hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 17:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 703 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 701 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Only Dust2 SkinMenü.
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 20:26 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.26. 16:24
Hozzászólások: 57
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Sziasztok,
Van ugy-e a deroid-nak a dust2 skinmenüje.
Abba kéne még beleírni még legalább 5 csomagot.
Előre is köszi aki megcsinálja.
A csomagok nevéhez mindegy ,hogy mit írtok ,mert majd úgy is átírom

_________________
Fegyver Skin menüm: 90%
Rólam:
Játébeli nevem: 'HoTDoG'
Már több mint 2 éve configolok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Only Dust2 SkinMenü.
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 21:27 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.11.12. 18:02
Hozzászólások: 72
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Szia, légyszíves linkeld Deroid skin menüjét.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Only Dust2 SkinMenü.
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 21:35 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
electronic írta:
Szia, légyszíves linkeld Deroid skin menüjét.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <nvault>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <fakemeta_util>
  9. #include <hamsandwich>
  10. #include <colorchat>
  11. #include <csx>
  12. #include <dhudmessage>
  13. #include <geoip>
  14.  
  15. #define PLUGIN "Public Menu"
  16. #define VERSION "1.0"
  17. #define AUTHOR "DeRoiD"
  18.  
  19. #define ADMINJOG ADMIN_LEVEL_F
  20. #define TULAJ ADMIN_LEVEL_A
  21.  
  22.  
  23. new oles[33], vip[33]
  24.  
  25. new csomag[33], bool:gyoztes[33]
  26.  
  27. new nvault
  28.  
  29. new pont2, RosszKarakterek
  30. new kettospont
  31. new szam2
  32.  
  33. new line, txtlen
  34. new line2, txtlen2
  35.  
  36.  
  37.  
  38. public plugin_precache()
  39. {
  40. precache_model("models/d2skinmenu/arany/v_gold_awp.mdl")
  41. precache_model("models/d2skinmenu/arany/v_gold_m4a1.mdl")
  42. precache_model("models/d2skinmenu/arany/v_gold_ak47.mdl")
  43. precache_model("models/d2skinmenu/arany/v_gold_deagle.mdl")
  44. precache_model("models/d2skinmenu/arany/v_gold_mp5navy.mdl")
  45. precache_model("models/d2skinmenu/arany/v_gold_famas.mdl")
  46. precache_model("models/d2skinmenu/arany/v_gold_scout.mdl")
  47. precache_model("models/d2skinmenu/arany/v_gold_c4.mdl")
  48. precache_model("models/d2skinmenu/arany/v_gold_m3.mdl")
  49. precache_model("models/d2skinmenu/top2/v_awp.mdl")
  50. precache_model("models/d2skinmenu/top2/v_m4a1.mdl")
  51. precache_model("models/d2skinmenu/top2/v_ak47.mdl")
  52. precache_model("models/d2skinmenu/top2/v_deagle.mdl")
  53. precache_model("models/d2skinmenu/top2/v_mp5navy.mdl")
  54. precache_model("models/d2skinmenu/top2/v_famas.mdl")
  55. precache_model("models/d2skinmenu/top2/v_scout.mdl")
  56. precache_model("models/d2skinmenu/top2/v_c4.mdl")
  57. precache_model("models/d2skinmenu/top2/v_m3.mdl")
  58. precache_model("models/d2skinmenu/arany/p_gold_awp.mdl")
  59. precache_model("models/d2skinmenu/arany/p_gold_m4a1.mdl")
  60. precache_model("models/d2skinmenu/arany/p_gold_ak47.mdl")
  61. precache_model("models/d2skinmenu/arany/p_gold_deagle.mdl")
  62. precache_model("models/d2skinmenu/arany/p_gold_mp5navy.mdl")
  63. precache_model("models/d2skinmenu/arany/p_gold_famas.mdl")
  64. precache_model("models/d2skinmenu/arany/p_gold_scout.mdl")
  65. precache_model("models/d2skinmenu/arany/p_gold_c4.mdl")
  66. precache_model("models/d2skinmenu/arany/p_gold_m3.mdl")
  67. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_awp.mdl")
  68. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_m4a1.mdl")
  69. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_ak47.mdl")
  70. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_deagle.mdl")
  71. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_mp5navy.mdl")
  72. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_famas.mdl")
  73. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_scout.mdl")
  74. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_c4.mdl")
  75. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_m3.mdl")
  76. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_awp.mdl")
  77. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_m4a1.mdl")
  78. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_ak47.mdl")
  79. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_deagle.mdl")
  80. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_mp5navy.mdl")
  81. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_famas.mdl")
  82. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_scout.mdl")
  83. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_c4.mdl")
  84. precache_model("models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_m3.mdl")
  85. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_awp.mdl")
  86. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_m4a1.mdl")
  87. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_ak47.mdl")
  88. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_deagle.mdl")
  89. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_mp5navy.mdl")
  90. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_famas.mdl")
  91. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_scout.mdl")
  92. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_c4.mdl")
  93. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_m3.mdl")
  94. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_awp.mdl")
  95. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_m4a1.mdl")
  96. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_ak47.mdl")
  97. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_deagle.mdl")
  98. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_mp5navy.mdl")
  99. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_famas.mdl")
  100. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_scout.mdl")
  101. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_c4.mdl")
  102. precache_model("models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_m3.mdl")
  103. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_awp.mdl")
  104. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_m4a1.mdl")
  105. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_ak47.mdl")
  106. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_deagle.mdl")
  107. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_mp5navy.mdl")
  108. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_scout.mdl")
  109. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_famas.mdl")
  110. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_c4.mdl")
  111. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_m3.mdl")
  112. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_awp.mdl")
  113. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_m4a1.mdl")
  114. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_ak47.mdl")
  115. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_deagle.mdl")
  116. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_mp5navy.mdl")
  117. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_scout.mdl")
  118. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_famas.mdl")
  119. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_c4.mdl")
  120. precache_model("models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_m3.mdl")
  121. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_awp.mdl")
  122. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_m4a1.mdl")
  123. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_ak47.mdl")
  124. precache_model("models/v_deagle.mdl")
  125. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_mp5navy.mdl")
  126. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_scout.mdl")
  127. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_famas.mdl")
  128. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_c4.mdl")
  129. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_m3.mdl")
  130. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_awp.mdl")
  131. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_m4a1.mdl")
  132. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_ak47.mdl")
  133. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_deagle.mdl")
  134. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_mp5navy.mdl")
  135. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_scout.mdl")
  136. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_famas.mdl")
  137. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_c4.mdl")
  138. precache_model("models/d2skinmenu/frag/frag_m3.mdl")
  139.  
  140. }
  141. public plugin_init() {
  142. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  143.  
  144. register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "nevvaltas")
  145. register_clcmd("say /menu", "fomenu")
  146.  
  147.  
  148. register_clcmd("say", "HandleSay")
  149.  
  150. register_event("DeathMsg","death","a")
  151.  
  152. register_logevent("korveg", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
  153. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  154.  
  155.  
  156. nvault = nvault_open("olesekmentese")
  157.  
  158. }
  159. public korveg(){
  160. new players[32], pnum, id
  161. get_players(players, pnum)
  162. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  163. {
  164. id = players[i]
  165. new stats[8],bodyhits[8]
  166. new irank = get_user_stats(id,stats,bodyhits)
  167. if(csomag[id] == 5 && irank > 3)
  168. csomag[id] = 0
  169. }
  170. }
  171. public death(){
  172. new killer = read_data(1)
  173. new victim = read_data(2)
  174.  
  175. if(killer == victim)
  176. {
  177. return PLUGIN_HANDLED
  178. }
  179.  
  180. oles[killer]++
  181. return PLUGIN_HANDLED
  182. }
  183. public HandleSay(id)
  184. {
  185. new message[192], Name[32], none[2][32], chat[192], c_rang[32], halott_rang[32], hir, topp[32]
  186.  
  187. read_args (message, 191)
  188. remove_quotes (message)
  189. new hossz = strlen(message);
  190. new stats[8],bodyhits[8]
  191. new irank = get_user_stats(id,stats,bodyhits)
  192. new i=0;
  193. pont2=0;
  194. kettospont=0;
  195. szam2=0;
  196. hir=0;
  197. RosszKarakterek = 0
  198. while(i < hossz)
  199. {
  200. if(message[i] == 'w')
  201. hir++;
  202. if(message[i] == '.')
  203. pont2++;
  204. if(message[i] == ':')
  205. kettospont++;
  206. if(message[i] == '1' || message[i] == '2' || message[i] == '3' || message[i] == '4' || message[i] == '5' || message[i] == '6' || message[i] == '7' || message[i] == '8' || message[i] == '9' || message[i] == '0')
  207. szam2++;
  208. if(message[i] == '#')
  209. RosszKarakterek++
  210. ++i;
  211. }
  212.  
  213. if(pont2 >= 2 && kettospont >= 1 && szam2 >= 4)
  214. {
  215. print_color(id, "!g[Információ]!y Ne hirdess!")
  216. return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218. if(hir >= 3)
  219. {
  220. print_color(id, "!g[Információ]!y Ne hirdess!")
  221. return PLUGIN_HANDLED;
  222. }
  223. if(RosszKarakterek != 0)
  224. {
  225. new JatekosNeve[32]
  226. get_user_name(id, JatekosNeve, charsmax(JatekosNeve))
  227. new JatekosIP[32]
  228. get_user_ip(id, JatekosIP, charsmax(JatekosIP))
  229. server_cmd("kick #%d Tiltott karakter-t irtal chatbe! ^"#^"", get_user_userid(id))
  230. log_amx("%s | %s rossz karaktert irtbe chatbe : %s", JatekosNeve, JatekosIP, message)
  231. return PLUGIN_HANDLED
  232. }
  233.  
  234. formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ")
  235.  
  236. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "") || equal (message, "."))
  237. return PLUGIN_HANDLED;
  238.  
  239. if(containi(message, "anyad") != -1 || containi(message, "fasz") != -1 || containi(message, "geci") != -1 ||
  240. containi(message, "szar") != -1|| containi(message, "cigany") != -1 || containi(message, "rakos") != -1 ||
  241. containi(message, "fos") != -1|| containi(message, "apad") != -1 || containi(message, "majom") != -1 ||
  242. containi(message, "szar") != -1|| containi(message, "csicska") != -1 || containi(message, "buzi") != -1 ||
  243. containi(message, "segg") != -1|| containi(message, "csira") != -1 || containi(message, "fasszopo") != -1 ||
  244. containi(message, "kurva") != -1|| containi(message, "nyomi") != -1){
  245. print_color(id, "!g[Információ]!y Ne beszélj csúnyán!")
  246. return PLUGIN_HANDLED
  247. }
  248.  
  249. if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1]))
  250. {
  251. get_user_name(id, Name, 31);
  252. if(oles[id] >= 0 && oles[id] < 100){
  253. c_rang = "Kozlegeny"
  254. }
  255. else if(oles[id] >= 100 && oles[id] < 200){
  256. c_rang = "Orvezeto"
  257. }
  258. else if(oles[id] >= 200 && oles[id] < 400){
  259. c_rang = "Tizedes"
  260. }
  261. else if(oles[id] >= 400 && oles[id] < 600){
  262. c_rang = "Szakaszvezető"
  263. }
  264. else if(oles[id] >= 600 && oles[id] < 800){
  265. c_rang = "Ormester"
  266. }
  267. else if(oles[id] >= 800 && oles[id] < 1250){
  268. c_rang = "Tizedesmester"
  269. }
  270. else if(oles[id] >= 1250 && oles[id] < 1500){
  271. c_rang = "Fotizedesmester"
  272. }
  273. else if(oles[id] >= 1500 && oles[id] < 2000){
  274. c_rang = "Alhadnagy"
  275. }
  276. else if(oles[id] >= 2000 && oles[id] < 3000){
  277. c_rang = "Zaszlos"
  278. }
  279. else if(oles[id] >= 3000 && oles[id] < 4000){
  280. c_rang = "Hadnagy"
  281. }
  282. else if(oles[id] >= 4000 && oles[id] < 6000){
  283. c_rang = "Fohadnagy"
  284. }
  285. else if(oles[id] >= 5000 && oles[id] < 6000){
  286. c_rang = "Szazados"
  287. }
  288. else if(oles[id] >= 6000 && oles[id] < 7000){
  289. c_rang = "Ornagy"
  290. }
  291. else if(oles[id] >= 7000 && oles[id] < 8000){
  292. c_rang = "Alezredes"
  293. }
  294. else if(oles[id] >= 8000 && oles[id] < 9000){
  295. c_rang = "Ezredes"
  296. }
  297. else if(oles[id] >= 9000 && oles[id] < 10000){
  298. c_rang = "Fovezer"
  299. }
  300. else if(oles[id] >= 10000 && oles[id] < 11000){
  301. c_rang = "Kikepzett"
  302. }
  303. else if(oles[id] >= 11000){
  304. c_rang = "Vezerezredes"
  305. }
  306. if(!is_user_alive(id)){
  307. halott_rang = "*Halott*"
  308. }
  309. else
  310. {
  311. halott_rang = ""
  312. }
  313. if(irank == 1)
  314. topp = "[TOP 1]"
  315. else if(irank == 2)
  316. topp = "[TOP 2]"
  317. else if(irank == 3)
  318. topp = "[TOP 3]"
  319. else if(irank == 4)
  320. topp = "[TOP 4]"
  321. else if(irank == 5)
  322. topp = "[TOP 5]"
  323. else if(irank == 6)
  324. topp = "[TOP 6]"
  325. else if(irank == 7)
  326. topp = "[TOP 7]"
  327. else if(irank == 8)
  328. topp = "[TOP 8]"
  329. else if(irank == 9)
  330. topp = "[TOP 9]"
  331. else if(irank == 10)
  332. topp = "[TOP 10]"
  333. else if(irank == 11)
  334. topp = "[TOP 11]"
  335. else if(irank == 12)
  336. topp = "[TOP 12]"
  337. else if(irank == 13)
  338. topp = "[TOP 13]"
  339. else if(irank == 14)
  340. topp = "[TOP 14]"
  341. else if(irank == 15)
  342. topp = "[TOP 15]"
  343. else
  344. topp = ""
  345. if(gyoztes[id])
  346. formatex(chat, 191, "^1%s^4[Gyoztes]%s[%s]^3%s^4 : %s",halott_rang, topp, c_rang, Name, message)
  347. if(get_user_flags(id) & ADMINJOG)
  348. formatex(chat, 191, "^1%s^4[ADMIN][%s]^3%s^4 : %s",halott_rang, c_rang, Name, message)
  349. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  350. formatex(chat, 191, "^1%s^4[Tulajdonos & Konfigos][%s]^3%s^4 => %s",halott_rang, c_rang, Name, message)
  351. else if(vip[id] == 1)
  352. formatex(chat, 191, "^1%s^4[VIP][%s]^3%s^4 : %s",halott_rang, c_rang, Name, message)
  353. else
  354. formatex(chat, 191, "^1%s^4%s[%s]^3%s^1 : %s",halott_rang, topp, c_rang, Name, message)
  355.  
  356.  
  357.  
  358. switch(cs_get_user_team(id))
  359. {
  360. case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  361. case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  362. }
  363. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  364. ColorChat(0, GREY, chat)
  365. return PLUGIN_HANDLED;
  366. }
  367. return PLUGIN_HANDLED;
  368. }
  369. public fomenu(id)
  370. {
  371.  
  372. new cim[121]
  373. format(cim, charsmax(cim), "\r[\d*|P|eac|E|*\r] \w Only Dust2")
  374. new menu = menu_create(cim, "fomenu_h" )
  375. menu_additem(menu,"Fegyver skinek","1",0)
  376. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes")
  377. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  378. menu_display(id, menu, 0)
  379. }
  380.  
  381. public fomenu_h(id, menu, item)
  382. {
  383. if( item == MENU_EXIT )
  384. {
  385. menu_destroy(menu);
  386. return PLUGIN_HANDLED;
  387. }
  388. new data[9], szName[64];
  389. new access, callback;
  390. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  391. new key = str_to_num(data);
  392.  
  393. switch(key)
  394. {
  395. case 1:{
  396. fegyverek(id)
  397. }
  398. }
  399. menu_destroy(menu)
  400. return PLUGIN_HANDLED
  401. }
  402. public fegyverek(id)
  403. {
  404.  
  405. new cim[121]
  406. format(cim, charsmax(cim), "\r[\d*|P|eac|E|*\r] \wOnly Dust2 ^n\y[\w Oleseid: \r%d\y]",oles[id])
  407. new menu = menu_create(cim, "fegyverek_h" )
  408. new stats[8],bodyhits[8]
  409. new irank = get_user_stats(id,stats,bodyhits)
  410. menu_additem(menu,"Alap csomag kivalasztasa \r[Elerve]","1",0)
  411. if(oles[id] < 300)
  412. menu_additem(menu,"Rozsdas csomag kivalasztasa \r[300 Oles]","2",0)
  413. else
  414. menu_additem(menu,"Rozsdas csomag kivalasztasa \d[Elerve]","2",0)
  415. if(oles[id] < 1000)
  416. menu_additem(menu,"Bronz csomag kivalasztasa \r[1000 Oles]","3",0)
  417. else
  418. menu_additem(menu,"Bronz csomag kivalasztasa \d[Elerve]","3",0)
  419. if(oles[id] < 3000)
  420. menu_additem(menu,"Ezust csomag kivalasztasa \r[3000 Oles]","4",0)
  421. else
  422. menu_additem(menu,"Ezust csomag kivalasztasa \d[Elerve]","4",0)
  423. if(oles[id] < 6000)
  424. menu_additem(menu,"Arany csomag kivalasztasa \r[6000 Oles]","5",0)
  425. else
  426. menu_additem(menu,"Arany csomag kivalasztasa \d[Elerve]","5",0)
  427. if(irank == 1 || irank == 2 || irank == 3)
  428. menu_additem(menu,"TOP csomag kivalasztasa \d[Elerve]","6",0)
  429. else
  430. menu_additem(menu,"TOP csomag kivalasztasa \d[TOP1, TOP2, TOP3]","6",0)
  431. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes")
  432. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  433. menu_display(id, menu, 0)
  434. }
  435. public fegyverek_h(id, menu, item)
  436. {
  437. if( item == MENU_EXIT )
  438. {
  439. menu_destroy(menu);
  440. return PLUGIN_HANDLED;
  441. }
  442. new data[9], szName[64];
  443. new access, callback;
  444. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  445. new key = str_to_num(data);
  446. new stats[8],bodyhits[8]
  447. new irank = get_user_stats(id,stats,bodyhits)
  448. switch(key)
  449. {
  450. case 1:{
  451. if(csomag[id] != 0)
  452. {
  453. print_color(id, "!g[Információ]!y Sikeresen kiválasztottad az !talap!y csomagot!")
  454. csomag[id] = 0
  455. }
  456. else
  457. {
  458. print_color(id, "!g[Információ]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  459. fegyverek(id)
  460. }
  461. }
  462. case 2:{
  463. if(csomag[id] != 1)
  464. {
  465. if(oles[id] >= 300)
  466. {
  467. print_color(id, "!g[Információ]!y Sikeresen kiválasztottad az !trozsdás!y csomagot!")
  468. csomag[id] = 1
  469. }
  470. else
  471. {
  472. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom túl kevés ölésed van!")
  473. fegyverek(id)
  474. }
  475. }
  476. else
  477. {
  478. print_color(id, "!g[Információ]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  479. fegyverek(id)
  480. }
  481. }
  482. case 3:{
  483. if(csomag[id] != 2)
  484. {
  485. if(oles[id] >= 1000)
  486. {
  487. print_color(id, "!g[Információ]!y Sikeresen kiválasztottad az !tbronz!y csomagot!")
  488. csomag[id] = 2
  489. }
  490. else
  491. {
  492. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom túl kevés ölésed van!")
  493. fegyverek(id)
  494. }
  495. }
  496. else
  497. {
  498. print_color(id, "!g[Információ]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  499. fegyverek(id)
  500. }
  501. }
  502. case 4:{
  503. if(csomag[id] != 3)
  504. {
  505. if(oles[id] >= 3000)
  506. {
  507. print_color(id, "!g[Információ]!y Sikeresen kiválasztottad az !tezĂĽst!y csomagot!")
  508. csomag[id] = 3
  509. }
  510. else
  511. {
  512. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom túl kevés ölésed van!")
  513. fegyverek(id)
  514. }
  515. }
  516. else
  517. {
  518. print_color(id, "!g[Információ]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  519. fegyverek(id)
  520. }
  521. }
  522. case 5:{
  523. if(csomag[id] != 4)
  524. {
  525. if(oles[id] >= 6000)
  526. {
  527. print_color(id, "!g[Információ]!y Sikeresen kiválasztottad az !tarany!y csomagot!")
  528. csomag[id] = 4
  529. }
  530. else
  531. {
  532. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom túl kevés ölésed van!")
  533. fegyverek(id)
  534. }
  535. }
  536. else
  537. {
  538. print_color(id, "!g[Információ]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  539. fegyverek(id)
  540. }
  541. }
  542. case 6:{
  543. if(csomag[id] != 5)
  544. {
  545. if(irank == 1 || irank == 2 || irank == 3)
  546. {
  547. print_color(id, "!g[Információ]!y Sikeresen kiválasztottad az !ttop!y csomagot!")
  548. csomag[id] = 5
  549. }
  550. else
  551. {
  552. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom nem vagy top1, top2, top3!")
  553. fegyverek(id)
  554. }
  555. }
  556. else
  557. {
  558. print_color(id, "!g[Információ]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  559. fegyverek(id)
  560. }
  561. }
  562. case 7:{
  563. if(csomag[id] != 6)
  564. {
  565. print_color(id, "!g[Információ]!y Sikeresen kiválasztottad a !tFRAG!y csomagot!")
  566. csomag[id] = 6
  567. }
  568. else
  569. {
  570. print_color(id, "!g[Információ]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  571. fegyverek(id)
  572. }
  573. }
  574. }
  575. menu_destroy(menu)
  576. return PLUGIN_HANDLED
  577. }
  578. public Event_Change_Weapon(id)
  579. {
  580. new fgy = get_user_weapon(id)
  581. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_AWP)
  582. {
  583. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/arany/v_gold_awp.mdl")
  584. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/arany/p_gold_awp.mdl")
  585. set_pev(id, pev_punchangle, {5.0,5.0,5.0})
  586. }
  587. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_AK47)
  588. {
  589. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/arany/v_gold_ak47.mdl")
  590. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/arany/p_gold_ak47.mdl")
  591.  
  592. }
  593. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_M4A1)
  594. {
  595. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/arany/v_gold_m4a1.mdl")
  596. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/arany/p_gold_m4a1.mdl")
  597.  
  598. }
  599. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_DEAGLE)
  600. {
  601. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/arany/v_gold_deagle.mdl")
  602. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/arany/p_gold_deagle.mdl")
  603.  
  604. }
  605. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_FAMAS)
  606. {
  607. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/arany/v_gold_famas.mdl")
  608. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/arany/p_gold_famas.mdl")
  609.  
  610. }
  611. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_SCOUT)
  612. {
  613. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/arany/v_gold_scout.mdl")
  614. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/arany/p_gold_scout.mdl")
  615.  
  616. }
  617. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_C4)
  618. {
  619. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/arany/v_gold_c4.mdl")
  620. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/arany/p_gold_c4.mdl")
  621.  
  622. }
  623. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_M3)
  624. {
  625. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/arany/v_gold_m3.mdl")
  626. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/arany/p_gold_m3.mdl")
  627.  
  628. }
  629. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_AWP)
  630. {
  631. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_awp.mdl")
  632. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_awp.mdl")
  633.  
  634. }
  635. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  636. {
  637. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_ak47.mdl")
  638. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_ak47.mdl")
  639.  
  640. }
  641. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_M4A1)
  642. {
  643. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_m4a1.mdl")
  644. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_m4a1.mdl")
  645.  
  646. }
  647. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_DEAGLE)
  648. {
  649. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_deagle.mdl")
  650. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_deagle.mdl")
  651.  
  652. }
  653. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_SCOUT)
  654. {
  655. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_scout.mdl")
  656. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_scout.mdl")
  657.  
  658. }
  659. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_FAMAS)
  660. {
  661. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_famas.mdl")
  662. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_famas.mdl")
  663.  
  664. }
  665. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_SCOUT)
  666. {
  667. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_scout.mdl")
  668. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_scout.mdl")
  669.  
  670. }
  671. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_C4)
  672. {
  673. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_c4.mdl")
  674. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_c4.mdl")
  675. }
  676. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_M3)
  677. {
  678. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_m3.mdl")
  679. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_m3.mdl")
  680. }
  681. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_AWP)
  682. {
  683. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_awp.mdl")
  684. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_awp.mdl")
  685. }
  686. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_AK47)
  687. {
  688. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_ak47.mdl")
  689. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_ak47.mdl")
  690. }
  691. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_M4A1)
  692. {
  693. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_m4a1.mdl")
  694. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_m4a1.mdl")
  695. }
  696. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_DEAGLE)
  697. {
  698. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_deagle.mdl")
  699. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_deagle.mdl")
  700. }
  701. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_FAMAS)
  702. {
  703. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_famas.mdl")
  704. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_famas.mdl")
  705. }
  706. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_SCOUT)
  707. {
  708. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_scout.mdl")
  709. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_scout.mdl")
  710. }
  711. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_C4)
  712. {
  713. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_c4.mdl")
  714. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_c4.mdl")
  715. }
  716. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_M3)
  717. {
  718. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_m3.mdl")
  719. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_m3.mdl")
  720. }
  721. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_AWP)
  722. {
  723. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_awp.mdl")
  724. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_awp.mdl")
  725. }
  726. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_AK47)
  727. {
  728. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_ak47.mdl")
  729. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_ak47.mdl")
  730. }
  731. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_M4A1)
  732. {
  733. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_m4a1.mdl")
  734. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_m4a1.mdl")
  735. }
  736. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_DEAGLE)
  737. {
  738. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_deagle.mdl")
  739. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_deagle.mdl")
  740. }
  741. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  742. {
  743. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_mp5navy.mdl")
  744. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_mp5navy.mdl")
  745. }
  746. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  747. {
  748. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/v_rusty_mp5navy.mdl")
  749. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/rozsdas/p_rusty_mp5navy.mdl")
  750. }
  751. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  752. {
  753. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/v_bronze_mp5navy.mdl")
  754. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/bronz2/p_bronze_mp5navy.mdl")
  755. }
  756. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  757. {
  758. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/arany/v_gold_mp5navy.mdl")
  759. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/arany/p_gold_mp5navy.mdl")
  760. }
  761. if(csomag[id] == 6 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  762. {
  763. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/kara/v_crms_mp5navy.mdl")
  764. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/kara/p_crms_mp5navy.mdl")
  765. }
  766. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_FAMAS)
  767. {
  768. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_famas.mdl")
  769. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_famas.mdl")
  770. }
  771. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_SCOUT)
  772. {
  773. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_scout.mdl")
  774. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_scout.mdl")
  775. }
  776. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_C4)
  777. {
  778. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_c4.mdl")
  779. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_c4.mdl")
  780. }
  781. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_M3)
  782. {
  783. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/v_silvery_m3.mdl")
  784. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/ezust/p_silvery_m3.mdl")
  785. }
  786. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  787. {
  788. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/arany/v_gold_mp5navy.mdl")
  789. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/arany/p_gold_mp5navy.mdl")
  790. }
  791. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_AWP)
  792. {
  793. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/top2/v_awp.mdl")
  794. }
  795. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_AK47)
  796. {
  797. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/top2/v_ak47.mdl")
  798. }
  799. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_M4A1)
  800. {
  801. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/top2/v_m4a1.mdl")
  802. }
  803. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_DEAGLE)
  804. {
  805. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/top2/v_deagle.mdl")
  806. }
  807. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_FAMAS)
  808. {
  809. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/top2/v_famas.mdl")
  810. }
  811. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_SCOUT)
  812. {
  813. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/top2/v_scout.mdl")
  814. }
  815. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_C4)
  816. {
  817. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/top2/v_c4.mdl")
  818. }
  819. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_M3)
  820. {
  821. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/top2/v_m3.mdl")
  822. }
  823. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  824. {
  825. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/top2/v_mp5navy.mdl")
  826. }
  827. if(csomag[id] == 6 && fgy == CSW_AWP)
  828. {
  829. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/frag/frag_awp.mdl")
  830. }
  831. if(csomag[id] == 6 && fgy == CSW_AK47)
  832. {
  833. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/frag/frag_ak47.mdl")
  834. }
  835. if(csomag[id] == 6 && fgy == CSW_M4A1)
  836. {
  837. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/frag/frag_m4a1.mdl")
  838. }
  839. if(csomag[id] == 6 && fgy == CSW_DEAGLE)
  840. {
  841. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_deagle.mdl")
  842. }
  843. if(csomag[id] == 6 && fgy == CSW_FAMAS)
  844. {
  845. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/frag/frag_famas.mdl")
  846. }
  847. if(csomag[id] == 6 && fgy == CSW_SCOUT)
  848. {
  849. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/frag/frag_scout.mdl")
  850. }
  851. if(csomag[id] == 6 && fgy == CSW_C4)
  852. {
  853. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/frag/frag_c4.mdl")
  854. }
  855. if(csomag[id] == 6 && fgy == CSW_M3)
  856. {
  857. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/frag/frag_m3.mdl")
  858. }
  859. }
  860. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  861. {
  862. new count = 1, players[32]
  863. static msg[191]
  864. vformat(msg, 190, input, 3)
  865.  
  866. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  867. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  868. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  869. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  870. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  871. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  872. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  873. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  874. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  875. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  876. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  877. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  878. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  879. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  880. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  881. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  882. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  883. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  884. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  885. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  886. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  887.  
  888. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  889. {
  890. for (new i = 0; i < count; i++)
  891. {
  892. if (is_user_connected(players[i]))
  893. {
  894. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  895. write_byte(players[i])
  896. write_string(msg)
  897. message_end()
  898. }
  899. }
  900. }
  901. return PLUGIN_HANDLED
  902. }
  903. public client_putinserver(id)
  904. {
  905.  
  906. gyoztes[id] = false
  907. vip[id] = 0
  908. new name[32]
  909. get_user_name(id, name, 31)
  910. csomag[id] = 0
  911. new nevek2[64]
  912. while( ( line2 = read_file( "addons/amxmodx/configs/d2_gyoz.ini", line2, nevek2, 63, txtlen2 ) ) != 0 )
  913. if( equal( nevek2, name ) )
  914. {
  915. gyoztes[id] = true
  916. }
  917. if(equal("rozsiii", name))
  918. gyoztes[id] = true
  919. new nevek[64]
  920. while( ( line = read_file( "addons/amxmodx/configs/d2_vip.ini", line, nevek, 63, txtlen ) ) != 0 )
  921. if( equal( nevek, name ) )
  922. {
  923. vip[id] = 1
  924. }
  925. }
  926. public client_connect(id)
  927. {
  928.  
  929. betoltes(id)
  930.  
  931. }
  932. public client_disconnect(id)
  933. {
  934.  
  935. mentes(id)
  936.  
  937. }
  938. public mentes(id)
  939. {
  940. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  941. get_user_name(id, name, 31)
  942. format(vaultkey,63,"%s-REG", name)
  943. format(vaultdata,255,"%i#",oles[id])
  944. nvault_set(nvault,vaultkey,vaultdata)
  945. return PLUGIN_CONTINUE
  946. }
  947. public betoltes(id)
  948. {
  949. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  950. get_user_name(id, name, 31)
  951. format(vaultkey,63,"%s-REG", name)
  952. format(vaultdata,255,"%i#",oles[id])
  953. nvault_get(nvault,vaultkey,vaultdata,255)
  954. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  955. new a1[32]
  956. parse(vaultdata, a1, 31)
  957. oles[id] = str_to_num(a1)
  958. return PLUGIN_CONTINUE;
  959. }
  960.  

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Only Dust2 SkinMenü.
HozzászólásElküldve: 2015.07.21. 08:23 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.11.12. 18:02
Hozzászólások: 72
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Tessék, benne van a + 5 menü, próbáld ki:
Föltöltöttem a data.hu-ra, mivel 60000 karater engedélyezett, és a plugin 60649 karater volt, tehát nem engedte hozzácsatolni sz SMA fájlt.
Link: http://data.hu/get/8945933/Skinmenu.sma


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Only Dust2 SkinMenü.
HozzászólásElküldve: 2015.07.22. 11:52 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.26. 16:24
Hozzászólások: 57
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Szia köszi,
De volna pár kérdésem
Honnan tudod meghatározni a csomag id-t?
pl.
case 3:{
if(csomag[id] != 2)
{
if(oles[id] >= 1000)
{
print_color(id, "!g[Információ]!y Sikeresen kiválasztottad az !tbronz!y csomagot!")
csomag[id] = 2
}
else
{
print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom túl kevés ölésed van!")
fegyverek(id)
}
}
else
{
print_color(id, "!g[Információ]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
fegyverek(id)
}
}
Miért írt 2?
a csomag id-hez
case 6:{
if(csomag[id] != 5)
{
if(oles[id] >= 1)
{
print_color(id, "!g[Információ]!y Sikeresen kiválasztottad a !tTeszt!y csomagot!")
csomag[id] = 4
}
else
{
print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom túl kevés ölésed van!")
fegyverek(id)
}
}
else
{
print_color(id, "!g[Információ]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
fegyverek(id)
}
}
És te miért írtál 4?
a csomag id-hez.
És itt?
if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_M3)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/arany/v_gold_m3.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/arany/p_gold_m3.mdl")

}
Itt is négyezt ír de más fegyvernél van mikor más számot.
if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_FAMAS)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d2skinmenu/Teszt/v_teszt_famas.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/d2skinmenu/Teszt/p_teszt_famas.mdl")

}
Itt pedig 5 van.
Hát nem értem elmagyaráznád?

_________________
Fegyver Skin menüm: 90%
Rólam:
Játébeli nevem: 'HoTDoG'
Már több mint 2 éve configolok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Only Dust2 SkinMenü.
HozzászólásElküldve: 2015.07.23. 11:38 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.11.12. 18:02
Hozzászólások: 72
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Ugye van a menüben ez a rész:
menu_additem(menu,"Alap csomag kivalasztasa \r[Elerve]","1",0)
Az Alap csomag kivalasztasa \r[Elerve] - ehhez a 0-ás csomag tartozik, mivel ez az alap.
Rozsdas csomag kivalasztasa-hoz az 1-es csomag tartozik. Tehát, minél több menü van, annál több csomagnak kell lenni.
Tehát, ha van három menüm például:
Alap csomag
Rozsdas csomag
Arany csomag

Az alap csomaghoz fog tartozni a csomag[id] = 0
A Rozsdas csomaghoz fog tartozni a csomag[id] = 1
Az Arany csomag-hoz fog tartozni a csomag[id] = 2

Tegyük fel, hogy létre akarsz hozni egy negyedik menüt, legyen ez például az AWP csomag, akkor ezt az Arany csomag alá írod be, és a csomag[id] = 3-at fogja megkapni.

Kérdezted azt is ugye, hogy miért írtál ide is 4-est, meg oda is. Azért mert egy menüpont alá például az Arany csomag alá több fegyver is tartozik, és ahány fegyver van egy menüben, annyiszor ismétlődik például a csomag[id] = 4. Tehát ha az Arany csomagban van 5 fegyver, akkor ötször fog előfordulni a csomag[id] = 4


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Only Dust2 SkinMenü.
HozzászólásElküldve: 2015.07.23. 14:29 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.26. 16:24
Hozzászólások: 57
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Köszi,
És ha létre akarok hozni egy csomagot és az ingyenes akkor hogy kell kinézzen?
És látom,hogy bele van írva a FRAG csomag.
De az sehol sincs a menüben ;)
Előre is köszi a magyarázatodat. :oops:

_________________
Fegyver Skin menüm: 90%
Rólam:
Játébeli nevem: 'HoTDoG'
Már több mint 2 éve configolok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Only Dust2 SkinMenü.
HozzászólásElküldve: 2015.07.23. 16:56 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.11.12. 18:02
Hozzászólások: 72
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Ingyenes csomagot a következőképpen hozhatsz létre:
if(oles[id] >= 1000) - ezt a sort törlöd a case részből.
Tehát ha csinálsz egy ingyenes csomagot, akkor az if(oles[id] >= nem kell oda beírni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Only Dust2 SkinMenü.
HozzászólásElküldve: 2015.11.15. 11:42 
Sziasztok ehhez a deroid d2 skin menühöz és +5 csomaghoz meg van valakinek a skinnek? megköszönném ha valaki elküldené!

Köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole