hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Steam-Non steam Chat
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=22095
Oldal: 1 / 1

Szerző:  kengurumancs [ 2015.08.31. 12:16 ]
Hozzászólás témája:  Steam-Non steam Chat

Sziasztok! :)
Sehol nem találtam ezt a plugint, de már többször is láttam. :xicon_e_biggrin:
Hogy,ki fejtsem mire is gondolok pontosan:
A Chatba írja prefixként az játékos neve elé,hogy [STEAM] vagy [NON-STEAM].

Előre köszi! :roll:

Szerző:  mforce [ 2015.08.31. 12:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam-Non steam Chat

Előtagok

Szerző:  kengurumancs [ 2015.08.31. 17:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam-Non steam Chat

Ha megkérlek, át tudod írni úgy a plugint, hogy csak azt írja a prefixbe hogy [STEAM] vagy [NON-STEAM], ne legyenek admin prefixek.
Amúgy köszi!

Szerző:  mforce [ 2015.08.31. 17:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam-Non steam Chat

Csak a 2 prefix + admin zölden ír.

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Admin Chat Colors"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "I3u[R]n"

#define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
#define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK

new message[192]
new sayText
new teamInfo
new maxPlayers

new strName[191]
new strText[191]
new alive[11]

public plugin_init()
{
   register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   sayText = get_user_msgid ("SayText")
   teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
   maxPlayers = get_maxplayers()
   
   register_message (sayText, "avoid_duplicated")
   
   register_clcmd ("say", "hook_say")
   register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
}

public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
{
   return PLUGIN_HANDLED
}

public hook_say(id)
{
   read_args (message, 191)
   remove_quotes (message)
   
   if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
      
   return PLUGIN_CONTINUE
   
   
   new name[32]
   get_user_name (id, name, 31)
   
   new bool:admin = false
   
   if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
      admin = true
   
   
   new bool:steam = false
   
   if (is_user_steam(id))
      steam = true
   
   new isAlive
   
   if (is_user_alive (id))
   {
      isAlive = 1
      alive = ""
   }
   else
   {
      isAlive = 0
      alive = "*Halott* "
   }
   
   static color[10]
   
   if(!steam)
   {
      get_user_team (id, color, 9)
      
      format (strName, 191, "%s^x04[NON-STEAM] ^x03%s", alive, name)
      
      if(admin) format (strText, 191, "^x04%s", message)
      else format (strText, 191, "%s", message)
   }
   else if (steam)
   {
      get_user_team (id, color, 9)
      
      format (strName, 191, "%s^x04[STEAM] ^x03%s", alive, name)
      
      if(admin) format (strText, 191, "^x04%s", message)
      else format (strText, 191, "%s", message)
   }
   
   format (message, 191, "%s ^x01: %s", strName, strText)
   
   sendMessage (color, isAlive)   
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}


public hook_teamsay(id)
{
   new playerTeam = get_user_team(id)
   new playerTeamName[19]
   
   switch (playerTeam)
   {
      case 1:
         copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
      
      case 2:
         copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
      
      default:
      copy (playerTeamName, 9, "Néző")
   }
   
   read_args (message, 191)
   remove_quotes (message)
   
   if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
      
   return PLUGIN_CONTINUE
   
   
   new name[32]
   get_user_name (id, name, 31)
   
   new bool:admin = false
   
   if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
      admin = true
   
   
   new bool:steam = false
   
   if(is_user_steam(id))
      steam = true
   
   new isAlive
   
   if (is_user_alive (id))
   {
      isAlive = 1
      alive = ""
   }
   else
   {
      isAlive = 0
      alive = "*Halott* "
   }
   
   static color[10]
   
   if(!steam)
   {
      get_user_team (id, color, 9)
      
      format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[NON-STEAM] ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
      
      if(admin) format (strText, 191, "^x04%s", message)
      else format (strText, 191, "%s", message)
   }
   else if(steam)
   {
      get_user_team (id, color, 9)
      
      format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[STEAM] ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
      
      if(admin) format (strText, 191, "^x04%s", message)
      else format (strText, 191, "%s", message)
   }
   
   format (message, 191, "%s ^x01: %s", strName, strText)
   
   sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)   
   
   return PLUGIN_CONTINUE   
}

public sendMessage (color[], alive)
{
   new teamName[10]
   
   for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
   {
      if (!is_user_connected(player))
         continue
      
      if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
      {
         get_user_team (player, teamName, 9)   
         
         changeTeamInfo (player, color)   
         
         writeMessage (player, message)
         
         changeTeamInfo (player, teamName)   
      }
   }
}


public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
{
   new teamName[10]
   
   for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
   {
      if (!is_user_connected(player))
         continue
      
      if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
      {
         if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
         {
            get_user_team (player, teamName, 9)   
            
            changeTeamInfo (player, color)   
            writeMessage (player, message)
            
            changeTeamInfo (player, teamName)
         }
      }
   }
}


public changeTeamInfo (player, team[])
{
   message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)   
   write_byte (player)   
   write_string (team)   
   message_end()   
}


public writeMessage (player, message[])
{
   message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)   
   write_byte (player)
   write_string (message)
   message_end ()
}

stock bool:is_user_steam(id)
{
   static dp_pointer;
   
   if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
   {
      server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
      server_exec();
      return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
   }
   
   return false;
}

Szerző:  kengurumancs [ 2015.08.31. 18:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam-Non steam Chat

Köszi szépen! Isten vagy! ;)
2.: Ha, meg haltam vagy ki állók specbe, akkor minden sárgán látszódik amit írok, név,prefix írás.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/