hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Fegyver_Skin_Menu HIBA https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=18733 |
Oldal: 1 / 3 |
Szerző: | PiStA99 [ 2014.12.29. 21:34 ] |
Hozzászólás témája: | Fegyver_Skin_Menu HIBA |
Miert nem menti el az ölésket ? SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | MeSter -_* [ 2014.12.29. 21:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA |
[ablak] PiStA99 írta: Miert nem menti el az ölésket ? [/ablak]SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <colorchat> #include <nvault> #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "RaZzoR" #define HOOK_P_MODELS #define HOOK_V_MODELS new weapon_select[33] new g_vault new fragek[33] new name[32][33] new const menu_item_names[][][] = { { "Alap Csomag", "0", "" }, { "Arany Csomag", "2", "arany" }, { "Ezüst Csomag", "2", "ezust" }, { "Rozsdás Csomag", "2", "rozsdas" } } new const models_name[][] = { "ak47.mdl", "awp.mdl" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu") register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1") register_event("DeathMsg", "event_death", "ade") #if defined HOOK_W_MODELS register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1) #endif } public event_death() { if(read_data(1) != read_data(2)) { fragek[read_data(1)] ++ } } public plugin_precache() { for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) { for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) { #if defined HOOK_P_MODELS new precache_p[256] format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i]) precache_model(precache_p) #endif #if defined HOOK_V_MODELS new precache_v[256] format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i]) precache_model(precache_v) #endif } } } public client_disconnect(id) { weapon_select[id] = 0 mentes(id) } public W_Model_Hook(ent, model[]) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED new owner = pev(ent, pev_owner) for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) { new old_w[256] format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i]) new new_w[256] format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i]) if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) { if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w) else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w) return FMRES_SUPERCEDE } } return FMRES_IGNORED } public Hook_P_V_Model(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE static v_model[32], p_model[32] pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31) pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31) for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) { #if defined HOOK_V_MODELS new old_v[256] format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i]) new new_v[256] format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i]) if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) { if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v) else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v) break } #endif #if defined HOOK_P_MODELS new old_p[256] format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i]) new new_p[256] format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i]) if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) { if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p) else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p) break } #endif } return PLUGIN_CONTINUE } public clcmd_menu(id) { new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64] format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: \r%i", fragek[id]) new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler") for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) { new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1]) num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data)) if(fragek[id] < convert_num) format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\d%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num) else format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0]) menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0) } menu_display(id, menu, 0) return PLUGIN_HANDLED } public clcmd_menu_handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[64], szName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback) new key = str_to_num(data) new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1]) if(fragek[id] < convert_num) { ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0]) return PLUGIN_HANDLED } else { weapon_select[id] = key ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sikeresen kivlásztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0]) } return PLUGIN_CONTINUE } public client_putinserver(id) { betoltes(id) get_user_name(id, name[id], 31) } public mentes(id) { new vaultkey[64],vaultdata[512] format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id]) format(vaultdata,511,"%d", fragek[id]) nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata) return PLUGIN_CONTINUE } public betoltes(id) { new vaultkey[64],vaultdata[512] format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id]) nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,511) fragek[id] = str_to_num(vaultdata) return PLUGIN_CONTINUE; } Ha nullázza valaki a statisztikáját szerinted? De ha normálisan el is mentené 2 hét mulva a játékosoknak 4861 statjuk lenne |
Szerző: | PiStA99 [ 2014.12.29. 21:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA |
és akkor hogy lehet meg oldani hogy mentse az öléseket ? |
Szerző: | MeSter -_* [ 2014.12.29. 21:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA |
PiStA99 írta: és akkor hogy lehet meg oldani hogy mentse az öléseket ? Elvileg menteni-e kell neki vedd ki a statisztika nullázot ! |
Szerző: | PiStA99 [ 2014.12.29. 21:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA |
MeSter -_* írta: PiStA99 írta: és akkor hogy lehet meg oldani hogy mentse az öléseket ? Elvileg menteni-e kell neki vedd ki a statisztika nullázot ! Nincs bent stat nullázó de ha meg ölök pl 10 embert akkor Map resit nyomok és el tuntek az olesek |
Szerző: | xXlederXxHUN [ 2014.12.29. 21:57 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Ezt a végére |
Szerző: | PiStA99 [ 2014.12.29. 22:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA |
Sajnos nem menti |
Szerző: | jacsopapa111 [ 2014.12.29. 23:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA |
ha nem mentpróbálkozz sql-el. |
Szerző: | alfaanero [ 2014.12.29. 23:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA |
3 nap alatt a 7. fegyvermenüs topicod. Itt vannak : fegyver_skin_menu fegyvermenube iras Fegyvermenu FegyverSkin Fegyver_Skin_Menu MENTES FegyverMenübe Irás Fegyver_Skin_Menu HIBA Eléggé unalmas már.... |
Szerző: | aron87 [ 2014.12.30. 00:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver_Skin_Menu HIBA |
jacsopapa111 írta: ha nem mentpróbálkozz sql-el. Fölösleges. Mentenie kell. Valamivel összeakad a plugin. Másold be a plugins.ini tartalmát. |
Oldal: 1 / 3 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |