hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Fegyver kivalasztas menüből pontért https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=19307 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | krisztian2 [ 2015.02.03. 17:40 ] |
Hozzászólás témája: | Fegyver kivalasztas menüből pontért |
Valaki nem tudja mi lehet a baja? nem fordítja át az amxx compiler SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx> #include <engine> #include <nvault> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #include <colorchat> new g_vault new cvar_oles new gGravityCvar new pont[33] public plugin_init() { register_plugin("skinbolt", "1.0", "Golo ->Edit:#Extraaa") register_clcmd("say /skin", "boltmenu") register_clcmd("say /skinpont", "pontjaim") cvar_oles = register_cvar("Olespont", "5") gGravityCvar = register_cvar( "deathrun_gravity_power", "0.7" ) register_event("DeathMsg", "halal", "a") g_vault = nvault_open("pont") } public plugin_precache() { precache_model(v_usp1) } public pontjaim(id) { ColorChat(id, BLUE, "^4|Mg| # ^3Skin Pontjaid: ^4 %d", pont[id]) } public halal() { if(read_data(1) != read_data(2) && read_data(3)) { pont[read_data(1)] += get_pcvar_num(cvar_oles) } } public boltmenu(id) { new menu = menu_create("[Szint] [USP skinSzint]", "handler"); menu_additem(menu, "USP 1 [5 pont]", "0", 0); // case 0 menu_additem(menu, "\wHe Gránát \y[30 pont]", "1", 0); // case 1 menu_additem(menu, "\w+50 Páncél \y[65 pont]", "2", 0); // case 2 menu_additem(menu, "\w+50 Élet \y[15 pont]", "3", 0); menu_additem(menu, "\wKissebb Gravitáció \y[25 pont]", "4", 0); menu_additem(menu, "\wHe+Flash Gránát \y[45 pont]", "5", 0); menu_additem(menu, "\wDeagle \y[30 pont]", "6", 0); menu_additem(menu, "\wAWP \y[10 pont]", "7", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu); } public handler(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 0: { if(pont[id]>=45){ if(get_user_weapon(id) == CSW_USP) set_pev(id, pev_viewmodel2, v_usp1) pont[id]-=45 } else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!") } case 1: { if(pont[id]>=30){ give_item(id, "weapon_hegrenade") pont[id]-=30 } else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!") } case 2: { if(pont[id]>=65){ set_user_armor(id,get_user_armor(id)+50) pont[id]-=65 } else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!") } case 3: { if(pont[id]>=15){ set_user_health(id,get_user_health(id)+50) pont[id]-=15 } else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!") } case 4: { if(pont[id]>=25){ set_user_gravity( id, get_pcvar_float( gGravityCvar ) ); pont[id]-=25 } else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!") } case 5: { if(pont[id]>=45){ give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") pont[id]-=45 } else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!") } case 6: { if(pont[id]>=30){ give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id,"ammo_50ae"); give_item(id,"ammo_50ae"); give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae"); give_item(id,"ammo_50ae") pont[id]-=30 } else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!") } case 7: { if(pont[id]>=10){ give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id,"ammo_338magnum"); give_item(id,"ammo_338magnum"); give_item(id,"ammo_338magnum"); give_item(id, "weapon_knife"); pont[id]-=10 } else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!") } } } public client_connect(id) { LoadData(id) } public client_disconnect(id) { SaveData(id) } public SaveData(id) { new name[32] get_user_name(id, name, 31) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-PONT", name) format(vaultdata,255,"%i#%i#",pont[id]) nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata) return PLUGIN_CONTINUE } public LoadData(id) { new name[32] get_user_name(id, name, 31) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-PONT", name) format(vaultdata,255,"%i#%i#",pont[id]) nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255) replace_all(vaultdata, 255, "#", " ") new ponts[32] parse(vaultdata, ponts, 31) pont[id] = str_to_num(ponts) return PLUGIN_CONTINUE } |
Szerző: | Hibrid [ 2015.02.03. 17:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver kivalasztas menüből pontért |
Kód: c8bf0a59929d0ba876d224f023912137.sma(27) : error 017: undefined symbol "v_usp1" |
Szerző: | FloxaY [ 2015.02.03. 17:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver kivalasztas menüből pontért |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | krisztian2 [ 2015.02.03. 18:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver kivalasztas menüből pontért |
Köszi mindenkinek |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |