Kiválasztom a menüböl a kést és nem hozza be a kést xd mi a baja? SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <nvault> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <colorchat> new const v_gravkes[] = "models/drascen/v_gravkes.mdl" new const v_sebzokes[] = "models/drascen/v_sebzokes.mdl" new const v_gyorskes[] = "models/drascen/v_gyorskes.mdl" new skin[33] public plugin_init() { register_clcmd( "drmenu","gyokermenu"); register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1") } public client_authorized(id) { client_cmd(id, "bind ^"F3^" ^"drmenu^"") } public plugin_precache() { precache_model(v_gravkes) precache_model(v_sebzokes) precache_model(v_gyorskes) } public gyokermenu(id) { new menu = menu_create("\\r.ascen* \\yFőmenü", "menu_handler") menu_additem(menu, "\\wKés \\rCuccok", "1", 0); menu_additem(menu, "\\rUsp \\rRendszer [Folyamatban]", "2", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public kesekid(id) { new kesek = get_user_weapon(id) if(skin[id] == 0 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gravkes) if(skin[id] == 1 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sebzokes) if(skin[id] == 2 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gyorskes) } public kesek(id) { new fegyver = get_user_weapon(id) if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 2) return PLUGIN_CONTINUE else if(skin[id] == 2) set_user_maxspeed(id, 350.0) if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 0) return PLUGIN_CONTINUE else if(skin[id] == 0) set_user_gravity(id, 400.0) } public menu_handler(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1: { kesmenu(id) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2: { give_item(id, "weapon_m4a1") } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; SubMenu(id) } public kesmenu(id) { new menu = menu_create("\\rKés menü:", "kesmenu_handle") menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[1]", "1", 0) menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[2]", "2", 0) menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[3]", "3", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public kesmenu_handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], szName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { skin[id] = 0 ColorChat(id, RED, "^4.ascen* »^x03Te a gravitációs kést választottad!") } case 2: { skin[id] = 1 ColorChat(id, RED, "^4.ascen* »^x03Te a Sebző kést választottad!") } case 3: { skin[id] = 2 ColorChat(id, RED, "^4.ascen* »^x03Te a gyors kést választottad!") } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } SubMenu(id) { //Itt egy új menüt készítünk, fontos hogy a handlernek más nevet adjunk!!!! new menu = menu_create("\\rValasz az almenubol:", "submenu_handler") menu_additem(menu, "\\wMenupont \\y+ \\rHe Gránát", "1", 0); menu_additem(menu, "\\wMenupont \\y+ \\rFüst gránát", "2", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public submenu_handler(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu); //Leellenőrizzük hogy a játékos csatlakozva van e! if( is_user_connected(id) ) //Elküldjük nekik az AwesomeMenu függvényt! Tehát megnyitódik neki az első menü! gyokermenu(id); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1: { client_print(id, print_chat, "Ez az egyes menupont! + kaptál he gránátot!"); give_item(id, "weapon_hegrenade") } case 2: { client_print(id, print_chat, "Ez a kettes menupont! + kaptál füst gránátot!"); give_item(id, "weapon_smokegrenade") } } menu_destroy(menu); //Ez után megint megnyitjuk neki az első menüt! gyokermenu(id); return PLUGIN_HANDLED; }
_________________ Soha ne mondd, hogy soha. Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zeei 2015.05.02. 22:58-kor. |
témanévhez nem kérünk ilyeneket |
|