hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 14:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 161 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 159 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés.
HozzászólásElküldve: 2015.05.12. 21:35 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.05.12. 19:40
Hozzászólások: 59
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok ugyanezt használom,viszont ha kiválasztom a kést nem jelenik meg egyből a kezembe csak a következő körben,ezt hogy lehet orvosolni?


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <nvault>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <cstrike>
  7. #if defined _colorchat_included
  8. #endinput
  9. #endif
  10. #define _colorchat_included
  11.  
  12. /* ColorChat Support */
  13. #define NORMAL DontChange
  14. #define GREEN DontChange
  15. #define RED Red
  16. #define BLUE Blue
  17. #define GREY Grey
  18. #define ColorChat client_print_color
  19.  
  20. #define MAX_TRANSLATION_LENGTH 2048
  21.  
  22. enum {
  23. DontChange = 0,
  24. Grey = -1,
  25. Red = -2,
  26. Blue = -3
  27. };
  28.  
  29. #define print_team_default DontChange
  30. #define print_team_grey Grey
  31. #define print_team_red Red
  32. #define print_team_blue Blue
  33.  
  34. stock client_print_color(id, sender, const fmt[], any:...)
  35. {
  36. // check if id is different from 0
  37. if (id && !is_user_connected(id))
  38. {
  39. return 0;
  40. }
  41.  
  42. if (sender < Blue || sender > 32)
  43. {
  44. sender = DontChange;
  45. }
  46. else if (sender < DontChange)
  47. {
  48. sender = -sender + 32; // align indexes to the TeamInfo ones
  49. }
  50.  
  51. static const szTeamName[][] =
  52. {
  53. "",
  54. "TERRORIST",
  55. "CT"
  56. };
  57.  
  58. new szMessage[191];
  59.  
  60. new iParams = numargs();
  61.  
  62. // Specific player code
  63. if (id)
  64. {
  65. if (iParams == 3)
  66. {
  67. copy(szMessage, charsmax(szMessage), fmt); // copy so message length doesn't exceed critical 192 value
  68. }
  69. else
  70. {
  71. vformat(szMessage, charsmax(szMessage), fmt, 4);
  72. }
  73.  
  74. if (sender > (32 - Grey))
  75. {
  76. if (sender > (32 - Blue))
  77. {
  78. sender = id;
  79. }
  80. else
  81. {
  82. _CC_TeamInfo(id, sender, szTeamName[sender - (32 - Grey)]);
  83. }
  84. }
  85. _CC_SayText(id, sender, szMessage);
  86. }
  87.  
  88. // Send message to all players
  89. else
  90. {
  91. // Figure out if at least 1 player is connected
  92. // so we don't execute useless useless code if not
  93. new iPlayers[32], iNum;
  94. get_players(iPlayers, iNum, "ch");
  95. if (!iNum)
  96. {
  97. return 0;
  98. }
  99.  
  100. new iMlNumber, i, j;
  101. new Array:aStoreML = ArrayCreate();
  102. if (iParams >= 5) // ML can be used
  103. {
  104. for (j = 3; j < iParams; j++)
  105. {
  106. // retrieve original param value and check if it's LANG_PLAYER value
  107. if (getarg(j) == LANG_PLAYER)
  108. {
  109. i = 0;
  110. // as LANG_PLAYER == -1, check if next parm string is a registered language translation
  111. while ((szMessage[i] = getarg(j + 1, i++))) {}
  112. if (GetLangTransKey(szMessage) != TransKey_Bad)
  113. {
  114. // Store that arg as LANG_PLAYER so we can alter it later
  115. ArrayPushCell(aStoreML, j++);
  116.  
  117. // Update ML array saire so we'll know 1st if ML is used,
  118. // 2nd how many args we have to alterate
  119. iMlNumber++;
  120. }
  121. }
  122. }
  123. }
  124.  
  125. // If arraysize == 0, ML is not used
  126. // we can only send 1 MSG_ALL message if sender != 0
  127. if (!iMlNumber)
  128. {
  129. if (iParams == 3)
  130. {
  131. copy(szMessage, charsmax(szMessage), fmt);
  132. }
  133. else
  134. {
  135. vformat(szMessage, charsmax(szMessage), fmt, 4);
  136. }
  137. if (0 < sender < (32 - Blue)) // if 0 is passed, need to loop
  138. {
  139. if (sender > (32 - Grey))
  140. {
  141. _CC_TeamInfo(0, sender, szTeamName[sender - (32 - Grey)]);
  142. }
  143. _CC_SayText(0, sender, szMessage);
  144. return 1;
  145. }
  146. }
  147.  
  148. if (sender > (32 - Blue))
  149. {
  150. sender = 0; // use receiver index
  151. }
  152.  
  153. for (--iNum; iNum >= 0; iNum--)
  154. {
  155. id = iPlayers[iNum];
  156.  
  157. if (iMlNumber)
  158. {
  159. for (j = 0; j < iMlNumber; j++)
  160. {
  161. // Set all LANG_PLAYER args to player index ( = id )
  162. // so we can format the text for that specific player
  163. setarg(ArrayGetCell(aStoreML, j), _, id);
  164. }
  165.  
  166. // format string for specific player
  167. vformat(szMessage, charsmax(szMessage), fmt, 4);
  168. }
  169.  
  170. if (sender > (32 - Grey))
  171. {
  172. _CC_TeamInfo(id, sender, szTeamName[sender - (32 - Grey)]);
  173. }
  174. _CC_SayText(id, sender, szMessage);
  175. }
  176.  
  177. ArrayDestroy(aStoreML);
  178. }
  179. return 1;
  180. }
  181.  
  182. stock _CC_TeamInfo(iReceiver, iSender, szTeam[])
  183. {
  184. static iTeamInfo = 0;
  185. if (!iTeamInfo)
  186. {
  187. iTeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");
  188. }
  189. message_begin(iReceiver ? MSG_ONE : MSG_ALL, iTeamInfo, _, iReceiver);
  190. write_byte(iSender);
  191. write_string(szTeam);
  192. message_end();
  193. }
  194.  
  195. stock _CC_SayText(iReceiver, iSender, szMessage[])
  196. {
  197. static iSayText = 0;
  198. if (!iSayText)
  199. {
  200. iSayText = get_user_msgid("SayText");
  201. }
  202.  
  203. // Prevent sending format and localization strings via chat
  204. for (new i = 0; i < 192; i++)
  205. {
  206. if (szMessage[i] == 0) break;
  207. if (szMessage[i] == '%' ||
  208. szMessage[i] == '#')
  209. szMessage[i] = ' ';
  210. }
  211.  
  212. message_begin(iReceiver ? MSG_ONE : MSG_ALL, iSayText, _, iReceiver);
  213. write_byte(iSender ? iSender : iReceiver);
  214. if (szMessage[0] > 4)
  215. {
  216. write_byte(1);
  217. szMessage[192 - 2 - 1] = 0; // Two write_byte + string terminator
  218. write_string(szMessage);
  219. }
  220. else
  221. {
  222. szMessage[192 - 1 - 1] = 0; // One write_byte + string terminator
  223. write_string(szMessage);
  224. }
  225. message_end();
  226. }
  227.  
  228. new _translation_szBuffer[MAX_TRANSLATION_LENGTH];
  229.  
  230. stock register_dictionary_colored(const filename[])
  231. {
  232. if (!register_dictionary(filename))
  233. {
  234. return 0;
  235. }
  236.  
  237. new szFileName[256];
  238. get_localinfo("amxx_datadir", szFileName, charsmax(szFileName));
  239. format(szFileName, charsmax(szFileName), "%s/lang/%s", szFileName, filename);
  240. new fp = fopen(szFileName, "rt");
  241. if (!fp)
  242. {
  243. log_amx("Failed to open %s", szFileName);
  244. return 0;
  245. }
  246.  
  247. new szLang[3], szKey[64], TransKey:iKey;
  248.  
  249. while (!feof(fp))
  250. {
  251. fgets(fp, _translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer));
  252. trim(_translation_szBuffer);
  253.  
  254. if (_translation_szBuffer[0] == '[')
  255. {
  256. strtok(_translation_szBuffer[1], szLang, charsmax(szLang), _translation_szBuffer, 1, ']');
  257. }
  258. else if (_translation_szBuffer[0])
  259. {
  260. strbreak(_translation_szBuffer, szKey, charsmax(szKey), _translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer));
  261. iKey = GetLangTransKey(szKey);
  262. if (iKey != TransKey_Bad)
  263. {
  264. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "!g", "^4");
  265. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "!t", "^3");
  266. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "!n", "^1");
  267. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^4", "^4");
  268. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^3", "^3");
  269. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^1", "^1");
  270. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^n", "^n");
  271. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^t", "^t");
  272. AddTranslation(szLang, iKey, _translation_szBuffer[2]);
  273. }
  274. }
  275. }
  276.  
  277. fclose(fp);
  278. return 1;
  279. }
  280.  
  281. /* ML from AMXX 1.8.3 support */
  282. #define register_dictionary register_dictionary_colored
  283. #include <fakemeta_util>
  284.  
  285. #define PLUGIN "Kesmenu"
  286. #define VERSION "1.0"
  287. #define AUTHOR "Razer"
  288.  
  289. new oles[33], kesek[33], vault
  290. new lada[33], kulcs[33], pont[33], olesek[33]
  291.  
  292. new RosszKarakterek
  293.  
  294. public plugin_init() {
  295. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  296. register_clcmd("say /kes", "kesmenu")
  297. register_clcmd("say /knife", "kesmenu")
  298. register_clcmd("say /menu", "kesmenu")
  299. register_clcmd("say /adas", "adas")
  300. register_clcmd("adas", "adas")
  301. register_clcmd("say_team /kes", "kesmenu")
  302. register_clcmd("say_team /knife", "kesmenu")
  303. register_clcmd("say_team /menu", "kesmenu")
  304. register_clcmd("nightvision", "kesmenu")
  305. register_clcmd("say","handlesay")
  306. register_clcmd("say_team","handlesay")
  307. vault = nvault_open("razer_rango_kes")
  308. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  309. register_event("DeathMsg","death","a")
  310. }
  311.  
  312. public adas(id){
  313. if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  314. {
  315. new menu = menu_create("\r.:[R\w4Z3\yR]:. \w|\yPaintball\w|^nPont adás^n\w|\y50 Pont\w|", "menu_handler")
  316. new players[32], pnum, tempid
  317. new szName[32], szTempid[20]
  318. get_players(players, pnum)
  319. for( new i; i<pnum; i++ )
  320. {
  321. tempid = players[i];
  322. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  323. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  324. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  325.  
  326. }
  327. menu_display(id, menu, 0)
  328. }
  329. else
  330. {
  331. ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs jogod használni ezt a parancsot!")
  332.  
  333. }
  334. }
  335. public menu_handler(id, menu, item)
  336. {
  337. if( item == MENU_EXIT )
  338. {
  339. menu_destroy(menu);
  340. return PLUGIN_HANDLED;
  341. }
  342.  
  343. new data[6], szName[64];
  344. new access, callback;
  345. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  346.  
  347. new tempid = str_to_num(data);
  348.  
  349. if( is_user_alive(tempid) )
  350. {
  351. pont[tempid] += 50
  352. }
  353. client_cmd(id,"adas")
  354. menu_destroy(menu);
  355. return PLUGIN_HANDLED;
  356. }
  357.  
  358. public plugin_precache() {
  359. precache_model("models/v_razer_alap_kes.mdl")
  360. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes2.mdl")
  361. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes3.mdl")
  362. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes4.mdl")
  363. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes5.mdl")
  364. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes6.mdl")
  365. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes7.mdl")
  366. precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes8.mdl")
  367. }
  368. public death(){
  369. new killer = read_data(1)
  370. new victim = read_data(2)
  371.  
  372. if(killer == victim)
  373. {
  374. return PLUGIN_HANDLED
  375. }
  376. oles[killer]++
  377. olesek[killer]++
  378. if(olesek[killer] >= 8){
  379. pont[killer]++
  380. }
  381. return PLUGIN_HANDLED
  382. }
  383. public kesmenu(id) {
  384. new cim[121]
  385. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \w|\yPaintball\w| ^n\wLádáid:\r%d \wKulcsaid:\r%d ^n\wÖléseid:\r%d \wPontjaid:\r%d", lada[id], kulcs[id], oles[id], pont[id])
  386. new menu = menu_create(cim, "kesmenu_hl" )
  387.  
  388. menu_additem(menu,"\wKések","1",0)
  389. menu_additem(menu,"\wRangok","2",0)
  390. menu_additem(menu,"\wLádák","3",0)
  391. menu_additem(menu,"\wBolt","4",0)
  392. menu_display(id,menu,0)
  393. }
  394. public kesmenu_hl(id, menu, item)
  395. {
  396. if( item == MENU_EXIT )
  397. {
  398. menu_destroy(menu);
  399. return PLUGIN_HANDLED;
  400. }
  401. new data[9], szName[64];
  402. new access, callback;
  403. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  404. new key = str_to_num(data);
  405.  
  406. switch(key)
  407. {
  408. case 1: {
  409. kes_menu2(id)
  410. }
  411. case 2: {
  412. rang_menu2(id)
  413. }
  414. case 3: {
  415. ladikok(id)
  416. }
  417. case 4: {
  418. shop(id)
  419. }
  420. }
  421. menu_destroy(menu);
  422. return PLUGIN_HANDLED;
  423. }
  424.  
  425. public shop(id){
  426. new cim[121]
  427. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \w|\yPaintball\w| ^n\wLádáid:\r%d \wKulcsaid:\r%d ^n\wÖléseid:\r%d \wPontjaid:\r%d", lada[id], kulcs[id], oles[id], pont[id])
  428. new menu = menu_create(cim, "b_b" )
  429.  
  430. menu_additem(menu,"\w1 Kulcs \r[2 Pont]","1",0)
  431. menu_additem(menu,"\w1 Láda \r[4 Pont]","2",0)
  432. menu_additem(menu,"\w2 Kulcs \r[3 Pont]","3",0)
  433. menu_additem(menu,"\w2 Láda \r[6 Pont]","4",0)
  434. menu_display(id,menu,0)
  435. }
  436. public b_b(id, menu, item)
  437. {
  438. if( item == MENU_EXIT )
  439. {
  440. menu_destroy(menu);
  441. return PLUGIN_HANDLED;
  442. }
  443. new data[9], szName[64];
  444. new access, callback;
  445. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  446. new key = str_to_num(data);
  447.  
  448. switch(key)
  449. {
  450. case 1:
  451. {
  452. if(pont[id] >= 2)
  453. {
  454. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Kaptál ^4+1 ^1kulcsot")
  455. shop(id)
  456. kulcs[id] += 1
  457. pont[id] -= 2
  458. }
  459. else
  460. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs elég ^4Pontod^1.")
  461. shop(id)
  462. }
  463. case 2:
  464. {
  465. if(pont[id] >= 4)
  466. {
  467. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Kaptál ^4+1 ^1ládát")
  468. shop(id)
  469. lada[id] += 1
  470. pont[id] -= 4
  471. }
  472. else
  473. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs elég ^4Pontod^1.")
  474. shop(id)
  475. }
  476. case 3:
  477. {
  478. if(pont[id] >= 3)
  479. {
  480. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Kaptál ^4+2 ^1kulcsot")
  481. shop(id)
  482. kulcs[id] += 2
  483. pont[id] -= 3
  484. }
  485. else
  486. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs elég ^4Pontod^1.")
  487. shop(id)
  488. }
  489. case 4:
  490. {
  491. if(pont[id] >= 6)
  492. {
  493. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Kaptál ^4+2 ^1ládát")
  494. shop(id)
  495. lada[id] += 2
  496. pont[id] -= 6
  497. }
  498. else
  499. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs elég ^4Pontod^1.")
  500. shop(id)
  501. }
  502. }
  503. return PLUGIN_HANDLED;
  504. }
  505. public ladikok(id){
  506. new cim[121]
  507. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \w|\yPaintball\w| ^n\wLádáid:\r%d \wKulcsaid:\r%d ^n\wÖléseid:\r%d \wPontjaid:\r%d", lada[id], kulcs[id], oles[id], pont[id])
  508. new menu = menu_create(cim, "lada_nyitas" )
  509.  
  510. menu_additem(menu,"\wLádanyitás^nKell hozzá \y[\w1 kulcs,1 láda\y]","1",0)
  511.  
  512. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  513.  
  514. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  515. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  516. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  517. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  518.  
  519. menu_display(id, menu, 0)
  520. }
  521.  
  522. public lada_nyitas(id, menu, item){
  523.  
  524. if( item == MENU_EXIT )
  525. {
  526. menu_destroy(menu);
  527. return PLUGIN_HANDLED;
  528. }
  529. new data[6], szName[64];
  530. new access, callback;
  531. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  532.  
  533. switch(random_num(1,8)) {
  534. case 1:
  535. {
  536. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  537. {
  538. new name[33]
  539. get_user_name(id, name, 32)
  540. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  541. lada[id] -= 1
  542. kulcs[id] -= 1
  543. ladikok(id)
  544. }
  545. else
  546. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  547. ladikok(id)
  548. }
  549. case 2:
  550. {
  551. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  552. {
  553. new name[33]
  554. get_user_name(id, name, 32)
  555. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és talált ^4+10 ^1Ölést!",name)
  556. ladikok(id)
  557. oles[id] += 5
  558. lada[id] -= 1
  559. kulcs[id] -= 1
  560. }
  561. else
  562. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  563. ladikok(id)
  564. }
  565. case 3:
  566. {
  567. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  568. {
  569. new name[33]
  570. get_user_name(id, name, 32)
  571. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  572. lada[id] -= 1
  573. kulcs[id] -= 1
  574. ladikok(id)
  575. }
  576. else
  577. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  578. ladikok(id)
  579. }
  580. case 4:
  581. {
  582. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  583. {
  584. new name[33]
  585. get_user_name(id, name, 32)
  586. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és talált ^4+5 ^1Ládát!",name)
  587. ladikok(id)
  588. lada[id] += 5
  589. lada[id] -= 1
  590. kulcs[id] -= 1
  591. }
  592. else
  593. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  594. ladikok(id)
  595. }
  596. case 5:
  597. {
  598. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  599. {
  600. new name[33]
  601. get_user_name(id, name, 32)
  602. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  603. lada[id] -= 1
  604. kulcs[id] -= 1
  605. ladikok(id)
  606. }
  607. else
  608. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  609. ladikok(id)
  610. }
  611. case 6:
  612. {
  613. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  614. {
  615. new name[33]
  616. get_user_name(id, name, 32)
  617. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és talált ^4+10 ^1Ölést!",name)
  618. ladikok(id)
  619. oles[id] += 10
  620. lada[id] -= 1
  621. kulcs[id] -= 1
  622. }
  623. else
  624. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  625. ladikok(id)
  626. }
  627. case 7:
  628. {
  629. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  630. {
  631. new name[33]
  632. get_user_name(id, name, 32)
  633. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  634. lada[id] -= 1
  635. kulcs[id] -= 1
  636. ladikok(id)
  637. }
  638. else
  639. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  640. ladikok(id)
  641. }
  642. case 8:
  643. {
  644. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  645. {
  646. new name[33]
  647. get_user_name(id, name, 32)
  648. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  649. lada[id] -= 1
  650. kulcs[id] -= 1
  651. ladikok(id)
  652. }
  653. else
  654. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  655. ladikok(id)
  656. }
  657. case 9:
  658. {
  659. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  660. {
  661. new name[33]
  662. get_user_name(id, name, 32)
  663. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  664. lada[id] -= 1
  665. kulcs[id] -= 1
  666. ladikok(id)
  667. }
  668. else
  669. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  670. ladikok(id)
  671. }
  672. case 10:
  673. {
  674. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  675. {
  676. new name[33]
  677. get_user_name(id, name, 32)
  678. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  679. lada[id] -= 1
  680. kulcs[id] -= 1
  681. ladikok(id)
  682. }
  683. else
  684. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  685. ladikok(id)
  686. }
  687. case 11:
  688. {
  689. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  690. {
  691. new name[33]
  692. get_user_name(id, name, 32)
  693. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és talált ^4+1 ^1Pontot!",name)
  694. ladikok(id)
  695. pont[id] += 5
  696. lada[id] -= 1
  697. kulcs[id] -= 1
  698. }
  699. else
  700. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  701. ladikok(id)
  702. }
  703. case 12:
  704. {
  705. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  706. {
  707. new name[33]
  708. get_user_name(id, name, 32)
  709. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és talált ^4+2 ^1Kulcsot!",name)
  710. ladikok(id)
  711. kulcs[id] += 2
  712. lada[id] -= 1
  713. kulcs[id] -= 1
  714. }
  715. else
  716. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  717. ladikok(id)
  718. }
  719. case 13:
  720. {
  721. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  722. {
  723. new name[33]
  724. get_user_name(id, name, 32)
  725. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  726. lada[id] -= 1
  727. kulcs[id] -= 1
  728. ladikok(id)
  729. }
  730. else
  731. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  732. ladikok(id)
  733. }
  734. case 14:
  735. {
  736. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  737. {
  738. new name[33]
  739. get_user_name(id, name, 32)
  740. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  741. lada[id] -= 1
  742. kulcs[id] -= 1
  743. ladikok(id)
  744. }
  745. else
  746. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  747. ladikok(id)
  748. }
  749. case 15:
  750. {
  751. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  752. {
  753. new name[33]
  754. get_user_name(id, name, 32)
  755. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  756. lada[id] -= 1
  757. kulcs[id] -= 1
  758. ladikok(id)
  759. }
  760. else
  761. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  762. ladikok(id)
  763. }
  764. case 16:
  765. {
  766. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  767. {
  768. new name[33]
  769. get_user_name(id, name, 32)
  770. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és talált ^4+2 ^1Pontot!",name)
  771. ladikok(id)
  772. pont[id] += 2
  773. lada[id] -= 1
  774. kulcs[id] -= 1
  775. }
  776. else
  777. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  778. ladikok(id)
  779. }
  780. case 17:
  781. {
  782. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  783. {
  784. new name[33]
  785. get_user_name(id, name, 32)
  786. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  787. lada[id] -= 1
  788. kulcs[id] -= 1
  789. ladikok(id)
  790. }
  791. else
  792. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  793. ladikok(id)
  794. }
  795. case 18:
  796. {
  797. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  798. {
  799. new name[33]
  800. get_user_name(id, name, 32)
  801. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és talált ^4+20 ^1Pontot!",name)
  802. ladikok(id)
  803. pont[id] += 20
  804. lada[id] -= 1
  805. kulcs[id] -= 1
  806. }
  807. else
  808. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  809. ladikok(id)
  810. }
  811. case 19:
  812. {
  813. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  814. {
  815. new name[33]
  816. get_user_name(id, name, 32)
  817. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  818. lada[id] -= 1
  819. kulcs[id] -= 1
  820. ladikok(id)
  821. }
  822. else
  823. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  824. ladikok(id)
  825. }
  826. case 20:
  827. {
  828. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  829. {
  830. new name[33]
  831. get_user_name(id, name, 32)
  832. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  833. lada[id] -= 1
  834. kulcs[id] -= 1
  835. ladikok(id)
  836. }
  837. else
  838. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  839. ladikok(id)
  840. }
  841. case 21:
  842. {
  843. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  844. {
  845. new name[33]
  846. get_user_name(id, name, 32)
  847. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  848. lada[id] -= 1
  849. kulcs[id] -= 1
  850. ladikok(id)
  851. }
  852. else
  853. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  854. ladikok(id)
  855. }
  856. case 22:
  857. {
  858. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  859. {
  860. new name[33]
  861. get_user_name(id, name, 32)
  862. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és talált ^4+1 ^1Ládát!",name)
  863. ladikok(id)
  864. lada[id] += 1
  865. lada[id] -= 1
  866. kulcs[id] -= 1
  867. }
  868. else
  869. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  870. ladikok(id)
  871. }
  872. case 23:
  873. {
  874. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  875. {
  876. new name[33]
  877. get_user_name(id, name, 32)
  878. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  879. lada[id] -= 1
  880. kulcs[id] -= 1
  881. ladikok(id)
  882. }
  883. else
  884. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  885. ladikok(id)
  886. }
  887. case 24:
  888. {
  889. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  890. {
  891. new name[33]
  892. get_user_name(id, name, 32)
  893. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  894. lada[id] -= 1
  895. kulcs[id] -= 1
  896. ladikok(id)
  897. }
  898. else
  899. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  900. ladikok(id)
  901. }
  902. case 25:
  903. {
  904. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  905. {
  906. new name[33]
  907. get_user_name(id, name, 32)
  908. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és talált ^4+10 ^1Pontot!",name)
  909. ladikok(id)
  910. pont[id] += 10
  911. lada[id] -= 1
  912. kulcs[id] -= 1
  913. }
  914. else
  915. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  916. ladikok(id)
  917. }
  918. case 26:
  919. {
  920. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  921. {
  922. new name[33]
  923. get_user_name(id, name, 32)
  924. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  925. lada[id] -= 1
  926. kulcs[id] -= 1
  927. ladikok(id)
  928. }
  929. else
  930. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  931. ladikok(id)
  932. }
  933. case 27:
  934. {
  935. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  936. {
  937. new name[33]
  938. get_user_name(id, name, 32)
  939. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  940. lada[id] -= 1
  941. kulcs[id] -= 1
  942. ladikok(id)
  943. }
  944. else
  945. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  946. ladikok(id)
  947. }
  948. case 28:
  949. {
  950. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  951. {
  952. new name[33]
  953. get_user_name(id, name, 32)
  954. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és talált ^4+2 ^1Kulcsot!",name)
  955. ladikok(id)
  956. kulcs[id] += 2
  957. lada[id] -= 1
  958. kulcs[id] -= 1
  959. }
  960. else
  961. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  962. ladikok(id)
  963. }
  964. case 29:
  965. {
  966. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  967. {
  968. new name[33]
  969. get_user_name(id, name, 32)
  970. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és talált ^4+30 Pontot!",name)
  971. ladikok(id)
  972. pont[id] += 30
  973. lada[id] -= 1
  974. kulcs[id] -= 1
  975. }
  976. else
  977. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  978. ladikok(id)
  979. }
  980. case 30:
  981. {
  982. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  983. {
  984. new name[33]
  985. get_user_name(id, name, 32)
  986. ColorChat(0, RED, "^4%s » ^1nyitott egy ^4ládát^1,^1és üres volt!",name)
  987. lada[id] -= 1
  988. kulcs[id] -= 1
  989. ladikok(id)
  990. }
  991. else
  992. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^1Neked nincs ^4ládád ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  993. ladikok(id)
  994. }
  995. }
  996. return PLUGIN_HANDLED
  997. }
  998.  
  999. public kkes(id) {
  1000. new menu = menu_create("\\y`[E]xPloZ!vE \\r|\\w FPS Kés \\r|", "kkes_hl")
  1001.  
  1002. menu_additem(menu,"\\r`[E]xPloZ!vE FPS kés \\yIngyenes használat","1",0)
  1003. menu_display(id,menu,0)
  1004. }
  1005. public kkes_hl(id, menu, item)
  1006. {
  1007. if( item == MENU_EXIT )
  1008. {
  1009. menu_destroy(menu);
  1010. return PLUGIN_HANDLED;
  1011. }
  1012. new data[9], szName[64];
  1013. new access, callback;
  1014. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  1015. new key = str_to_num(data);
  1016.  
  1017. switch(key)
  1018. {
  1019. case 1:{
  1020. kesek[id] = -1
  1021. }
  1022. }
  1023. menu_destroy(menu);
  1024. return PLUGIN_HANDLED;
  1025. }
  1026. public kes_menu2(id){
  1027. new cim[121], ks1[121],ks2[121],ks3[121],ks4[121],ks5[121],ks6[121],ks7[121],ks8[121]
  1028. format(cim, charsmax(cim),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \w|\yKések\w|^n\yÖlések:\w%d",oles[id])
  1029. format(ks1, charsmax(ks1),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 1\y [Megszerezve]")
  1030. if(oles[id] < 250)
  1031. format(ks2, charsmax(ks2),"\d.:[R4Z3R]:. kés 2 \r[%d/250 Ölés]",oles[id])
  1032. else
  1033. format(ks2, charsmax(ks2),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 2\y [Megszerezve]")
  1034. if(oles[id] < 500)
  1035. format(ks3, charsmax(ks3),"\d.:[R4Z3R]:. kés 3 \r[%d/500 Ölés]",oles[id])
  1036. else
  1037. format(ks3, charsmax(ks3),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 3\y [Megszerezve]")
  1038. if(oles[id] < 1000)
  1039. format(ks4, charsmax(ks4),"\d.:[R4Z3R]:. kés 4 \r[%d/1000 Ölés]",oles[id])
  1040. else
  1041. format(ks4, charsmax(ks4),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 4\y [Megszerezve]")
  1042. if(oles[id] < 2000)
  1043. format(ks5, charsmax(ks5),"\d.:[R4Z3R]:. kés 5 \r[%d/2000 Ölés]",oles[id])
  1044. else
  1045. format(ks5, charsmax(ks5),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 5\y [Megszerezve]")
  1046. if(oles[id] < 4000)
  1047. format(ks6, charsmax(ks6),"\d.:[R4Z3R]:. kés 6 \r[%d/4000 Ölés]",oles[id])
  1048. else
  1049. format(ks6, charsmax(ks6),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 6\y [Megszerezve]")
  1050. if(oles[id] < 8000)
  1051. format(ks7, charsmax(ks7),"\d.:[R4Z3R]:. kés 7 \r[%d/8000 Ölés]",oles[id])
  1052. else
  1053. format(ks7, charsmax(ks7),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 7\y [Megszerezve]")
  1054. if(oles[id] < 10000)
  1055. format(ks8, charsmax(ks8),"\d.:[R4Z3R]:. kés 8 \r[%d/10000 Ölés]",oles[id])
  1056. else
  1057. format(ks8, charsmax(ks8),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 8\y [Megszerezve]")
  1058.  
  1059. new menu = menu_create(cim, "kes_hl")
  1060.  
  1061. menu_additem(menu,ks1,"1",0)
  1062. menu_additem(menu,ks2,"2",0)
  1063. menu_additem(menu,ks3,"3",0)
  1064. menu_additem(menu,ks4,"4",0)
  1065. menu_additem(menu,ks5,"5",0)
  1066. menu_additem(menu,ks6,"6",0)
  1067. menu_additem(menu,ks7,"7",0)
  1068. menu_additem(menu,ks8,"8",0)
  1069. menu_additem(menu,"\yFigyelem!^naki leghamarabb eléri a '8. kés' 3 hónap ADMIN-t nyer.","1",0)
  1070. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r8\y-as gomb!")
  1071. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  1072. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r7\y-es gomb!")
  1073. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  1074. menu_display(id,menu,0)
  1075. }
  1076. public kes_hl(id, menu, item)
  1077. {
  1078. if( item == MENU_EXIT )
  1079. {
  1080. menu_destroy(menu);
  1081. return PLUGIN_HANDLED;
  1082. }
  1083. new data[9], szName[64];
  1084. new access, callback;
  1085. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  1086. new key = str_to_num(data);
  1087.  
  1088. switch(key)
  1089. {
  1090. case 1:{
  1091. if(oles[id] >= 0){
  1092. kesek[id] = 0
  1093. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  1094. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Sikeres választás.")
  1095. }
  1096. else
  1097. {
  1098. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",0-oles[id])
  1099. }
  1100. }
  1101. case 2:{
  1102. if(oles[id] >= 250){
  1103. kesek[id] = 1
  1104. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  1105. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Sikeres választás.")
  1106. }
  1107. else
  1108. {
  1109. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",250-oles[id])
  1110. }
  1111. }
  1112. case 3:{
  1113. if(oles[id] >= 500){
  1114. kesek[id] = 2
  1115. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  1116. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Sikeres választás.")
  1117. }
  1118. else
  1119. {
  1120. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",500-oles[id])
  1121. }
  1122. }
  1123. case 4:{
  1124. if(oles[id] >= 1000){
  1125. kesek[id] = 3
  1126. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  1127. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Sikeres választás.")
  1128. }
  1129. else
  1130. {
  1131. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",1000-oles[id])
  1132. }
  1133. }
  1134. case 5:{
  1135. if(oles[id] >= 2000){
  1136. kesek[id] = 4
  1137. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  1138. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Sikeres választás.")
  1139. }
  1140. else
  1141. {
  1142. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",2000-oles[id])
  1143. }
  1144. }
  1145. case 6:{
  1146. if(oles[id] >= 4000){
  1147. kesek[id] = 5
  1148. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  1149. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Sikeres választás.")
  1150. }
  1151. else
  1152. {
  1153. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",4000-oles[id])
  1154. }
  1155. }
  1156. case 7:{
  1157. if(oles[id] >= 8000){
  1158. kesek[id] = 6
  1159. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  1160. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Sikeres választás.")
  1161. }
  1162. else
  1163. {
  1164. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",8000-oles[id])
  1165. }
  1166. }
  1167. case 8:{
  1168. if(oles[id] >= 10000){
  1169. kesek[id] = 7
  1170. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  1171. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Sikeres választás.")
  1172. }
  1173. else
  1174. {
  1175. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",10000-oles[id])
  1176. }
  1177. }
  1178.  
  1179. }
  1180. menu_destroy(menu);
  1181. return PLUGIN_HANDLED;
  1182. }
  1183. public rang_menu2(id){
  1184. new cim[121], ks1[121],ks2[121],ks3[121],ks4[121],ks5[121],ks6[121],ks7[121],ks8[121]
  1185. format(cim, charsmax(cim),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \w|\yRangok\w|^n\yÖlések:\w%d",oles[id])
  1186.  
  1187. format(ks1, charsmax(ks1),"\wÚjonc Alaprang \y[Megszerezve]")
  1188. if(oles[id] < 250)
  1189. format(ks2, charsmax(ks2),"\dAmatőr Rang \r[%d/250 Ölés]",oles[id])
  1190. else
  1191. format(ks2, charsmax(ks2),"\wAmatőr Rang \y[Megszerezve]")
  1192. if(oles[id] < 500)
  1193. format(ks3, charsmax(ks3),"\dKezdő Rang \r[%d/500 Ölés]",oles[id])
  1194. else
  1195. format(ks3, charsmax(ks3),"\wKezdő Rang \y[Megszerezve]")
  1196. if(oles[id] < 1000)
  1197. format(ks4, charsmax(ks4),"\dHaladó Rang \r[%d/1000 Ölés]",oles[id])
  1198. else
  1199. format(ks4, charsmax(ks4),"\wHaladó Rang \y[Megszerezve]")
  1200. if(oles[id] < 2000)
  1201. format(ks5, charsmax(ks5),"\dProfi Rang \r[%d/2000 Ölés]",oles[id])
  1202. else
  1203. format(ks5, charsmax(ks5),"\wProfi Rang \y[Megszerezve]")
  1204. if(oles[id] < 4000)
  1205. format(ks6, charsmax(ks6),"\dVeterán Rang \r[%d/4000 Ölés]",oles[id])
  1206. else
  1207. format(ks6, charsmax(ks6),"\wVeterán Rang \y[Megszerezve]")
  1208. if(oles[id] < 8000)
  1209. format(ks7, charsmax(ks7),"\dMester Rang \r[%d/8000 Ölés]",oles[id])
  1210. else
  1211. format(ks7, charsmax(ks7),"\wMester Rang \y[Megszerezve]")
  1212. if(oles[id] < 10000)
  1213. format(ks8, charsmax(ks8),"\dLegenda Rang \r[%d/10000 Ölés]",oles[id])
  1214. else
  1215. format(ks8, charsmax(ks8),"\wLegenda Rang \y[Megszerezve]")
  1216.  
  1217. new menu = menu_create(cim, "rangok_h")
  1218.  
  1219. menu_additem(menu,ks1,"1",0)
  1220. menu_additem(menu,ks2,"1",0)
  1221. menu_additem(menu,ks3,"1",0)
  1222. menu_additem(menu,ks4,"1",0)
  1223. menu_additem(menu,ks5,"1",0)
  1224. menu_additem(menu,ks6,"1",0)
  1225. menu_additem(menu,ks7,"1",0)
  1226. menu_additem(menu,ks8,"1",0)
  1227. menu_additem(menu,"\yFigyelem!^naki leghamarabb eléri a 'Legenda' 3 hónap ADMIN-t nyer.","1",0)
  1228. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  1229. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  1230. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
  1231. menu_display(id,menu,0)
  1232. }
  1233. public rangok_h(id, menu, item)
  1234. {
  1235. if( item == MENU_EXIT )
  1236. {
  1237. menu_destroy(menu);
  1238. return PLUGIN_HANDLED;
  1239. }
  1240. new data[9], szName[64], name[32]
  1241. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  1242. new access, callback;
  1243. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  1244. new key = str_to_num(data);
  1245.  
  1246. switch(key)
  1247. {
  1248. case 1: rang_menu2(id)
  1249. }
  1250. menu_destroy(menu);
  1251. return PLUGIN_HANDLED;
  1252. }
  1253. public handlesay(id)
  1254. {
  1255. new message[192], Name[32], none[2][32], chat[192], rang[32]
  1256. read_args(message, 191)
  1257. remove_quotes(message)
  1258.  
  1259. new hossz = strlen(message)
  1260.  
  1261. new i = 0
  1262. RosszKarakterek = 0
  1263.  
  1264. while(i < hossz) {
  1265. if(message[i] == '#')
  1266. RosszKarakterek++
  1267. ++i
  1268. }
  1269.  
  1270. if(RosszKarakterek != 0)
  1271. {
  1272. new JatekosNeve[32]
  1273. get_user_name(id, JatekosNeve, charsmax(JatekosNeve))
  1274. new JatekosIP[32]
  1275. get_user_ip(id, JatekosIP, charsmax(JatekosIP))
  1276. server_cmd("kick #%d Tiltott karakter-t irtal chatbe! ^"#^"", get_user_userid(id))
  1277. log_amx("%s | %s rossz karaktert irtbe chatbe : %s", JatekosNeve, JatekosIP, message)
  1278. return PLUGIN_HANDLED
  1279. }
  1280.  
  1281. formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ")
  1282.  
  1283. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  1284. return PLUGIN_HANDLED;
  1285.  
  1286. if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1]))
  1287. {
  1288. get_user_name(id, Name, 31);
  1289. if(oles[id] < 250)
  1290. rang = "Újonc"
  1291. else if(oles[id] < 500)
  1292. rang = "Amatőr"
  1293. else if(oles[id] < 1000)
  1294. rang = "Kezdő"
  1295. else if(oles[id] < 2000)
  1296. rang = "Haladó"
  1297. else if(oles[id] < 4000)
  1298. rang = "Profi"
  1299. else if(oles[id] < 8000)
  1300. rang = "Veterán"
  1301. else if(oles[id] < 10000)
  1302. rang = "Mester"
  1303. else
  1304. rang = "Legenda"
  1305. if(equal(".:[Z]o.O[M]:.",Name))
  1306. formatex(chat, 191, "^4[TULAJDONOS][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  1307. else if(equal("razer.NickName",Name))
  1308. formatex(chat, 191, "^4[ADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  1309. else if(equal("razer.`Daryl#[sl]",Name))
  1310. formatex(chat, 191, "^4[ADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  1311. else if(equal("",Name))
  1312. formatex(chat, 191, "^4[FŐADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  1313. else if(equal("",Name))
  1314. formatex(chat, 191, "^4[ADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  1315. else if(equal("|E|hero PopY",Name))
  1316. formatex(chat, 191, "^4[ADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  1317. else if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  1318. formatex(chat, 191, "^4[TULAJDONOS][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  1319. else
  1320. formatex(chat, 191, "^4[%s]^3%s^1 :^1 %s",rang, Name, message)
  1321.  
  1322. switch(cs_get_user_team(id))
  1323. {
  1324. case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  1325. case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  1326. }
  1327. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  1328. ColorChat(0, GREY, chat)
  1329. return PLUGIN_HANDLED
  1330. }
  1331. return PLUGIN_CONTINUE
  1332. }
  1333. public mentes(id)
  1334. {
  1335. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  1336. get_user_name(id, name, 31)
  1337. format(vaultkey,63,"%s-KESEK", name)
  1338. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  1339. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  1340. return PLUGIN_CONTINUE
  1341. }
  1342. public betoltes(id)
  1343. {
  1344. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  1345. get_user_name(id, name, 31)
  1346. format(vaultkey,63,"%s-KESEK", name)
  1347. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  1348. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  1349. return PLUGIN_CONTINUE;
  1350. }
  1351. public ecw(id)
  1352. {
  1353. new fegyver = get_user_weapon(id)
  1354. if(kesek[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  1355. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_razer_alap_kes.mdl")
  1356. if(kesek[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  1357. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes2.mdl")
  1358. if(kesek[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  1359. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes3.mdl")
  1360. if(kesek[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  1361. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes4.mdl")
  1362. if(kesek[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  1363. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes5.mdl")
  1364. if(kesek[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  1365. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes6.mdl")
  1366. if(kesek[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  1367. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes7.mdl")
  1368. if(kesek[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  1369. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes8.mdl")
  1370. }
  1371. public client_connect(id)
  1372. {
  1373. betoltes(id)
  1374. kesek[id] = 0
  1375. }
  1376. public client_disconnect(id)
  1377. {
  1378. mentes(id)
  1379. }
  1380. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  1381. {
  1382. new count = 1, players[32]
  1383. static msg[191]
  1384. vformat(msg, 190, input, 3)
  1385.  
  1386. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  1387. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  1388. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  1389.  
  1390. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  1391. {
  1392. for (new i = 0; i < count; i++)
  1393. {
  1394. if (is_user_connected(players[i]))
  1395. {
  1396. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  1397. write_byte(players[i])
  1398. write_string(msg)
  1399. message_end()
  1400. }
  1401. }
  1402. }
  1403. return PLUGIN_HANDLED
  1404. }
  1405.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés.
HozzászólásElküldve: 2015.05.12. 22:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
ezekből a case-k ból:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. case 1:{
  2. if(oles[id] >= 0){
  3. kesek[id] = 0
  4. engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  5. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Sikeres választás.")
  6. }
  7. else
  8. {
  9. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",0-oles[id])
  10. }


vedd ki ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. engclient_cmd(id,"weapon_knife")

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés.
HozzászólásElküldve: 2015.05.12. 23:35 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.05.12. 19:40
Hozzászólások: 59
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
továbbra sem müködik,nem adja oda csak a következő körben,nem értem miért..
UI: Valaki megoldja vagy felesleges várni?.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés.
HozzászólásElküldve: 2015.05.13. 16:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Yeboy írta:
továbbra sem müködik,nem adja oda csak a következő körben,nem értem miért..
UI: Valaki megoldja vagy felesleges várni?.

boccs, rosszul értelmeztem , így próbáld :) :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(oles[id] >= 0){
  2. kesek[id] = 0
  3. give_item(id, "weapon_knife")
  4. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Sikeres választás.")
  5. }
  6. else
  7. {
  8. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",0-oles[id])
  9. }

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés.
HozzászólásElküldve: 2015.05.13. 20:55 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.05.12. 19:40
Hozzászólások: 59
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Természetesen a VIP pluginomba give_itemet használok megpróbáltam itt is viszont az eredmény ugyanaz,a következő körben jelenik meg a kés nem pedig egyből


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole