hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.09. 19:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 547 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 547 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: szint
HozzászólásElküldve: 2014.08.09. 03:55 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
Üdv. Nekem kellene egy olyan szintes plugin amibe a szintet a hudra írja ki így: 6.Szint (a 6 az csak egy példa oda az legyen ahány szítes jelenleg) eszt bal oldalt írja ki és maradjon meg a szintje ha lemegy akkor is!!!
Csak 3 szintet kell bele írni mert majd én kiegészítem több szinttel!
Akit nézzek spectartorbol annak lássam a szintjét Pl. ha asd-t nézem akkor neki a szintjét lásssam vagy ha flesh-et nézem akkor meg nemki a szintjét lássam!<-- Ez nem a legfontosabb az előtte lévők fonosabbak de ez is jó lenne!

killek után fejlődjenek!!

25 1.szint
50 2.szint
75 3.szint


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára AsD# 2014.08.09. 18:41-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szint
HozzászólásElküldve: 2014.08.09. 09:14 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
AsD# írta:
Üdv. Nekem kellene egy olyan szintes plugin amibe a szintet a hudra írja ki így: 6.Szint (a 6 az csak egy példa oda az legyen ahány szítes jelenleg) eszt bal oldalt írja ki és maradjon meg a szintje ha lemegy akkor is!!!
Csak 3 szintet kell bele írni mert majd én kiegészítem több szinttel!
Akit nézzek spectartorbol annak lássam a szintjét Pl. ha asd-t nézem akkor neki a szintjét lásssam vagy ha flesh-et nézem akkor meg nemki a szintjét lássam!<-- Ez nem a legfontosabb az előtte lévők fonosabbak de ez is jó lenne!

25 1.szint
50 2.szint
75 3.szint

Es hogy fejlodnek? Leirhatnad, hogy finganiuk kell e vagy killek utan vagy valami... Ezer tema volt ebbol is...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szint
HozzászólásElküldve: 2014.08.09. 18:42 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
Javítottam oda írtam hogy killek uán...!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szint
HozzászólásElküldve: 2014.08.09. 20:13 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Próbáld meg ha hibát találsz akkor irj
Azt a Spectator-os dolgot nem tudtam megcsinálni
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. new XP[33],LEVEL[33]
  6. new XP_Kill
  7. new g_vault
  8.  
  9. new const LEVELS[4] = {
  10. 0,
  11. 25,
  12. 50,
  13. 75
  14. }
  15.  
  16. public plugin_init()
  17. {
  18. register_plugin("Szintrendszer", "1.0", "Golo")
  19. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  20. XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "1")
  21. g_vault = nvault_open("szint")
  22. }
  23.  
  24. public eDeath()
  25. {
  26. new attacker = read_data(1)
  27. new iVictim = read_data(2)
  28. new headshot = read_data(3)
  29.  
  30. new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
  31. XP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  32.  
  33. while(XP[attacker] >= LEVELS[LEVEL[attacker]])
  34. {
  35. client_print(attacker, print_chat, "[SZINT] Grat! Új Szinted: %i", LEVEL[attacker])
  36.  
  37. LEVEL[attacker] += 1
  38. }
  39. }
  40.  
  41. public client_PreThink(id)
  42. {
  43. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.28, 0, 6.0, 15.0)
  44. show_hudmessage(id, "%i Szint",LEVEL[id])
  45. }
  46.  
  47. public client_connect(id)
  48. {
  49. LoadData(id)
  50. }
  51.  
  52. public client_disconnect(id)
  53. {
  54. SaveData(id)
  55. }
  56.  
  57. public SaveData(id)
  58. {
  59. new nev[32]
  60. get_user_name(id, nev, 31)
  61.  
  62. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  63. format(vaultkey,63,"%sSZINT", nev)
  64. format(vaultdata,255,"%i#%i#",XP[id],LEVEL[id])
  65.  
  66. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  67. return PLUGIN_CONTINUE
  68. }
  69.  
  70. public LoadData(id)
  71. {
  72. new nev[32]
  73. get_user_name(id, nev, 31)
  74. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  75. format(vaultkey,63,"%sSZINT", nev)
  76. format(vaultdata,255,"%i#%i#",XP[id],LEVEL[id])
  77. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  78. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  79. new playerxp[32], playerlevel[32]
  80. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  81. XP[id] = str_to_num(playerxp)
  82. LEVEL[id] = str_to_num(playerlevel)
  83. return PLUGIN_CONTINUE
  84. }

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szint
HozzászólásElküldve: 2014.08.09. 22:22 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
És esetleg úgy meglehet csinálni hogy a jatekos neve előt legyen és még bele írni az admin zöld írás és hogy ne ha az admin ír akkor nem mutassa készter hogy mit írt így meg lehetne oldani?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole