hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 20:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 406 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 405 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.02.04. 20:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Hali!
Valaki linkelne/készítene egy olyan fegyver menüt ahol két féle menü jelenik meg 1x a elsődleges pl:m4a1,ak47 meg a másoldlagos pl: deagle,usp! Lehessen színezni a menü! És gránátokat alapból adjon!

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.02.04. 20:18 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.10.26. 21:32
Hozzászólások: 56
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Tessék ez talán jó lesz! viewtopic.php?f=101&t=11718


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.02.04. 20:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Ez is megfelelő, de lehet színezni?

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.02.04. 20:35 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Remélem megfelfel,Az én szerveremen ugyan ez van csak kicsit másképpen :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <colorchat>
  7. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  8.  
  9. new const g_MaxAmmo[] =
  10. {
  11. 0,
  12. 52, //CSW_P228
  13. 0,
  14. 90, //CSW_SCOUT
  15. 0, //CSW_HEGRENADE
  16. 32, //CSW_XM1014
  17. 0, //CSW_C4
  18. 100,//CSW_MAC10
  19. 90, //CSW_AUG
  20. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  21. 120,//CSW_ELITE
  22. 100,//CSW_FIVESEVEN
  23. 100,//CSW_UMP45
  24. 90, //CSW_SG550
  25. 90, //CSW_GALIL
  26. 90, //CSW_FAMAS
  27. 100,//CSW_USP
  28. 120,//CSW_GLOCK18
  29. 30, //CSW_AWP
  30. 120,//CSW_MP5NAVY
  31. 200,//CSW_M249
  32. 32, //CSW_M3
  33. 90, //CSW_M4A1
  34. 120,//CSW_TMP
  35. 90, //CSW_G3SG1
  36. 0, //CSW_FLASHBANG
  37. 35, //CSW_DEAGLE
  38. 90, //CSW_SG552
  39. 90, //CSW_AK47
  40. 0, //CSW_KNIFE
  41. 100//CSW_P90
  42. }
  43.  
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "RsN");
  48. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
  49. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  50.  
  51. }
  52. public Event_CurWeapon(id)
  53. {
  54.  
  55.  
  56. if(is_user_alive(id))
  57. {
  58. new fegyver = read_data(2)
  59. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  60. {
  61. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  62. }
  63. }
  64. }
  65.  
  66. public FegyverMenu(id)
  67. {
  68. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  69. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  70. {
  71. strip_user_weapons(id)
  72. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  73. give_item(id, "weapon_knife")
  74. give_item(id, "weapon_c4")
  75. cs_set_user_plant(id,1,1)
  76. new menu = menu_create("\wFegyverMenĂĽ", "FegyverMenu_mh");
  77. menu_additem(menu, "\rM4a1 \wFegyver", "0", 0); // case 0
  78. menu_additem(menu, "\rAk47 \wFegyver", "1", 0); // case 1
  79. menu_additem(menu, "\rAWP \wFegyver", "2", 0); // case 2
  80. menu_additem(menu, "\rFamas \wFegyver", "3", 0); // case 3
  81. menu_additem(menu, "\rM249 \wFegyver", "4", 0); // case 4
  82. menu_additem(menu, "\rShotgun M3 \wFegyver", "5", 0); // case 5
  83. menu_additem(menu, "\rShotgun Xm1014 \wFegyver", "6", 0); // case 6
  84. menu_additem(menu, "\rScout \wFegyver", "7", 0); // case 7
  85. menu_additem(menu, "\rMp5navy \wFegyver", "8", 0); // case 8
  86. menu_additem(menu, "\rGalil \wFegyver", "9", 0); // case 9
  87. menu_additem(menu, "\rAug \wFegyver", "10", 0); // case 10
  88. menu_additem(menu, "\rSG552 \wFegyver", "11", 0); // case 11
  89. menu_additem(menu, "\rP90 \wFegyver", "12", 0); // case 12
  90. menu_additem(menu, "\rTMP \wFegyver", "13", 0); // case 13
  91. menu_additem(menu, "\rUMP45 \wFegyver", "14", 0); // case 14
  92. menu_additem(menu, "\rMac10 \wFegyver", "15", 0); // case 15
  93. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  94. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  95. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  100. {
  101. strip_user_weapons(id)
  102. give_item(id, "weapon_knife")
  103. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  104. new menu = menu_create("\wFegyverMenĂĽ", "FegyverMenu_mh");
  105. menu_additem(menu, "\rM4a1 \wFegyver", "0", 0); // case 0
  106. menu_additem(menu, "\rAk47 \wFegyver", "1", 0); // case 1
  107. menu_additem(menu, "\rAWP \wFegyver", "2", 0); // case 2
  108. menu_additem(menu, "\rFamas \wFegyver", "3", 0); // case 3
  109. menu_additem(menu, "\rM249 \wFegyver", "4", 0); // case 4
  110. menu_additem(menu, "\rShotgun M3 \wFegyver", "5", 0); // case 5
  111. menu_additem(menu, "\rShotgun Xm1014 \wFegyver", "6", 0); // case 6
  112. menu_additem(menu, "\rScout \wFegyver", "7", 0); // case 7
  113. menu_additem(menu, "\rMp5navy \wFegyver", "8", 0); // case 8
  114. menu_additem(menu, "\rGalil \wFegyver", "9", 0); // case 9
  115. menu_additem(menu, "\rAug \wFegyver", "10", 0); // case 10
  116. menu_additem(menu, "\rSG552 \wFegyver", "11", 0); // case 11
  117. menu_additem(menu, "\rP90 \wFegyver", "12", 0); // case 12
  118. menu_additem(menu, "\rTMP \wFegyver", "13", 0); // case 13
  119. menu_additem(menu, "\rUMP45 \wFegyver", "14", 0); // case 14
  120. menu_additem(menu, "\rMac10 \wFegyver", "15", 0); // case 15
  121. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  122. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  123. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  124. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  125. menu_display(id, menu, 0);
  126. }
  127. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  128. {
  129. strip_user_weapons(id)
  130. ham_strip_weapon(id,"weapon_usp")
  131. give_item(id, "weapon_knife")
  132. give_item(id, "item_thighpack");
  133. new menu = menu_create("\yFegyverMenĂĽ", "FegyverMenu_mh");
  134. menu_additem(menu, "\rM4a1 \wFegyver", "0", 0); // case 0
  135. menu_additem(menu, "\rAk47 \wFegyver", "1", 0); // case 1
  136. menu_additem(menu, "\rAWP \wFegyver", "2", 0); // case 2
  137. menu_additem(menu, "\rFamas \wFegyver", "3", 0); // case 3
  138. menu_additem(menu, "\rM249 \wFegyver", "4", 0); // case 4
  139. menu_additem(menu, "\rShotgun M3 \wFegyver", "5", 0); // case 5
  140. menu_additem(menu, "\rShotgun Xm1014 \wFegyver", "6", 0); // case 6
  141. menu_additem(menu, "\rScout \wFegyver", "7", 0); // case 7
  142. menu_additem(menu, "\rMp5navy \wFegyver", "8", 0); // case 8
  143. menu_additem(menu, "\rGalil \wFegyver", "9", 0); // case 9
  144. menu_additem(menu, "\rAug \wFegyver", "10", 0); // case 10
  145. menu_additem(menu, "\rSG552 \wFegyver", "11", 0); // case 11
  146. menu_additem(menu, "\rP90 \wFegyver", "12", 0); // case 12
  147. menu_additem(menu, "\rTMP\wFegyver", "13", 0); // case 13
  148. menu_additem(menu, "\rUMP45 \wFegyver", "14", 0); // case 14
  149. menu_additem(menu, "\rMac10 \wFegyver", "15", 0); // case 15
  150. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  151. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  152. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  153. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  154. menu_display(id, menu, 0);
  155. }
  156. }
  157. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  158. {
  159. new command[6], name[64], access, callback;
  160. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  161. switch(item)
  162. {
  163. case 0:
  164. {
  165. give_item(id, "weapon_m4a1");
  166. give_item(id, "ammo_556nato");
  167. give_item(id, "ammo_556nato");
  168. give_item(id, "ammo_556nato");
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "item_assaultsuit");
  171. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te az M4A1-t választottad fegyverednek!")
  172. PistolMenu(id);
  173. }
  174. case 1:
  175. {
  176. give_item(id, "weapon_ak47");
  177. give_item(id, "ammo_762nato");
  178. give_item(id, "ammo_762nato");
  179. give_item(id, "ammo_762nato");
  180. give_item(id, "weapon_knife");
  181. give_item(id, "item_assaultsuit");
  182. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te az AK47-t választottad fegyverednek!")
  183. PistolMenu(id);
  184. }
  185. case 2:
  186. {
  187.  
  188.  
  189. give_item(id, "weapon_awp");
  190. give_item(id, "ammo_338magnum");
  191. give_item(id, "ammo_338magnum");
  192. give_item(id, "ammo_338magnum");
  193. give_item(id, "weapon_knife");
  194. give_item(id, "item_assaultsuit");
  195. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te az AWP-t választottad fegyverednek!")
  196. PistolMenu(id);
  197.  
  198.  
  199.  
  200. }
  201. case 3:
  202. {
  203. give_item(id, "weapon_famas");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "weapon_knife");
  209. give_item(id, "item_assaultsuit");
  210. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te az Famas-t választottad fegyverednek!")
  211. PistolMenu(id);
  212. }
  213. case 4:
  214. {
  215. give_item(id, "weapon_m249");
  216. give_item(id, "ammo_556nato");
  217. give_item(id, "ammo_556nato");
  218. give_item(id, "weapon_knife");
  219. give_item(id, "item_assaultsuit");
  220. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te az M249-t választottad fegyverednek!")
  221. PistolMenu(id);
  222. }
  223. case 5:
  224. {
  225. give_item(id, "weapon_m3");
  226. give_item(id, "ammo_buckshot");
  227. give_item(id, "ammo_buckshot");
  228. give_item(id, "ammo_buckshot");
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "item_assaultsuit");
  231. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te a Shotgun M3-t választottad fegyverednek!")
  232. PistolMenu(id);
  233. }
  234. case 6:
  235. {
  236. give_item(id, "weapon_xm1014");
  237. give_item(id, "ammo_buckshot");
  238. give_item(id, "ammo_buckshot");
  239. give_item(id, "ammo_buckshot");
  240. give_item(id, "ammo_buckshot");
  241. give_item(id, "weapon_knife");
  242. give_item(id, "item_assaultsuit");
  243. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te a Shotgun Xm1014-t választottad fegyverednek!")
  244. PistolMenu(id);
  245. }
  246. case 7:
  247. {
  248. give_item(id, "weapon_scout");
  249. give_item(id, "ammo_762nato");
  250. give_item(id, "ammo_762nato");
  251. give_item(id, "ammo_762nato");
  252. give_item(id, "ammo_762nato");
  253. give_item(id, "ammo_762nato");
  254. give_item(id, "ammo_762nato");
  255. give_item(id, "ammo_762nato");
  256. give_item(id, "ammo_762nato");
  257. give_item(id, "ammo_762nato");
  258. give_item(id, "item_assaultsuit");
  259. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te a Scout-t választottad fegyverednek!")
  260. PistolMenu(id);
  261. }
  262. case 8:
  263. {
  264. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  265. give_item(id, "ammo_9mm");
  266. give_item(id, "ammo_9mm");
  267. give_item(id, "ammo_9mm");
  268. give_item(id, "ammo_9mm");
  269. give_item(id, "item_assaultsuit");
  270. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te az Mp5navy-t választottad fegyverednek!")
  271. PistolMenu(id);
  272. }
  273. case 9:
  274. {
  275. give_item(id, "weapon_galil");
  276. give_item(id, "ammo_556nato");
  277. give_item(id, "ammo_556nato");
  278. give_item(id, "ammo_556nato");
  279. give_item(id, "item_assaultsuit");
  280. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te a Galil-t választottad fegyverednek!")
  281. PistolMenu(id);
  282. }
  283. case 10:
  284. {
  285. give_item(id, "weapon_aug");
  286. give_item(id, "ammo_556nato");
  287. give_item(id, "ammo_556nato");
  288. give_item(id, "ammo_556nato");
  289. give_item(id, "item_assaultsuit");
  290. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te az Aug-t választottad fegyverednek!")
  291. PistolMenu(id);
  292. }
  293. case 11:
  294. {
  295. give_item(id, "weapon_sg552");
  296. give_item(id, "ammo_556nato");
  297. give_item(id, "ammo_556nato");
  298. give_item(id, "ammo_556nato");
  299. give_item(id, "item_assaultsuit");
  300. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te az SG552-t választottad fegyverednek!")
  301. PistolMenu(id);
  302. }
  303. case 12:
  304. {
  305. give_item(id, "weapon_p90");
  306. give_item(id, "ammo_57mm");
  307. give_item(id, "ammo_57mm");
  308. give_item(id, "item_assaultsuit");
  309. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te a P90-t választottad fegyverednek!")
  310. PistolMenu(id);
  311. }
  312. case 13:
  313. {
  314. give_item(id, "weapon_tmp");
  315. give_item(id, "ammo_9mm");
  316. give_item(id, "ammo_9mm");
  317. give_item(id, "ammo_9mm");
  318. give_item(id, "ammo_9mm");
  319. give_item(id, "item_assaultsuit");
  320. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te a TMP-t választottad fegyverednek!")
  321. PistolMenu(id);
  322. }
  323. case 14:
  324. {
  325. give_item(id, "weapon_ump45");
  326. give_item(id, "ammo_45acp");
  327. give_item(id, "ammo_45acp");
  328. give_item(id, "ammo_45acp");
  329. give_item(id, "ammo_45acp");
  330. give_item(id, "weapon_knife");
  331. give_item(id, "item_assaultsuit");
  332. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te az UMP45-t választottad fegyverednek!")
  333. PistolMenu(id);
  334. }
  335. case 15:
  336. {
  337. give_item(id, "weapon_mac10");
  338. give_item(id, "ammo_45acp");
  339. give_item(id, "ammo_45acp");
  340. give_item(id, "ammo_45acp");
  341. give_item(id, "ammo_45acp");
  342. give_item(id, "item_assaultsuit");
  343. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te a Mac10-t választottad fegyverednek!")
  344. PistolMenu(id);
  345. }
  346. }
  347.  
  348. menu_destroy(menu);
  349.  
  350. return PLUGIN_HANDLED;
  351. }
  352. public PistolMenu(id)
  353. {
  354. new menu = menu_create("\wPisztolyMenĂĽ", "PistolMenu_mh");
  355.  
  356. menu_additem(menu, "\rDeagle", "", 0); // case 0
  357. menu_additem(menu, "\rUsp", "", 0); // case 1
  358. menu_additem(menu, "\rGlock18", "", 0); // case 2
  359. menu_additem(menu, "\rP228", "", 0); // case 3
  360. menu_additem(menu, "\rFiveseven", "", 0); // case 4
  361. menu_additem(menu, "\rElite", "", 0); // case 5
  362.  
  363. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  364. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  365. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  366. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  367.  
  368. menu_display(id, menu, 0);
  369.  
  370. return PLUGIN_HANDLED;
  371. }
  372.  
  373. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  374. {
  375. if(item == MENU_EXIT)
  376. {
  377. menu_cancel(id);
  378. return PLUGIN_HANDLED;
  379. }
  380.  
  381. new command[6], name[64], access, callback;
  382.  
  383. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  384.  
  385. switch(item)
  386. {
  387. case 0:
  388. {
  389. give_item(id, "weapon_deagle");
  390. give_item(id,"ammo_50ae");
  391. give_item(id,"ammo_50ae");
  392. give_item(id,"ammo_50ae");
  393. give_item(id,"ammo_50ae");
  394. give_item(id,"ammo_50ae");
  395. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  396. give_item(id, "weapon_flashbang");
  397. give_item(id, "weapon_flashbang");
  398. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te a Deagle-t választottad pisztolyodnak!");
  399. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  400. }
  401. case 1:
  402. {
  403. give_item(id, "weapon_usp");
  404. give_item(id,"ammo_45acp");
  405. give_item(id,"ammo_45acp");
  406. give_item(id,"ammo_45acp");
  407. give_item(id,"ammo_45acp");
  408. give_item(id,"ammo_45acp");
  409. give_item(id,"ammo_45acp");
  410. give_item(id,"ammo_45acp");
  411. give_item(id,"ammo_45acp");
  412. give_item(id,"ammo_45acp");
  413. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  414. give_item(id, "weapon_flashbang");
  415. give_item(id, "weapon_flashbang");
  416. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te az Usp-t választottad pisztolyodnak!");
  417. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  418. }
  419. case 2:
  420. {
  421. give_item(id, "weapon_glock18");
  422. give_item(id,"ammo_9mm");
  423. give_item(id,"ammo_9mm");
  424. give_item(id,"ammo_9mm");
  425. give_item(id,"ammo_9mm");
  426. give_item(id,"ammo_9mm");
  427. give_item(id,"ammo_9mm");
  428. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  429. give_item(id, "weapon_flashbang");
  430. give_item(id, "weapon_flashbang");
  431. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te a Glock18-t választottad pisztolyodnak!");
  432. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  433. }
  434. case 3:
  435. {
  436. give_item(id, "weapon_p228");
  437. give_item(id,"ammo_357sig");
  438. give_item(id,"ammo_357sig");
  439. give_item(id,"ammo_357sig");
  440. give_item(id,"ammo_357sig");
  441. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  442. give_item(id, "weapon_flashbang");
  443. give_item(id, "weapon_flashbang");
  444. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te a P228-t választottad pisztolyodnak!");
  445. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  446. }
  447. case 4:
  448. {
  449. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  450. give_item(id,"ammo_57mm");
  451. give_item(id,"ammo_57mm");
  452. give_item(id,"ammo_57mm");
  453. give_item(id,"ammo_57mm");
  454. give_item(id,"ammo_57mm");
  455. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  456. give_item(id, "weapon_flashbang");
  457. give_item(id, "weapon_flashbang");
  458. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te a Fivesen-t választottad pisztolyodnak!");
  459. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  460. }
  461. case 5:
  462. {
  463. give_item(id, "weapon_elite");
  464. give_item(id,"ammo_9mm");
  465. give_item(id,"ammo_9mm");
  466. give_item(id,"ammo_9mm");
  467. give_item(id,"ammo_9mm");
  468. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  469. give_item(id, "weapon_flashbang");
  470. give_item(id, "weapon_flashbang");
  471. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Te az Elite-t választottad pisztolyodnak!");
  472. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  473. }
  474. }
  475. menu_destroy(menu);
  476. return PLUGIN_HANDLED;
  477. }
  478. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  479. {
  480. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  481.  
  482. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  483. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  484.  
  485. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  486. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  487.  
  488. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  489. {
  490. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  491. return 0;
  492. }
  493. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  494. return 1;
  495. }
  496. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  497. {
  498. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  499.  
  500. new wId = get_weaponid(weapon);
  501. if(!wId) return 0;
  502.  
  503. new wEnt;
  504. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  505. if(!wEnt) return 0;
  506.  
  507. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  508.  
  509. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  510. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  511.  
  512. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  513. return 1;
  514. }
  515.  
  516. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  517. {
  518. new count = 1, players[32]
  519. static msg[191]
  520. vformat(msg, 190, input, 3)
  521.  
  522. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  523. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  524. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  525. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  526. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  527. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  528. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  529. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  530. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  531. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  532. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  533. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  534. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  535. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  536. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  537. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  538. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  539. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  540. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  541. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  542. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  543.  
  544. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  545. {
  546. for (new i = 0; i < count; i++)
  547. {
  548. if (is_user_connected(players[i]))
  549. {
  550. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  551. write_byte(players[i])
  552. write_string(msg)
  553. message_end()
  554. }
  555. }
  556. }
  557. return PLUGIN_HANDLED
  558. }
  559. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  560. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  561. */
  562.  
  563.  
  564.  
  565.  

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 76 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole