hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 03:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 158 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 158 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Üdvözlő, lecsatlakozó üzenet CHATBE
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 06:42 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.26. 05:58
Hozzászólások: 5
!g[PREFIX] !t XY !n csatlakozott.!t/rankja : XY/
!g[PREFIX] !t XY !n kilepett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 09:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csstats>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Simply Connect Messages"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "mforce"
  7.  
  8. // Ha szeretnéd chat helyett HUD-ra iratni a szöveget, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  9. //#define HUD
  10.  
  11. #if !defined HUD
  12. new const PREFIX[] = "ProKillers"
  13. #endif
  14.  
  15. // Ha hangot is szeretnél lejátszani, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  16. //#define CONNECT_SOUND
  17.  
  18. #if defined CONNECT_SOUND
  19. new const soundfile[] = "buttons/blip1.wav"; // Hangfájl beállítása (.wav)
  20.  
  21. public plugin_precache() {
  22. precache_sound(soundfile)
  23. }
  24. #endif
  25.  
  26. #if defined HUD
  27. new connectsyncmsg
  28. #endif
  29. public plugin_init() {
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31. #if defined HUD
  32. connectsyncmsg = CreateHudSyncObj()
  33. #endif
  34. }
  35.  
  36. public client_putinserver(id) {
  37. set_task(2.0, "csatlakozott", id)
  38. }
  39.  
  40. public csatlakozott(id) {
  41. if(!is_user_bot(id)) {
  42. new name[32];
  43. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  44. new izStats[8], izBody[8], iRankPos
  45. iRankPos = get_user_stats(id, izStats, izBody)
  46. #if defined HUD
  47. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
  48. ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s csatlakozott a szerverre.^nRank: %i", name, iRankPos)
  49. #else
  50. ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1csatlakozott a szerverre,^3 Rank: %i", PREFIX, name, iRankPos)
  51. #endif
  52. #if defined CONNECT_SOUND
  53. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", soundfile)
  54. #endif
  55. }
  56. }
  57.  
  58. public client_disconnect(id) {
  59. if(!is_user_bot(id)) {
  60. new name[32];
  61. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  62. #if defined HUD
  63. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
  64. ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s lelépett a szerverről.", name)
  65. #else
  66. ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1lelépett a szerverről.", PREFIX, name)
  67. #endif
  68. }
  69. }
  70.  
  71. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  72. static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  73. vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  74.  
  75. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  76.  
  77. if(id) {
  78. if(!is_user_connected(id)) return;
  79. players[0] = id;
  80. pnum = 1;
  81. }
  82. else get_players(players, pnum, "ch");
  83.  
  84. for(new i; i < pnum; i++) {
  85. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  86. write_byte(players[i]);
  87. write_string(szMsg);
  88. message_end();
  89. }
  90. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 09:20 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.26. 05:58
Hozzászólások: 5
Köszönöm, ilyenre gondoltam, viszont hang nélkül. Hang nélküli verziót el tudnád küldeni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 09:23 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Ha szeretnéd chat helyett HUD-ra iratni a szöveget, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  2. //#define HUD
  3.  
  4. // Ha hangot is szeretnél lejátszani, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  5. //#define CONNECT_SOUND


Ott a //, akkor miről beszélsz? :D
Fordítóban nem kerülnek bele azok a dolgok, amik #if defined CONNECT_SOUND-al vannak ellátva, ha nincs definiálva a CONNECT_SOUND...
Azaz akkor nincs definiálva, ha ott a //

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole