hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 18:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 539 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 538 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyverek Ölésért
HozzászólásElküldve: 2014.10.30. 18:49 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.30. 19:22
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!
Amit most kérnék az hasonló a "Kések Ölésért" !
Csak ebbe nem Kések kellenek bele hanem m4a1.
Így nézne ki :
M4A1 Modellek // és ha rányomunk akkor ezek jöjjenek elő:
M4A1 [1000/141]
M4A1 [1000/954]
M4A1 [2500/1954]
M4A1 [5000/4545]

_________________
Ölésed beautifuL támogatta :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek Ölésért
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 18:21 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.01. 16:42
Hozzászólások: 52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szia! Nagyjából megcsináltam amit kértél, azt az 1-et hagytam ki, amikor belemész a menübe, akkor azt írja, hogy: 1000/141
Ezt sajnos nem tudtam megoldani, de ott van a baloldalon a radar alatti ölésszámláló hud és az szépen számolgatja neked az öléseket.
Csak annyi dolgod van, hogy bemész a menübe és megnézed, hogy melyik m4 mennyi ölés.
Szerintem így is jó... Ha nem, akkor nem tudok segíteni.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "M4A1 olesert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new oles[33], kes[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/v_m4a1.mdl")
  17. precache_model("models/m4a1/v_masodik.mdl")
  18. precache_model("models/m4a1/v_harmadik.mdl")
  19. precache_model("models/m4a1/v_negyedik.mdl")
  20. precache_model("models/m4a1/v_otodik.mdl")
  21. }
  22. public plugin_init() {
  23. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24. register_event("DeathMsg","death","a")
  25. register_clcmd("say /m4a1","menu")
  26. vault = nvault_open("m4a1_olesert")
  27. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  28. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  29. }
  30. public ecw(id)
  31. {
  32. new fegyver = get_user_weapon(id)
  33. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_M4A1)
  34. {
  35. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m4a1.mdl")
  36. }
  37. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_M4A1)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/m4a1/v_masodik.mdl")
  40. }
  41. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_M4A1)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/m4a1/v_harmadik.mdl")
  44. }
  45. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_M4A1)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/m4a1/v_negyedik.mdl")
  48. }
  49. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_M4A1)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/m4a1/v_otodik.mdl.mdl")
  52. }
  53. }
  54. public death(){
  55. new killer = read_data(1)
  56. new victim = read_data(2)
  57.  
  58. if(killer == victim)
  59. {
  60. return PLUGIN_HANDLED
  61. }
  62. oles[killer]++
  63. return PLUGIN_HANDLED
  64. }
  65. public menu(id) {
  66. new menu = menu_create("Kes olesert", "menu_h")
  67. menu_additem(menu,"\rAlap M4A1 \y[Megszerezve!]","1",0)
  68. if(oles[id] >= 141)
  69. menu_additem(menu,"\rMasodik M4A1 \y[Megszerezve!]","2",0)
  70. else
  71. menu_additem(menu,"\dMasodik M4A1 \y[141 oles]","2",0)
  72. if(oles[id] >= 954)
  73. menu_additem(menu,"\rHarmadik M4A1 \y[Megszerezve!]","3",0)
  74. else
  75. menu_additem(menu,"\dHarmadik M4A1 \y[954 oles]","3",0)
  76. if(oles[id] >= 1954)
  77. menu_additem(menu,"\rNegyedik M4A1 \y[Megszerezve!]","4",0)
  78. else
  79. menu_additem(menu,"\dNegyedik M4A1 \y[1954 oles]","4",0)
  80. if(oles[id] >= 4545)
  81. menu_additem(menu,"\rOtodik M4A1 \y[Megszerezve!]","5",0)
  82. else
  83. menu_additem(menu,"\dOtodik M4A1 \y[4545 oles]","5",0)
  84. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  85. menu_display(id, menu, 0);
  86. }
  87. public menu_h(id, menu, item)
  88. {
  89. if( item == MENU_EXIT )
  90. {
  91. menu_destroy(menu);
  92. return PLUGIN_HANDLED;
  93. }
  94. new data[9], szName[64];
  95. new access, callback;
  96. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  97. new key = str_to_num(data);
  98.  
  99. switch(key)
  100. {
  101. case 1:{
  102. if(oles[id] >= 0)
  103. kes[id] = 0
  104. }
  105. case 2:{
  106. if(oles[id] >= 141)
  107. kes[id] = 1
  108. else
  109. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van, ezert az M4-et kivalasztani!")
  110. }
  111. case 3:{
  112. if(oles[id] >= 954)
  113. kes[id] = 2
  114. else
  115. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van, ezert az M4-et kivalasztani!")
  116. }
  117. case 4:{
  118. if(oles[id] >= 1954)
  119. kes[id] = 3
  120. else
  121. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van, ezert az M4-et kivalasztani!")
  122. }
  123. case 5:{
  124. if(oles[id] >= 4545)
  125. kes[id] = 4
  126. else
  127. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van, ezert az M4-et kivalasztani!")
  128. }
  129. }
  130. menu_destroy(menu)
  131. return PLUGIN_HANDLED
  132. }
  133. public mentes(id)
  134. {
  135. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  136. get_user_name(id, name, 31)
  137. format(vaultkey,63,"%s-M4A1", name)
  138. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  139. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  140. return PLUGIN_CONTINUE
  141. }
  142. public betoltes(id)
  143. {
  144. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  145. get_user_name(id, name, 31)
  146. format(vaultkey,63,"%s-M4A1", name)
  147. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  148. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  149. return PLUGIN_CONTINUE
  150. }
  151. public client_disconnect(id)
  152. {
  153. mentes(id)
  154. }
  155. public client_connect(id)
  156. {
  157. betoltes(id)
  158. }
  159. public kijelzo(){
  160. new players[32], szam, id
  161. get_players(players, szam)
  162. for(new i; i<szam; i++){
  163. id = players[i]
  164. set_hudmessage(134, 111, 234, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
  165. show_hudmessage(id, "Olesek : %d", oles[id])
  166. }
  167. }

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek Ölésért
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 18:53 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Ez mind szép és jó,de ha vki aktiválta 1x vmelyik kést,akkor mindenki megkapja utána a szerveren + minden csatlakozás után ki kell választani :D
Jól összeraktál 3plugin részt,csak ebből pont az alap bugos,amit deroid tett fel. (kések ölésért)

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek Ölésért
HozzászólásElküldve: 2014.11.01. 19:08 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.01. 16:42
Hozzászólások: 52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hát azt nem teszteltem :shock:

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek Ölésért
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 19:09 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.30. 19:22
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nem baj nem fontos anyira csak amit Deroid adott plugin kérésre az nem vált 1000 ölés után késre :D

_________________
Ölésed beautifuL támogatta :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole