hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.07. 12:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 356 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 356 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 08:44 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
aron87 írta:
jacsopapa111 írta:
ha nem mentpróbálkozz sql-el.


Fölösleges. Mentenie kell. Valamivel összeakad a plugin. Másold be a plugins.ini tartalmát.

Nem, nem kell mentenie :D
ezt a plugin_init()-be:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. g_vault = nvault_open("fegyverskin_fragek")

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 11:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Valaki meg nézi miért nem fordicsa le
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "RaZzoR"
  10.  
  11.  
  12. #define HOOK_P_MODELS
  13. #define HOOK_V_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16. new g_vault
  17. new fragek[33]
  18. new name[32][33]
  19. new vault
  20.  
  21. new const menu_item_names[][][] = {
  22. { "Alap Csomag", "0", "" },
  23. { "Arany Csomag", "2", "arany" },
  24. { "Ezüst Csomag", "2", "ezust" },
  25. { "Rozsdás Csomag", "2", "rozsdas" }
  26. }
  27.  
  28. new const models_name[][] = {
  29. "ak47.mdl",
  30. "awp.mdl"
  31. }
  32.  
  33. public plugin_init() {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35.  
  36. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")
  37. register_event("DeathMsg","halal","a")
  38. vault = nvault_open("Aranyfegyverek")
  39. register_clcmd("say /menu","clcmd_menu")
  40.  
  41. #if defined HOOK_W_MODELS
  42. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  43. #endif
  44. }
  45.  
  46. public event_death() {
  47. if(read_data(1) != read_data(2)) {
  48. fragek[read_data(1)] ++
  49. }
  50. }
  51.  
  52. public plugin_precache() {
  53. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  54. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  55. #if defined HOOK_P_MODELS
  56. new precache_p[256]
  57. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  58.  
  59. precache_model(precache_p)
  60. #endif
  61.  
  62. #if defined HOOK_V_MODELS
  63. new precache_v[256]
  64. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  65.  
  66. precache_model(precache_v)
  67. #endif
  68. }
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public client_disconnect(id) {
  73. weapon_select[id] = 1
  74. mentes(id)
  75. }
  76.  
  77. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  78. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  79.  
  80. new owner = pev(ent, pev_owner)
  81.  
  82. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  83. new old_w[256]
  84. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  85.  
  86. new new_w[256]
  87. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  88.  
  89. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  90. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  91. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  92.  
  93. return FMRES_SUPERCEDE
  94. }
  95. }
  96.  
  97. return FMRES_IGNORED
  98. }
  99.  
  100. public Hook_P_V_Model(id) {
  101. if(!is_user_alive(id))
  102. return PLUGIN_CONTINUE
  103.  
  104. static v_model[32], p_model[32]
  105. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  106. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  107.  
  108. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  109. #if defined HOOK_V_MODELS
  110. new old_v[256]
  111. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  112.  
  113. new new_v[256]
  114. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  115.  
  116. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  117. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  118. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  119.  
  120. break
  121. }
  122. #endif
  123.  
  124. #if defined HOOK_P_MODELS
  125. new old_p[256]
  126. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  127.  
  128. new new_p[256]
  129. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  130.  
  131. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  132. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  133. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  134.  
  135. break
  136. }
  137. #endif
  138. }
  139.  
  140. return PLUGIN_CONTINUE
  141. }
  142.  
  143. public clcmd_menu(id) {
  144. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  145. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: \r%i", fragek[id])
  146.  
  147. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  148.  
  149. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  150. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  151. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  152.  
  153. if(fragek[id] < convert_num)
  154. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\d%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  155. else
  156. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  157. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  158. }
  159.  
  160. menu_display(id, menu, 0)
  161.  
  162. return PLUGIN_HANDLED
  163. }
  164.  
  165. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  166. if(item == MENU_EXIT) {
  167. menu_destroy(menu)
  168. return PLUGIN_HANDLED
  169. }
  170.  
  171. new data[64], szName[64]
  172. new access, callback
  173. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  174.  
  175. new key = str_to_num(data)
  176. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  177.  
  178. if(fragek[id] < convert_num) {
  179. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0])
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182.  
  183. else {
  184. weapon_select[id] = key
  185. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sikeresen kivlásztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0])
  186. }
  187.  
  188. return PLUGIN_CONTINUE
  189. }
  190.  
  191. public client_putinserver(id) {
  192. betoltes(id)
  193. get_user_name(id, name[id], 31)
  194. }
  195.  
  196. public mentes(id)
  197. {
  198. new name[32]
  199. get_user_name(id, name, 31)
  200. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  201. format(vaultkey,63,"%s", name)
  202. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#")
  203. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  204. return PLUGIN_CONTINUE
  205. }
  206. public betoltes(id)
  207. {
  208. new name[32]
  209. get_user_name(id, name, 31)
  210. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  211. format(vaultkey,63,"%s", name)
  212. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#")
  213. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216. public client_connect(id)
  217. {
  218. betoltes(id)
  219. }
  220. public client_disconnect(id)
  221. {
  222. mentes(id)
  223. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 11:37 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.28. 19:29
Hozzászólások: 17
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

a02a1717e689fa753952d191aabd4209.sma(36) : warning 217: loose indentation
a02a1717e689fa753952d191aabd4209.sma(221) : error 021: symbol already defined: "client_disconnect"
a02a1717e689fa753952d191aabd4209.sma(223) : warning 203: symbol is never used: "g_vault"

1 Error.
Could not locate output file a02a1717e689fa753952d191aabd4209.amx (compile failed).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 11:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Valaki meg csinálja hogy el mentse az öléseket plss


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 13:55 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
PiStA99 írta:
Valaki meg nézi miért nem fordicsa le
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "RaZzoR"
  10.  
  11.  
  12. #define HOOK_P_MODELS
  13. #define HOOK_V_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16. new g_vault
  17. new fragek[33]
  18. new name[32][33]
  19. new vault
  20.  
  21. new const menu_item_names[][][] = {
  22. { "Alap Csomag", "0", "" },
  23. { "Arany Csomag", "2", "arany" },
  24. { "Ezüst Csomag", "2", "ezust" },
  25. { "Rozsdás Csomag", "2", "rozsdas" }
  26. }
  27.  
  28. new const models_name[][] = {
  29. "ak47.mdl",
  30. "awp.mdl"
  31. }
  32.  
  33. public plugin_init() {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35.  
  36. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")
  37. register_event("DeathMsg","halal","a")
  38. vault = nvault_open("Aranyfegyverek")
  39. register_clcmd("say /menu","clcmd_menu")
  40.  
  41. #if defined HOOK_W_MODELS
  42. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  43. #endif
  44. }
  45.  
  46. public event_death() {
  47. if(read_data(1) != read_data(2)) {
  48. fragek[read_data(1)] ++
  49. }
  50. }
  51.  
  52. public plugin_precache() {
  53. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  54. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  55. #if defined HOOK_P_MODELS
  56. new precache_p[256]
  57. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  58.  
  59. precache_model(precache_p)
  60. #endif
  61.  
  62. #if defined HOOK_V_MODELS
  63. new precache_v[256]
  64. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  65.  
  66. precache_model(precache_v)
  67. #endif
  68. }
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public client_disconnect(id) {
  73. weapon_select[id] = 1
  74. mentes(id)
  75. }
  76.  
  77. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  78. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  79.  
  80. new owner = pev(ent, pev_owner)
  81.  
  82. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  83. new old_w[256]
  84. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  85.  
  86. new new_w[256]
  87. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  88.  
  89. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  90. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  91. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  92.  
  93. return FMRES_SUPERCEDE
  94. }
  95. }
  96.  
  97. return FMRES_IGNORED
  98. }
  99.  
  100. public Hook_P_V_Model(id) {
  101. if(!is_user_alive(id))
  102. return PLUGIN_CONTINUE
  103.  
  104. static v_model[32], p_model[32]
  105. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  106. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  107.  
  108. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  109. #if defined HOOK_V_MODELS
  110. new old_v[256]
  111. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  112.  
  113. new new_v[256]
  114. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  115.  
  116. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  117. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  118. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  119.  
  120. break
  121. }
  122. #endif
  123.  
  124. #if defined HOOK_P_MODELS
  125. new old_p[256]
  126. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  127.  
  128. new new_p[256]
  129. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  130.  
  131. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  132. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  133. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  134.  
  135. break
  136. }
  137. #endif
  138. }
  139.  
  140. return PLUGIN_CONTINUE
  141. }
  142.  
  143. public clcmd_menu(id) {
  144. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  145. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: \r%i", fragek[id])
  146.  
  147. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  148.  
  149. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  150. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  151. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  152.  
  153. if(fragek[id] < convert_num)
  154. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\d%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  155. else
  156. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  157. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  158. }
  159.  
  160. menu_display(id, menu, 0)
  161.  
  162. return PLUGIN_HANDLED
  163. }
  164.  
  165. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  166. if(item == MENU_EXIT) {
  167. menu_destroy(menu)
  168. return PLUGIN_HANDLED
  169. }
  170.  
  171. new data[64], szName[64]
  172. new access, callback
  173. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  174.  
  175. new key = str_to_num(data)
  176. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  177.  
  178. if(fragek[id] < convert_num) {
  179. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0])
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182.  
  183. else {
  184. weapon_select[id] = key
  185. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sikeresen kivlásztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0])
  186. }
  187.  
  188. return PLUGIN_CONTINUE
  189. }
  190.  
  191. public client_putinserver(id) {
  192. betoltes(id)
  193. get_user_name(id, name[id], 31)
  194. }
  195.  
  196. public mentes(id)
  197. {
  198. new name[32]
  199. get_user_name(id, name, 31)
  200. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  201. format(vaultkey,63,"%s", name)
  202. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#")
  203. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  204. return PLUGIN_CONTINUE
  205. }
  206. public betoltes(id)
  207. {
  208. new name[32]
  209. get_user_name(id, name, 31)
  210. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  211. format(vaultkey,63,"%s", name)
  212. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#")
  213. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216. public client_connect(id)
  217. {
  218. betoltes(id)
  219. }
  220. public client_disconnect(id)
  221. {
  222. mentes(id)
  223. }


ez úgy rossz ahogy van -.-
add az alap sma-t és megcsinálom...

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 14:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Köszi előre is
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. #define DICTIONARY "fegyver_skin_menu.txt"
  10.  
  11. #define HOOK_P_MODELS
  12. #define HOOK_V_MODELS
  13. #define HOOK_W_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16.  
  17. new const menu_item_names[][][] = {
  18. { "Alap Csomag", "0", "" },
  19. { "CSO Csomag", "2", "cso_skins" }
  20. }
  21.  
  22. new const models_name[][] = {
  23. "ak47.mdl",
  24. "aug.mdl",
  25. "awp.mdl"
  26. }
  27.  
  28. public plugin_init() {
  29. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  30.  
  31. register_dictionary(DICTIONARY)
  32.  
  33. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  34. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  35.  
  36. #if defined HOOK_W_MODELS
  37. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  38. #endif
  39. }
  40.  
  41. public plugin_precache() {
  42. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  43. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  44. #if defined HOOK_P_MODELS
  45. new precache_p[256]
  46. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  47.  
  48. precache_model(precache_p)
  49. #endif
  50.  
  51. #if defined HOOK_V_MODELS
  52. new precache_v[256]
  53. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  54.  
  55. precache_model(precache_v)
  56. #endif
  57.  
  58. #if defined HOOK_W_MODELS
  59. new precache_w[256]
  60. format(precache_w, sizeof(precache_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  61.  
  62. precache_model(precache_w)
  63. #endif
  64. }
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public client_disconnect(id)
  69. weapon_select[id] = 0
  70.  
  71. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  72. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  73.  
  74. new owner = pev(ent, pev_owner)
  75.  
  76. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  77. new old_w[256]
  78. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  79.  
  80. new new_w[256]
  81. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  82.  
  83. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  84. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  85. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  86.  
  87. return FMRES_SUPERCEDE
  88. }
  89. }
  90.  
  91. return FMRES_IGNORED
  92. }
  93.  
  94. public Hook_P_V_Model(id) {
  95. if(!is_user_alive(id))
  96. return PLUGIN_CONTINUE
  97.  
  98. static v_model[32], p_model[32]
  99. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  100. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  101.  
  102. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  103. #if defined HOOK_V_MODELS
  104. new old_v[256]
  105. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  106.  
  107. new new_v[256]
  108. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  109.  
  110. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  111. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  112. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  113.  
  114. break
  115. }
  116. #endif
  117.  
  118. #if defined HOOK_P_MODELS
  119. new old_p[256]
  120. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  121.  
  122. new new_p[256]
  123. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  124.  
  125. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  126. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  127. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  128.  
  129. break
  130. }
  131. #endif
  132. }
  133.  
  134. return PLUGIN_CONTINUE
  135. }
  136.  
  137. public clcmd_menu(id) {
  138. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  139. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\w%L", id, "SKIN_MENU", get_user_frags(id))
  140.  
  141. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  142.  
  143. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  144. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  145. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  146.  
  147. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  148. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM1", menu_item_names[i][0], convert_num)
  149. else
  150. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM2", menu_item_names[i][0])
  151. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  152. }
  153.  
  154. menu_display(id, menu, 0)
  155.  
  156. return PLUGIN_HANDLED
  157. }
  158.  
  159. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  160. if(item == MENU_EXIT) {
  161. menu_destroy(menu)
  162. return PLUGIN_HANDLED
  163. }
  164.  
  165. new data[64], szName[64]
  166. new access, callback
  167. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  168.  
  169. new key = str_to_num(data)
  170. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  171.  
  172. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  173. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_NOT_USE", menu_item_names[key][0], convert_num)
  174. return PLUGIN_HANDLED
  175. }
  176.  
  177. else {
  178. weapon_select[id] = key
  179. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_CHOOSED", menu_item_names[key][0])
  180. Hook_P_V_Model(id)
  181. }
  182.  
  183. return PLUGIN_CONTINUE
  184. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 15:05 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "RaZzoR"
  9.  
  10. #define DICTIONARY "fegyver_skin_menu.txt"
  11.  
  12. #define HOOK_P_MODELS
  13. #define HOOK_V_MODELS
  14. #define HOOK_W_MODELS
  15.  
  16. new weapon_select[33]
  17. new name[33][32]
  18. new g_vault
  19. new fragek[33]
  20.  
  21. new const menu_item_names[][][] = {
  22. { "Alap Csomag", "0", "" },
  23. { "CSO Csomag", "2", "cso_skins" }
  24. }
  25.  
  26. new const models_name[][] = {
  27. "ak47.mdl",
  28. "aug.mdl",
  29. "awp.mdl"
  30. }
  31.  
  32. public plugin_init() {
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.  
  35. register_dictionary(DICTIONARY)
  36.  
  37. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  38. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  39. g_vault = nvault_open("fegyverskin_fragek")
  40. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  41.  
  42. #if defined HOOK_W_MODELS
  43. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  44. #endif
  45. }
  46. public halal()
  47. {
  48. if(read_data(1) != read_data(2))
  49. {
  50. fragek[read_data(1)] ++
  51. }
  52. }
  53.  
  54. public plugin_precache() {
  55. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  56. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  57. #if defined HOOK_P_MODELS
  58. new precache_p[256]
  59. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  60.  
  61. precache_model(precache_p)
  62. #endif
  63.  
  64. #if defined HOOK_V_MODELS
  65. new precache_v[256]
  66. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  67.  
  68. precache_model(precache_v)
  69. #endif
  70.  
  71. #if defined HOOK_W_MODELS
  72. new precache_w[256]
  73. format(precache_w, sizeof(precache_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  74.  
  75. precache_model(precache_w)
  76. #endif
  77. }
  78. }
  79. }
  80.  
  81. public client_disconnect(id) {
  82. weapon_select[id] = 0
  83. mentes(id)
  84. }
  85.  
  86. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  87. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  88.  
  89. new owner = pev(ent, pev_owner)
  90.  
  91. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  92. new old_w[256]
  93. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  94.  
  95. new new_w[256]
  96. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  97.  
  98. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  99. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  100. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  101.  
  102. return FMRES_SUPERCEDE
  103. }
  104. }
  105.  
  106. return FMRES_IGNORED
  107. }
  108.  
  109. public Hook_P_V_Model(id) {
  110. if(!is_user_alive(id))
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112.  
  113. static v_model[32], p_model[32]
  114. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  115. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  116.  
  117. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  118. #if defined HOOK_V_MODELS
  119. new old_v[256]
  120. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  121.  
  122. new new_v[256]
  123. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  124.  
  125. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  126. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  127. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  128.  
  129. break
  130. }
  131. #endif
  132.  
  133. #if defined HOOK_P_MODELS
  134. new old_p[256]
  135. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  136.  
  137. new new_p[256]
  138. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  139.  
  140. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  141. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  142. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  143.  
  144. break
  145. }
  146. #endif
  147. }
  148.  
  149. return PLUGIN_CONTINUE
  150. }
  151.  
  152. public clcmd_menu(id) {
  153. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  154. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\w%L", id, "SKIN_MENU", fragek[id])
  155.  
  156. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  157.  
  158. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  159. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  160. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  161.  
  162. if(fragek[id] < convert_num)
  163. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM1", menu_item_names[i][0], convert_num)
  164. else
  165. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM2", menu_item_names[i][0])
  166. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  167. }
  168.  
  169. menu_display(id, menu, 0)
  170.  
  171. return PLUGIN_HANDLED
  172. }
  173.  
  174. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  175. if(item == MENU_EXIT) {
  176. menu_destroy(menu)
  177. return PLUGIN_HANDLED
  178. }
  179.  
  180. new data[64], szName[64]
  181. new access, callback
  182. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  183.  
  184. new key = str_to_num(data)
  185. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  186.  
  187. if(fragek[id] < convert_num) {
  188. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_NOT_USE", menu_item_names[key][0], convert_num)
  189. return PLUGIN_HANDLED
  190. }
  191.  
  192. else {
  193. weapon_select[id] = key
  194. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_CHOOSED", menu_item_names[key][0])
  195. Hook_P_V_Model(id)
  196. }
  197.  
  198. return PLUGIN_CONTINUE
  199. }
  200.  
  201. public client_putinserver(id) {
  202. betoltes(id)
  203. get_user_name(id, name[id], 31)
  204. }
  205.  
  206. public mentes(id)
  207. {
  208. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  209.  
  210. format(vaultkey,63,"%s-frags", name[id])
  211. format(vaultdata,255,"%d", fragek[id])
  212.  
  213. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216.  
  217. public betoltes(id)
  218. {
  219. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  220.  
  221. format(vaultkey,63,"%s-frags", name[id])
  222.  
  223. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  224.  
  225. fragek[id] = str_to_num(vaultdata)
  226. return PLUGIN_CONTINUE;
  227. }
  228.  
  229. public plugin_end() nvault_close(g_vault)

teszteld

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 15:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
nem működik sajnos más hogy nem lehet meg oldani ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 17:47 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
mondd el mi a hiba....

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 19:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hát volt 10 Ölések váltottam mapot és 0 Ölések volt


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole