hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 23:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 336 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 336 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 21:34 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Miert nem menti el az ölésket ?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "RaZzoR"
  10.  
  11.  
  12. #define HOOK_P_MODELS
  13. #define HOOK_V_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16. new g_vault
  17. new fragek[33]
  18. new name[32][33]
  19.  
  20. new const menu_item_names[][][] = {
  21. { "Alap Csomag", "0", "" },
  22. { "Arany Csomag", "2", "arany" },
  23. { "Ezüst Csomag", "2", "ezust" },
  24. { "Rozsdás Csomag", "2", "rozsdas" }
  25. }
  26.  
  27. new const models_name[][] = {
  28. "ak47.mdl",
  29. "awp.mdl"
  30. }
  31.  
  32. public plugin_init() {
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.  
  35. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  36. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  37. register_event("DeathMsg", "event_death", "ade")
  38.  
  39. #if defined HOOK_W_MODELS
  40. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  41. #endif
  42. }
  43.  
  44. public event_death() {
  45. if(read_data(1) != read_data(2)) {
  46. fragek[read_data(1)] ++
  47. }
  48. }
  49.  
  50. public plugin_precache() {
  51. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  52. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  53. #if defined HOOK_P_MODELS
  54. new precache_p[256]
  55. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  56.  
  57. precache_model(precache_p)
  58. #endif
  59.  
  60. #if defined HOOK_V_MODELS
  61. new precache_v[256]
  62. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  63.  
  64. precache_model(precache_v)
  65. #endif
  66. }
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public client_disconnect(id) {
  71. weapon_select[id] = 0
  72. mentes(id)
  73. }
  74.  
  75. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  76. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  77.  
  78. new owner = pev(ent, pev_owner)
  79.  
  80. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  81. new old_w[256]
  82. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  83.  
  84. new new_w[256]
  85. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  86.  
  87. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  88. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  89. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  90.  
  91. return FMRES_SUPERCEDE
  92. }
  93. }
  94.  
  95. return FMRES_IGNORED
  96. }
  97.  
  98. public Hook_P_V_Model(id) {
  99. if(!is_user_alive(id))
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101.  
  102. static v_model[32], p_model[32]
  103. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  104. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  105.  
  106. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  107. #if defined HOOK_V_MODELS
  108. new old_v[256]
  109. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  110.  
  111. new new_v[256]
  112. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  113.  
  114. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  115. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  116. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  117.  
  118. break
  119. }
  120. #endif
  121.  
  122. #if defined HOOK_P_MODELS
  123. new old_p[256]
  124. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  125.  
  126. new new_p[256]
  127. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  128.  
  129. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  130. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  131. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  132.  
  133. break
  134. }
  135. #endif
  136. }
  137.  
  138. return PLUGIN_CONTINUE
  139. }
  140.  
  141. public clcmd_menu(id) {
  142. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  143. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: \r%i", fragek[id])
  144.  
  145. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  146.  
  147. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  148. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  149. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  150.  
  151. if(fragek[id] < convert_num)
  152. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\d%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  153. else
  154. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  155. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  156. }
  157.  
  158. menu_display(id, menu, 0)
  159.  
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161. }
  162.  
  163. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  164. if(item == MENU_EXIT) {
  165. menu_destroy(menu)
  166. return PLUGIN_HANDLED
  167. }
  168.  
  169. new data[64], szName[64]
  170. new access, callback
  171. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  172.  
  173. new key = str_to_num(data)
  174. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  175.  
  176. if(fragek[id] < convert_num) {
  177. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0])
  178. return PLUGIN_HANDLED
  179. }
  180.  
  181. else {
  182. weapon_select[id] = key
  183. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sikeresen kivlásztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0])
  184. }
  185.  
  186. return PLUGIN_CONTINUE
  187. }
  188.  
  189. public client_putinserver(id) {
  190. betoltes(id)
  191. get_user_name(id, name[id], 31)
  192. }
  193.  
  194. public mentes(id)
  195. {
  196. new vaultkey[64],vaultdata[512]
  197.  
  198. format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id])
  199. format(vaultdata,511,"%d", fragek[id])
  200.  
  201. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  202. return PLUGIN_CONTINUE
  203. }
  204.  
  205. public betoltes(id)
  206. {
  207. new vaultkey[64],vaultdata[512]
  208.  
  209. format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id])
  210.  
  211. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,511)
  212.  
  213. fragek[id] = str_to_num(vaultdata)
  214. return PLUGIN_CONTINUE;
  215. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 21:37 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.28. 19:29
Hozzászólások: 17
Megköszönték neki: 1 alkalommal
[ablak]
PiStA99 írta:
Miert nem menti el az ölésket ?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <nvault>
 
#define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RaZzoR"
 
 
#define HOOK_P_MODELS
#define HOOK_V_MODELS
 
new weapon_select[33]
new g_vault
new fragek[33]
new name[32][33]
 
new const menu_item_names[][][] = {
{ "Alap Csomag", "0", "" },
{ "Arany Csomag", "2", "arany" },
{ "Ezüst Csomag", "2", "ezust" },
{ "Rozsdás Csomag", "2", "rozsdas" }
}
 
new const models_name[][] = {
"ak47.mdl",
"awp.mdl"
}
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
register_event("DeathMsg", "event_death", "ade")
 
#if defined HOOK_W_MODELS
register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
#endif
}
 
public event_death() {
if(read_data(1) != read_data(2)) {
fragek[read_data(1)] ++
}
}
 
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
#if defined HOOK_P_MODELS
new precache_p[256]
format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
 
precache_model(precache_p)
#endif
 
#if defined HOOK_V_MODELS
new precache_v[256]
format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
 
precache_model(precache_v)
#endif
}
}
}
 
public client_disconnect(id) {
weapon_select[id] = 0
mentes(id)
}
 
public W_Model_Hook(ent, model[]) {
if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
 
new owner = pev(ent, pev_owner)
 
for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
new old_w[256]
format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
 
new new_w[256]
format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
 
if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
 
return FMRES_SUPERCEDE
}
}
 
return FMRES_IGNORED
}
 
public Hook_P_V_Model(id) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
 
static v_model[32], p_model[32]
pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
 
for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
#if defined HOOK_V_MODELS
new old_v[256]
format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
 
new new_v[256]
format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
 
if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
 
break
}
#endif
 
#if defined HOOK_P_MODELS
new old_p[256]
format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
 
new new_p[256]
format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
 
if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
 
break
}
#endif
}
 
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public clcmd_menu(id) {
new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: \r%i", fragek[id])
 
new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
 
for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
 
if(fragek[id] < convert_num)
format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\d%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
else
format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
}
 
menu_display(id, menu, 0)
 
return PLUGIN_HANDLED
}
 
public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
new data[64], szName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
 
new key = str_to_num(data)
new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
 
if(fragek[id] < convert_num) {
ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0])
return PLUGIN_HANDLED
}
 
else {
weapon_select[id] = key
ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sikeresen kivlásztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0])
}
 
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_putinserver(id) {
betoltes(id)
get_user_name(id, name[id], 31)
}
 
public mentes(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[512]
 
format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id])
format(vaultdata,511,"%d", fragek[id])
 
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public betoltes(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[512]
 
format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id])
 
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,511)
 
fragek[id] = str_to_num(vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
[/ablak]

Ha nullázza valaki a statisztikáját szerinted?

De ha normálisan el is mentené 2 hét mulva a játékosoknak 4861 statjuk lenne


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 21:45 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
és akkor hogy lehet meg oldani hogy mentse az öléseket ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 21:47 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.28. 19:29
Hozzászólások: 17
Megköszönték neki: 1 alkalommal
PiStA99 írta:
és akkor hogy lehet meg oldani hogy mentse az öléseket ?


Elvileg menteni-e kell neki vedd ki a statisztika nullázot !


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 21:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
MeSter -_* írta:
PiStA99 írta:
és akkor hogy lehet meg oldani hogy mentse az öléseket ?


Elvileg menteni-e kell neki vedd ki a statisztika nullázot !

Nincs bent stat nullázó de ha meg ölök pl 10 embert akkor Map resit nyomok és el tuntek az olesek


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 21:57 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_end() {
  2. nvault_close(g_vault)
  3. }


Ezt a végére

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 22:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sajnos nem menti


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 23:04 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.29. 20:42
Hozzászólások: 9
ha nem mentpróbálkozz sql-el.

_________________
2015* - Zm Szervere>>
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.29. 23:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
3 nap alatt a 7. fegyvermenüs topicod.

Itt vannak :
fegyver_skin_menu
fegyvermenube iras
Fegyvermenu
FegyverSkin
Fegyver_Skin_Menu MENTES
FegyverMenübe Irás
Fegyver_Skin_Menu HIBA

Eléggé unalmas már....

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 00:04 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.05. 20:46
Hozzászólások: 177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
jacsopapa111 írta:
ha nem mentpróbálkozz sql-el.


Fölösleges. Mentenie kell. Valamivel összeakad a plugin. Másold be a plugins.ini tartalmát.

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole