hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.21. 16:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 778 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 777 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Valaki bele írná a m4a1-et ?
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 08:51 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Helló.
Valaki bele írná az m4a1-et ?

Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <nvault>
 
new felszedett[33]
new dobozszam
new cvar
new counter = 0
new bool:megvan
new bool:generalva
new g_vault
new eltunes
new pont[33]
new const ET_model[][] = {
   "models/cyan.mdl",
   "models/zold.mdl",
   "models/narancs.mdl",
   "models/pink.mdl",
   "models/minden.mdl",
   "models/voros.mdl",
   "models/sarga.mdl"
}
 
 
 
public plugin_precache()
{
   precache_model("models/cyan.mdl")
   precache_model("models/zold.mdl")
   precache_model("models/narancs.mdl")
   precache_model("models/pink.mdl")
   precache_model("models/minden.mdl")
   precache_model("models/voros.mdl")
   precache_model("models/sarga.mdl")
 
 
 
}
 
public plugin_init()
{
   register_plugin("Karacsonyi dobozok", "1.0", "crazyboy'.")
   set_task(30.0, "keszit",_,_,_,"b")
   set_task(1.0, "szamlalo",_,_,_,"b")
   register_touch("nyeremenydoboz","player","remove")
   set_task(random_float(30.0,60.0), "hirdetes",_,_,_,"b")
   cvar = register_cvar("sv_maxdoboz", "1")
   eltunes = register_cvar("sv_eltunes", "10")
   g_vault = nvault_open("dobozok")
}
 
public szamlalo(id)
{
   if(generalva == true) {
      counter++
   }
   if(megvan == true) {
      counter = 0
   }
   if(counter > get_pcvar_num(eltunes) && generalva == true)
   {
      new target = find_ent_by_class(target, "nyeremendoboz")
      engfunc(EngFunc_RemoveEntity, target)
      dobozszam--
      counter = 0
      generalva = false
      switch(random_num(1,5)) {
         case 1: {
            ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
         }
         case 2: {
            ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
         }
         case 3: {
            ColorChat(0, BLUE, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
         }
         case 4: {
            ColorChat(0, GREY, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
         }
         case 5: {
            ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
         }
 
      }
 
   }
}
 
public keszit(id)
{
   if(dobozszam < get_pcvar_num(cvar)) {   
      new inifile[192], map[32]
      get_mapname(map, 31)
      formatex(inifile, charsmax(inifile), "addons/amxmodx/configs/csdm/%s.spawns.cfg", map)
      new Float:origin[3]
      new elsopoz[8], masodikpoz[8], harmadikpoz[8]
      new lines = file_size(inifile, 1)
      if(lines > 0)
      {
         new randomLine = random(lines);
         new lineBuffer[256], len;
         read_file(inifile, randomLine, lineBuffer, charsmax(lineBuffer), len);   
         parse(lineBuffer, elsopoz, 7, masodikpoz, 7, harmadikpoz, 7)
 
         origin[0] = str_to_float(elsopoz)
         origin[1] = str_to_float(masodikpoz)
         origin[2] = str_to_float(harmadikpoz)
      }
 
 
      new ent = create_entity("info_target")
      set_pev(ent, pev_classname, "nyeremendoboz")
      entity_set_model(ent, ET_model[random(sizeof(ET_model))])
 
      set_pev(ent,pev_solid, SOLID_BBOX)
      set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
      engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
      engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{-10.0,-10.0,0.0}, Float:{10.0,10.0,25.0})
      engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent)
      fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
      switch(random_num(1,5)) {
         case 1: {
            ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
         }
         case 2: {
            ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
         }
         case 3: {
            ColorChat(0, BLUE, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
         }
         case 4: {
            ColorChat(0, GREY, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
         }
         case 5: {
            ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
         }
 
      }
      megvan = false
      generalva = true
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PreThink(id)
{
   set_hudmessage(127, 255, 170, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 1.0)
   show_hudmessage(id, "Megtalalt dobozok: %d", felszedett[id])
 
}
 
public hirdetes()
{
   ColorChat(0, RED, "A Nyeremenyjatek plugint crazyboy ^4keszitette!")
}
 
public remove(ent, id)
{
   if(is_user_alive(id)) {
 
      new nev[32]
      get_user_name(id, nev, 31)
      switch(random_num(1,6)) {
 
         case 1: {
            pont[id] +=10
            ColorChat(0, RED, "%s Kapott 10 pontot", nev)
         }
         case 2: {
            pont[id] += 20
            ColorChat(0, RED, "%s Kapott 20 pontot ", nev)
         }
         case 3: {
            give_item(id, "weapon_famas")
            ColorChat(0, BLUE, "%s Kapott 1 Famast!", nev)
         }
         case 4: {
            give_item(id, "weapon_m3")
            ColorChat(0, GREY, "%s Kapott 1 M3 Shotgunt!", nev)
         }
         case 5: {
            give_item(id, "weapon_m4a1")
            ColorChat(0, RED, "%s Kapott 1 M4A1-et!", nev)
         }
         case 6: {
            pont[id] +=50
            ColorChat(0, RED, "%s Kapott 50 pontot", nev)
         }
      }
      engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
      megvan = true
      generalva = false
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
 
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
{
   static Float:color[3]
   color[0] = float(r)
   color[1] = float(g)
   color[2] = float(b)
 
   set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
   set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
   set_pev(entity, pev_rendermode, render)
   set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
}
public client_connect(id)
{
   betoltes(id)
}
public client_disconnect(id)
{
   mentes(id)
}
public mentes(id)
{
   new name[32]
   get_user_name(id, name, 31)
 
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
   format(vaultkey,63,"%s_dobozok", name)
   format(vaultdata,255,"%i",felszedett[id])
 
 
   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public betoltes(id)
{
   new name[32]
   get_user_name(id, name, 31)
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
   format(vaultkey,63,"%s_dobozok", name)
   format(vaultdata,255,"%i",felszedett[id])
   nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
   replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
   new szedett[32]
   parse(vaultdata, szedett, 31)
   felszedett[id] = str_to_num(szedett)
   return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Valaki bele írná a m4a1-et ?
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 11:12 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Senki ??.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Valaki bele írná a m4a1-et ?
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 11:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Van benne M4


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Valaki bele írná a m4a1-et ?
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 11:25 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
PiStA99 írta:
Van benne M4


Lehet van benne de nem jelzi ki neki megyek a ládának akármit csinálok nem ad semmit pontot se semmit !!!!!!!!!!!!!!
SEGITS MÁR CRAZYBOY !.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Valaki bele írná a m4a1-et ?
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 11:28 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Te írtad a plugint nem ,akkor miért nem tudod?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Valaki bele írná a m4a1-et ?
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 12:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Valaki bele írná a m4a1-et ?
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 14:25 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
1 másik témában már leírtam, hogy ha helyesírási hibát javítasz azt javítsd mindenhol...

ezt
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_touch("nyeremenydoboz","player","remove")

cseréld erre
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_touch("nyeremendoboz","player","remove")

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole