hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kés rendszer
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=16005
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Somterno [ 2014.05.24. 12:33 ]
Hozzászólás témája:  Kés rendszer

Sziasztok Szeretnék egy olyan plugint ,hogy van 4 vagy 5 kés amit mondjuk 1 kést alapból tudod használni 2sodikra 500ölés kell 3dikra 1000 és így halad 500asával. Mindig gyorsabbak legyünk tőle pl futunk 400al 1késnél 2nál 425 3nál 450 gy tovább. ha valaki megvalósítja ezt nekem megy a gomb Köszönöm előre is :)

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2014.05.24. 13:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés rendszer

Ezekkel a kérdésekkel mindig egy probléma van: Senki nem írja le, hogy milyen mentés rendszer kell neki milyen regisztrációs rendszerhez. pl: Nvault vagy MySQL? Van a szerveren regisztrációs rendszer? Névre, IP -re vagy STEAMID -re mentse?

Szerző:  Somterno [ 2014.05.24. 14:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés rendszer

IP re kellene

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2014.05.24. 17:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés rendszer

Somterno írta:
IP re kellene

Rendben, de ugye tisztában vagy a dinamikus ip fogalmával?
Másik kérdés: MySQL vagy Nvault?

Szerző:  alfaanero [ 2014.05.24. 17:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés rendszer

Az MySQL akkor jó ha egy weboldallal akarod össze kötni csak hogy tudd

nah fear ,ha lehet akkor kérnék tőled egy plugint :D

Lényege: Kés Rendszer
Amit tud:
Mondjuk a /kesek parancsra előjön
1.Kés: Alap Kés (ennek 320 a gyorsasága) (Ezt tudja alapból választani)
2.Kés: Kezdő Kés (ennek 400 a gyorsasága) (Ezt csak akkor tudja választani ,ha már ölt mondjuk 100at az ALAP késsel)
3.Kés: Haladó Kés (ennek 500 a gyorsasága) (Ezt csak akkor tudja választani ,ha már ölt mondjuk 200at a Kezdő Késsel)
4.Kés: Profi Kés (ennek 750 a gyorsasága) (Ezt csak akkor tudja választani,ha már ölt mondjuk 300at a Haladó Késsel)
És a kések mellett írja hogy mennyi kell a következő késhez PL:
Kezdő Kés :0/100
Haladó Kés :0/200
Profi Kés :0/300
Ha lehet akkor névre mentse az öléseket és cvarral lehesen állítani ,hogy mennyi ölsétől engedje az új kést

Szerző:  Somterno [ 2014.05.24. 18:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés rendszer

Mit ajánlanál nekem mysqul nem jó nincs weboldalam nem tudom h kell össze kötni :( Olyan kéne amit a szerver elment magába :) Mondjuk egy mappába

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2014.05.24. 19:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés rendszer

Az az nvault

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2014.05.24. 22:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés rendszer

Megírom holnap mind2 -t csak reggel küldjetek egy pmet a topik linkjével, hogy el ne felejtsem.

Szerző:  CrB [ 2014.05.25. 12:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés rendszer

alfa mivel feartól kérted nem írom meg :D nem veszem el tőle az az örömöt :D a kérdező pedig itt van próbálja:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <nvault>
  8.  
  9. #define PLUGIN "New Plug-In"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "qKKKJ"
  12.  
  13. #define KESSZINT 4
  14. new g_vault
  15.  
  16. new const KESLEVEL[KESSZINT] = {
  17. 500,
  18. 1000,
  19. 1500,
  20. 2000
  21.  
  22.  
  23. }
  24. new const SEBESSEG[KESSZINT+1] = {
  25. 250,
  26. 400,
  27. 425,
  28. 450,
  29. 500
  30.  
  31. }
  32. new olesek[33]
  33. new szint[33]
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.  
  38. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  39. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  40. g_vault = nvault_open("kesoles")
  41.  
  42. }
  43. public client_connect(id)
  44. {
  45. LoadData(id)
  46. }
  47. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  48.  
  49. public halal()
  50. {
  51. new killer = read_data(1)
  52. new victim = read_data(2)
  53.  
  54. if(killer != victim)
  55. {
  56. olesek[killer]++
  57. }
  58. while(olesek[killer] >= KESLEVEL[szint[killer]])
  59. {
  60. szint[killer]++
  61. }
  62. }
  63. public Event_CurWeapon(id)
  64. {
  65. new weap = get_user_weapon(id)
  66.  
  67. if(weap == CSW_KNIFE)
  68. {
  69. set_user_maxspeed(id, float(SEBESSEG[szint[id]]))
  70. }
  71.  
  72. }
  73.  
  74.  
  75. public SaveData(id)
  76. {
  77. new ip[192]
  78. get_user_ip(id, ip, 191)
  79.  
  80. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  81. format(vaultkey,63,"%s-asd", ip)
  82. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  83.  
  84.  
  85. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  86. return PLUGIN_CONTINUE
  87. }
  88. public LoadData(id)
  89. {
  90. new ip[192]
  91. get_user_ip(id, ip, 191)
  92. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  93.  
  94. format(vaultkey,63,"%s-asd", ip)
  95. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  96.  
  97. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  98. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  99. new oles[32], level[32]
  100. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  101. olesek[id] = str_to_num(oles)
  102. szint[id] = str_to_num(level)
  103. return PLUGIN_CONTINUE
  104. }
  105.  

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2014.05.25. 16:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés rendszer

alfaanero írta:
Az MySQL akkor jó ha egy weboldallal akarod össze kötni csak hogy tudd

nah fear ,ha lehet akkor kérnék tőled egy plugint :D

Lényege: Kés Rendszer
Amit tud:
Mondjuk a /kesek parancsra előjön
1.Kés: Alap Kés (ennek 320 a gyorsasága) (Ezt tudja alapból választani)
2.Kés: Kezdő Kés (ennek 400 a gyorsasága) (Ezt csak akkor tudja választani ,ha már ölt mondjuk 100at az ALAP késsel)
3.Kés: Haladó Kés (ennek 500 a gyorsasága) (Ezt csak akkor tudja választani ,ha már ölt mondjuk 200at a Kezdő Késsel)
4.Kés: Profi Kés (ennek 750 a gyorsasága) (Ezt csak akkor tudja választani,ha már ölt mondjuk 300at a Haladó Késsel)
És a kések mellett írja hogy mennyi kell a következő késhez PL:
Kezdő Kés :0/100
Haladó Kés :0/200
Profi Kés :0/300
Ha lehet akkor névre mentse az öléseket és cvarral lehesen állítani ,hogy mennyi ölsétől engedje az új kést

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <nvault>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Kes rendszer"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  12.  
  13. new g_maxsebesseg[33];
  14. new g_kes[33];
  15. new g_alapolesek[33];
  16. new g_kezdoolesek[33];
  17. new g_haladoolesek[33];
  18. new g_save;
  19. new kezdokes;
  20. new haladokes;
  21. new profikes;
  22. new alapsebesseg;
  23. new kezdosebesseg;
  24. new haladosebesseg;
  25. new profisebesseg;
  26.  
  27. public plugin_init() {
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  29. register_clcmd("say /kesek", "ShowKesMenu")
  30. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  31. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fwd_Player_Killed")
  32. kezdokes = register_cvar("Kezdokes", "100");
  33. haladokes = register_cvar("Haladokes", "200");
  34. profikes = register_cvar("Profikes", "300");
  35. alapsebesseg = register_cvar("Alapsebesseg", "320");
  36. kezdosebesseg = register_cvar("Kezdosebesseg", "400");
  37. haladosebesseg = register_cvar("Haladosebesseg", "500");
  38. profisebesseg = register_cvar("Profisebesseg", "750");
  39.  
  40. g_save = nvault_open("kesmenu")
  41. if(g_save == INVALID_HANDLE)
  42. {
  43. set_fail_state( "Error opening nVault" );
  44. }
  45. }
  46.  
  47. public fwd_Player_Killed(victim, attacker, shouldgib)
  48. {
  49. if(is_user_connected(attacker))
  50. {
  51. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  52. {
  53. if(g_kes[attacker] == 1)
  54. {
  55. if(g_alapolesek[attacker] < get_pcvar_num(kezdokes))
  56. {
  57. g_alapolesek[attacker]++;
  58. if(g_alapolesek[attacker] >= get_pcvar_num(kezdokes))
  59. {
  60. ColorChat(attacker, GREEN, "Gratulalok! Elerted a kovetkezo kes szintet!");
  61. }
  62. }
  63. }
  64. if(g_kes[attacker] == 2)
  65. {
  66. if(g_kezdoolesek[attacker] < get_pcvar_num(haladokes))
  67. {
  68. g_kezdoolesek[attacker]++;
  69. if(g_kezdoolesek[attacker] >= get_pcvar_num(haladokes))
  70. {
  71. ColorChat(attacker, GREEN, "Gratulalok! Elerted a kovetkezo kes szintet!");
  72. }
  73. }
  74. }
  75. if(g_kes[attacker] == 3)
  76. {
  77. if(g_haladoolesek[attacker] >= get_pcvar_num(profikes))
  78. {
  79. g_haladoolesek[attacker]++;
  80. if(g_haladoolesek[attacker] < get_pcvar_num(profikes))
  81. {
  82. ColorChat(attacker, GREEN, "Gratulalok! Elerted a kovetkezo kes szintet!");
  83. }
  84. }
  85. }
  86. }
  87. }
  88. }
  89.  
  90. public plugin_end()
  91. {
  92. nvault_close(g_save);
  93. }
  94. public ShowKesMenu(id)
  95. {
  96. new string[70];
  97. format(string, charsmax(string), "\y[\rKES \w- \rMENU\y]^n\wValassz kest!");
  98. new menu = menu_create(string, "kesmenu_handler");
  99.  
  100. new string_kes2[250];
  101. new string_kes3[250];
  102. new string_kes4[250];
  103. if(g_alapolesek[id] >= get_pcvar_num(kezdokes))
  104. {
  105. if(g_kes[id] == 2)
  106. {
  107. format(string_kes2, sizeof(string_kes2), "\yKezdo kes \y[\r%d\w/\r%d\y]", g_alapolesek[id], get_pcvar_num(kezdokes));
  108. }
  109. else
  110. {
  111. format(string_kes2, sizeof(string_kes2), "\rKezdo kes \y[\r%d\w/\r%d\y]", g_alapolesek[id], get_pcvar_num(kezdokes));
  112. }
  113. }
  114. else
  115. {
  116. format(string_kes2, sizeof(string_kes2), "\dKezdo kes [%d/%d]", g_alapolesek[id], get_pcvar_num(kezdokes));
  117. }
  118.  
  119. if(g_kezdoolesek[id] >= get_pcvar_num(haladokes))
  120. {
  121. if(g_kes[id] == 3)
  122. {
  123. format(string_kes3, sizeof(string_kes3), "\yHalado kes \y[\r%d\w/\r%d\y]", g_kezdoolesek[id], get_pcvar_num(haladokes));
  124. }
  125. else
  126. {
  127. format(string_kes3, sizeof(string_kes3), "\rHalado kes \y[\r%d\w/\r%d\y]", g_kezdoolesek[id], get_pcvar_num(haladokes));
  128. }
  129. }
  130. else
  131. {
  132. format(string_kes3, sizeof(string_kes3), "\dHalado kes [%d/%d]", g_kezdoolesek[id], get_pcvar_num(haladokes));
  133. }
  134.  
  135. if(g_haladoolesek[id] >= get_pcvar_num(profikes))
  136. {
  137. if(g_kes[id] == 4)
  138. {
  139. format(string_kes4, sizeof(string_kes4), "\yProfi kes \y[\r%d\w/\r%d\y]", g_haladoolesek[id], get_pcvar_num(profikes));
  140. }
  141. else
  142. {
  143. format(string_kes4, sizeof(string_kes4), "\rProfi kes \y[\r%d\w/\r%d\y]", g_haladoolesek[id], get_pcvar_num(profikes));
  144. }
  145.  
  146. }
  147. else
  148. {
  149. format(string_kes4, sizeof(string_kes4), "\dProfi kes [%d/%d]", g_haladoolesek[id], get_pcvar_num(profikes));
  150. }
  151.  
  152. if(g_kes[id] == 1)
  153. {
  154. menu_additem(menu, "\yAlap kes", "1", 0);
  155. }
  156. else
  157. {
  158. menu_additem(menu, "\rAlap kes", "1", 0);
  159. }
  160. menu_additem(menu, string_kes2, "2", 0);
  161. menu_additem(menu, string_kes3, "3", 0);
  162. menu_additem(menu, string_kes4, "4", 0);
  163.  
  164. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w" );
  165.  
  166. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  167.  
  168. menu_display(id, menu, 0);
  169. }
  170.  
  171. public kesmenu_handler(id, menu, item)
  172. {
  173. if( item == MENU_EXIT )
  174. {
  175. menu_destroy(menu);
  176.  
  177. return PLUGIN_HANDLED;
  178. }
  179.  
  180. new data[6], szName[64];
  181.  
  182. new access, callback;
  183.  
  184. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  185.  
  186. new key = str_to_num(data);
  187.  
  188. switch(key)
  189. {
  190. case 1:
  191. {
  192. g_kes[id] = 1;
  193. g_maxsebesseg[id] = get_pcvar_num(alapsebesseg);
  194. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen kivalasztottad az uj kesed!");
  195. }
  196. case 2:
  197. {
  198. if(g_alapolesek[id] >= get_pcvar_num(kezdokes))
  199. {
  200. g_kes[id] = 2;
  201. g_maxsebesseg[id] = get_pcvar_num(kezdosebesseg);
  202. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen kivalasztottad az uj kesed!");
  203. }
  204. else
  205. {
  206. ShowKesMenu(id);
  207. }
  208. }
  209. case 3:
  210. {
  211. if(g_kezdoolesek[id] >= get_pcvar_num(haladokes))
  212. {
  213. g_kes[id] = 3;
  214. g_maxsebesseg[id] = get_pcvar_num(haladosebesseg);
  215. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen kivalasztottad az uj kesed!");
  216. }
  217. else
  218. {
  219. ShowKesMenu(id);
  220. }
  221. }
  222. case 4:
  223. {
  224. if(g_haladoolesek[id] >= get_pcvar_num(profikes))
  225. {
  226. g_kes[id] = 4;
  227. g_maxsebesseg[id] = get_pcvar_num(profisebesseg);
  228. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen kivalasztottad az uj kesed!");
  229. }
  230. else
  231. {
  232. ShowKesMenu(id);
  233. }
  234. }
  235. }
  236.  
  237. menu_destroy(menu);
  238.  
  239. return PLUGIN_HANDLED;
  240. }
  241.  
  242. public Event_CurWeapon(id)
  243. {
  244.  
  245. if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
  246. {
  247. set_user_maxspeed(id, float(g_maxsebesseg[id]))
  248. }
  249.  
  250. }
  251.  
  252. public client_disconnect(id)
  253. {
  254. Save_Kes1_date(id);
  255. Save_Kes2_date(id);
  256. Save_Kes3_date(id);
  257. }
  258.  
  259. public client_putinserver(id)
  260. {
  261. Load_Kes1_date(id);
  262. Load_Kes2_date(id);
  263. Load_Kes3_date(id);
  264. g_kes[id] = 1;
  265. g_maxsebesseg[id] = get_pcvar_num(alapsebesseg);
  266. }
  267.  
  268. public Save_Kes1_date(id)
  269. {
  270. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  271.  
  272. new name[32];
  273. get_user_name(id, name, 31);
  274. format(vaultkey, 63, "%sKesmenu1", name)
  275.  
  276. format(vaultdata, 255, "%d#", g_alapolesek[id])
  277.  
  278. nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata)
  279. return PLUGIN_CONTINUE;
  280. }
  281. public Load_Kes1_date(id)
  282. {
  283. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  284.  
  285. new name[32];
  286. get_user_name(id, name, 31);
  287. format(vaultkey, 63, "%sKesmenu1", name)
  288.  
  289. format(vaultdata, 255, "%d#", g_alapolesek[id])
  290.  
  291. nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255)
  292. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  293.  
  294. new playammo[32]
  295. parse(vaultdata, playammo, 31)
  296. g_alapolesek[id] = str_to_num(playammo)
  297.  
  298. return PLUGIN_CONTINUE;
  299. }
  300. public Save_Kes2_date(id)
  301. {
  302. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  303.  
  304. new name[32];
  305. get_user_name(id, name, 31);
  306. format(vaultkey, 63, "%sKesmenu2", name)
  307.  
  308. format(vaultdata, 255, "%d#", g_kezdoolesek[id])
  309.  
  310. nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata)
  311. return PLUGIN_CONTINUE;
  312. }
  313. public Load_Kes2_date(id)
  314. {
  315. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  316.  
  317. new name[32];
  318. get_user_name(id, name, 31);
  319. format(vaultkey, 63, "%sKesmenu2", name)
  320.  
  321. format(vaultdata, 255, "%d#", g_kezdoolesek[id])
  322.  
  323. nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255)
  324. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  325.  
  326. new playammo[32]
  327. parse(vaultdata, playammo, 31)
  328. g_kezdoolesek[id] = str_to_num(playammo)
  329.  
  330. return PLUGIN_CONTINUE;
  331. }
  332.  
  333. public Save_Kes3_date(id)
  334. {
  335. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  336.  
  337. new name[32];
  338. get_user_name(id, name, 31);
  339. format(vaultkey, 63, "%sKesmenu3", name)
  340.  
  341. format(vaultdata, 255, "%d#", g_haladoolesek[id])
  342.  
  343. nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata)
  344. return PLUGIN_CONTINUE;
  345. }
  346. public Load_Kes3_date(id)
  347. {
  348. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  349.  
  350. new name[32];
  351. get_user_name(id, name, 31);
  352. format(vaultkey, 63, "%sKesmenu3", name)
  353.  
  354. format(vaultdata, 255, "%d#", g_haladoolesek[id])
  355.  
  356. nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255)
  357. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  358.  
  359. new playammo[32]
  360. parse(vaultdata, playammo, 31)
  361. g_haladoolesek[id] = str_to_num(playammo)
  362.  
  363. return PLUGIN_CONTINUE;
  364. }

Kép:
[ablak]Kép[/ablak][ablak]Kép[/ablak]

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/