hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.21. 00:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 860 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 860 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kor
HozzászólásElküldve: 2015.01.18. 22:33 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
new Korok = 30

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kor
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 07:18 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7964
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
register_logevent("Elso", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
set_task(5.0, "Restart")
Ujra = get_cvar_pointer("sv_restartround")
}
public Elos() {
Korok = 0
HKorok = 30
}

ez se jó így sztem, mármint addig jó még nincs resi :D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kor
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 09:12 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.15. 22:08
Hozzászólások: 99
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
kiki írta:
register_logevent("Elso", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
set_task(5.0, "Restart")
Ujra = get_cvar_pointer("sv_restartround")
}
public Elos() {
Korok = 0
HKorok = 30
}

ez se jó így sztem, mármint addig jó még nincs resi :D


Már mint miért?
Ha restrart round van vagy word triggered akkor korok = 0 és így minden ujjkörbe hozzá add +1.
A Hkorok meg csak akkor fog 30 lefele számolna ha restart round van de hogy ne kell jen minden map váltás után restartolni ezért ezt bele írtam:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_task(5.0, "Restart")
  2. Ujra = get_cvar_pointer("sv_restartround")[/sma[
  3. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] 
  4. public Restart() {
  5. set_pcvar_num(Ujra, 1)
  6. }

 
És így már jó Kiki?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Kor Szamlalo"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Atom"
  7.  
  8. new Round = 0
  9. new HRound = 30
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. register_event("HLTV", "Ujkor", "a", "1=0", "2=0")
  15. }
  16. public Ujkor() {
  17. Round++
  18. ColorChat(0, RED, "%d Kör van éppen.", Round)
  19. HRound--
  20. ColorChat(0, RED, "%d Kör pálya váltásig.", HRound)
  21. if(HRound == 0)
  22. {
  23. server_cmd("changelevel de_dust2")
  24. }
  25. }

_________________
Kép
http://www.klanhaboru.hu/ Gyere játssz!!! világ 28-ban vagyok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kor
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 10:38 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sajnos nem irja miden kör elején csak ha Restart Round-ot adok csak akkor ijra


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kor
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 10:39 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.15. 22:08
Hozzászólások: 99
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
PiStA99 írta:
Sajnos nem irja miden kör elején csak ha Restart Round-ot adok csak akkor ijra


Érdekes nekem működik :D
Ha pálya váltás után 1 körben nem írja ki de már szerintem 2. körbe ki kell neki írnia.

_________________
Kép
http://www.klanhaboru.hu/ Gyere játssz!!! világ 28-ban vagyok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kor
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 10:52 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Alapból csak az sv-maxroundsot kene olvasni... Aztán vált magától az amxx , egyébként van fent olyan kor plugin ami hudba számolja. Atirod chatre és astala pista. Nem értem minek ilyen fölösleges kor számláló, meg még mapot is vált. 10x akárhány hsz a semmiért.

_________________
GitHub - mforce


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.01.19. 11:39-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kor
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 10:54 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
meg oldotam


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole