hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 00:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 330 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 330 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szintrendszer szerkesztése
HozzászólásElküldve: 2014.08.26. 03:03 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.07.19. 19:25
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok :) mivel én nemértek hozzá igy a ti segitségeteket kérném :) abban kérnék segitséget Szintrendszer(XP mód) hogy van ez a plugin és azt szeretném ha a szintek igy legyenek megcsinálva sorba:
25
50
75
100
125
175
200
250
300
325
375
450

És szeretném ha adminnál nem irna semmit.. mint pl itt :)
Kép
Csak simán LegenD... Mert ha adminba nem vagyok belépve akkor csak LegenD-et ir... :) Amint belépek Adminba,akkor úgy néz ki mint a képen van.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Jerikoo 2014.08.26. 07:14-kor.
Téma átnevezve...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szintrendszer szerkesztése
HozzászólásElküldve: 2014.08.26. 08:57 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
  2. //==============================
  3. //= Szintrendszer =
  4. //==============================
  5. //
  6. //---------------------
  7. //- Description -
  8. //---------------------
  9. //
  10. //This plugin include the features:
  11. //** XP System - nVault
  12. //** Level System - nVault
  13. //** Cvars to control all bonus per lvl
  14. //** Commands to Add & Remove XP
  15. //** Level behind the Nick Name
  16. //** Bonus Per level
  17. //** ADM Chat Colors Support
  18. //** ...
  19. //
  20. //----------------------
  21. //- Requirements -
  22. //----------------------
  23. //
  24. //** AMXX: Version 1.8.1
  25. //** AMXX Modules: Cstrike, Fun, Engine, Fakemeta, ColorChat, nVault and Hamsandwich modules
  26. //
  27. //----------------------
  28. //- Installation -
  29. //----------------------
  30. //
  31. //1- Download and compile the plugin from:
  32. //2- Upload the amxx file to your server (cstrike>addons>amxmodx>plugins).
  33. //3- Edit the config file and add the plugin (cstrike>addons>amxmodx>configs>plugins.ini).
  34. //
  35. //----------------------
  36. //- Contact Info -
  37. //----------------------
  38. //
  39. //For reporting bugs or post your feedback visit:
  40. //https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1810627
  41. //
  42. //If you want some private job PM ME on alliedmodders Forum's or send me and email to:
  43. //
  44. //-----------------
  45. //- Credits -
  46. //-----------------
  47. //
  48. //** Ex1ne
  49. //- XP System & Level System
  50. //
  51. //** matsi
  52. //- Observations and optimizations
  53. //
  54. //** tre3fla
  55. //- Suggestion and request
  56. //
  57. //** ConnorMcLeod
  58. //- Suggestion, SayTxt and Admin Chat Colors Code
  59. //
  60. //** xBatista
  61. //- ShowHud Help
  62. //
  63. //------------------
  64. //- Updates Logs -
  65. //------------------
  66. //
  67. //** v0.0.1 [Oct 2012]
  68. //- First Release
  69. //
  70. //** v0.0.2 [Oct 2012]
  71. //- Optimize & Improve Code
  72. //
  73. //** v0.0.3 [Oct 2012]
  74. //- Optimize Code
  75. //
  76. //** v0.0.4 [Oct 2012]
  77. //- Improve Level Prefix and Personal Info
  78. //
  79. //** v0.0.5 [Oct 2012]
  80. //- Optimize EventDeathMsg
  81. //- Improve Check Level
  82. //
  83. //** v0.0.6 [Oct 2012]
  84. //- Fix Damage Bug
  85. //- Fix Messages Bugs
  86. //
  87. //** v0.0.7 [Oct 2012]
  88. //- Fix Index of Bounds
  89. //
  90. //** v0.0.8 [Oct 2012]
  91. //- Added feature Admin Chat Colors
  92. //
  93. //** v0.0.9 [Oct 2012]
  94. //- Fix some Bugs & Added XP Reward MSG CVAR
  95. //
  96. //** v1.0 [Jan 2013]
  97. //- Fix Give & Remove XP Command
  98. //
  99. ////////////////////////////////////////////////////////////////////
  100.  
  101. #include <amxmodx>
  102. #include <amxmisc>
  103. #include <nvault>
  104. #include <colorchat>
  105. #include <cstrike>
  106. #include <fun>
  107. #include <hamsandwich>
  108. #include <fakemeta>
  109.  
  110. new Level[33], eXP[33]
  111. new KillXp, HsXp, HeXp/*, KnifeXp*/
  112. new gVault
  113.  
  114. new const szPrefix[] = "[^4Szintrendszer^3] -"
  115.  
  116. #define MaxLevels 12
  117. #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )
  118. #define TASK_SHOW_HUD 10113
  119.  
  120. new g_msgHudSync
  121. new bool:is_user_ignored[ 33 ]
  122.  
  123. new const Levels[MaxLevels] =
  124. {
  125. 25, // Starter #1
  126. 50, // Noob #2
  127. 75, // Beginner #3
  128. 100, // Knifer #4
  129. 125, // Rambo #5
  130. 175, // Butcher #6
  131. 200, // Matrix #7
  132. 250, // Probhop #8
  133. 300, // Freak #9
  134. 325, // Racer #10
  135. 375, // Kill Bill #11
  136. 450 // Respected Player #12
  137. }
  138. new const Prefix[MaxLevels +1][] =
  139. {
  140. "Kezdo", // 0
  141. "Ujonc", // 1
  142. "Halado", // 2
  143. "TudValamit", // 3
  144. "Gyilkos", // 4
  145. "LoL", // 5
  146. "Orult", // 6
  147. "Wh-s", // 7
  148. "Legyozhetetlen", // 8
  149. "Aimos", // 9
  150. "Mester", // 10
  151. "Eszmeletlen", // 11
  152. "LegenD" // 12
  153. }
  154.  
  155. // Bonus Stuff
  156. new healthperlevel,
  157. armorperlevel,
  158. speedperlevel,
  159. damageperlevel,
  160. gravityperlvl
  161.  
  162. new g_iMaxPlayers
  163.  
  164. // ADMIN CHAT COLORS by ConnorMcLeod
  165. enum _:ADMIN_DATAS
  166. {
  167. m_szName[32],
  168. m_iFlag
  169. }
  170.  
  171. new const AdminsDatas[][ADMIN_DATAS] =
  172. {
  173. {"Owner", ADMIN_IMMUNITY},
  174. {"Manager", ADMIN_BAN},
  175. // {"SuperAdmin", ADMIN_CFG},
  176. {"Admin", ADMIN_KICK},
  177. {"VIP", ADMIN_RESERVATION}
  178. };
  179.  
  180. public plugin_init()
  181. {
  182. register_plugin("Deathrun XP & Level Mod", "0.0.9", "Freestyle")
  183.  
  184. register_message(get_user_msgid("SayText"),"Message_SayText"); // CREDITS TO ConnorMcLeod
  185.  
  186. RegisterHam ( Ham_Spawn, "player", "Ham_CheckOthers_Bonus", 1);
  187. RegisterHam ( Ham_TakeDamage, "player", "Ham_CheckDamage_Bonus", .Post = false );
  188. RegisterHam ( Ham_Item_PreFrame, "player", "Ham_CheckSpeed_Bonus", 1);
  189.  
  190. g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );
  191.  
  192. register_cvar( "AdminChatColors_On", "1" ); // Admin Tag - Example: [Admin] Freestyle
  193. register_cvar( "XP_Reward_MSG", "1" ); // Message of the XP Gain
  194.  
  195. // CHAT COMMANDS //
  196. register_clcmd ( "say /xp", "ShowPlayerXP")
  197. register_clcmd ( "say_team /xp", "ShowPlayerXP")
  198. register_clcmd ( "say /level", "ShowPlayerLevel")
  199. register_clcmd ( "say_team /level", "ShowPlayerLevel")
  200.  
  201. // XP SYSTEM //
  202. KillXp = register_cvar("drxp_per_kill", "1")
  203. HsXp = register_cvar("drxp_per_hs", "1")
  204. HeXp = register_cvar("drxp_per_nade_kill", "2")
  205. //KnifeXp = register_cvar("drxp_per_knife_kill", "2")
  206.  
  207. // Give & Remove XP //
  208. register_concmd ( "give_xp", "CmdAddXP", ADMIN_RCON, "<nick, #userid, authid | @all> <xp>" )
  209. register_concmd ( "remove_xp", "CmdRemoveXP", ADMIN_RCON, "<nick, #userid, authid | @all> <xp>" )
  210.  
  211. /* Bonus Stuff */
  212.  
  213. // Health Per Level //
  214. healthperlevel = register_cvar("health_per_lvl", "0")
  215.  
  216. // Armor Per Level //
  217. armorperlevel = register_cvar("armor_per_lvl", "0")
  218.  
  219. // Speed Per Level //
  220. speedperlevel = register_cvar("speed_per_lvl", "0")
  221.  
  222. // Gravity Per Level //
  223. gravityperlvl = register_cvar("gravity_per_lvl", "0") // NERVER MORE THAN 66 PER LVL
  224.  
  225. // Damage Per Level //
  226. damageperlevel = register_cvar("damage_per_lvl", "0")
  227.  
  228. g_msgHudSync = CreateHudSyncObj()
  229. }
  230.  
  231. public plugin_cfg( )
  232. {
  233. gVault = nvault_open( "DEATHRUN_XP" )
  234.  
  235. if ( gVault == INVALID_HANDLE )
  236. set_fail_state( "Error opening nVault" );
  237. }
  238.  
  239. /* INFO ABOUT PERSONAL XP/LEVEL */
  240. public ShowPlayerXP(id)
  241. {
  242. ColorChat(id, GREY, "%s Neked ^4%i^3 XP-d van es a szinted: ^4%s^3!", szPrefix, eXP[id], Prefix[Level[id]])
  243. }
  244.  
  245. public ShowPlayerLevel(id)
  246. {
  247. new name[32]
  248. get_user_name(id, name, sizeof(name) -1)
  249.  
  250. ColorChat(id, GREY, "%s A te szinted: ^4%s^3 ^4%i^3 XP-vel!", szPrefix, Prefix[Level[id]], eXP[id])
  251. }
  252.  
  253. public Ham_CheckDamage_Bonus( pevVictim, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, iDmgBits )
  254. {
  255. if( !( 1 <= pevAttacker <= g_iMaxPlayers) )
  256. {
  257. return HAM_HANDLED;
  258. }
  259.  
  260. if( !is_user_alive( pevAttacker ) )
  261. {
  262. return HAM_HANDLED;
  263. }
  264.  
  265. SetHamParamFloat( 4 , flDamage + ( get_pcvar_num( damageperlevel ) * Level[ pevAttacker ] ) )
  266.  
  267. return HAM_IGNORED;
  268. }
  269.  
  270. /* Speed Check */
  271. public Ham_CheckSpeed_Bonus( id )
  272. {
  273. if( !is_user_alive( id ) || cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T )
  274. {
  275. return HAM_IGNORED;
  276. }
  277.  
  278. set_user_maxspeed( id, 250.0 + ( get_pcvar_num(speedperlevel) * Level[ id ] ) );
  279.  
  280. return HAM_IGNORED;
  281. }
  282.  
  283. /* HP & AP & Gravity Check */
  284. public Ham_CheckOthers_Bonus(id)
  285. {
  286. if( !is_user_alive( id ) || cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T )
  287. return HAM_IGNORED;
  288.  
  289. // HP Check
  290. new HPCheck = ( get_user_health(id) + get_pcvar_num(healthperlevel) * Level[ id ] );
  291. set_user_health( id, HPCheck );
  292.  
  293. // AP Check
  294. new APCheck = ( get_user_armor(id) + get_pcvar_num(armorperlevel) * Level[ id ] );
  295. set_user_armor( id, APCheck );
  296.  
  297. // Gravity
  298. new GRAVITYCheck = 800 - ( get_pcvar_num( gravityperlvl ) * Level[ id ] );
  299.  
  300. if(get_pcvar_num(gravityperlvl) > 66)
  301. {
  302. set_user_gravity( id, float( 8 ) / 800.0 );
  303. }
  304. else
  305. {
  306. set_user_gravity( id, float( GRAVITYCheck ) / 800.0 );
  307. }
  308.  
  309. remove_task( TASK_SHOW_HUD + id );
  310.  
  311. set_task(0.1, "ShowHud", TASK_SHOW_HUD + id)
  312.  
  313. return HAM_IGNORED;
  314. }
  315.  
  316. /* Respected Player Join / Leave Stuff */
  317.  
  318. public LvL_12_PlayerJoin(id)
  319. {
  320. new name[32]
  321. get_user_name(id, name, sizeof(name) -1)
  322.  
  323. ColorChat(0, GREY, "%s ^4Egy LegenD : ^1%s^4 belepett,^1%i^4 XP-je van!", szPrefix, name, eXP[id])
  324. }
  325.  
  326. public LvL_12_PlayerRemove(id)
  327. {
  328. new name[32]
  329. get_user_name(id, name, sizeof(name) -1)
  330.  
  331. ColorChat(0, GREY, "%s ^4Egy LegenD : %s lelepett %i XP-je van!", szPrefix, name, eXP[id])
  332. }
  333.  
  334. public plugin_end( )
  335. nvault_close( gVault )
  336.  
  337. public client_putinserver(id)
  338. {
  339. LoadData(id)
  340. set_task( 3.0, "ShowHud", id, .flags = "b" );
  341.  
  342. if(Level[id] == 12)
  343. {
  344. set_task(5.0, "LvL_12_PlayerJoin", id)
  345. }
  346. }
  347.  
  348. public client_disconnect(id)
  349. {
  350. SaveData(id)
  351.  
  352. if(Level[id] == 12)
  353. {
  354. set_task(1.0, "LvL_12_PlayerRemove", id)
  355. }
  356. }
  357.  
  358. /* XP REWARDS */
  359. public client_death( iKiller, iVictim, wpnindex, hitplace )
  360. {
  361. new vname[32]
  362. new kname[32]
  363.  
  364. get_user_name( iKiller, kname, charsmax( kname ) )
  365. get_user_name( iVictim, vname, charsmax( vname ) )
  366.  
  367. if( is_user_ignored[ iKiller ] )
  368. return PLUGIN_HANDLED_MAIN
  369.  
  370. get_user_name( iKiller, kname, charsmax( kname ) )
  371. get_user_name( iVictim, vname, charsmax( vname ) )
  372.  
  373. if( iKiller != iVictim && ( 1 <= iKiller <= g_iMaxPlayers ) && ( 1 <= iVictim <= g_iMaxPlayers ) && !( hitplace == HIT_HEAD ) && !( wpnindex == CSW_HEGRENADE ) )
  374. {
  375. eXP[iKiller] += get_pcvar_num(KillXp)
  376.  
  377. if( get_cvar_num("XP_Reward_MSG") == 1 )
  378. {
  379. ColorChat ( iKiller, GREY, "%s Kaptal^4 %i^3 XP-t mert megolted ^4 %s^3-t", szPrefix, get_pcvar_num(KillXp), vname )
  380. }
  381. }
  382.  
  383. if( hitplace == HIT_HEAD )
  384. {
  385. eXP[iKiller] += get_pcvar_num(HsXp)
  386.  
  387. if( get_cvar_num("XP_Reward_MSG") == 1 )
  388. {
  389. ColorChat ( iKiller, GREY, "%s Kaptal^4 %i^3 XP-t mert megolted ^4 %s^3-t", szPrefix, get_pcvar_num (HsXp), vname )
  390. }
  391. }
  392.  
  393. if( wpnindex == CSW_HEGRENADE && iKiller != iVictim )
  394. {
  395. eXP[iKiller] += get_pcvar_num(HeXp)
  396.  
  397. if( get_cvar_num("XP_Reward_MSG") == 1 )
  398. {
  399. ColorChat( iKiller, GREEN, "%s Kaptal^4 %i^3 XP-t mert megolted ^4 %s^3-t", szPrefix, get_pcvar_num (HeXp), vname )
  400. }
  401. }
  402. CheckLevel(iKiller)
  403. SaveData(iKiller)
  404.  
  405. return PLUGIN_CONTINUE
  406. }
  407.  
  408. public CheckLevel(id)
  409. {
  410. if(Level[id] < MaxLevels-1)
  411. {
  412. while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
  413. {
  414. Level[id] += 1
  415. ColorChat(id, GREY, "%s Gratulalok szintet leptel, mostani szinted szama : ^4%i^3", szPrefix, Level[id])
  416. }
  417. }
  418. }
  419.  
  420. /* HUD PERMANENT INFO */
  421. public ShowHud(task)
  422. {
  423. new id = task - TASK_SHOW_HUD
  424.  
  425. if(!is_user_alive(id))
  426. return;
  427.  
  428. set_hudmessage(0, 0, 0, 0.02, 0.33, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
  429. ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync,"[Szinted : %s]^n[XP-d : %i]", Prefix[Level[id]], eXP[id])
  430.  
  431. set_task(0.1, "ShowHud", TASK_SHOW_HUD + id)
  432. }
  433.  
  434. /* nVault Stuff */
  435. public SaveData(id)
  436. {
  437. new AuthID[35]
  438. get_user_authid(id,AuthID,34)
  439. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  440.  
  441. format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
  442. format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id])
  443.  
  444. nvault_set(gVault,vaultkey,vaultdata)
  445.  
  446. return PLUGIN_CONTINUE
  447. }
  448. public LoadData(id)
  449. {
  450. new AuthID[35]
  451. get_user_authid(id,AuthID,34)
  452. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  453.  
  454. format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
  455. format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id])
  456.  
  457. nvault_get(gVault,vaultkey,vaultdata,255)
  458.  
  459. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  460.  
  461. new playerxp[32], playerlevel[32]
  462.  
  463. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  464.  
  465. eXP[id] = str_to_num(playerxp)
  466.  
  467. Level[id] = str_to_num(playerlevel)
  468.  
  469. return PLUGIN_CONTINUE
  470. }
  471.  
  472. /* Remove And Add XP */
  473. public CmdAddXP ( iPlayer, level, cid )
  474. {
  475. if( !cmd_access( iPlayer, level, cid, 3 ) ) return PLUGIN_HANDLED;
  476.  
  477. new arg [ 32 ]
  478. read_argv ( 1, arg, 31 )
  479.  
  480. new AddXP [ 32 ]
  481. read_argv ( 2, AddXP, charsmax ( AddXP ) )
  482.  
  483. new XPtoGive = str_to_num ( AddXP )
  484.  
  485. new AdminName [ 32 ]
  486. new TargetName [ 32 ]
  487. get_user_name ( iPlayer, AdminName, charsmax ( AdminName ) )
  488.  
  489. if( arg[0]=='@' )
  490. {
  491. if( equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL") )
  492. {
  493. new players[32], totalplayers, All
  494. get_players( players, totalplayers )
  495.  
  496. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  497. {
  498. All = players[ i ]
  499.  
  500. eXP[ All ] += XPtoGive
  501. }
  502.  
  503. CheckLevel( All )
  504. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t minden ^1 jatekosnak^3!", szPrefix, AdminName, XPtoGive )
  505. }
  506. else if( equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t") )
  507. {
  508. new players[32], totalplayers, T
  509. get_players( players, totalplayers )
  510.  
  511. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  512. {
  513. if ( get_user_team(players[ i ]) == 1 )
  514. {
  515. T = players[ i ]
  516.  
  517. eXP[ T ] += XPtoGive
  518. }
  519. }
  520.  
  521. CheckLevel( T )
  522. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t minden^1 Terrornak^3!", szPrefix, AdminName, XPtoGive )
  523. }
  524. else if( equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct") )
  525. {
  526. new players[32], totalplayers, CT
  527. get_players( players, totalplayers )
  528.  
  529. for( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  530. {
  531. if( get_user_team(players[ i ] ) == 2 )
  532. {
  533. CT = players[ i ]
  534.  
  535. eXP[ CT ] += XPtoGive
  536. }
  537. }
  538.  
  539. CheckLevel( CT )
  540. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t minden^1 CT-nek^3!", szPrefix, AdminName, XPtoGive )
  541. }
  542. }
  543. else
  544. {
  545. new iTarget = cmd_target( iPlayer, arg, 3 )
  546. get_user_name ( iTarget, TargetName, charsmax ( TargetName ) )
  547.  
  548. if( iTarget )
  549. {
  550. eXP[ iTarget ] += XPtoGive
  551.  
  552. CheckLevel( iTarget )
  553. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t ^1 %s-nek^3", szPrefix, AdminName, XPtoGive, TargetName )
  554. }
  555. }
  556. return PLUGIN_HANDLED
  557. }
  558.  
  559. public CmdRemoveXP ( iPlayer, level, cid )
  560. {
  561. if( !cmd_access(iPlayer, level, cid, 3) ) return PLUGIN_HANDLED;
  562.  
  563. new arg [ 32 ]
  564. read_argv ( 1, arg, 31 )
  565.  
  566. new RemoveXP [ 32 ]
  567. read_argv ( 2, RemoveXP, charsmax ( RemoveXP ) )
  568.  
  569. new XPtoRemove = str_to_num ( RemoveXP )
  570.  
  571. new AdminName [ 32 ]
  572. new TargetName [ 32 ]
  573. get_user_name ( iPlayer, AdminName, charsmax ( AdminName ) )
  574.  
  575. if( arg[0]=='@' )
  576. {
  577. if( equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL") )
  578. {
  579. new players[32], totalplayers, All
  580. get_players( players, totalplayers )
  581.  
  582. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  583. {
  584. All = players[ i ]
  585.  
  586. eXP[ All ] -= XPtoRemove
  587. }
  588.  
  589. CheckLevel( All )
  590. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t ^1mindenkitol^3!", szPrefix, AdminName, XPtoRemove )
  591. }
  592. else if( equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t") )
  593. {
  594. new players[32], totalplayers, T
  595. get_players( players, totalplayers )
  596.  
  597. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  598. {
  599. if ( get_user_team(players[ i ]) == 1 )
  600. {
  601. T = players[ i ]
  602.  
  603. eXP[ T ] -= XPtoRemove
  604. }
  605. }
  606.  
  607. CheckLevel( T )
  608. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t minden^1 Terroristatol^3!", szPrefix, AdminName, XPtoRemove )
  609. }
  610. else if( equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct") )
  611. {
  612. new players[32], totalplayers, CT
  613. get_players( players, totalplayers )
  614.  
  615. for( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  616. {
  617. if( get_user_team(players[ i ] ) == 2 )
  618. {
  619. CT = players[ i ]
  620.  
  621. eXP[ CT ] -= XPtoRemove
  622. }
  623. }
  624.  
  625. CheckLevel( CT )
  626. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t minden^1 CT-tol^3!", szPrefix, AdminName, XPtoRemove )
  627. }
  628. }
  629. else
  630. {
  631. new iTarget = cmd_target( iPlayer, arg, 3 )
  632. get_user_name ( iTarget, TargetName, charsmax ( TargetName ) )
  633.  
  634. if( !iTarget )
  635. return PLUGIN_HANDLED
  636.  
  637. eXP[ iTarget ] -= XPtoRemove
  638.  
  639. CheckLevel( iTarget )
  640. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t ^1 %s-nek^3", szPrefix, AdminName, XPtoRemove, TargetName )
  641. }
  642.  
  643. return PLUGIN_HANDLED
  644. }
  645. /* Level Behind Nick & AdminChatColors
  646.   CREDITS TO ConnorMcLeod */
  647. public Message_SayText(msgId,msgDest,msgEnt)
  648. {
  649. new id = get_msg_arg_int(1);
  650. if( is_user_connected(id) )
  651. {
  652. if( get_cvar_num("AdminChatColors_On") == 1 )
  653. {
  654. new flags = get_user_flags(id)
  655. for(new i; i<sizeof(AdminsDatas); i++)
  656. {
  657. if( flags & AdminsDatas[i][m_iFlag] )
  658. {
  659. new szChannel[64]
  660. get_msg_arg_string(2, szChannel, charsmax(szChannel))
  661.  
  662. if( equal(szChannel, "#Cstrike_Chat_All") )
  663. {
  664. formatex(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] ^3%%s1 ^1: %%s2", Prefix[Level[id]])
  665. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  666. }
  667. else if( !equal(szChannel, "#Cstrike_Name_Change") )
  668. {
  669. format(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] %s", Prefix[Level[id]], szChannel)
  670. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  671. }
  672. return
  673. }
  674. else
  675. {
  676. new szChannel[64]
  677. get_msg_arg_string(2, szChannel, charsmax(szChannel))
  678.  
  679. if( equal(szChannel, "#Cstrike_Chat_All") )
  680. {
  681. formatex(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] ^3%%s1 ^1: %%s2", Prefix[Level[id]])
  682. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  683. }
  684. else if( !equal(szChannel, "#Cstrike_Name_Change") )
  685. {
  686. format(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] %s", Prefix[Level[id]], szChannel)
  687. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  688. }
  689. return
  690. }
  691. }
  692. }
  693. else
  694. {
  695. new szChannel[64]
  696. get_msg_arg_string(2, szChannel, charsmax(szChannel));
  697.  
  698. if( equal(szChannel, "#Cstrike_Chat_All") )
  699. {
  700. formatex(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] ^3%%s1 ^1: %%s2", Prefix[Level[id]])
  701. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  702. }
  703. else if( !equal(szChannel, "#Cstrike_Name_Change") )
  704. {
  705. format(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] %s", Prefix[Level[id]], szChannel)
  706. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  707. }
  708. return
  709. }
  710. }
  711. }
  712.  

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szintrendszer szerkesztése
HozzászólásElküldve: 2014.08.26. 15:43 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.07.19. 19:25
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszi szépen! :P :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole