hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.04. 09:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 188 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 187 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvervaltasnal
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 15:23 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.23. 16:55
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok nem tom mert van ez hogy ha fel mekk a szerora akkor alap skint kapok meg valamiert is hogy valtsak csgo skinekre akkor meg kidob a szerverol hogy Nincs ben a fajlban a model pedig bent van mindegyik

plugin_precahe nal
  1. public plugin_precache() {
  2.     for(new i; i < 136; i++)
  3.     {
  4.         new String[64]
  5.         formatex(String, charsmax(String), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[i])
  6.         if(strlen(FegyverModelek[i]) > 3)
  7.             precache_model(String)
  8.     }
  9.     for(new i; i < 20; i++)
  10.     {
  11.         new String[64]
  12.         formatex(String, charsmax(String), "models/badboysgo/%s", KesModelek[i])
  13.         if(strlen( > 3)
  14.             precache_model(String)
  15.     }
  16.     for(new i; i < 16; i++)
  17.     {
  18.         new String[64]
  19.         formatex(String, charsmax(String), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[i])
  20.         if(strlen(String) > 3)
  21.             precache_model(String)
  22.     }
  23. }


a valtsanal meg igy van

  1. public FegyverekValtas(id)
  2. {
  3.     if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || id < 1 || id > 32 || Skin[id] == 0)
  4.     return
  5.    
  6.     new fid = get_user_weapon(id)
  7.     new fmdl[48]
  8.    
  9.     if(fid == CSW_AK47 && KivalasztottFegyver[id][0] >= 64 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 69 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  10.     {
  11.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  12.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  13.     }
  14.     else if(fid == CSW_AK47 && KivalasztottFegyver[id][0] >= 0 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 6 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  15.     {
  16.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  17.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  18.     }
  19.     else if(fid == CSW_AK47)
  20.     {
  21.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[0])
  22.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  23.     }
  24.    
  25.     if(fid == CSW_M4A1 && KivalasztottFegyver[id][0] >= 70 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 75 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  26.     {
  27.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  28.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  29.     }
  30.     else if(fid == CSW_M4A1 && KivalasztottFegyver[id][0] >= 7 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 13 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  31.     {
  32.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  33.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  34.     }
  35.     else if(fid == CSW_M4A1)
  36.     {
  37.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[1])
  38.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  39.     }
  40.    
  41.     if(fid == CSW_AWP && KivalasztottFegyver[id][0] >= 76 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 81 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  42.     {
  43.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  44.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  45.     }
  46.     else if(fid == CSW_AWP && KivalasztottFegyver[id][0] >= 14 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 20 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  47.     {
  48.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  49.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  50.     }
  51.     else if(fid == CSW_AWP)
  52.     {
  53.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[2])
  54.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  55.     }
  56.    
  57.     if(fid == CSW_FAMAS && KivalasztottFegyver[id][0] >= 82 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 87 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  58.     {
  59.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  60.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  61.     }
  62.     else if(fid == CSW_FAMAS && KivalasztottFegyver[id][0] >= 21 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 27 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  63.     {
  64.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  65.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  66.     }
  67.     else if(fid == CSW_FAMAS)
  68.     {
  69.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[3])
  70.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  71.     }
  72.    
  73.     if(fid == CSW_MP5NAVY && KivalasztottFegyver[id][0] >= 88 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 93 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  74.     {
  75.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  76.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  77.     }
  78.     else if(fid == CSW_MP5NAVY && KivalasztottFegyver[id][0] >= 28 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 34 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  79.     {
  80.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  81.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  82.     }
  83.     else if(fid == CSW_MP5NAVY)
  84.     {
  85.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[4])
  86.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  87.     }
  88.    
  89.     if(fid == CSW_M3 && KivalasztottFegyver[id][0] >= 94 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 99 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  90.     {
  91.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  92.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  93.     }
  94.     else if(fid == CSW_M3 && KivalasztottFegyver[id][0] >= 35 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 41 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  95.     {
  96.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  97.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  98.     }
  99.     else if(fid == CSW_M3)
  100.     {
  101.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[5])
  102.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  103.     }
  104.    
  105.     if(fid == CSW_GALIL && KivalasztottFegyver[id][0] >= 100 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 105 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  106.     {
  107.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  108.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  109.     }
  110.     else if(fid == CSW_GALIL && KivalasztottFegyver[id][0] >= 42 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 45 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  111.     {
  112.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  113.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  114.     }
  115.     else if(fid == CSW_GALIL)
  116.     {
  117.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[13])
  118.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  119.     }
  120.    
  121.     if(fid == CSW_USP && KivalasztottFegyver[id][1] >= 124 && KivalasztottFegyver[id][1] <= 129 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][1]] > 0)
  122.     {
  123.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][1]])
  124.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  125.     }
  126.     else if(fid == CSW_USP && KivalasztottFegyver[id][1] >= 46 && KivalasztottFegyver[id][1] <= 52 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][1]] > 0)
  127.     {
  128.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][1]])
  129.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  130.     }
  131.     else if(fid == CSW_USP)
  132.     {
  133.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[6])
  134.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  135.     }
  136.    
  137.     if(fid == CSW_DEAGLE && KivalasztottFegyver[id][1] >= 130 && KivalasztottFegyver[id][1] <= 135 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][1]] > 0)
  138.     {
  139.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][1]])
  140.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  141.     }
  142.     else if(fid == CSW_DEAGLE && KivalasztottFegyver[id][1] >= 53 && KivalasztottFegyver[id][1] <= 59 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][1]] > 0)
  143.     {
  144.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][1]])
  145.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  146.     }
  147.     else if(fid == CSW_DEAGLE)
  148.     {
  149.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[7])
  150.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  151.     }
  152.    
  153.     if(fid == CSW_GLOCK18 && KivalasztottFegyver[id][1] >= 118 && KivalasztottFegyver[id][1] <= 123 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][1]] > 0)
  154.     {
  155.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][1]])
  156.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  157.     }
  158.     else if(fid == CSW_GLOCK18 && KivalasztottFegyver[id][1] >= 60 && KivalasztottFegyver[id][1] <= 63 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][1]] > 0)
  159.     {
  160.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][1]])
  161.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  162.     }
  163.     else if(fid == CSW_GLOCK18)
  164.     {
  165.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[12])
  166.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  167.     }
  168.    
  169.     if(fid == CSW_KNIFE && KivalasztottFegyver[id][2] == 20)
  170.     {
  171.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[8])
  172.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  173.     }
  174.     else if(fid == CSW_KNIFE && KivalasztottFegyver[id][2] == 21)
  175.     {
  176.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/default/BAJNOK.mdl")
  177.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  178.     }
  179.     else if(fid == CSW_KNIFE && Kesek[id][KivalasztottFegyver[id][2]] > 0 && KivalasztottFegyver[id][2] <= 19 && KivalasztottFegyver[id][2] >= 0)
  180.     {
  181.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", KesModelek[KivalasztottFegyver[id][2]])
  182.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  183.     }
  184.     else if(fid == CSW_KNIFE)
  185.     {
  186.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[8])
  187.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  188.     }
  189.    
  190.     if(fid == CSW_HEGRENADE)
  191.     {
  192.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[9])
  193.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  194.     }
  195.     if(fid == CSW_FLASHBANG)
  196.     {
  197.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[10])
  198.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  199.     }
  200.     if(fid == CSW_C4)
  201.     {
  202.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[11])
  203.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  204.     }
  205.    
  206.     if(fid == CSW_P90 && KivalasztottFegyver[id][0] >= 112 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 117 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  207.     {
  208.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  209.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  210.     }
  211.     else if(fid == CSW_P90)
  212.     {
  213.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[14])
  214.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  215.     }
  216.    
  217.     if(fid == CSW_SCOUT && KivalasztottFegyver[id][0] >= 106 && KivalasztottFegyver[id][0] <= 111 && Fegyverek[id][KivalasztottFegyver[id][0]] > 0)
  218.     {
  219.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", FegyverModelek[KivalasztottFegyver[id][0]])
  220.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  221.     }
  222.     else if(fid == CSW_SCOUT)
  223.     {
  224.         formatex(fmdl, charsmax(fmdl), "models/badboysgo/%s", AlapModelek[15])
  225.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl)
  226.     }
  227. }

_________________
----> Köszönöm gomb arra található --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvervaltasnal
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 23:43 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Témanév helytelen. Nem felel meg a feltételeknek. Össze másolt tákolmánytól, ne is várj többet.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvervaltasnal
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 23:57 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem éppen összemásolt tákolmány, csak nem tudnak vele mit kezdeni, mert nem értik :)

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole