hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 12:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 558 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 558 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: FegyverMenübe Irás
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 16:33 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali!
Valaki meg tudná csinálni nekem hogy amikor kör resi van akkor deagle legyen a kezembe meg hogy az USP-t ki kellene venni belőle köszönöm előre is
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "N/A"
  10.  
  11. new gWPCT;
  12. new gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. new const priwpns[][] = {
  17. "weapon_scout",
  18. "weapon_famas",
  19. "weapon_awp",
  20. "weapon_mp5navy",
  21. "weapon_m3",
  22. "weapon_m4a1",
  23. "weapon_ak47"
  24. }
  25.  
  26. new const secwpns[][] = {
  27. "weapon_deagle"
  28. }
  29.  
  30.  
  31. public plugin_init()
  32. {
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  35. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  36. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  37. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  38. }
  39.  
  40. public logevent_end()
  41. {
  42. gWPCT = 0;
  43. gWPTE = 0;
  44.  
  45. new players[32], pnum
  46. get_players(players, pnum)
  47. for(new i=0; i<pnum; i++)
  48. {
  49. already[i] = false;
  50. }
  51. }
  52.  
  53. public JatekosEledes(id)
  54. {
  55. g_showsec[id] = 15;
  56. already[id] = false;
  57. Fegyvermenu(id);
  58. }
  59.  
  60.  
  61. public Fegyvermenu(id)
  62. {
  63. give_item(id, "weapon_deagle")
  64. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  65. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  66. new jatekos[32]
  67. new ctnum, tnum
  68. get_players(jatekos, ctnum, "e", "CT")
  69. get_players(jatekos, tnum, "e", "TERRORIST")
  70. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  71. new string[200];
  72.  
  73. if(g_showsec[id] <= 15)
  74. {
  75. if(g_showsec[id] != 0)
  76. {
  77. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  78. set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
  79. g_showsec[id]--;
  80. }
  81. else
  82. {
  83. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85. }
  86. }
  87. format(string, charsmax(string), "[\wTe\ysz\rt] \wFegyverMenü [\wMásodperc \r%d\w]", g_showsec[id]);
  88. new iMenu = menu_create(string, "MainMenu_Handle");
  89.  
  90. menu_additem(iMenu, "\wMarverick \dM4A1", "1");
  91. menu_additem(iMenu, "\wAlexander Kalasnyikov \dAK47", "2");
  92. menu_additem(iMenu, "\wAWP Magnum Sniper \d", "3");
  93. menu_additem(iMenu, "\wST.Étinne \dFAMAS", "4");
  94. menu_additem(iMenu, "\wSMG \dMP5 NAVY", "5");
  95. menu_additem(iMenu, "\wShotgun \dM3", "6");
  96. menu_additem(iMenu, "\wTávcsövespuska \dSCOUT", "7");
  97.  
  98. menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
  99. menu_display(id, iMenu);
  100.  
  101. return PLUGIN_HANDLED;
  102. }
  103.  
  104. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  105. {
  106. if( iItem == MENU_EXIT )
  107. {
  108. menu_destroy(iMenu);
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111. already[id] = true;
  112. new iAccess, iCallback, szData[5];
  113. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  114. drop_pri(id)
  115. drop_sec(id)
  116. switch( str_to_num(szData) )
  117. {
  118. case 1:
  119. {
  120. give_item(id, "weapon_knife")
  121. give_item(id, "weapon_m4a1")
  122. give_item(id, "weapon_deagle")
  123. give_player_grenades(id);
  124. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  125. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  126. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3M4A1-t ^1választotad!");
  127. }
  128. case 2:
  129. {
  130.  
  131.  
  132. give_item(id, "weapon_knife")
  133. give_item(id, "weapon_ak47")
  134. give_item(id, "weapon_deagle")
  135. give_player_grenades(id);
  136. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  137. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  138. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3AK47-t ^1választotad!");
  139.  
  140. }
  141.  
  142. case 3:
  143. {
  144. give_item(id, "weapon_knife")
  145. give_item(id, "weapon_awp")
  146. give_item(id, "weapon_deagle")
  147. give_player_grenades(id);
  148. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  149. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  150. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3AWP-t ^1választotad!");
  151. }
  152. case 4:
  153. {
  154. give_item(id, "weapon_knife")
  155. give_item(id, "weapon_famas")
  156. give_item(id, "weapon_deagle")
  157. give_player_grenades(id);
  158. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  159. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  160. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3FAMAST-t ^1választotad!");
  161. }
  162. case 5:
  163. {
  164. give_item(id, "weapon_knife")
  165. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  166. give_item(id, "weapon_deagle")
  167. give_player_grenades(id);
  168. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  169. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  170. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3MP5-t ^1választotad!");
  171. }
  172. case 6:
  173. {
  174. give_item(id, "weapon_knife")
  175. give_item(id, "weapon_m3")
  176. give_item(id, "weapon_deagle")
  177. give_player_grenades(id);
  178. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,35)
  179. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  180. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3M3-t ^1választotad!");
  181. }
  182. case 7:
  183. {
  184. give_item(id, "weapon_knife")
  185. give_item(id, "weapon_scout")
  186. give_item(id, "weapon_deagle")
  187. give_player_grenades(id);
  188. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,35)
  189. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  190. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3SCOUT-t ^1választotad!");
  191. }
  192. }
  193. return PLUGIN_HANDLED;
  194. }
  195.  
  196. stock give_player_grenades(index)
  197. {
  198. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  199. give_item(index, "weapon_flashbang");
  200. give_item(index, "item_thighpack");
  201. give_item(index, "item_assaultsuit");
  202. }
  203.  
  204.  
  205. stock drop_pri(id)
  206. {
  207. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  208. {
  209. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  210. }
  211. }
  212.  
  213. stock drop_sec(id)
  214. {
  215. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  216. {
  217. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  218. }
  219. }
  220.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenübe Irás
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 16:35 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.28. 19:29
Hozzászólások: 17
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Fegyvermenu

Hányszor akarod még kiírni?
Majd ha valakinek lesz ideje biztos meg csinálja

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "N/A"
  10.  
  11. new gWPCT;
  12. new gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. new const priwpns[][] = {
  17. "weapon_scout",
  18. "weapon_famas",
  19. "weapon_awp",
  20. "weapon_mp5navy",
  21. "weapon_m3",
  22. "weapon_m4a1",
  23. "weapon_ak47"
  24. }
  25.  
  26. new const secwpns[][] = {
  27. "weapon_usp",
  28. "weapon_glock18"
  29. }
  30.  
  31.  
  32. public plugin_init()
  33. {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  36. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  37. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  38. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  39. }
  40.  
  41. public logevent_end()
  42. {
  43. gWPCT = 0;
  44. gWPTE = 0;
  45.  
  46. new players[32], pnum
  47. get_players(players, pnum)
  48. for(new i=0; i<pnum; i++)
  49. {
  50. already[i] = false;
  51. }
  52. }
  53.  
  54. public JatekosEledes(id)
  55. {
  56. g_showsec[id] = 15;
  57. already[id] = false;
  58. Fegyvermenu(id);
  59. }
  60.  
  61.  
  62. public Fegyvermenu(id)
  63. {
  64. give_item(id, "weapon_deagle")
  65. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  66. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  67. new jatekos[32]
  68. new ctnum, tnum
  69. get_players(jatekos, ctnum, "e", "CT")
  70. get_players(jatekos, tnum, "e", "TERRORIST")
  71. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  72. new string[200];
  73.  
  74. if(g_showsec[id] <= 15)
  75. {
  76. if(g_showsec[id] != 0)
  77. {
  78. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  79. set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
  80. g_showsec[id]--;
  81. }
  82. else
  83. {
  84. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  85. return PLUGIN_HANDLED;
  86. }
  87. }
  88. format(string, charsmax(string), "[\wTe\ysz\rt] \wFegyverMenü [\wMásodperc \r%d\w]", g_showsec[id]);
  89. new iMenu = menu_create(string, "MainMenu_Handle");
  90.  
  91. menu_additem(iMenu, "\wMarverick \dM4A1", "1");
  92. menu_additem(iMenu, "\wAlexander Kalasnyikov \dAK47", "2");
  93. menu_additem(iMenu, "\wAWP Magnum Sniper \d", "3");
  94. menu_additem(iMenu, "\wST.Étinne \dFAMAS", "4");
  95. menu_additem(iMenu, "\wSMG \dMP5 NAVY", "5");
  96. menu_additem(iMenu, "\wShotgun \dM3", "6");
  97. menu_additem(iMenu, "\wTávcsövespuska \dSCOUT", "7");
  98.  
  99. menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
  100. menu_display(id, iMenu);
  101.  
  102. return PLUGIN_HANDLED;
  103. }
  104.  
  105. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  106. {
  107. if( iItem == MENU_EXIT )
  108. {
  109. menu_destroy(iMenu);
  110. return PLUGIN_HANDLED;
  111. }
  112. already[id] = true;
  113. new iAccess, iCallback, szData[5];
  114. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  115. drop_pri(id)
  116. drop_sec(id)
  117. switch( str_to_num(szData) )
  118. {
  119. case 1:
  120. {
  121. give_item(id, "weapon_knife")
  122. give_item(id, "weapon_m4a1")
  123. give_item(id, "weapon_deagle")
  124. give_player_grenades(id);
  125. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  126. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  127. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3M4A1-t ^1választotad!");
  128. }
  129. case 2:
  130. {
  131.  
  132.  
  133. give_item(id, "weapon_knife")
  134. give_item(id, "weapon_ak47")
  135. give_item(id, "weapon_deagle")
  136. give_player_grenades(id);
  137. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  138. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  139. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3AK47-t ^1választotad!");
  140.  
  141. }
  142.  
  143. case 3:
  144. {
  145. give_item(id, "weapon_knife")
  146. give_item(id, "weapon_awp")
  147. give_item(id, "weapon_deagle")
  148. give_player_grenades(id);
  149. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  150. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  151. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3AWP-t ^1választotad!");
  152. }
  153. case 4:
  154. {
  155. give_item(id, "weapon_knife")
  156. give_item(id, "weapon_famas")
  157. give_item(id, "weapon_deagle")
  158. give_player_grenades(id);
  159. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  160. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  161. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3FAMAST-t ^1választotad!");
  162. }
  163. case 5:
  164. {
  165. give_item(id, "weapon_knife")
  166. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  167. give_item(id, "weapon_deagle")
  168. give_player_grenades(id);
  169. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  170. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  171. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3MP5-t ^1választotad!");
  172. }
  173. case 6:
  174. {
  175. give_item(id, "weapon_knife")
  176. give_item(id, "weapon_m3")
  177. give_item(id, "weapon_deagle")
  178. give_player_grenades(id);
  179. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,35)
  180. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  181. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3M3-t ^1választotad!");
  182. }
  183. case 7:
  184. {
  185. give_item(id, "weapon_knife")
  186. give_item(id, "weapon_scout")
  187. give_item(id, "weapon_deagle")
  188. give_player_grenades(id);
  189. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,35)
  190. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  191. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te a ^3SCOUT-t ^1választotad!");
  192. }
  193. }
  194. return PLUGIN_HANDLED;
  195. }
  196.  
  197. stock give_player_grenades(index)
  198. {
  199. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  200. give_item(index, "weapon_flashbang");
  201. give_item(index, "item_thighpack");
  202. give_item(index, "item_assaultsuit");
  203. }
  204.  
  205.  
  206. stock drop_pri(id)
  207. {
  208. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  209. {
  210. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  211. }
  212. }
  213.  
  214. stock drop_sec(id)
  215. {
  216. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  217. {
  218. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  219. }
  220. }
  221.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenübe Irás
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 17:03 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Nem Jó


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenübe Irás
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 17:03 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.28. 19:29
Hozzászólások: 17
Megköszönték neki: 1 alkalommal
PiStA99 írta:
Nem Jó


Probléma?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenübe Irás
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 17:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hat úgy kellene hogy ne legyen USP csak DEAGLE meg amikor kör resi van akkor Deagle legyen a kezembe ne az legyen amit ki választottam az előtt


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole