hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 12:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 757 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 757 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.26. 17:47 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ezt valaki javítani? ezt a hibát írja:
[AMXX] Run time error 10 (plugin "fegyvermenu.amxx") (native "cs_set_user_money") - debug
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Keep"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("[\r.:[R4Z3R]:. D2| \rVálassz \yFegyverCsomagot!]", "handler");
  35. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]\y \d[\rElső \r3 \rEmbernek\d]", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[P90 \rCsomag]", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d[XM1014]", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \dCsomag] \d[M3]", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("[\r.:[R4Z3R]:. D2| \rVálassz \yFegyverCsomagot!]", "handler");
  52. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]\y \d[\rElső \r4 \rEmbernek\d]", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[P90 \rCsomag]", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d[XM1014]", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \dCsomag] \d[M3]", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. ColorChat(id, RED, "^4[.:[R4Z3R]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4M4A1 ^3packot!");
  96. }
  97. case 2:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_ak47");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. ColorChat(id, RED, "^4[.:[R4Z3R]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AK47 ^3packot!");
  111. }
  112. case 3:
  113. {
  114. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  115. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  116. {
  117. if(gWPCT < 4)
  118. {
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_awp");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. ColorChat(id, RED, "^4[.:[R4Z3R]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AWP ^3packot!");
  131. gWPCT++
  132. }
  133. else
  134. {
  135. client_print(id, print_center, "Csak 4 ember wpzhet csapatonként!");
  136. fegyvermenu(id);
  137. }
  138. }
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(gWPTE < 4)
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_awp");
  147. give_item(id, "weapon_deagle");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. ColorChat(id, RED, "^4[.:[R4Z3R]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AWP ^3packot!");
  155. gWPTE++
  156. }
  157. else
  158. {
  159. client_print(id, print_center, "Egy csapatban 4 ember vehet WP-t!");
  160. fegyvermenu(id);
  161. }
  162. }
  163.  
  164. }
  165. case 4:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "weapon_m249");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. ColorChat(id, RED, "^4[.:[R4Z3R]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Machinegun ^3packot!");
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_aug");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. ColorChat(id, RED, "^4[.:[R4Z3R]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AUG ^3packot!");
  194. }
  195. case 6:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_famas");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, RED, "^4[.:[R4Z3R]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Famas ^3packot!");
  209. }
  210. case 7:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_galil");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, RED, "^4[.:[R4Z3R]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Galil ^3packot!");
  224. }
  225. case 8:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_usp");
  231. give_item(id, "ammo_45acp");
  232. give_item(id, "ammo_45acp");
  233. give_item(id, "ammo_45acp");
  234. give_item(id, "weapon_p90");
  235. give_item(id, "ammo_57mm");
  236. give_item(id, "ammo_57mm");
  237. give_item(id, "ammo_57mm");
  238. ColorChat(id, RED, "^4[.:[R4Z3R]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4P90 ^3packot!");
  239. }
  240. case 9:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_xm1014");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. ColorChat(id, RED, "^4[.:[R4Z3R]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AutoShotgun ^3packot!");
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_m3");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, RED, "^4[.:[R4Z3R]:. D2]^x04 ^3Kaptál ^3egy ^4Shotgun ^3packot!");
  269. }
  270. case 11:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_scout");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. ColorChat(id, RED, "^4[.:[R4Z3R]:. D2]^3Kaptál ^3egy ^4Scout ^3packot!");
  284. }
  285. }
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288.  
  289. stock give_player_grenades(index)
  290. {
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_flashbang");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }
  298.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2014.12.26. 17:57 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.22. 10:54
Hozzászólások: 226
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Tiszta hiba az egész..
Ezt írd át:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new bool:wpon
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say guns", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. wpon = false
  28. }
  29.  
  30.  
  31. public fegyvermenu(id)
  32. {
  33. strip_user_weapons(id)
  34. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  35. new jatekos[32]
  36. new ctnum, tnum
  37. get_players(jatekos, ctnum, "e", "CT")
  38. get_players(jatekos, tnum, "e", "TERRORIST")
  39. if(ctnum >= 4 && tnum >= 4)
  40. {
  41. wpon = true
  42. }
  43. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  44. {
  45. strip_user_weapons(id);
  46. new menu = menu_create("\d[ \d[\yBARTOS\d] » \rValassz \yFegyver \yCsomagot! \d]", "handler");
  47. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  48. menu_additem(menu, "[\rAK47 \yCsomag]", "2", 0);
  49. menu_additem(menu, "[\rAWP \yCsomag]\d [\rElso 4 embernek\d]", "3", 0);
  50. menu_additem(menu, "[\rMachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  51. menu_additem(menu, "[\rAUG \yCsomag]", "5", 0);
  52. menu_additem(menu, "[\rFAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  53. menu_additem(menu, "[\rGalil \yCsomag]", "7", 0);
  54. menu_additem(menu, "[\rSMG \yCsomag]", "8", 0);
  55. menu_additem(menu, "[\rAutoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  56. menu_additem(menu, "[\rShotgun \yCsomag]\d [\rM3\d]", "10", 0);
  57. menu_additem(menu, "[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  58. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  59. menu_display(id, menu);
  60.  
  61. }
  62. else
  63. {
  64. new menu = menu_create("\d[ \d[\yBARTOS\d] » \rValassz \yFegyver \yCsomagot! \d]", "handler");
  65. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  66. menu_additem(menu, "[\rAK47 \yCsomag]", "2", 0);
  67. menu_additem(menu, "[\rAWP \yCsomag]\d [\rElso 4 embernek\d]", "3", 0);
  68. menu_additem(menu, "[\rMachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  69. menu_additem(menu, "[\rAUG \yCsomag]", "5", 0);
  70. menu_additem(menu, "[\rFAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  71. menu_additem(menu, "[\rGalil \yCsomag]", "7", 0);
  72. menu_additem(menu, "[\rSMG \yCsomag]", "8", 0);
  73. menu_additem(menu, "[\rAutoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  74. menu_additem(menu, "[\rShotgun \yCsomag]\d [\rM3\d]", "10", 0);
  75. menu_additem(menu, "[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  76. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  77. menu_display(id, menu);
  78. }
  79. }
  80.  
  81. public handler(id, menu, item)
  82. {
  83. if( item == MENU_EXIT )
  84. {
  85. menu_destroy(menu);
  86. return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88. new data[6], szName[64];
  89. new access, callback;
  90. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  91. new key = str_to_num(data);
  92. switch(key)
  93. {
  94.  
  95. case 1:
  96. {
  97.  
  98. give_player_grenades(id);
  99. give_item(id, "weapon_knife");
  100. give_item(id, "weapon_deagle");
  101. give_item(id, "ammo_50ae");
  102. give_item(id, "ammo_50ae");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "weapon_m4a1");
  105. give_item(id, "ammo_556nato");
  106. give_item(id, "ammo_556nato");
  107. give_item(id, "ammo_556nato");
  108. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4M4A1 Csomagot!");
  109. }
  110. case 2:
  111. {
  112.  
  113. give_player_grenades(id);
  114. give_item(id, "weapon_knife");
  115. give_item(id, "weapon_deagle");
  116. give_item(id, "ammo_50ae");
  117. give_item(id, "ammo_50ae");
  118. give_item(id, "ammo_50ae");
  119. give_item(id, "weapon_ak47");
  120. give_item(id, "ammo_762nato");
  121. give_item(id, "ammo_762nato");
  122. give_item(id, "ammo_762nato");
  123. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4AK47 Csomagot!");
  124. }
  125. case 3:
  126. {
  127. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  128. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  129. {
  130. if(gWPCT < 4 && wpon == true)
  131. {
  132.  
  133. give_player_grenades(id);
  134. give_item(id, "weapon_knife");
  135. give_item(id, "weapon_awp");
  136. give_item(id, "weapon_deagle");
  137. give_item(id, "ammo_50ae");
  138. give_item(id, "ammo_50ae");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_338magnum");
  141. give_item(id, "ammo_338magnum");
  142. give_item(id, "ammo_338magnum");
  143. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4AWP Csomagot!");
  144. gWPCT++
  145. }
  146. else
  147. {
  148. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  149. show_hudmessage(id, "Maximum 4-en lehet WP-zni..!");
  150. fegyvermenu(id);
  151. }
  152. }
  153. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  154. {
  155. if(gWPTE < 4 && wpon == true)
  156. {
  157.  
  158. give_player_grenades(id);
  159. give_item(id, "weapon_knife");
  160. give_item(id, "weapon_awp");
  161. give_item(id, "weapon_deagle");
  162. give_item(id, "ammo_50ae");
  163. give_item(id, "ammo_50ae");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_338magnum");
  166. give_item(id, "ammo_338magnum");
  167. give_item(id, "ammo_338magnum");
  168. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4AWP Csomagot!");
  169. gWPTE++
  170. }
  171. else
  172. {
  173. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  174. show_hudmessage(id, "Maximum 4-en lehet WP-zni..!");
  175. fegyvermenu(id);
  176. }
  177. }
  178.  
  179. }
  180. case 4:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "weapon_m249");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. give_item(id, "ammo_556natobox");
  192. give_item(id, "ammo_556natobox");
  193. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4MacHineGun Csomagot!");
  194. }
  195. case 5:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_aug");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4AUG Csomagot!");
  209. }
  210. case 6:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_famas");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4FAMAS Csomagot!");
  224. }
  225. case 7:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_galil");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. give_item(id, "ammo_556nato");
  237. give_item(id, "ammo_556nato");
  238. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4Galil Csomagot!");
  239. }
  240. case 8:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. give_item(id, "ammo_9mm");
  252. give_item(id, "ammo_9mm");
  253. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4SMG Csomagot!");
  254. }
  255. case 9:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_xm1014");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4AutoShotgun Csomagot!");
  269. }
  270. case 10:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_m3");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. give_item(id, "ammo_buckshot");
  282. give_item(id, "ammo_buckshot");
  283. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4Shotgun Csomagot!");
  284. }
  285. case 11:
  286. {
  287.  
  288. give_player_grenades(id);
  289. give_item(id, "weapon_knife");
  290. give_item(id, "weapon_deagle");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae");
  293. give_item(id, "ammo_50ae")
  294. give_item(id, "weapon_scout");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. give_item(id, "ammo_762nato");
  297. give_item(id, "ammo_762nato");
  298. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4Scout Csomagot!");
  299. }
  300. }
  301. return PLUGIN_HANDLED;
  302. }
  303.  
  304. stock give_player_grenades(index)
  305. {
  306. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  307. give_item(index, "weapon_flashbang");
  308. give_item(index, "weapon_flashbang");
  309. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  310. give_item(index, "item_thighpack");
  311. give_item(index, "item_assaultsuit");
  312. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2015.01.18. 21:06 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.05. 20:46
Hozzászólások: 177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
debugold a plugint, és jó lesz.

plugins.ini -be

fegvermenu.amxx debug

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole