hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 07:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 186 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 186 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bemelegítő kör
HozzászólásElküldve: 2014.08.05. 16:11 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.06. 18:38
Hozzászólások: 229
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Halihó :3

nekem valaki át írná a következő pluginba hogy a a bemelegítő kör 1 körig tartson ne mpre ha meg halt mindenki a kövi körben fegyver.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.   Ford�totta: BBk
  3. */
  4.  
  5. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  6.  
  7. #include <amxmodx>
  8. #include <amxmisc>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Simple Knife Warump"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  13.  
  14. #define TASKID 1234
  15.  
  16. new hudtimer, cvar, hudhandler, mp_freezetime, value
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.  
  22. register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
  23.  
  24. register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
  25.  
  26. register_dictionary("simple_warmup.txt")
  27.  
  28. cvar = register_cvar("warmup_timer", "60")
  29.  
  30. hudhandler = CreateHudSyncObj()
  31. }
  32.  
  33. public plugin_cfg()
  34. {
  35. mp_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")
  36.  
  37. set_task(10.0, "read_vars")
  38. }
  39.  
  40. public read_vars()
  41. {
  42. value = get_pcvar_num(mp_freezetime)
  43. }
  44.  
  45. public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
  46. {
  47. static message[64]
  48. get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
  49.  
  50. if(equal(message, "#Game_Commencing"))
  51. {
  52. hudtimer = get_pcvar_num(cvar)
  53.  
  54. if(hudtimer == -1)
  55. return
  56.  
  57. formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_START")
  58. set_msg_arg_string(2, message)
  59.  
  60. set_task(1.0, "restart", TASKID, _, _, "b")
  61. set_pcvar_num(mp_freezetime, 0)
  62. }
  63. if(equal(message, "#Game_will_restart_in"))
  64. {
  65. formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_END")
  66. set_msg_arg_string(2, message)
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public restart()
  71. {
  72. if(hudtimer <= 0)
  73. {
  74. remove_task(TASKID)
  75. set_cvar_num("sv_restartround", 1)
  76. set_pcvar_num(mp_freezetime, value)
  77. }
  78. else
  79. {
  80. set_hudmessage(255,255,255,-1.0,0.9,0,6.0,1.0,0.1,0.2)
  81. ShowSyncHudMsg(0, hudhandler, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTING", hudtimer)
  82. }
  83. hudtimer--
  84. }
  85.  
  86. public switchweapon(id)
  87. {
  88. if(task_exists(TASKID))
  89. {
  90. engclient_cmd(id, "weapon_knife")
  91. }
  92. }
  93.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bemelegítő kör
HozzászólásElküldve: 2014.08.05. 16:15 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /******************************************************************************/
  2. // If you change one of the following settings, do not forget to recompile
  3. // the plugin and to install the new .amx file on your server.
  4. // You can find the list of admin flags in the amx/examples/include/amxconst.inc file.
  5.  
  6. #define FLAG_AMX_KNIFEARENA ADMIN_CVAR
  7.  
  8. // Uncomment the following line to enable the AMX logs for this plugin.
  9. //#define USE_LOGS
  10.  
  11. /******************************************************************************/
  12.  
  13. #include <translator>
  14. #include <amxmod>
  15. #include <amxmisc>
  16.  
  17. new g_roundCount
  18. new knife_arena, fr_knife, jasonmode
  19. new bool:knifearena, bool:firstroundknife
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22. load_translations("FirstRoundKnife")
  23. register_plugin(_T("First Round Knife"), "0.3", "MeSter")
  24.  
  25. register_logevent("eNewRound", 2, "1=Round_Start")
  26. register_logevent("eEndRound", 2, "1=Round_End")
  27. register_event("TextMsg", "eRestart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")
  28. register_event("CurWeapon", "switch_to_knife", "be", "1=1", "2!29")
  29.  
  30. fr_knife = register_cvar("sv_frk_firstround", "1") // Enable/Disable First Round Knife
  31. knife_arena = register_cvar("sv_frk_knifearena", "0")
  32. jasonmode = get_cvar_pointer("pb_jasonmode") // From POD-Bot Metamod plugin
  33.  
  34. register_concmd("amx_knifearena", "knifemod", FLAG_AMX_KNIFEARENA, _T("<0|1> - disables/enables knife arena"))
  35. }
  36.  
  37. public eNewRound() {
  38. knifearena = get_cvarptr_num(knife_arena) ? true : false
  39.  
  40. if(++g_roundCount == 1 && !knifearena && get_cvarptr_num(fr_knife)) {
  41. firstroundknife = true
  42. set_cvarptr_string(jasonmode, "1")
  43.  
  44. new players[32], inum
  45. get_players(players, inum, "a")
  46. for(new i = 0; i < inum; ++i) {
  47. engclient_cmd(players[i], "weapon_knife")
  48. }
  49. set_hudmessage(0, 100, 0, -1.0, 0.65, 2, 0.02, 10.0, 0.01, 0.1, 2)
  50. show_hudmessage(0, _T("This first round is played with the knifes!"))
  51. }
  52. }
  53.  
  54. public eEndRound() {
  55. if(g_roundCount == 1 && firstroundknife) {
  56. firstroundknife = false
  57. if(!knifearena)
  58. set_cvarptr_string(jasonmode, "0")
  59. }
  60. }
  61.  
  62. public eRestart() {
  63. g_roundCount = 0
  64. }
  65.  
  66. public switch_to_knife(id) {
  67. if(firstroundknife || knifearena)
  68. engclient_cmd(id, "weapon_knife")
  69. }
  70.  
  71. public knifemod(id, level) {
  72. if(!access(id, level)) {
  73. console_print(id, _T("You have no access to that command."))
  74. return PLUGIN_HANDLED
  75. }
  76.  
  77. new arg[2]
  78. read_argv(1, arg, charsmax(arg))
  79. #if defined USE_LOGS
  80. new bool:current = knifearena
  81. #endif
  82.  
  83. if(arg[0] == '1') {
  84. if(knifearena == true) {
  85. console_print(id, _T("Knife arena is already enabled!"))
  86. return PLUGIN_HANDLED
  87. }
  88. set_cvarptr_string(knife_arena, "1")
  89. set_cvarptr_string(jasonmode, "1")
  90. knifearena = true
  91. set_hudmessage(0, 100, 0, -1.0, 0.65, 2, 0.02, 10.0, 0.01, 0.1, 2)
  92. show_hudmessage(0, _T("Knife arena has been enabled, everybody with knife!"))
  93. console_print(id, _T("You have enabled knife arena."))
  94. new players[32], inum
  95. get_players(players, inum, "a")
  96. for(new i = 0; i < inum; ++i) {
  97. engclient_cmd(players[i], "weapon_knife")
  98. }
  99. }
  100. else if(arg[0] == '0') {
  101. if(!knifearena) {
  102. console_print(id, _T("Knife arena is already disabled!"))
  103. return PLUGIN_HANDLED
  104. }
  105. set_cvarptr_string(knife_arena, "0")
  106. set_cvarptr_string(jasonmode, "0")
  107. knifearena = false
  108. set_hudmessage(0, 100, 0, -1.0, 0.65, 2, 0.02, 10.0, 0.01, 0.1, 2)
  109. show_hudmessage(0, _T("Knife arena has been disabled, all weapons are now allowed!"))
  110. console_print(id, _T("You have disabled knife arena."))
  111. }
  112. else {
  113. console_print(id, _T("Usage: amx_knifearena <0|1> - disables/enables knife arena (currently: %s)"),
  114. knifearena ? _T("Enabled") : _T("Disabled"))
  115. }
  116.  
  117. #if defined USE_LOGS
  118. if(knifearena != current && get_gametime() > 8.0) { // won't log at map change
  119. if(id == 0) {
  120. log_amx("First Round Knife: ^"<SERVER>^" %s knife arena", knifearena ? "enable" : "disable")
  121. }
  122. else {
  123. new szAdminName[32], szAdminAuthid[24], szAdminIpAddress[24]
  124. get_user_name(id, szAdminName, charsmax(szAdminName))
  125. get_user_authid(id, szAdminAuthid, charsmax(szAdminAuthid))
  126. get_user_ip(id, szAdminIpAddress, charsmax(szAdminIpAddress), 1)
  127. log_amx("First Round Knife: ^"<%s><%d><%s><%s>^" %s knife arena",
  128. szAdminName, get_user_userid(id), szAdminAuthid, szAdminIpAddress, knifearena ? "enable" : "disable")
  129. }
  130. }
  131. #endif
  132.  
  133. return PLUGIN_HANDLED
  134. }
  135.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bemelegítő kör
HozzászólásElküldve: 2014.08.05. 17:38 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_plugin(_T("First Round Knife"), "0.3", "MeSter")
---- Biztos? :shock: :o :roll:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bemelegítő kör
HozzászólásElküldve: 2014.08.05. 17:39 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.22. 10:54
Hozzászólások: 226
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Beleírod azt, ameddig tart 1 kör..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bemelegítő kör
HozzászólásElküldve: 2014.08.09. 16:30 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.06. 18:38
Hozzászólások: 229
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
"kiralyadam" :lol: Nem lehetsz ennyire analfabéta nem vagyok hülye ha bel állítod tegyük fel 5 percre amennyi a kör ha meg halnak akkor is a kövi körben folytatja -.-''

Fontold meg a hozzászólásod!

egyéb iránt meg offba mentél :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bemelegítő kör
HozzászólásElküldve: 2014.08.09. 16:35 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Teszt nem volt és az se biztos hogy jó.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.   Ford�totta: BBk
  3. */
  4.  
  5. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  6.  
  7. #include <amxmodx>
  8. #include <amxmisc>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Simple Knife Warump"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  13.  
  14. #define TASKID 1234
  15.  
  16. new hudtimer, cvar, hudhandler, mp_freezetime, value
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.  
  22. register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
  23.  
  24. register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
  25.  
  26. register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
  27.  
  28. register_dictionary("simple_warmup.txt")
  29.  
  30. //cvar = register_cvar("warmup_timer", "60")
  31.  
  32. hudhandler = CreateHudSyncObj()
  33. }
  34.  
  35. public plugin_cfg()
  36. {
  37. mp_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")
  38.  
  39. set_task(10.0, "read_vars")
  40. }
  41.  
  42. public read_vars()
  43. {
  44. value = get_pcvar_num(mp_freezetime)
  45. }
  46.  
  47. public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
  48. {
  49. static message[64]
  50. get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
  51.  
  52. if(equal(message, "#Game_Commencing"))
  53. {
  54. hudtimer = get_pcvar_num(cvar)
  55.  
  56. if(hudtimer == -1)
  57. return
  58.  
  59. formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_START")
  60. set_msg_arg_string(2, message)
  61.  
  62. set_task(1.0, "restart", TASKID, _, _, "b")
  63. set_pcvar_num(mp_freezetime, 0)
  64. }
  65. if(equal(message, "#Game_will_restart_in"))
  66. {
  67. formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_END")
  68. set_msg_arg_string(2, message)
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public restart()
  73. {
  74. if(hudtimer <= 0)
  75. {
  76. remove_task(TASKID)
  77. set_cvar_num("sv_restartround", 1)
  78. set_pcvar_num(mp_freezetime, value)
  79. }
  80. else
  81. {
  82. set_hudmessage(255,255,255,-1.0,0.9,0,6.0,1.0,0.1,0.2)
  83. ShowSyncHudMsg(0, hudhandler, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTING", hudtimer)
  84. }
  85. hudtimer--
  86. }
  87.  
  88. public switchweapon(id)
  89. {
  90. if(task_exists(TASKID))
  91. {
  92. engclient_cmd(id, "weapon_knife")
  93. }
  94. }
  95.  

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole