hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.18. 09:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 99 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 97 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hibát jelzet
HozzászólásElküldve: 2014.05.17. 09:59 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:35
Hozzászólások: 18
Sziasztok! nézegettem az oldalt és láttam ezt a plugint,hogy vissza szémol 10MP-től és akkor lehet bhopozni teszteltem és ha letelik akkor még mindig nem lehet bunnyzni valaki segitene?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3.  
  4. #define VISSZASZAMLALAS 10
  5.  
  6. new esikazeso[33]
  7.  
  8. public plugin_init()
  9. {
  10. register_plugin( "Bhop", "1.0", "HLmod.hu Community" );
  11. register_logevent( "eRound_start", 2, "1=Round_Start" );
  12. }
  13.  
  14. public eRound_start()
  15. {
  16. new iPlayers[32], iNum, iPid;
  17. get_players( iPlayers, iNum, "a" );
  18.  
  19. for( new i; i < iNum; i++ )
  20. {
  21. iPid = iPlayers[i];
  22. esikazeso[iPid] = VISSZASZAMLALAS
  23. bunnyhoppszamlalo(iPid)
  24. }
  25.  
  26. }
  27.  
  28. public bunnyhoppszamlalo(id)
  29. {
  30. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  31. return PLUGIN_CONTINUE
  32.  
  33. if(esikazeso[id] > 0)
  34. {
  35. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
  36. show_hudmessage(id, "Tudsz bunnyhoppozni %d MÁSODPERC múlva...", esikazeso[id])
  37.  
  38. esikazeso[id]--
  39.  
  40. set_task(1.0, "bunnyhoppszamlalo",id)
  41. }
  42. else
  43. {
  44. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
  45. show_hudmessage(id, "Most már tudsz bunnyhoppozni...")
  46. }
  47.  
  48.  
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. }
  51.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibát jelzet
HozzászólásElküldve: 2014.05.17. 10:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék beleírtam az alap bhop pluginba próbáld meg h működik e
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. *
  3. * Author: Cheesy Peteza
  4. * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  5. *
  6. *
  7. * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  8. *
  9. * Cvars:
  10. * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  11. * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  12. * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  13. * and how to use it if bh_autojump enabled.
  14. *
  15. * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  16. *
  17. *
  18. */
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22.  
  23. #define VISSZASZAMLALAS 10
  24.  
  25. new esikazeso[33]
  26.  
  27. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  28. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  29.  
  30. public plugin_init() {
  31. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  32. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  33.  
  34. register_cvar("bh_enabled", "1")
  35. register_cvar("bh_autojump", "1")
  36. register_cvar("bh_showusage", "1")
  37.  
  38. register_logevent( "eRound_start", 2, "1=Round_Start" );
  39. }
  40. public eRound_start()
  41. {
  42. new iPlayers[32], iNum, iPid;
  43. get_players( iPlayers, iNum, "a" );
  44.  
  45. for( new i; i < iNum; i++ )
  46. {
  47. iPid = iPlayers[i];
  48. esikazeso[iPid] = VISSZASZAMLALAS
  49. bunnyhoppszamlalo(iPid)
  50. }
  51.  
  52. }
  53. public bunnyhoppszamlalo(id)
  54. {
  55. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  56. return PLUGIN_CONTINUE
  57.  
  58. if(esikazeso[id] > 0)
  59. {
  60. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
  61. show_hudmessage(id, "Tudsz bunnyhoppozni %d MÁSODPERC múlva...", esikazeso[id])
  62.  
  63.  
  64. esikazeso[id]--
  65.  
  66. set_task(1.0, "bunnyhoppszamlalo",id)
  67. }
  68. else
  69. {
  70. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
  71. show_hudmessage(id, "Most már tudsz bunnyhoppozni...")
  72.  
  73. }
  74.  
  75.  
  76. return PLUGIN_CONTINUE
  77. }
  78. public client_PreThink(id) {
  79. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  80. return PLUGIN_CONTINUE
  81.  
  82. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  83.  
  84. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  85. return PLUGIN_CONTINUE
  86.  
  87. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  88. if(esikazeso[id] <= 0)
  89. {
  90. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  91. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  92.  
  93. if (flags & FL_WATERJUMP)
  94. return PLUGIN_CONTINUE
  95. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  96. return PLUGIN_CONTINUE
  97. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99.  
  100. new Float:velocity[3]
  101. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  102. velocity[2] += 250.0
  103. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  104.  
  105. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  106. }
  107. }
  108. return PLUGIN_CONTINUE
  109. }
  110.  
  111. public client_authorized(id)
  112. set_task(30.0, "showUsage", id)
  113.  
  114. public showUsage(id) {
  115. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  116. return PLUGIN_HANDLED
  117.  
  118. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  119. client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
  120. } else {
  121. client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
  122. }
  123. return PLUGIN_HANDLED
  124. }
  125.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibát jelzet
HozzászólásElküldve: 2014.05.17. 10:35 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:35
Hozzászólások: 18
Müködik :) köszönöm szépen! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole