hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 20:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 528 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 528 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.23. 14:20 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Nekem egy olyan fegyvermenü kéne amiben az awp 4v4-től van és ha vége van a körnek a fegyvered ne maradjon meg szval ne lehessen buggoltatni 2 fegyvert ak,m4
köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.23. 14:27 
Advanced Fegyvermenü 0.0.1


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.23. 14:31 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
ebbe kéne
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\yVálassz packot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\y (első 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  47. menu_additem(menu, "\yplazma.", "12", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("\yVálassz packot!", "handler");
  54. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\y (első 4 embernek)", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  60. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  61. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  62. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  63. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.\d (m3)", "10", 0);
  64. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  65. menu_additem(menu, "\yplazma.", "12", 0);
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67. menu_display(id, menu);
  68. }
  69. }
  70.  
  71. public handler(id, menu, item)
  72. {
  73. if( item == MENU_EXIT )
  74. {
  75. menu_destroy(menu);
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78. new data[6], szName[64];
  79. new access, callback;
  80. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  81. new key = str_to_num(data);
  82. switch(key)
  83. {
  84.  
  85. case 1:
  86. {
  87.  
  88. give_player_grenades(id);
  89. give_item(id, "weapon_knife");
  90. give_item(id, "weapon_deagle");
  91. give_item(id, "weapon_usp");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "weapon_m4a1");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|->]^x04 Kaptál egy M4A1 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "weapon_usp");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "weapon_ak47");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AK47 packot!");
  116. }
  117. case 3:
  118. {
  119. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  120. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  121. {
  122. if(gWPCT < 2)
  123. {
  124.  
  125. give_player_grenades(id);
  126. give_item(id, "weapon_knife");
  127. give_item(id, "weapon_awp");
  128. give_item(id, "weapon_deagle");
  129. give_item(id, "weapon_usp");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  137. gWPCT++
  138. }
  139. else
  140. {
  141. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  142. fegyvermenu(id);
  143. }
  144. }
  145. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  146. {
  147. if(gWPTE < 2)
  148. {
  149.  
  150. give_player_grenades(id);
  151. give_item(id, "weapon_knife");
  152. give_item(id, "weapon_awp");
  153. give_item(id, "weapon_deagle");
  154. give_item(id, "weapon_usp");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  162. gWPTE++
  163. }
  164. else
  165. {
  166. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  167. fegyvermenu(id);
  168. }
  169. }
  170.  
  171. }
  172. case 4:
  173. {
  174.  
  175. give_player_grenades(id);
  176. give_item(id, "weapon_knife");
  177. give_item(id, "weapon_deagle");
  178. give_item(id, "weapon_usp");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "ammo_50ae");
  181. give_item(id, "ammo_50ae");
  182. give_item(id, "weapon_m249");
  183. give_item(id, "ammo_556natobox");
  184. give_item(id, "ammo_556natobox");
  185. give_item(id, "ammo_556natobox");
  186. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy MachineGun packot!");
  187. }
  188. case 5:
  189. {
  190.  
  191. give_player_grenades(id);
  192. give_item(id, "weapon_knife");
  193. give_item(id, "weapon_deagle");
  194. give_item(id, "weapon_usp");
  195. give_item(id, "ammo_50ae");
  196. give_item(id, "ammo_50ae");
  197. give_item(id, "ammo_50ae")
  198. give_item(id, "weapon_aug");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. give_item(id, "ammo_556nato");
  201. give_item(id, "ammo_556nato");
  202. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AUG packot!");
  203. }
  204. case 6:
  205. {
  206.  
  207. give_player_grenades(id);
  208. give_item(id, "weapon_knife");
  209. give_item(id, "weapon_deagle");
  210. give_item(id, "weapon_usp");
  211. give_item(id, "ammo_50ae");
  212. give_item(id, "ammo_50ae");
  213. give_item(id, "ammo_50ae")
  214. give_item(id, "weapon_famas");
  215. give_item(id, "ammo_556nato");
  216. give_item(id, "ammo_556nato");
  217. give_item(id, "ammo_556nato");
  218. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Famas packot!");
  219. }
  220. case 7:
  221. {
  222.  
  223. give_player_grenades(id);
  224. give_item(id, "weapon_knife");
  225. give_item(id, "weapon_deagle");
  226. give_item(id, "weapon_usp");
  227. give_item(id, "ammo_50ae");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae")
  230. give_item(id, "weapon_galil");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Galil packot!");
  235. }
  236. case 8:
  237. {
  238.  
  239. give_player_grenades(id);
  240. give_item(id, "weapon_knife");
  241. give_item(id, "weapon_deagle");
  242. give_item(id, "weapon_usp");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  247. give_item(id, "ammo_9mm");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Smg packot!");
  251. }
  252. case 9:
  253. {
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256. give_item(id, "weapon_knife");
  257. give_item(id, "weapon_deagle");
  258. give_item(id, "weapon_usp");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_xm1014");
  263. give_item(id, "ammo_buckshot");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  267. }
  268. case 10:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "weapon_usp");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae")
  278. give_item(id, "weapon_m3");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. give_item(id, "ammo_buckshot");
  282. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Shotgun packot!");
  283. }
  284. case 11:
  285. {
  286.  
  287. give_player_grenades(id);
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290. give_item(id, "weapon_usp");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae");
  293. give_item(id, "ammo_50ae")
  294. give_item(id, "weapon_scout");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. give_item(id, "ammo_762nato");
  297. give_item(id, "ammo_762nato");
  298. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Scout packot!");
  299. }
  300. case 12:
  301. {
  302.  
  303. give_player_grenades(id);
  304. give_item(id, "weapon_knife");
  305. give_item(id, "weapon_deagle");
  306. give_item(id, "weapon_usp");
  307. give_item(id, "ammo_50ae");
  308. give_item(id, "ammo_50ae");
  309. give_item(id, "ammo_50ae")
  310.  
  311. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Plazmát packot!");
  312. }
  313. }
  314. return PLUGIN_HANDLED;
  315. }
  316.  
  317. stock give_player_grenades(index)
  318. {
  319. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  320. give_item(index, "weapon_flashbang");
  321. give_item(index, "weapon_flashbang");
  322. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  323. give_item(index, "item_thighpack");
  324. give_item(index, "item_assaultsuit");
  325. }
  326. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  327. {
  328. new count = 1, players[32]
  329. static msg[191]
  330. vformat(msg, 190, input, 3)
  331.  
  332. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  333. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  334. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  335. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  336. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  337. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  338. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  339. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  340. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  341. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  342. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  343. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  344. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  345. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  346. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  347. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  348. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  349. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  350. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  351. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  352. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  353.  
  354. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  355. {
  356. for (new i = 0; i < count; i++)
  357. {
  358. if (is_user_connected(players[i]))
  359. {
  360. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  361. write_byte(players[i])
  362. write_string(msg)
  363. message_end()
  364. }
  365. }
  366. }
  367. return PLUGIN_HANDLED
  368. }
  369.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.23. 14:38 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\yVálassz packot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\y (első 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  47. menu_additem(menu, "\yplazma.", "12", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("\yVálassz packot!", "handler");
  54. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\y (első 4 embernek)", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  60. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  61. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  62. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  63. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.\d (m3)", "10", 0);
  64. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  65. menu_additem(menu, "\yplazma.", "12", 0);
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67. menu_display(id, menu);
  68. }
  69. }
  70.  
  71. public handler(id, menu, item)
  72. {
  73. if( item == MENU_EXIT )
  74. {
  75. menu_destroy(menu);
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78. new data[6], szName[64];
  79. new access, callback;
  80. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  81. new key = str_to_num(data);
  82. switch(key)
  83. {
  84.  
  85. case 1:
  86. {
  87.  
  88. give_player_grenades(id);
  89. give_item(id, "weapon_knife");
  90. give_item(id, "weapon_deagle");
  91. give_item(id, "weapon_usp");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "weapon_m4a1");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|->]^x04 Kaptál egy M4A1 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "weapon_usp");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "weapon_ak47");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AK47 packot!");
  116. }
  117. case 3:
  118. {
  119. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  120. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  121. {
  122. if(gWPCT < 4)
  123. {
  124.  
  125. give_player_grenades(id);
  126. give_item(id, "weapon_knife");
  127. give_item(id, "weapon_awp");
  128. give_item(id, "weapon_deagle");
  129. give_item(id, "weapon_usp");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  137. gWPCT++
  138. }
  139. else
  140. {
  141. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  142. fegyvermenu(id);
  143. }
  144. }
  145. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  146. {
  147. if(gWPTE < 4)
  148. {
  149.  
  150. give_player_grenades(id);
  151. give_item(id, "weapon_knife");
  152. give_item(id, "weapon_awp");
  153. give_item(id, "weapon_deagle");
  154. give_item(id, "weapon_usp");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  162. gWPTE++
  163. }
  164. else
  165. {
  166. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  167. fegyvermenu(id);
  168. }
  169. }
  170.  
  171. }
  172. case 4:
  173. {
  174.  
  175. give_player_grenades(id);
  176. give_item(id, "weapon_knife");
  177. give_item(id, "weapon_deagle");
  178. give_item(id, "weapon_usp");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "ammo_50ae");
  181. give_item(id, "ammo_50ae");
  182. give_item(id, "weapon_m249");
  183. give_item(id, "ammo_556natobox");
  184. give_item(id, "ammo_556natobox");
  185. give_item(id, "ammo_556natobox");
  186. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy MachineGun packot!");
  187. }
  188. case 5:
  189. {
  190.  
  191. give_player_grenades(id);
  192. give_item(id, "weapon_knife");
  193. give_item(id, "weapon_deagle");
  194. give_item(id, "weapon_usp");
  195. give_item(id, "ammo_50ae");
  196. give_item(id, "ammo_50ae");
  197. give_item(id, "ammo_50ae")
  198. give_item(id, "weapon_aug");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. give_item(id, "ammo_556nato");
  201. give_item(id, "ammo_556nato");
  202. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AUG packot!");
  203. }
  204. case 6:
  205. {
  206.  
  207. give_player_grenades(id);
  208. give_item(id, "weapon_knife");
  209. give_item(id, "weapon_deagle");
  210. give_item(id, "weapon_usp");
  211. give_item(id, "ammo_50ae");
  212. give_item(id, "ammo_50ae");
  213. give_item(id, "ammo_50ae")
  214. give_item(id, "weapon_famas");
  215. give_item(id, "ammo_556nato");
  216. give_item(id, "ammo_556nato");
  217. give_item(id, "ammo_556nato");
  218. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Famas packot!");
  219. }
  220. case 7:
  221. {
  222.  
  223. give_player_grenades(id);
  224. give_item(id, "weapon_knife");
  225. give_item(id, "weapon_deagle");
  226. give_item(id, "weapon_usp");
  227. give_item(id, "ammo_50ae");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae")
  230. give_item(id, "weapon_galil");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Galil packot!");
  235. }
  236. case 8:
  237. {
  238.  
  239. give_player_grenades(id);
  240. give_item(id, "weapon_knife");
  241. give_item(id, "weapon_deagle");
  242. give_item(id, "weapon_usp");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  247. give_item(id, "ammo_9mm");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Smg packot!");
  251. }
  252. case 9:
  253. {
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256. give_item(id, "weapon_knife");
  257. give_item(id, "weapon_deagle");
  258. give_item(id, "weapon_usp");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_xm1014");
  263. give_item(id, "ammo_buckshot");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  267. }
  268. case 10:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "weapon_usp");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae")
  278. give_item(id, "weapon_m3");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. give_item(id, "ammo_buckshot");
  282. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Shotgun packot!");
  283. }
  284. case 11:
  285. {
  286.  
  287. give_player_grenades(id);
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290. give_item(id, "weapon_usp");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae");
  293. give_item(id, "ammo_50ae")
  294. give_item(id, "weapon_scout");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. give_item(id, "ammo_762nato");
  297. give_item(id, "ammo_762nato");
  298. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Scout packot!");
  299. }
  300. case 12:
  301. {
  302.  
  303. give_player_grenades(id);
  304. give_item(id, "weapon_knife");
  305. give_item(id, "weapon_deagle");
  306. give_item(id, "weapon_usp");
  307. give_item(id, "ammo_50ae");
  308. give_item(id, "ammo_50ae");
  309. give_item(id, "ammo_50ae")
  310.  
  311. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Plazmát packot!");
  312. }
  313. }
  314. return PLUGIN_HANDLED;
  315. }
  316.  
  317. stock give_player_grenades(index)
  318. {
  319. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  320. give_item(index, "weapon_flashbang");
  321. give_item(index, "weapon_flashbang");
  322. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  323. give_item(index, "item_thighpack");
  324. give_item(index, "item_assaultsuit");
  325. }
  326. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  327. {
  328. new count = 1, players[32]
  329. static msg[191]
  330. vformat(msg, 190, input, 3)
  331.  
  332. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  333. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  334. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  335. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  336. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  337. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  338. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  339. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  340. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  341. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  342. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  343. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  344. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  345. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  346. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  347. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  348. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  349. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  350. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  351. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  352. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  353.  
  354. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  355. {
  356. for (new i = 0; i < count; i++)
  357. {
  358. if (is_user_connected(players[i]))
  359. {
  360. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  361. write_byte(players[i])
  362. write_string(msg)
  363. message_end()
  364. }
  365. }
  366. }
  367. return PLUGIN_HANDLED
  368. }
  369.  



És ne dupla posztolj !


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.23. 14:55 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
ez nem jó kifagy a szeró tőle


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.23. 14:58 
spacewoodoo16 írta:
ez nem jó kifagy a szeró tőle


Log?

Tuti nem ettől fagy ki a szeród ! csak át írtam hogy ne 2v2 tol adjon awp hanem 4v4 tol


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.23. 15:03 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.06.23. 10:48
Hozzászólások: 221
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Nincsen bele írva hogy 4v4-től adhasson wpt :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.11.23. 15:25 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
ebbe kéne hogy le lehessen a fegyót buggoltatni

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 4;
  27. gWPTE = 4;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 20;
  40. already[id] = false;
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43.  
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  49. new string[200];
  50.  
  51. if(g_showsec[id] <= 20)
  52. {
  53. if(g_showsec[id] != 0)
  54. {
  55. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  56. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  57. g_showsec[id]--;
  58. }
  59. else
  60. {
  61. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. }
  65.  
  66. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  67. {
  68.  
  69. formatex(string, charsmax(string), "\r.:[4\wZ3\yR]:. \rFegyver\yMenü \r[%d MP]:", g_showsec[id]);
  70. new menu = menu_create(string, "handler")
  71. menu_additem(menu, "\r[M4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  72. menu_additem(menu, "\r[AK47 \yCsomag]", "2", 0);
  73. menu_additem(menu, "\r[AWP \yCsomag] \r(4v4-től használható)" , "3", 0);
  74. menu_additem(menu, "\r[MachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  75. menu_additem(menu, "\r[AUG \yCsomag]", "5", 0);
  76. menu_additem(menu, "\r[FAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  77. menu_additem(menu, "\r[Galil \yCsomag]", "7", 0);
  78. menu_additem(menu, "\r[SMG \yCsomag]", "8", 0);
  79. menu_additem(menu, "\r[Autoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  80. menu_additem(menu, "\r[Shotgun \yCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  81. menu_additem(menu, "\r[Scout \yCsomag]", "11", 0);
  82. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  83.  
  84. menu_display(id, menu);
  85. }
  86. else
  87. {
  88. formatex(string, charsmax(string), "\r.:[4\wZ3\yR]:. \rFegyver\yMenü \r[%d MP]:", g_showsec[id]);
  89. new menu = menu_create(string, "handler")
  90. menu_additem(menu, "\r[M4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  91. menu_additem(menu, "\r[AK47 \yCsomag]", "2", 0);
  92. menu_additem(menu, "\r[AWP \yCsomag] \r(4v4-től használható)" , "3", 0);
  93. menu_additem(menu, "\r[MachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  94. menu_additem(menu, "\r[AUG \yCsomag]", "5", 0);
  95. menu_additem(menu, "\r[FAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  96. menu_additem(menu, "\r[Galil \yCsomag]", "7", 0);
  97. menu_additem(menu, "\r[SMG \yCsomag]", "8", 0);
  98. menu_additem(menu, "\r[Autoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  99. menu_additem(menu, "\r[Shotgun \yCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  100. menu_additem(menu, "\r[Scout \yCsomag]", "11", 0);
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  102. menu_display(id, menu);
  103. }
  104.  
  105. return PLUGIN_HANDLED;
  106. }
  107.  
  108. public handler(id, menu, item)
  109. {
  110. if( item == MENU_EXIT )
  111. {
  112. menu_destroy(menu);
  113. return PLUGIN_HANDLED;
  114. }
  115. already[id] = true;
  116. new data[6], szName[64];
  117. new access, callback;
  118. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  119. new key = str_to_num(data);
  120. switch(key)
  121. {
  122.  
  123. case 1:
  124. {
  125.  
  126. give_player_grenades(id);
  127. give_item(id, "weapon_knife");
  128. give_item(id, "weapon_deagle");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "weapon_m4a1");
  133. give_item(id, "ammo_556nato");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. give_item(id, "ammo_556nato");
  136. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4M4A1 csomagot ^1válaszottad!");
  137. }
  138. case 2:
  139. {
  140.  
  141. give_player_grenades(id);
  142. give_item(id, "weapon_knife");
  143. give_item(id, "weapon_deagle");
  144. give_item(id, "ammo_50ae");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "weapon_ak47");
  148. give_item(id, "ammo_762nato");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. give_item(id, "ammo_762nato");
  151. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Ak47 csomagot ^1válaszottad!");
  152. }
  153. case 3:
  154. {
  155. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  156. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  157. {
  158. if(gWPCT < 4)
  159. {
  160.  
  161. give_player_grenades(id);
  162. give_item(id, "weapon_knife");
  163. give_item(id, "weapon_awp");
  164. give_item(id, "weapon_deagle");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4AWP csomagot ^1válaszottad!");
  172. gWPCT++
  173. }
  174. else
  175. {
  176. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Csapatonként csak 4 ember wp-zhet!");
  177. fegyvermenu(id);
  178. }
  179. }
  180. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  181. {
  182. if(gWPTE < 4)
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_awp");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_338magnum");
  193. give_item(id, "ammo_338magnum");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4AWP csomagot ^1válaszottad!");
  196. gWPTE++
  197. }
  198. else
  199. {
  200. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Csapatonként csak 4 ember wp-zhet!");
  201. fegyvermenu(id);
  202. }
  203. }
  204.  
  205. }
  206. case 4:
  207. {
  208.  
  209. give_player_grenades(id);
  210. give_item(id, "weapon_knife");
  211. give_item(id, "weapon_deagle");
  212. give_item(id, "ammo_50ae");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "weapon_m249");
  216. give_item(id, "ammo_556natobox");
  217. give_item(id, "ammo_556natobox");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4MachineGun csomagot ^1válaszottad!");
  220. }
  221. case 5:
  222. {
  223.  
  224. give_player_grenades(id);
  225. give_item(id, "weapon_knife");
  226. give_item(id, "weapon_deagle");
  227. give_item(id, "ammo_50ae");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae")
  230. give_item(id, "weapon_aug");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4AUG csomagot ^1válaszottad!");
  235. }
  236. case 6:
  237. {
  238.  
  239. give_player_grenades(id);
  240. give_item(id, "weapon_knife");
  241. give_item(id, "weapon_deagle");
  242. give_item(id, "ammo_50ae");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae")
  245. give_item(id, "weapon_famas");
  246. give_item(id, "ammo_556nato");
  247. give_item(id, "ammo_556nato");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Famas csomagot ^1válaszottad!");
  250. }
  251. case 7:
  252. {
  253.  
  254. give_player_grenades(id);
  255. give_item(id, "weapon_knife");
  256. give_item(id, "weapon_deagle");
  257. give_item(id, "ammo_50ae");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae")
  260. give_item(id, "weapon_galil");
  261. give_item(id, "ammo_556nato");
  262. give_item(id, "ammo_556nato");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Galil csomagot ^1válaszottad!");
  265. }
  266. case 8:
  267. {
  268.  
  269. give_player_grenades(id);
  270. give_item(id, "weapon_knife");
  271. give_item(id, "weapon_deagle");
  272. give_item(id, "ammo_50ae");
  273. give_item(id, "ammo_50ae");
  274. give_item(id, "ammo_50ae")
  275. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  276. give_item(id, "ammo_9mm");
  277. give_item(id, "ammo_9mm");
  278. give_item(id, "ammo_9mm");
  279. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4SMG csomagot ^1válaszottad!");
  280. }
  281. case 9:
  282. {
  283.  
  284. give_player_grenades(id);
  285. give_item(id, "weapon_knife");
  286. give_item(id, "weapon_deagle");
  287. give_item(id, "ammo_50ae");
  288. give_item(id, "ammo_50ae");
  289. give_item(id, "ammo_50ae")
  290. give_item(id, "weapon_xm1014");
  291. give_item(id, "ammo_buckshot");
  292. give_item(id, "ammo_buckshot");
  293. give_item(id, "ammo_buckshot");
  294. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Shotgun csomagot ^1válaszottad!");
  295. }
  296. case 10:
  297. {
  298.  
  299. give_player_grenades(id);
  300. give_item(id, "weapon_knife");
  301. give_item(id, "weapon_deagle");
  302. give_item(id, "ammo_50ae");
  303. give_item(id, "ammo_50ae");
  304. give_item(id, "ammo_50ae")
  305. give_item(id, "weapon_m3");
  306. give_item(id, "ammo_buckshot");
  307. give_item(id, "ammo_buckshot");
  308. give_item(id, "ammo_buckshot");
  309. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4AutoShotgun csomagot ^1válaszottad!");
  310. }
  311. case 11:
  312. {
  313.  
  314. give_player_grenades(id);
  315. give_item(id, "weapon_knife");
  316. give_item(id, "weapon_deagle");
  317. give_item(id, "ammo_50ae");
  318. give_item(id, "ammo_50ae");
  319. give_item(id, "ammo_50ae")
  320. give_item(id, "weapon_scout");
  321. give_item(id, "ammo_762nato");
  322. give_item(id, "ammo_762nato");
  323. give_item(id, "ammo_762nato");
  324. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Scout csomagot ^1válaszottad!");
  325. }
  326. }
  327. return PLUGIN_HANDLED;
  328. }
  329.  
  330. stock give_player_grenades(index)
  331. {
  332. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  333. give_item(index, "weapon_flashbang");
  334. give_item(index, "weapon_flashbang");
  335. give_item(index, "item_thighpack");
  336. give_item(index, "item_assaultsuit");
  337. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole