hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.07. 04:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 229 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: /skin nem jön be a menü
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 20:45 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Bocsi hogy 1 nap sok mindent teszek fel de egyszerüen ennek nem tom mi a baja Usp rendszer
nem nyissa meg /skin
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <engine>
  4. #include <nvault>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "USP Menu"
  14. #define VERSION "1.0"
  15. #define AUTHOR "DeRoiD"
  16.  
  17. new pont[33], usp[33], vault
  18.  
  19.  
  20. public plugin_precache() {
  21.  
  22. precache_model("models/v_usp.mdl")
  23. precache_model("models/usprendszer/v_usp1.mdl")
  24. precache_model("models/usprendszer/v_usp2.mdl")
  25. precache_model("models/usprendszer/v_usp3.mdl")
  26. precache_model("models/usprendszer/v_usp4.mdl")
  27. precache_model("models/usprendszer/v_usp5.mdl")
  28. precache_model("models/usprendszer/v_usp6.mdl")
  29. }
  30.  
  31. public plugin_init() {
  32.  
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.  
  35. register_event("DeathMsg","death","a")
  36.  
  37. register_clcmd("say /usp","menu")
  38. register_clcmd("say /skin","menu")
  39.  
  40. vault = nvault_open("ment_nvault")
  41.  
  42. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  43.  
  44.  
  45. }
  46.  
  47. public ecw(id)
  48.  
  49. {
  50.  
  51. new fegyver = get_user_weapon(id)
  52.  
  53. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  54.  
  55. {
  56.  
  57. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  58.  
  59. }
  60.  
  61. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  62. {
  63. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usprendszer/v_usp1.mdl")
  64. }
  65. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  66. {
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usprendszer/v_usp2.mdl")
  68. }
  69. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  70. {
  71. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usprendszer/v_usp3.mdl")
  72. }
  73. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  74. {
  75. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usprendszer/v_usp4.mdl")
  76. }
  77. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  78. {
  79. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usprendszer/v_usp5.mdl")
  80. }
  81. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  82. {
  83. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usprendszer/v_usp6.mdl")
  84. }
  85.  
  86. }
  87.  
  88. public death(){
  89.  
  90. new killer = read_data(1)
  91.  
  92. new victim = read_data(2)
  93.  
  94.  
  95.  
  96. if(killer == victim)
  97.  
  98. {
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED
  101.  
  102. }
  103.  
  104. pont[killer]++
  105.  
  106. return PLUGIN_HANDLED
  107.  
  108. }
  109.  
  110. public menu(id) {
  111.  
  112. new cim[121]
  113. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wUSP Menu^n\rPontszam:\w[%d]",pont[id])
  114. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  115.  
  116. menu_additem(menu,"\r.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[1] \r| \y[Feloldva]","1",0)
  117.  
  118. if(pont[id] >= 5)
  119.  
  120. menu_additem(menu,"\r.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[2] \r| \y[Feloldva] ","2",0)
  121.  
  122. else
  123.  
  124. menu_additem(menu,"\d.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[2] \w| \r[10 pont]-[Lezárva]","2",0)
  125.  
  126. if(pont[id] >= 10)
  127.  
  128. menu_additem(menu,"\r.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[3] \r| \y[Feloldva] \y","3",0)
  129.  
  130. else
  131.  
  132. menu_additem(menu,"\d.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[3] \w| \r[20 pont]-[Lezárva]","3",0)
  133.  
  134. if(pont[id] >= 15)
  135.  
  136. menu_additem(menu,"\r.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[4] \r| \y[Feloldva] \y","4",0)
  137.  
  138. else
  139.  
  140. menu_additem(menu,"\d.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[4] \w| \r[40 pont]-[Lezárva]","4",0)
  141.  
  142. if(pont[id] >= 20)
  143.  
  144. menu_additem(menu,"\r.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[5] \r| \y[Feloldva] ","5",0)
  145.  
  146. else
  147.  
  148. menu_additem(menu,"\d.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[5] \w| \r[600 pont]-[Lezárva]","5",0)
  149.  
  150. if(pont[id] >= 25)
  151.  
  152. menu_additem(menu,"\r.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[6] \r| \y[Feloldva] ","5",0)
  153.  
  154. else
  155.  
  156. menu_additem(menu,"\d.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[6] \w| \r[100 pont]-[Lezárva]","5",0)
  157.  
  158. if(pont[id] >= 30)
  159.  
  160. menu_additem(menu,"\r.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[7] \r| \y[Feloldva] ","5",0)
  161.  
  162. else
  163.  
  164. menu_additem(menu,"\d.:[\yX\w.\rO\w.\rR]:. USP \w[7] \w| \r[200 pont]-[Lezárva]","5",0)
  165.  
  166.  
  167.  
  168. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  169.  
  170. menu_display(id, menu, 0);
  171.  
  172. }
  173.  
  174. public menu_h(id, menu, item)
  175.  
  176. {
  177.  
  178. if( item == MENU_EXIT )
  179.  
  180. {
  181.  
  182. menu_destroy(menu);
  183.  
  184. return PLUGIN_HANDLED;
  185.  
  186. }
  187.  
  188. new data[9], szName[64];
  189.  
  190. new access, callback;
  191.  
  192. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  193.  
  194. new key = str_to_num(data);
  195.  
  196.  
  197.  
  198. switch(key)
  199.  
  200. {
  201.  
  202. case 1:{
  203.  
  204. if(pont[id] >= 0)
  205.  
  206. usp[id] = 0
  207.  
  208. else
  209.  
  210. ColorChat(id, GREEN, "Te az alap USP-t vetted ki!")
  211.  
  212. }
  213.  
  214. case 2:{
  215.  
  216. if(pont[id] >= 10)
  217.  
  218. usp[id] = 1
  219.  
  220. else
  221.  
  222. ColorChat(id, RED, "^4.:[X.O.R]:. ^4*^3Túl kevés pontod van!^4*")
  223.  
  224. }
  225.  
  226. case 3:{
  227.  
  228. if(pont[id] >= 20)
  229.  
  230. usp[id] = 2
  231.  
  232. else
  233.  
  234. ColorChat(id, RED, "^4.:[X.O.R]:. ^4*^3Túl kevés pontod van!^4*")
  235. }
  236. case 4:{
  237.  
  238. if(pont[id] >= 40)
  239.  
  240. usp[id] = 3
  241.  
  242. else
  243.  
  244. ColorChat(id, RED, "^4.:[X.O.R]:. ^4*^3Túl kevés pontod van!^4*")
  245.  
  246. }
  247. case 5:{
  248.  
  249. if(pont[id] >= 60)
  250.  
  251. usp[id] = 4
  252.  
  253. else
  254.  
  255. ColorChat(id, RED, "^4.:[X.O.R]:. ^4*^3Túl kevés pontod van!^4*")
  256.  
  257. }
  258. case 6:{
  259.  
  260. if(pont[id] >= 100)
  261.  
  262. usp[id] = 5
  263.  
  264. else
  265.  
  266. ColorChat(id, RED, "^4.:[X.O.R]:. ^4*^3Túl kevés pontod van!^4*")
  267.  
  268. }
  269. case 7:{
  270.  
  271. if(pont[id] >= 200)
  272.  
  273. usp[id] = 6
  274.  
  275. else
  276.  
  277. ColorChat(id, RED, "^4.:[X.O.R]:. ^4*^3Túl kevés pontod van!^4*")
  278.  
  279. }
  280.  
  281. }
  282.  
  283. menu_destroy(menu)
  284.  
  285. return PLUGIN_HANDLED
  286.  
  287. }
  288.  
  289. public mentes(id)
  290.  
  291. {
  292.  
  293. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  294.  
  295. get_user_name(id, name, 31)
  296.  
  297. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  298.  
  299. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  300.  
  301. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  302.  
  303. return PLUGIN_CONTINUE
  304.  
  305. }
  306.  
  307. public betoltes(id)
  308.  
  309. {
  310.  
  311. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  312.  
  313. get_user_name(id, name, 31)
  314.  
  315. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  316.  
  317. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  318.  
  319. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  320.  
  321. return PLUGIN_CONTINUE
  322.  
  323. }
  324.  
  325. public client_disconnect(id)
  326.  
  327. {
  328.  
  329. mentes(id)
  330.  
  331. }
  332.  
  333. public client_connect(id)
  334.  
  335. {
  336.  
  337. betoltes(id)
  338.  
  339. }
  340.  
  341. public kijelzo(){
  342.  
  343. new players[32], szam, id
  344.  
  345. get_players(players, szam)
  346.  
  347. for(new i; i<szam; i++){
  348.  
  349. id = players[i]
  350.  
  351. }
  352.  
  353. }
  354.  

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /skin nem jön be a menü
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 21:07 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.14. 01:11
Hozzászólások: 28
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Szia!

Én megnéztem a szerveremen és működik!

Próbáld meg, hogy kiszedsz minden plugint és csak ezt hagyod benn és nézd meg hogy működik-e és aztán egyenként írogasd vissza őket és azt a plugint vedd ki amely blockolhatja :)

Megnéztem amxx stúdióba egy error sincs benne!

Remélem tudtam segíteni, ha így se jó vegyél fel steamen!

Nevem:
loleee

_________________
Ha segítettem ne felejtsd el meg köszönni! :)

[steam]loleee[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /skin nem jön be a menü
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 21:15 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
say parancs levan blokkolva (return PLUGIN_HANLDED)
rakd a plugint nevét plugins.ini legelső sorába


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /skin nem jön be a menü
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 21:29 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Nem jó :S nem hozza be

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole