hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 13:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 174 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 173 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: kés menü
HozzászólásElküldve: 2015.05.02. 21:48 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Kiválasztom a menüböl a kést és nem hozza be a kést xd mi a baja?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <nvault>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
 
new const v_gravkes[] = "models/drascen/v_gravkes.mdl"
new const v_sebzokes[] = "models/drascen/v_sebzokes.mdl"
new const v_gyorskes[] = "models/drascen/v_gyorskes.mdl"
 
new skin[33]
 
public plugin_init()
 
{
 
register_clcmd( "drmenu","gyokermenu");
register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
 
}
public client_authorized(id)
{
client_cmd(id, "bind ^"F3^" ^"drmenu^"")
}
 
public plugin_precache()
{
precache_model(v_gravkes)
precache_model(v_sebzokes)
precache_model(v_gyorskes)
}
public gyokermenu(id)
 
{
 
new menu = menu_create("\\r.ascen* \\yFőmenü", "menu_handler")
 
 
 
menu_additem(menu, "\\wKés \\rCuccok", "1", 0);
 
menu_additem(menu, "\\rUsp \\rRendszer [Folyamatban]", "2", 0);
 
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
 
menu_display(id, menu, 0);
 
}
 
public kesekid(id)
{
new kesek = get_user_weapon(id)
 
if(skin[id] == 0 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gravkes)
if(skin[id] == 1 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sebzokes)
if(skin[id] == 2 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gyorskes)
}
 
public kesek(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
 
if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 2)
return PLUGIN_CONTINUE
else if(skin[id] == 2)
set_user_maxspeed(id, 350.0)
 
if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 0)
return PLUGIN_CONTINUE
else if(skin[id] == 0)
set_user_gravity(id, 400.0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
 
{
 
if( item == MENU_EXIT )
 
{
 
menu_destroy(menu);
 
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
 
 
 
new data[6], szName[64];
 
new access, callback;
 
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
 
 
 
new key = str_to_num(data);
 
 
 
switch(key)
 
{
 
case 1:
 
{
kesmenu(id)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
case 2:
 
{
 
give_item(id, "weapon_m4a1")
}
}
 
menu_destroy(menu);
 
return PLUGIN_HANDLED;
 
SubMenu(id)
 
}
 
 
 
 
 
 
public kesmenu(id)
{
new menu = menu_create("\\rKés menü:", "kesmenu_handle")
menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[1]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[2]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[3]", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
 
menu_display(id, menu, 0)
}
public kesmenu_handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
new data[6], szName[64]
new access, callback
 
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
 
new key = str_to_num(data)
 
switch(key)
{
case 1:
{
skin[id] = 0
ColorChat(id, RED, "^4.ascen* »^x03Te a gravitációs kést választottad!")
}
 
case 2:
{
skin[id] = 1
ColorChat(id, RED, "^4.ascen* »^x03Te a Sebző kést választottad!")
}
case 3:
{
skin[id] = 2
ColorChat(id, RED, "^4.ascen* »^x03Te a gyors kést választottad!")
}
}
 
 
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
SubMenu(id)
 
{
 
//Itt egy új menüt készítünk, fontos hogy a handlernek más nevet adjunk!!!!
 
new menu = menu_create("\\rValasz az almenubol:", "submenu_handler")
 
 
 
menu_additem(menu, "\\wMenupont \\y+ \\rHe Gránát", "1", 0);
 
menu_additem(menu, "\\wMenupont \\y+ \\rFüst gránát", "2", 0);
 
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
 
menu_display(id, menu, 0);
 
}
 
public submenu_handler(id, menu, item)
 
{
 
if( item == MENU_EXIT )
 
{
 
menu_destroy(menu);
 
 
 
//Leellenőrizzük hogy a játékos csatlakozva van e!
 
if( is_user_connected(id) )
 
//Elküldjük nekik az AwesomeMenu függvényt! Tehát megnyitódik neki az első menü!
 
gyokermenu(id);
 
 
 
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
 
 
 
new data[6], szName[64];
 
new access, callback;
 
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
 
 
 
new key = str_to_num(data);
 
 
 
switch(key)
 
{
 
case 1:
 
{
 
client_print(id, print_chat, "Ez az egyes menupont! + kaptál he gránátot!");
give_item(id, "weapon_hegrenade")
 
}
 
case 2:
 
{
 
client_print(id, print_chat, "Ez a kettes menupont! + kaptál füst gránátot!");
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
 
}
 
}
 
 
 
menu_destroy(menu);
 
 
 
//Ez után megint megnyitjuk neki az első menüt!
 
gyokermenu(id);
 
 
 
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
 

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zeei 2015.05.02. 22:58-kor.
témanévhez nem kérünk ilyeneket


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole