hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.08. 03:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 317 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 316 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 20:05 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.12.30. 14:09
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
PiStA99 írta:
Hát volt 10 Ölések váltottam mapot és 0 Ölések volt


Ha leírod milyen plugin kell pontosan meg próbálom meg csinálni.
És valaki beleírja neked a mentést mert ahhoz nem értek.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=UAg0wCTanbM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 20:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Itt van
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "RaZzoR"
  9.  
  10. #define DICTIONARY "fegyver_skin_menu.txt"
  11.  
  12. #define HOOK_P_MODELS
  13. #define HOOK_V_MODELS
  14. #define HOOK_W_MODELS
  15.  
  16. new weapon_select[33]
  17. new name[33][32]
  18. new g_vault
  19. new fragek[33]
  20.  
  21. new const menu_item_names[][][] = {
  22. { "Alap Csomag", "0", "" },
  23. { "CSO Csomag", "2", "cso_skins" }
  24. }
  25.  
  26. new const models_name[][] = {
  27. "ak47.mdl",
  28. "aug.mdl",
  29. "awp.mdl"
  30. }
  31.  
  32. public plugin_init() {
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.  
  35. register_dictionary(DICTIONARY)
  36.  
  37. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  38. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  39. g_vault = nvault_open("fegyverskin_fragek")
  40. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  41.  
  42. #if defined HOOK_W_MODELS
  43. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  44. #endif
  45. }
  46. public halal()
  47. {
  48. if(read_data(1) != read_data(2))
  49. {
  50. fragek[read_data(1)] ++
  51. }
  52. }
  53.  
  54. public plugin_precache() {
  55. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  56. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  57. #if defined HOOK_P_MODELS
  58. new precache_p[256]
  59. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  60.  
  61. precache_model(precache_p)
  62. #endif
  63.  
  64. #if defined HOOK_V_MODELS
  65. new precache_v[256]
  66. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  67.  
  68. precache_model(precache_v)
  69. #endif
  70.  
  71. #if defined HOOK_W_MODELS
  72. new precache_w[256]
  73. format(precache_w, sizeof(precache_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  74.  
  75. precache_model(precache_w)
  76. #endif
  77. }
  78. }
  79. }
  80.  
  81. public client_disconnect(id) {
  82. weapon_select[id] = 0
  83. mentes(id)
  84. }
  85.  
  86. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  87. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  88.  
  89. new owner = pev(ent, pev_owner)
  90.  
  91. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  92. new old_w[256]
  93. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  94.  
  95. new new_w[256]
  96. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  97.  
  98. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  99. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  100. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  101.  
  102. return FMRES_SUPERCEDE
  103. }
  104. }
  105.  
  106. return FMRES_IGNORED
  107. }
  108.  
  109. public Hook_P_V_Model(id) {
  110. if(!is_user_alive(id))
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112.  
  113. static v_model[32], p_model[32]
  114. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  115. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  116.  
  117. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  118. #if defined HOOK_V_MODELS
  119. new old_v[256]
  120. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  121.  
  122. new new_v[256]
  123. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  124.  
  125. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  126. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  127. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  128.  
  129. break
  130. }
  131. #endif
  132.  
  133. #if defined HOOK_P_MODELS
  134. new old_p[256]
  135. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  136.  
  137. new new_p[256]
  138. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  139.  
  140. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  141. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  142. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  143.  
  144. break
  145. }
  146. #endif
  147. }
  148.  
  149. return PLUGIN_CONTINUE
  150. }
  151.  
  152. public clcmd_menu(id) {
  153. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  154. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\w%L", id, "SKIN_MENU", fragek[id])
  155.  
  156. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  157.  
  158. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  159. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  160. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  161.  
  162. if(fragek[id] < convert_num)
  163. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM1", menu_item_names[i][0], convert_num)
  164. else
  165. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM2", menu_item_names[i][0])
  166. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  167. }
  168.  
  169. menu_display(id, menu, 0)
  170.  
  171. return PLUGIN_HANDLED
  172. }
  173.  
  174. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  175. if(item == MENU_EXIT) {
  176. menu_destroy(menu)
  177. return PLUGIN_HANDLED
  178. }
  179.  
  180. new data[64], szName[64]
  181. new access, callback
  182. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  183.  
  184. new key = str_to_num(data)
  185. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  186.  
  187. if(fragek[id] < convert_num) {
  188. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_NOT_USE", menu_item_names[key][0], convert_num)
  189. return PLUGIN_HANDLED
  190. }
  191.  
  192. else {
  193. weapon_select[id] = key
  194. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_CHOOSED", menu_item_names[key][0])
  195. Hook_P_V_Model(id)
  196. }
  197.  
  198. return PLUGIN_CONTINUE
  199. }
  200.  
  201. public client_putinserver(id) {
  202. betoltes(id)
  203. get_user_name(id, name[id], 31)
  204. }
  205.  
  206. public mentes(id)
  207. {
  208. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  209.  
  210. format(vaultkey,63,"%s-frags", name[id])
  211. format(vaultdata,255,"%d", fragek[id])
  212.  
  213. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216.  
  217. public betoltes(id)
  218. {
  219. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  220.  
  221. format(vaultkey,63,"%s-frags", name[id])
  222.  
  223. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  224.  
  225. fragek[id] = str_to_num(vaultdata)
  226. return PLUGIN_CONTINUE;
  227. }
  228.  
  229. public plugin_end() nvault_close(g_vault)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA
HozzászólásElküldve: 2015.02.24. 17:25 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Teszteltem a plugint nekem tökéletesen működik !!:. :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole