hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 15:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 457 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 456 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Knife skinek xp-ért
HozzászólásElküldve: 2014.07.18. 15:04 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.18. 15:06
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Üdv,

Mikor konvertálnám amx-re ezt a hibát dobja ki: "C:\Users\Omer\Desktop\Amxx-Studio\Compiler\include\fvault.inc(641) : error 017: undefined symbol "Invalid_Array" Vlk segítene hogy mi lehet a gond? Előre is köszönöm :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <vault>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fvault>
  7.  
  8. #pragma tabsize 0
  9.  
  10. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  11.  
  12. new knife_model[33];
  13.  
  14. new const g_VAULTNAME[] = "AnarChy-Skins";
  15. new const VERSION[] = "2.2"
  16. new const AUTHOR[] = "Warezum"
  17.  
  18.  
  19. new iLevel[33];
  20. new iXp[33];
  21.  
  22. new knife_on;
  23.  
  24. new MaxLevel;
  25. new StartedLevel;
  26.  
  27. new cvar_KillXp;
  28. new cvar_HsXp;
  29. new cvar_KnifeXp;
  30.  
  31. new Forward_spawn;
  32. new Forward_levelup;
  33. new ForwardReturn;
  34.  
  35. new const g_KnifeNames[][32] =
  36. {
  37. "Normal Knife",
  38. "Alien Knife",
  39. "Ellium Dagger",
  40. "Dark Dagger",
  41. "Transparent Knife",
  42. "Genuine Dagger",
  43. "Hunt Blade",
  44. "Shadow Blade",
  45. "Slaughterer Axe",
  46. "Golden Katana",
  47. "Assasin's Blade",
  48. "Lightsaber",
  49. "Bloody Wolverine Claws",
  50. "Proton Axe"
  51. };
  52.  
  53. new const g_KnifevModels[][256] =
  54. {
  55. "models/Knifes/v_knife_anarchy.mdl",
  56. "models/Knifes/v_knife_alien.mdl",
  57. "models/Knifes/v_knife_ellium.mdl",
  58. "models/Knifes/v_knife_dark.mdl",
  59. "models/Knifes/v_knife_transparent.mdl",
  60. "models/Knifes/v_knife_genuine.mdl",
  61. "models/Knifes/v_knife_hunt.mdl",
  62. "models/Knifes/v_knife_shadow.mdl",
  63. "models/Knifes/v_knife_slaughterer.mdl",
  64. "models/Knifes/v_knife_katana.mdl",
  65. "models/Knifes/v_knife_assasins.mdl",
  66. "models/Knifes/v_knife_lightsaber.mdl",
  67. "models/Knifes/v_knife_wolverine.mdl",
  68. "models/Knifes/v_knife_proton.mdl"
  69. }
  70.  
  71. native register_maxlevels( maxlevel = 99, started_xp_level = 100 );
  72. native get_user_level( index );
  73. native get_user_xp( index );
  74.  
  75. public plugin_init() {
  76.  
  77. register_plugin(g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR);
  78. register_cvar("knife_skins", VERSION, FCVAR_SERVER); // Find Servers on Game-Monitor
  79. set_cvar_string("knife_skins", VERSION); // Find Servers on Game-Monitor
  80.  
  81. // register max levels 13 is the top level, 100 is the started level xp.
  82. register_maxlevels( 13, 100 );
  83.  
  84. //Admin commands
  85.  
  86. register_concmd("knife_givexp" ,"givexp",ADMIN_RCON,"Add xp to a player")
  87. register_concmd("knife_takexp", "takexp",ADMIN_RCON,"Remove xp from a player")
  88.  
  89. //Clcmd's
  90.  
  91. knife_on = register_cvar( "knife_skins", "1" );
  92.  
  93. register_clcmd("say","HandleSay");
  94. register_clcmd("say_team","HandleSay")
  95. register_clcmd("say /knife", "KnifeSkinsMenu");
  96. register_clcmd("say /level", "PlayerLevelsMenu");
  97.  
  98. //Event's
  99.  
  100. register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
  101. register_event( "DeathMsg", "EventDeathMsg", "a" );
  102.  
  103. //Cvar's
  104.  
  105. cvar_KillXp = register_cvar( "kill_xp", "5" );
  106. cvar_HsXp = register_cvar( "hs_xp", "2" );
  107. cvar_KnifeXp = register_cvar( "knife_xp", "3" );
  108.  
  109. //Ham's
  110.  
  111. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdPlayerSpawn", 1 );
  112. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  113.  
  114. //Forward's
  115.  
  116. Forward_levelup = CreateMultiForward( "forward_client_levelup", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
  117. Forward_spawn = CreateMultiForward( "forward_client_spawn", ET_IGNORE, FP_CELL , FP_CELL, FP_CELL );
  118.  
  119. set_task(15.0, "Knifemessage", 0, _, _, "b")
  120. set_task(35.0, "Levelmessage", 0, _, _, "b")
  121. }
  122.  
  123. public plugin_precache() {
  124.  
  125. precache_model("models/Knifes/v_knife_alien.mdl")
  126. precache_model("models/Knifes/v_knife_ellium.mdl")
  127. precache_model("models/Knifes/v_knife_dark.mdl")
  128. precache_model("models/Knifes/v_knife_transparent.mdl")
  129. precache_model("models/Knifes/v_knife_genuine.mdl")
  130. precache_model("models/Knifes/v_knife_hunt.mdl")
  131. precache_model("models/Knifes/v_knife_shadow.mdl")
  132. precache_model("models/Knifes/v_knife_slaughterer.mdl")
  133. precache_model("models/Knifes/v_knife_katana.mdl")
  134. precache_model("models/Knifes/v_knife_assasins.mdl")
  135. precache_model("models/Knifes/v_knife_lightsaber.mdl")
  136. precache_model("models/Knifes/v_knife_wolverine.mdl")
  137. precache_model("models/Knifes/v_knife_proton.mdl")
  138.  
  139. }
  140.  
  141. public plugin_natives( )
  142. {
  143. //Native's
  144.  
  145. register_library( "Knife-Skins" );
  146.  
  147. register_native( "register_maxlevels", "_register_maxlevels" );
  148. register_native( "get_user_level", "_get_user_level" );
  149. register_native( "set_user_level", "_set_user_level" );
  150. register_native( "get_user_xp", "_get_user_xp" );
  151. register_native( "set_user_xp", "_set_user_xp" );
  152. }
  153.  
  154. public _register_maxlevels( plugin, params )
  155. {
  156. if( MaxLevel != 0 && StartedLevel != 0 )
  157. {
  158. return;
  159. }
  160. else
  161. {
  162. MaxLevel = get_param( 1 );
  163. StartedLevel = get_param( 2 );
  164. }
  165. }
  166.  
  167. public _get_user_level( plugin, params )
  168. {
  169. return iLevel[ get_param( 1 ) ];
  170. }
  171.  
  172. public _set_user_level( plugin, params )
  173. {
  174. iLevel[ get_param( 1 ) ] = max( get_param( 2 ), MaxLevel );
  175.  
  176. FlsahLevelUp( get_param( 1 ) );
  177.  
  178. SaveData( get_param( 1 ) );
  179.  
  180. LoadData( get_param( 1 ) );
  181. }
  182.  
  183. public _get_user_xp( plugin, params )
  184. {
  185. return iXp[ get_param( 1 ) ];
  186. }
  187.  
  188. public _set_user_xp( plugin, params )
  189. {
  190. iXp[ get_param( 1 ) ] = get_param( 2 );
  191.  
  192. CheckLevel( get_param( 1 ) );
  193.  
  194. SaveData( get_param( 1 ) );
  195.  
  196. LoadData( get_param( 1 ) );
  197. }
  198.  
  199. public CheckLevel( id )
  200. {
  201. if( iLevel[id] == MaxLevel )
  202. {
  203. return;
  204. }
  205. else
  206. {
  207. new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  208.  
  209. new xp = level * StartedLevel;
  210.  
  211. if( iLevel[id] > 0 )
  212. {
  213. xp += ( xp * 4 / 2 );
  214. }
  215.  
  216. while( iXp[id] >= xp )
  217. {
  218. iLevel[id]++;
  219.  
  220. ColorChat(id,"^4Gratulalunk!^1 Szintet leptel! Az uj^4 SZINTED^1 : ^3%i^1.", iLevel[id]);
  221. ColorChat(0,"^3%s^1 szintet lepett!^4 UJ SZINT^3 %i^1!",get_player_name(id), iLevel[id]);
  222.  
  223. FlsahLevelUp(id);
  224.  
  225. ExecuteForward( Forward_levelup, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  226.  
  227. SaveData( id );
  228.  
  229. CheckLevel( id );
  230.  
  231. break;
  232. }
  233. }
  234. }
  235.  
  236. public FlsahLevelUp( id )
  237. {
  238. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "ScreenFade" ), { 0, 0, 0}, id );
  239. write_short( 1 << 10 );
  240. write_short( 1 << 10 );
  241. write_short( 0 );
  242. write_byte( 0 );
  243. write_byte( 255 );
  244. write_byte( 215 );
  245. write_byte( 100 );
  246. message_end( );
  247. }
  248.  
  249.  
  250. public HandleSay(id){
  251.  
  252. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  253. {
  254. ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  255. return PLUGIN_HANDLED;
  256. }
  257.  
  258. new iMsg[200], iArgs[4][60];
  259. new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  260.  
  261. new xp = level * StartedLevel;
  262.  
  263. if( iLevel[id] > 0 )
  264. {
  265. xp += ( xp * 4 / 2 );
  266. }
  267.  
  268. read_argv(1,iMsg ,sizeof iMsg - 1);
  269. parse(iMsg,iArgs[0],charsmax(iArgs[]),iArgs[1],charsmax(iArgs[]),iArgs[2],charsmax(iArgs[]),iArgs[3],charsmax(iArgs[]));
  270.  
  271. if (equali(iArgs[0],"/level") || equali(iArgs[0],"/lvl") || equali(iArgs[0],"/xp"))
  272. {
  273. new player = cmd_target(id,iArgs[1],CMDTARGET_NO_BOTS);
  274.  
  275. if (!player)
  276. {
  277. ColorChat( id, "A^4 jelenlegi^1 szinted:^3 %i^4 |^1 A^4 jelenlegi^1 XP-d:^3 %i^1/^3%i^1.", iLevel[id], iXp[id], xp );
  278. }
  279. }
  280.  
  281. return 0;
  282. }
  283.  
  284. public EventDeathMsg(id)
  285. {
  286. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288.  
  289. new killer = read_data( 1 );
  290. new victim = read_data( 2 );
  291.  
  292. if( killer == victim || ! is_user_connected( killer ) || ! is_user_connected( victim ) )
  293. {
  294. return PLUGIN_HANDLED;
  295. //return;
  296. }
  297.  
  298. new XpAmount = get_pcvar_num( cvar_KillXp );
  299.  
  300. if( read_data( 3 ) )
  301. {
  302. XpAmount += get_pcvar_num( cvar_HsXp );
  303. }
  304.  
  305. static sWeapon[ 26 ];
  306.  
  307. read_data( 4, sWeapon, sizeof( sWeapon ) - 1 );
  308.  
  309.  
  310. if( equal( sWeapon, "knife" ) )
  311. {
  312. XpAmount += get_pcvar_num( cvar_KnifeXp );
  313. }
  314.  
  315. iXp[ killer ] += XpAmount;
  316.  
  317. CheckLevel( killer );
  318.  
  319. SaveData( killer );
  320.  
  321. ColorChat( killer, "Kaptal^3 %i^1 XP-t.", XpAmount );
  322.  
  323. return PLUGIN_HANDLED;
  324. }
  325.  
  326. public FwdPlayerSpawn( id )
  327. {
  328. ExecuteForward( Forward_spawn, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  329. }
  330.  
  331. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  332. {
  333. if( get_pcvar_num( knife_on ) == 0 )
  334. return HAM_IGNORED;
  335.  
  336. if( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE )
  337. {
  338. SetHamParamFloat(4, damage + knife_model[attacker]);
  339.  
  340. return HAM_HANDLED;
  341. }
  342.  
  343. return HAM_IGNORED;
  344. }
  345.  
  346. public KnifeSkinsMenu(id) {
  347.  
  348. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  349. {
  350. ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  351. return PLUGIN_HANDLED;
  352. }
  353.  
  354. new szItem[256], szAlien[50], szEllium[50], szDark[50], szTransparent[50], szGenuine[50], szHunt[50], szShadow[50], szSlaughterer[50], szKatana[50], szAssasins[50],
  355. szLightsaber[50], szWolverine[50], szProton[50];
  356.  
  357. new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  358.  
  359. new xp = level * StartedLevel;
  360.  
  361. if( iLevel[id] > 0 )
  362. {
  363. xp += ( xp * 4 / 2 );
  364. }
  365.  
  366. formatex(szItem, charsmax(szItem), "\w[ \r%s \w] \yKnife Skins Menu \rv%s^n\yYour Level: \r%d \w- \yYour XP: \r%d\w/\r%d\w.^n\yPage:\r", g_VAULTNAME, VERSION,iLevel[id],iXp[id], xp);
  367. formatex(szAlien, charsmax(szAlien),"%s", iLevel[id] >= 1 ? "\wAlien Knife [\yUNLOCKED\w]" : "\d???? ????? [\rLEVEL 1 REQUIRE\d]");
  368. formatex(szEllium, charsmax(szEllium),"%s", iLevel[id] >= 2 ? "\wEllium Knife [\yUNLOCKED\w]" : "\d?????? ?????? [\rLEVEL 2 REQUIRE\d]");
  369. formatex(szDark, charsmax(szDark),"%s", iLevel[id] >= 3 ? "\wDark Dagger [\yUNLOCKED\w]" : "\d???? ?????? [\rLEVEL 3 REQUIRE\d]");
  370. formatex(szTransparent, charsmax(szTransparent),"%s", iLevel[id] >= 4 ? "\wTransparent Knife [\yUNLOCKED\w]" : "\d??????????? ????? [\rLEVEL 4 REQUIRE\d]");
  371. formatex(szGenuine, charsmax(szGenuine),"%s", iLevel[id] >= 5 ? "\wGenuine Dagger [\yUNLOCKED\w]" : "\d??????? ?????? [\rLEVEL 5 REQUIRE\d]");
  372. formatex(szHunt, charsmax(szHunt),"%s", iLevel[id] >= 6 ? "\wHunt Blade [\yUNLOCKED\w]" : "\d???? ????? [\rLEVEL 6 REQUIRE\d]");
  373. formatex(szShadow, charsmax(szShadow),"%s", iLevel[id] >= 7 ? "\wShadow Blade [\yUNLOCKED\w]" : "\d?????? ????? [\rLEVEL 7 REQUIRE\d]");
  374. formatex(szSlaughterer, charsmax(szSlaughterer),"%s", iLevel[id] >= 8 ? "\wSlaughterer Axe [\yUNLOCKED\w]" : "\d??????????? ??? [\rLEVEL 8 REQUIRE\d]");
  375. formatex(szKatana, charsmax(szKatana),"%s", iLevel[id] >= 9 ? "\wGolden Katana [\yUNLOCKED\w]" : "\d?????? ?????? [\rLEVEL 9 REQUIRE\d]");
  376. formatex(szAssasins, charsmax(szAssasins),"%s", iLevel[id] >= 10 ? "\wAssasin's Blade [\yUNLOCKED\w]" : "\d???????? ????? [\rLEVEL 10 REQUIRE\d]");
  377. formatex(szLightsaber, charsmax(szLightsaber),"%s", iLevel[id] >= 11 ? "\wLightsaber [\yUNLOCKED\w]" : "\d?????????? [\rLEVEL 11 REQUIRE\d]");
  378. formatex(szWolverine, charsmax(szWolverine),"%s", iLevel[id] >= 12 ? "\wBloody Wolverine Claws [\yUNLOCKED\w]" : "\d?????? ????????? ????? [\rLEVEL 12 REQUIRE\d]");
  379. formatex(szProton, charsmax(szProton),"%s", iLevel[id] >= 13 ? "\wProton Axe [\yUNLOCKED\w]" : "\d?????? ??? [\rLEVEL 13 REQUIRE\d]");
  380.  
  381. new menu = menu_create( szItem, "KnifeSkinsMenu_Handler" );
  382. menu_additem(menu, "\wNormal Knife [\yUNLOCKED\w]", "", 0 );
  383. menu_additem(menu, szAlien, "", iLevel[id] >= 1 ? 0 : 1);
  384. menu_additem(menu, szEllium, "", iLevel[id] >= 2 ? 0 : 1);
  385. menu_additem(menu, szDark, "", iLevel[id] >= 3 ? 0 : 1);
  386. menu_additem(menu, szTransparent, "", iLevel[id] >= 4 ? 0 : 1);
  387. menu_additem(menu, szGenuine, "", iLevel[id] >= 5 ? 0 : 1);
  388. menu_additem(menu, szHunt, "", iLevel[id] >= 6 ? 0 : 1);
  389. menu_additem(menu, szShadow, "", iLevel[id] >= 7 ? 0 : 1);
  390. menu_additem(menu, szSlaughterer, "", iLevel[id] >= 8 ? 0 : 1);
  391. menu_additem(menu, szKatana, "", iLevel[id] >= 9 ? 0 : 1);
  392. menu_additem(menu, szAssasins, "", iLevel[id] >= 10 ? 0 : 1);
  393. menu_additem(menu, szLightsaber, "", iLevel[id] >= 11 ? 0 : 1);
  394. menu_additem(menu, szWolverine, "", iLevel[id] >= 12 ? 0 : 1);
  395. menu_additem(menu, szProton, "", iLevel[id] >= 13 ? 0 : 1);
  396.  
  397. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  398. menu_display(id, menu, 0 );
  399.  
  400. return PLUGIN_HANDLED;
  401. }
  402.  
  403. public KnifeSkinsMenu_Handler(id, menu, item)
  404. {
  405. if(item == MENU_EXIT)
  406. {
  407. menu_destroy(menu)
  408. return PLUGIN_HANDLED
  409. }
  410.  
  411. SetKnife(id, item);
  412. ColorChat(id, "Sikeresen kivalasztottad a kest: ^4%s^1.", g_KnifeNames[item]);
  413.  
  414. SaveData(id);
  415. return PLUGIN_HANDLED;
  416. }
  417.  
  418. public SetKnife(id, item) {
  419.  
  420. knife_model[id] = item
  421.  
  422. new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  423. if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  424. return PLUGIN_HANDLED
  425.  
  426. new vModel[56],pModel[56]
  427.  
  428. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  429. {
  430. format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  431. return PLUGIN_HANDLED;
  432. }
  433.  
  434. format(vModel,55, g_KnifevModels[item])
  435. format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  436. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  437. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  438.  
  439. return PLUGIN_HANDLED;
  440. }
  441.  
  442. public PlayerLevelsMenu(id)
  443. {
  444. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  445. {
  446. ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  447. return PLUGIN_HANDLED;
  448. }
  449.  
  450. new some[256], menu;
  451.  
  452. static players[32],szTemp[10],pnum;
  453. get_players(players,pnum,"ch");
  454.  
  455. formatex(some,255,"\w[ \r%s \w] \yPlayer's Level:\r", g_VAULTNAME);
  456.  
  457. menu = menu_create(some,"PlayerLevelsMenu_Handler");
  458.  
  459. for (new i; i < pnum; i++)
  460. {
  461. new level = iLevel[players[i]] > 0 ? iLevel[players[i]] : 1;
  462.  
  463. new xp = level * StartedLevel;
  464.  
  465. if( iLevel[players[i]] > 0 )
  466. {
  467. xp += ( xp * 4 / 2 );
  468. }
  469.  
  470. formatex(some,256,"%s \y(Level: \r%i\y) \w- \y(XP: \r%i\w/\r%i\y)",get_player_name(players[i]), iLevel[players[i]], iXp[players[i]], xp);
  471. num_to_str(players[i],szTemp,charsmax(szTemp));
  472. menu_additem(menu, some, szTemp);
  473. }
  474.  
  475. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  476. menu_display(id, menu);
  477.  
  478. return PLUGIN_HANDLED;
  479. }
  480.  
  481. public PlayerLevelsMenu_Handler(id,menu, item){
  482. if (item == MENU_EXIT)
  483. {
  484. menu_destroy(menu);
  485. return;
  486. }
  487.  
  488. new data[6] ,szName[64],access,callback;
  489.  
  490. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  491.  
  492. new player = str_to_num(data);
  493.  
  494. new level = iLevel[player] > 0 ? iLevel[player] : 1;
  495.  
  496. new xp = level * StartedLevel;
  497.  
  498. if( iLevel[player] > 0 )
  499. {
  500. xp += ( xp * 4 / 2 );
  501. }
  502.  
  503. ColorChat(id,"^3%sjelenlegi ^4szintje: ^3%i , ^3%i^1/^3%i ^4XP-vel^1.",get_player_name(player), iLevel[player], iXp[player], xp);
  504. PlayerLevelsMenu(id);
  505. }
  506.  
  507. public CurWeapon(id)
  508. {
  509. // Set Knife Model
  510. SetKnife(id, knife_model[id])
  511. }
  512.  
  513. public givexp(id) {
  514. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  515. {
  516. ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  517. return PLUGIN_HANDLED;
  518. }
  519.  
  520. if( get_user_flags( id ) & ADMIN_RCON ) {
  521.  
  522. new PlayerToGive[32], XP[32]
  523. read_argv(1,PlayerToGive,31)
  524. read_argv(2,XP, 31)
  525. new Player = cmd_target(id,PlayerToGive,9)
  526.  
  527. if(!Player) {
  528.  
  529. return PLUGIN_HANDLED
  530.  
  531. }
  532.  
  533. new XPtoGive = str_to_num(XP)
  534. new name[32],owner[32]
  535. get_user_name(id,owner,31)
  536. get_user_name(Player,name,31)
  537. ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 adott^4 %s^3 %s^1 XP-t.", owner,name,XP );
  538. iXp[Player]+= XPtoGive
  539. CheckLevel(Player);
  540. SaveData(id)
  541.  
  542. }
  543.  
  544. else {
  545.  
  546. client_print(id,print_console,"Hozzaferes megtagadva")
  547.  
  548. return PLUGIN_HANDLED
  549. }
  550.  
  551. return PLUGIN_HANDLED;
  552. }
  553.  
  554. public takexp(id) {
  555. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  556. {
  557. ColorChat(id, "A mod kikapcsolva");
  558. return PLUGIN_HANDLED;
  559. }
  560.  
  561. if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON ) {
  562.  
  563.  
  564. new PlayerToTake[32], XP[32]
  565. read_argv(1,PlayerToTake,31 )
  566. read_argv(2,XP,31 )
  567. new Player = cmd_target(id,PlayerToTake,9)
  568.  
  569. if(!Player) {
  570.  
  571. return PLUGIN_HANDLED
  572.  
  573. }
  574.  
  575. new XPtoTake = str_to_num(XP)
  576. new name[32],owner[32]
  577. get_user_name(id,owner,31)
  578. get_user_name(Player,name,31)
  579. ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 elvett^4 %s^3 %s^1 XP-t.", owner,name,XP );
  580. iXp[ Player ]-=XPtoTake
  581. CheckLevel(Player);
  582. SaveData(id)
  583.  
  584. }
  585.  
  586. else {
  587.  
  588. client_print(id,print_console,"Hozzaferes megtagadva.")
  589.  
  590. return PLUGIN_HANDLED
  591.  
  592. }
  593.  
  594. return PLUGIN_HANDLED;
  595. }
  596.  
  597. public client_disconnect(id) {
  598.  
  599. if(task_exists(id)){
  600. remove_task(id)
  601. }
  602. SaveData(id);
  603. }
  604.  
  605.  
  606. public Knifemessage(id) {
  607.  
  608. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  609. return PLUGIN_HANDLED;
  610.  
  611. ColorChat(0, "Ird be: ^3/knife ^1hogy lathatsd a ^4Knife Skins Menu-t^1.");
  612. ColorChat(0, "This server is running ^4%s ^3v%s^1 by ^4%s^1.",g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR)
  613. return PLUGIN_HANDLED;
  614. }
  615.  
  616. public Levelmessage(id) {
  617.  
  618. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  619. return PLUGIN_HANDLED;
  620.  
  621. ColorChat(0,"Hogy lasd mas ^4Jatekosok szintjet ^1ird be: ^3/level .");
  622. return PLUGIN_HANDLED;
  623. }
  624.  
  625. public client_putinserver(id) LoadData(id);
  626.  
  627. public SaveData(id){
  628.  
  629. new authid[32]
  630. get_user_authid(id, authid, 31)
  631.  
  632. new vaultkey[64]
  633. new vaultdata[64]
  634.  
  635. format(vaultkey, 63, "KNIFEMOD_%s", authid)
  636. format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  637. set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  638.  
  639. new data[ 16 ];
  640.  
  641. get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  642.  
  643. formatex( data, sizeof( data ) - 1, "%d %d", iLevel[id], iXp[id] );
  644.  
  645. fvault_set_data(g_VAULTNAME, authid, data );
  646.  
  647. return;
  648.  
  649.  
  650. }
  651.  
  652. public LoadData(id){
  653.  
  654. new authid[32]
  655. get_user_authid(id,authid,31)
  656.  
  657. new vaultkey[64], vaultdata[64]
  658.  
  659. format(vaultkey, 63, "KNIFEMOD_%s", authid)
  660. get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  661. knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  662.  
  663. new data[ 16 ], szLevel[ 8 ], szXp[ 8 ];
  664.  
  665. get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  666.  
  667. if( fvault_get_data(g_VAULTNAME, authid, data, sizeof( data ) - 1 ) )
  668. {
  669. strbreak( data, szLevel, sizeof( szLevel ) - 1, szXp, sizeof( szXp ) - 1 );
  670.  
  671. iLevel[id] = str_to_num( szLevel );
  672. iXp[id] = str_to_num( szXp );
  673.  
  674. return;
  675. }
  676. else
  677. {
  678. iLevel[id] = 0;
  679. iXp[id] = 0;
  680.  
  681. return;
  682. }
  683. }
  684.  
  685. stock get_player_name(id){
  686. static szName[32];
  687. get_user_name(id,szName,31);
  688. return szName;
  689. }
  690.  
  691. stock ColorChat( const id, const string[ ], { Float, Sql, Resul, _ } : ... )
  692. {
  693. new msg[ 191 ], players[ 32 ], count = 1;
  694.  
  695. static len;
  696. len = formatex( msg, charsmax( msg ), "^x04[^x01 Knife-Skins^x04 ]^x01 " );
  697. vformat( msg[ len ], charsmax( msg ) - len, string, 3 );
  698.  
  699. if( id )
  700. players[ 0 ] = id;
  701. else
  702. get_players( players,count,"ch" );
  703.  
  704. for( new i = 0; i < count; i++ )
  705. {
  706. if( is_user_connected( players[i] ) )
  707. {
  708. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _ , players[ i ] );
  709. write_byte( players[ i ] );
  710. write_string( msg );
  711. message_end( );
  712. }
  713. }
  714. }
  715. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  716. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  717. */
  718.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife skinek xp-ért
HozzászólásElküldve: 2014.07.18. 15:46 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.06.23. 10:48
Hozzászólások: 221
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Parancsolj!


Csatolmányok:
knife skinek.sma [18.18 KiB]
Letöltve 26 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 67 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole