hlmod.hu
https://hlmod.hu/

map férőhely plugin
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=18997
Oldal: 1 / 1

Szerző:  EL DORADO+ [ 2015.01.17. 21:35 ]
Hozzászólás témája:  map férőhely plugin

régen láttam egy olyan plugint az oldalon hogy pl van de_nuke és ott nem 16v16 a max hanem 10v10 és elvileg a pluginnal meg lehet csinálni azt hogy 16v16 lehessen rendesen de_nuken igen tudom hogy van de_nuke32 de én nem sose szerettem mert sok embernek hibát jelez...

Ha valaki megtalálná nekem azt nagyon megköszönném :)))

Szerző:  NuD[!]e [ 2015.01.17. 21:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: map férőhely plugin

TRY:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < engine >
  3. #include < hamsandwich >
  4.  
  5. new HamHook:g_iFwdTakeDamage, bool:g_bHamHookEnabled;
  6.  
  7. new const Float:g_flMoves[ ][ 3 ] = { // Credits to Ramono
  8. {0.0, 0.0, 1.0}, {0.0, 0.0, -1.0}, {0.0, 1.0, 0.0}, {0.0, -1.0, 0.0}, {1.0, 0.0, 0.0}, {-1.0, 0.0, 0.0}, {-1.0, 1.0, 1.0}, {1.0, 1.0, 1.0}, {1.0, -1.0, 1.0}, {1.0, 1.0, -1.0}, {-1.0, -1.0, 1.0}, {1.0, -1.0, -1.0}, {-1.0, 1.0, -1.0}, {-1.0, -1.0, -1.0},
  9. {0.0, 0.0, 2.0}, {0.0, 0.0, -2.0}, {0.0, 2.0, 0.0}, {0.0, -2.0, 0.0}, {2.0, 0.0, 0.0}, {-2.0, 0.0, 0.0}, {-2.0, 2.0, 2.0}, {2.0, 2.0, 2.0}, {2.0, -2.0, 2.0}, {2.0, 2.0, -2.0}, {-2.0, -2.0, 2.0}, {2.0, -2.0, -2.0}, {-2.0, 2.0, -2.0}, {-2.0, -2.0, -2.0},
  10. {0.0, 0.0, 3.0}, {0.0, 0.0, -3.0}, {0.0, 3.0, 0.0}, {0.0, -3.0, 0.0}, {3.0, 0.0, 0.0}, {-3.0, 0.0, 0.0}, {-3.0, 3.0, 3.0}, {3.0, 3.0, 3.0}, {3.0, -3.0, 3.0}, {3.0, 3.0, -3.0}, {-3.0, -3.0, 3.0}, {3.0, -3.0, -3.0}, {-3.0, 3.0, -3.0}, {-3.0, -3.0, -3.0},
  11. {0.0, 0.0, 4.0}, {0.0, 0.0, -4.0}, {0.0, 4.0, 0.0}, {0.0, -4.0, 0.0}, {4.0, 0.0, 0.0}, {-4.0, 0.0, 0.0}, {-4.0, 4.0, 4.0}, {4.0, 4.0, 4.0}, {4.0, -4.0, 4.0}, {4.0, 4.0, -4.0}, {-4.0, -4.0, 4.0}, {4.0, -4.0, -4.0}, {-4.0, 4.0, -4.0}, {-4.0, -4.0, -4.0},
  12. {0.0, 0.0, 5.0}, {0.0, 0.0, -5.0}, {0.0, 5.0, 0.0}, {0.0, -5.0, 0.0}, {5.0, 0.0, 0.0}, {-5.0, 0.0, 0.0}, {-5.0, 5.0, 5.0}, {5.0, 5.0, 5.0}, {5.0, -5.0, 5.0}, {5.0, 5.0, -5.0}, {-5.0, -5.0, 5.0}, {5.0, -5.0, -5.0}, {-5.0, 5.0, -5.0}, {-5.0, -5.0, -5.0}
  13. };
  14.  
  15. public plugin_init( ) {
  16. register_plugin( "Bad Spawns Preventer", "1.2", "xPaw" );
  17.  
  18. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn_Pre" );
  19. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn_Post", 1 );
  20.  
  21. DisableHamForward( g_iFwdTakeDamage = RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "FwdHamPlayerDamage" ) );
  22. }
  23.  
  24. public FwdHamPlayerDamage( const id, const iInflictor, const iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits )
  25. return ( iDamageBits == DMG_GENERIC && iAttacker == 0 && flDamage == 200.0 ) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED;
  26.  
  27. public FwdHamPlayerSpawn_Pre( const id ) {
  28. if( !g_bHamHookEnabled ) {
  29. EnableHamForward( g_iFwdTakeDamage );
  30.  
  31. g_bHamHookEnabled = true;
  32. }
  33. }
  34.  
  35. public FwdHamPlayerSpawn_Post( const id ) {
  36. if( g_bHamHookEnabled ) {
  37. DisableHamForward( g_iFwdTakeDamage );
  38.  
  39. g_bHamHookEnabled = false;
  40. }
  41.  
  42. if( is_user_alive( id ) ) {
  43. new Float:vOrigin[ 3 ], iFlags = entity_get_int( id, EV_INT_flags );
  44. entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, vOrigin );
  45.  
  46. if( IsUserStuck( id, vOrigin, iFlags ) ) {
  47. new Float:vNewOrigin[ 3 ], Float:vMins[ 3 ];
  48. entity_get_vector( id, EV_VEC_mins, vMins );
  49.  
  50. for( new i = 0; i < sizeof g_flMoves; i++ ) {
  51. vNewOrigin[ 0 ] = vOrigin[ 0 ] - vMins[ 0 ] * g_flMoves[ i ][ 0 ];
  52. vNewOrigin[ 1 ] = vOrigin[ 1 ] - vMins[ 1 ] * g_flMoves[ i ][ 1 ];
  53. vNewOrigin[ 2 ] = vOrigin[ 2 ] - vMins[ 2 ] * g_flMoves[ i ][ 2 ];
  54.  
  55. if( !IsUserStuck( id, vNewOrigin, iFlags ) ) {
  56. entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
  57. entity_set_int( id, EV_INT_flags, iFlags | FL_DUCKING );
  58.  
  59. entity_set_size( id, Float:{ -16.0, -16.0, -18.0 }, Float:{ 16.0, 16.0, 18.0 } );
  60. entity_set_origin( id, vNewOrigin );
  61.  
  62. break;
  63. }
  64. }
  65. }
  66. }
  67. }
  68.  
  69. bool:IsUserStuck( const id, const Float:vOrigin[ 3 ], const iFlags )
  70. return bool:( trace_hull( vOrigin, iFlags & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id, IGNORE_MONSTERS ) & 2 );
  71.  

Szerző:  EL DORADO+ [ 2015.01.18. 14:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: map férőhely plugin

nem jó valamiért :O tipp?

Szerző:  EL DORADO+ [ 2015.01.18. 20:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: map férőhely plugin

Már megtaláltam a megoldást és köszönöm a segítséget!

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/