentiek mellett még a fordító is hibás lehet.

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole