hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Bolt
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=19433
Oldal: 1 / 1

Szerző:  PiStA99 [ 2015.02.11. 15:53 ]
Hozzászólás témája:  Bolt

Hali!
Valaki javitaná nekem,KÖSZÖNÖM
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. new pont[33], kes[33]
  9. new bool:csomag[33]
  10.  
  11. #define PLUGIN "Bolt"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Pista"
  14.  
  15. new v_sebzes[] = "models/fegyverek/v_sebzes.mdl"
  16.  
  17. public plugin_precache(){
  18. precache_model(v_sebzes)
  19. }
  20. public plugin_init() {
  21. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "csomag", 0);
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_clcmd("say /bolt","boltmenu")
  24. register_event("DeathMsg","halal","a")
  25. register_event("CurWeapon","ecw","be","1=1")
  26. }
  27. public halal(id){
  28. new killer = read_data(1)
  29. new victim = read_data(2)
  30.  
  31. if(killer != victim)
  32. {
  33. pont[killer] += 10
  34. }
  35. }
  36. public ecw(id){
  37. new fegyver = get_user_weapon(id)
  38. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  39. {
  40. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sebzes)
  41. }
  42. }
  43. public boltmenu(id){
  44. new cim[121]
  45. format(cim, charsmax(cim),"Bolt^nPontjaid: %d",pont[id])
  46. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  47. menu_additem(menu,"Kes","2",0)
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49.  
  50. menu_display(id, menu, 0)
  51. }
  52. public menu_h(id, menu, item)
  53. {
  54. if( item == MENU_EXIT )
  55. {
  56. menu_destroy(menu);
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. }
  59.  
  60. new data[6], szName[64];
  61. new access, callback;
  62. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  63. new key = str_to_num(data);
  64. switch(key){
  65. case 1:{
  66. if(pont[id] >= 10)
  67. kes[id] = 1
  68. }
  69. }
  70. }
  71. public csomag( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  72. {
  73. new fegyver = get_user_weapon(attacker)
  74. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && fegyver == CSW_KNIFE && csomag[attacker])
  75. {
  76. SetHamParamFloat(4, damage * 15.5)
  77. }
  78. return HAM_IGNORED
  79. }

Szerző:  beatboxhunterr [ 2015.02.11. 16:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bolt

Még ha le írnád mit kell javítani?!.. Mi a hiba?..

Szerző:  PiStA99 [ 2015.02.11. 16:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bolt

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public csomag( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )

71Sor

Szerző:  FloxaY [ 2015.02.11. 17:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bolt

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. new pont[33], kes[33]
  9. new bool:csomag[33]
  10.  
  11. #define PLUGIN "Bolt"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Pista"
  14.  
  15. new v_sebzes[] = "models/fegyverek/v_sebzes.mdl"
  16.  
  17. public plugin_precache(){
  18. precache_model(v_sebzes)
  19. }
  20. public plugin_init() {
  21. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "csomag", 0);
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_clcmd("say /bolt","boltmenu")
  24. register_event("DeathMsg","halal","a")
  25. register_event("CurWeapon","ecw","be","1=1")
  26. }
  27. public halal(id){
  28. new killer = read_data(1)
  29. new victim = read_data(2)
  30.  
  31. if(killer != victim)
  32. {
  33. pont[killer] += 10
  34. }
  35. }
  36. public ecw(id){
  37. new fegyver = get_user_weapon(id)
  38. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  39. {
  40. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sebzes)
  41. }
  42. }
  43. public boltmenu(id){
  44. new cim[121]
  45. format(cim, charsmax(cim),"Bolt^nPontjaid: %d",pont[id])
  46. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  47. menu_additem(menu,"Kes","2",0)
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49.  
  50. menu_display(id, menu, 0)
  51. }
  52. public menu_h(id, menu, item)
  53. {
  54. if( item == MENU_EXIT )
  55. {
  56. menu_destroy(menu);
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. }
  59.  
  60. new data[6], szName[64];
  61. new access, callback;
  62. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  63. new key = str_to_num(data);
  64. switch(key){
  65. case 1:{
  66. if(pont[id] >= 10)
  67. kes[id] = 1
  68. }
  69. }
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71. }
  72. public csomag_f( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  73. {
  74. new fegyver = get_user_weapon(attacker)
  75. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && fegyver == CSW_KNIFE && csomag[attacker])
  76. {
  77. SetHamParamFloat(4, damage * 15.5)
  78. }
  79. return HAM_IGNORED
  80. }

Szerző:  PiStA99 [ 2015.02.11. 17:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bolt

Köszi

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/