hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyver a földön
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=20382
Oldal: 1 / 1

Szerző:  RihO [ 2015.04.19. 19:40 ]
Hozzászólás témája:  Fegyver a földön

Valaki segítene, hogy vannak olyan mapok (aim,fy) amiken vannak alap fegyverek.egy olyan plugint vagy forrás kódot tudna nekem posztolni, ami eltünteti??
ha megfelel annak megy a pacsi:)

Szerző:  loleee [ 2015.04.23. 15:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver a földön

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. new PLUGIN[] = "New-Plug-in"
  5. new VERSION[] = "1.0"
  6. new AUTHOR[] = "author"
  7.  
  8. new Pcvar_Remove;
  9. new Pcvar_TimeRemove;
  10. new DeleteWeapons;
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.  
  16. Pcvar_Remove = register_cvar("amx_remove_item_dropped", "1")
  17. Pcvar_TimeRemove = register_cvar("amx_time_to_remove","1.0")
  18.  
  19. register_forward(FM_SetModel, "Fw_SetModel")
  20.  
  21. DeleteWeapons = get_pcvar_num(Pcvar_Remove)
  22. }
  23.  
  24. public Fw_SetModel(entity, const model[])
  25. {
  26. static Float:Timetoremove
  27. Timetoremove = get_pcvar_float(Pcvar_TimeRemove)
  28.  
  29. if (DeleteWeapons > 0)
  30. {
  31. set_task(Timetoremove, "RemoveItems", entity)
  32. return;
  33. }
  34. }
  35.  
  36. public RemoveItems(entity)
  37. {
  38. static Class[10]
  39. pev(entity, pev_classname, Class, sizeof Class - 1)
  40.  
  41. if (equal(Class, "weaponbox"))
  42. {
  43. set_pev(entity, pev_nextthink, get_gametime() + DeleteWeapons)
  44. return;
  45. }
  46. }
  47.  

Próbáld nem biztos hogy jó most dobtam össze

Szerző:  demon [ 2015.04.23. 21:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver a földön

Tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. public plugin_init() {
  6. register_plugin("ASD", "1.0", "Demon" );
  7.  
  8. if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "armoury_entity"))
  9. {
  10. new ent = FM_NULLENT;
  11. while((ent = find_ent_by_class(ent, "armoury_entity") ) > 0)
  12. remove_entity(ent);
  13. }
  14. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/