hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 13:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 411 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 410 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: The Peace az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 21:28 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
end(id)

-->

end()

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 21:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
az nem befolyásolja mivel nem használom az id-t,csak megszokásból írtam oda

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 21:46 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
de nem kell oda

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 22:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
tudom de nem tesz kárt mert ott van.csak szimplán nem használom.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.03. 11:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
-Kiírja ha nincs elég pontod
-Jelzi köridő felett a pontjaid.


Csatolmányok:
pontrendszer_alfának.sma [8.79 KiB]
Letöltve 47 alkalommal.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.03. 14:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Ha haza értem tesztelem

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.03. 15:52 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Nah szóval 1.edül teszteltem,lerktam a bombát és azt irta kaptam +pontot,de nem adta hozzá
Lent a kör időnél ugyan ugy 0-át mutatottt

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.03. 15:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
2 másodpercenként frissít,megvártad?

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.03. 16:06 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
1 kört vártam.

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.03. 16:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Próbáld meg ezt:

[ablak]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <nvault>
  6. #include <engine>
  7. new bomb_plantedp,bomb_defusedp,kill_hs,kill,five_min,
  8. ten_min,survival,ctwiin,tewiin
  9. new kill_vic
  10.  
  11. new point[33],name[33],g_vault
  12.  
  13. new bool:bunny[33]=false,damagee[33]=false,speed[33]=false,grenade[33]=false
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_event("DeathMsg","death","a")
  17. register_event("SendAudio","ctwin","a","2&!%MRAD_terwin")
  18. register_event("SendAudio","tewin","a","2&!%MRAD_ctwin")
  19.  
  20. bomb_plantedp = register_cvar("bomb_planted","5") // BOMBA LERAKASKOR
  21. bomb_defusedp = register_cvar("bomb_defused","10") //BOMBA HATASTALANITASAKOR
  22. kill = register_cvar("kill","5") // OLESENKENT
  23. kill_hs = register_cvar("kill_hs","7") // FEJLOVESENKENT
  24. five_min = register_cvar("five_minute","5") //5 PERCENKENT
  25. ten_min = register_cvar("ten_minute","10") //10 PERCENKENT
  26. ctwiin = register_cvar("ct_win","5") // CT GYOZELEM ESETEBEN
  27. tewiin = register_cvar("te_win","5") // TERROR GYOZELEM
  28. survival = register_cvar("survival","10") //TULELESKOR
  29.  
  30. kill_vic= register_cvar("kill_victim","2")
  31.  
  32. register_clcmd("say /bolt","show_menuu")
  33. register_clcmd("say_team /bolt","show_menuu")
  34. register_clcmd("say /shop","show_menuu")
  35. register_clcmd("say_team /shop","show_menuu")
  36. register_clcmd("say /pont","check")
  37.  
  38. register_logevent("end",2,"1=Round_End")
  39.  
  40. RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","daamaagee")
  41.  
  42. set_task(2.0,"check_point",_,_,_,"b")
  43. }
  44. public check(id) client_print(id,print_chat,"Pontjaid: %d",get_user_pont(id))
  45. public check_point(id){
  46. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.37, 0.88, 0, 6.0, 12.0)
  47. show_hudmessage(id, "Pontjaid: %d",get_user_pont(id))
  48. }
  49. public daamaagee(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  50. if(damagee[attacker]){
  51. SetHamParamFloat(attacker,Float:damage*2)
  52. }
  53. }
  54. public grenade_throw(id,gid,tip){
  55. if(grenade[id]){
  56. if(tip==CSW_HEGRENADE) give_item(id,"weapon_hegrenade")
  57. }
  58. }
  59. public end(id){
  60. for(new i;i<get_playersnum();i++){
  61. speed[i]=false
  62. damagee[i]=false
  63. grenade[i]=false
  64. set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 255);
  65. }
  66. }
  67. public show_menuu(id){
  68. new menu=menu_create("\rBolt:","menu_handler")
  69. menu_additem(menu,"\y100 hp \R20P","1",0)
  70. menu_additem(menu,"\y200 hp \R35P","2",0)
  71. menu_additem(menu,"\y500 hp \R70P","3",0)
  72. menu_additem(menu,"\yBunnyhop \R100P","4",0)
  73. menu_additem(menu,"\yLathatatlansag \R70P","5",0)
  74. menu_additem(menu,"\yGyorsasag \R40P","6",0)
  75. menu_additem(menu,"\yNagyobb sebzes \R50P","7",0)
  76. menu_additem(menu,"\yTitkor granat \R50P","8",0)
  77. menu_display(id,menu,0)
  78. }
  79. public menu_handler(id,menu,item){
  80. if(item==MENU_EXIT){
  81. menu_destroy(menu)
  82. return PLUGIN_HANDLED
  83. }
  84. new data[6],name[64]
  85. new acces,callback
  86. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  87. new key = str_to_num(data)
  88. switch(key){
  89. case 1:{
  90. if(get_user_pont(id)>=20){
  91. set_user_health(id,100)
  92. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-20)
  93. }
  94. else {
  95. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod!")
  96. return PLUGIN_CONTINUE
  97. }
  98. }
  99. case 2:{
  100. if(get_user_pont(id)>=35){
  101. set_user_health(id,200)
  102. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-35)
  103. }
  104. else
  105. {
  106. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod!")
  107. return PLUGIN_CONTINUE
  108. }
  109. }
  110. case 3:{
  111. if(get_user_pont(id)>=70) {
  112. set_user_health(id,500)
  113. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-70)
  114. }
  115. else {
  116. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod!")
  117. return PLUGIN_CONTINUE
  118. }
  119. }
  120. case 4:{
  121. if(get_user_pont(id)>=100) {
  122. bunny[id]=true
  123. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-100)
  124. }
  125. else{
  126. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod!")
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129. }
  130. case 5:{
  131. if(get_user_pont(id)>=70){
  132. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  133. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-70)
  134. }
  135. else {
  136. client_print(id,print_chat,"nincs eleg pontod!")
  137. return PLUGIN_CONTINUE
  138. }
  139. }
  140. case 6:{
  141. if(get_user_pont(id)>=40) {
  142. speed[id]=true
  143. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-40)
  144. }
  145. else{
  146. client_print(id,print_chat,"nincs eleg pontod!")
  147. return PLUGIN_CONTINUE
  148. }
  149. }
  150. case 7:{
  151. if(get_user_pont(id)>=50){
  152. damagee[id]=true
  153. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-50)
  154. }
  155. else{
  156. client_print(id,print_chat,"nincs eleg pontod!")
  157. return PLUGIN_CONTINUE
  158. }
  159. }
  160. case 8:{
  161. if(get_user_pont(id)>=50){
  162. grenade[id]=true
  163. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  164. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-50)
  165. }
  166. else{
  167. client_print(id,print_chat,"nincs eleg pontod!")
  168. return PLUGIN_CONTINUE
  169. }
  170. }
  171. }
  172. menu_destroy(menu)
  173. return PLUGIN_HANDLED
  174. }
  175. public ctwin(){
  176. for(new i;i<get_playersnum();i++){
  177. if(pev(i,pev_team) == 2){
  178. set_user_pont(i,get_user_pont(i)+get_pcvar_num(ctwiin))
  179. client_print(i,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert a nyerted csapatba vagy!",get_pcvar_num(ctwiin))
  180. }
  181. if(pev(i,pev_team) == 1){
  182. if(is_user_alive(i)){
  183. set_user_pont(i,get_user_pont(i)+get_pcvar_num(survival))
  184. client_print(i,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert tulelted a kort!",get_pcvar_num(survival))
  185. }
  186. }
  187. }
  188. }
  189. public tewin(){
  190. for(new i;i<get_playersnum();i++){
  191. if(pev(i,pev_team)==1){
  192. set_user_pont(i,get_user_pont(i)+get_pcvar_num(tewiin))
  193. client_print(i,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert csapatod nyerte a kort!",get_pcvar_num(tewiin))
  194. }
  195. else if(pev(i,pev_team) == 2){
  196. if(is_user_alive(i)){
  197. set_user_pont(i,get_user_pont(i)+get_pcvar_num(survival))
  198. client_print(i,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert tulelted a kort!",get_pcvar_num(survival))
  199. }
  200. }
  201. }
  202. }
  203. public client_putinserver(id) set_task(300.0,"fivee",id)
  204. public fivee(id){
  205. set_user_pont(id,get_user_pont(id)+get_pcvar_num(five_min))
  206. client_print(id,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert jatszottal a szerveren 5 percet!",get_pcvar_num(five_min))
  207. set_task(300.0,"tene",id)
  208. }
  209. public tene(id){
  210. set_user_pont(id,get_user_pont(id)+get_pcvar_num(ten_min))
  211. client_print(id,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert jatszottal a szerveren 10 percet!",get_pcvar_num(ten_min))
  212. }
  213. public death(id){
  214. id = read_data(1)
  215. if(read_data(3)){
  216. set_user_pont(id,get_user_pont(id)+get_pcvar_num(kill_hs))
  217. client_print(id,print_chat,"Kaptal +%d pontot a fejlovesert!",get_pcvar_num(kill_hs))
  218. }
  219. else{
  220. set_user_pont(id,get_user_pont(id)+get_pcvar_num(kill))
  221. client_print(id,print_chat,"Kaptal +%d pontot az olesert!",get_pcvar_num(kill))
  222. }
  223. if(get_user_pont(read_data(2)>=get_pcvar_num(kill_vic))){
  224. client_print(read_data(2),print_chat,"Vesztettel %d pontot,mert megoltek!",get_pcvar_num(kill_vic))
  225. set_user_pont(read_data(2),get_user_pont(read_data(2)-get_pcvar_num(kill_vic)))
  226. }
  227. }
  228. public bomb_defused(id){
  229. set_user_pont(id,get_user_pont(id)+get_pcvar_num(bomb_defusedp))
  230. client_print(id,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert hatastalanitottad a bombat!",get_pcvar_num(bomb_defusedp))
  231. }
  232. public bomb_planted(id){
  233. client_print(id,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert leraktad a bombat!",get_pcvar_num(bomb_plantedp))
  234. set_user_pont(id,get_user_pont(id)+get_pcvar_num(bomb_plantedp))
  235. }
  236. stock get_user_pont(id) return point[id]
  237. stock set_user_pont(id,ertek) point[id] = ertek
  238. public client_disconnect(id){
  239. mentes(id)
  240. speed[id]=false
  241. damagee[id]=false
  242. grenade[id]=false
  243. get_user_name(id,name,charsmax(name))
  244. }
  245. public mentes(id)
  246. {
  247. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  248. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name[id])
  249. format(vaultdata,255,"%d",get_user_pont(id))
  250. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  251. return PLUGIN_CONTINUE
  252. }
  253. public client_connect(id){
  254. speed[id]=false
  255. grenade[id]=false
  256. damagee[id]=false
  257. betoltes(id)
  258. }
  259. public betoltes(id)
  260. {
  261. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  262. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name[id])
  263. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  264. set_user_pont(id,str_to_num(vaultdata))
  265. return PLUGIN_CONTINUE;
  266. }
  267. public client_PreThink(id) {
  268. if(bunny[id]){
  269. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  270.  
  271.  
  272. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
  273. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  274.  
  275. if (flags & FL_WATERJUMP)
  276. return PLUGIN_CONTINUE
  277. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  278. return PLUGIN_CONTINUE
  279. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  280. return PLUGIN_CONTINUE
  281.  
  282. new Float:velocity[3]
  283. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  284. velocity[2] += 250.0
  285. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  286.  
  287. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
  288. }
  289. return PLUGIN_CONTINUE
  290. }
  291. else return PLUGIN_CONTINUE
  292. return 1
  293. }
  294.  
[/ablak]

rakd le a bombát,írd be hogy /pont és nézd meg mennyi pontod van.
(Hogy a huddal van a hiba,vagy a stockal,vagy a bomb_planteddal.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole