hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.21. 08:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 722 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 721 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Parancsra hang
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 21:41 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Hi!
Kellene egy plugin, ami egy adott parancsra egy hangot játszik le, de ezt csak 1 adott STEAM_ID-val rendelkező tudja használni!

Példa: /szia és lejátszik egy hangot.
Köszi előre!! :)


----
Tudom, hogy 1x már kértem ezt, viszont nem jött segítség, sem válasz :(

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra hang
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 22:13 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Plugin"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new const pistihang[] = "hangok/pisti.wav";
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.  
  14. register_clcmd("say /pisti", "pistihandler")
  15. }
  16.  
  17. public plugin_precache() {
  18. precache_sound(pistihang);
  19. }
  20.  
  21. public pistihandler(id) {
  22. new steamid[32];
  23. get_user_authid(id, steamid, charsmax(steamid));
  24.  
  25. if(equal(steamid, "STEAM_0:0:12345678")) {
  26. new iPlayers[32], iNum, i;
  27. get_players(iPlayers, iNum);
  28.  
  29. for(i = 0; i <= iNum; i++)
  30. {
  31. new x = iPlayers[i];
  32.  
  33. if(is_user_connected(x) && !is_user_bot(x))
  34. client_cmd(x, "spk ^"%s^"", pistihang);
  35. }
  36. }
  37. }


Ugyanígy folyt.köv.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra hang
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 22:16 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Ez az egész plugin?


---------
Így szerkesztettem:
Minden oké vele??
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Plugin"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new const tekhang[] = "hangok/tek.wav";
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.  
  14. register_clcmd("say /tek", "tekhandler")
  15. }
  16.  
  17. public plugin_precache() {
  18. precache_sound(tekhang);
  19. }
  20.  
  21. public tekhandler(id) {
  22. new steamid[32];
  23. get_user_authid(id, steamid, charsmax(steamid));
  24.  
  25. if(equal(steamid, "STEAM_0:0:12345678")) {
  26. new iPlayers[32], iNum, i;
  27. get_players(iPlayers, iNum);
  28.  
  29. for(i = 0; i <= iNum; i++)
  30. {
  31. new x = iPlayers[i];
  32.  
  33. if(is_user_connected(x) && !is_user_bot(x))
  34. client_cmd(x, "spk ^"%s^"", tekhang);
  35. }
  36. }
  37. }

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra hang
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 22:32 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Ja de steamid-t írd át, te kérted ID-re.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra hang
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 22:45 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Persze, átírom...kösziii!!

--------
Átírtam a STEAM_ID-t, teszteltem, de semmi. Nem működik :?
Mi lehet a gond??

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra hang
HozzászólásElküldve: 2015.10.18. 08:29 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Hali! ez nem STEAM_ID -re van...

De lehet megnyeri a tetszésed hogy menü-ből hangot bírsz lejátszani, így hát össze dobtam ezt, De tesztelni nem birtam, úgyhogy ha van kedved akkor letesztelheted :)! köszöntem Szépen, remélem valaki hasznát veszi!!! :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include "amxmodx"
  2. #include "amxmisc"
  3. #include "hamsandwich"
  4. #include "cstrike"
  5. #include "fakemeta"
  6. #include "fun.inc"
  7.  
  8.  
  9. new PLUGIN[ ] = "Muzsikus menu"
  10. new VERSION[ ] = "1.0"
  11. new KESZITO[ ] = "Levii"
  12.  
  13. // Itt majd add meg a mappa és az mp3 nevét [ELÉRÉSÉT]
  14. new hang_1[ ] = " asd/xy_mappa/1.wav "
  15. new hang_2[ ] = " asd/xy_mappa/2.wav "
  16. new hang_3[ ] = " sound/xy_mappa/3.waw "
  17. new hang_4[ ] = " sound/xy_mappa/4.mp3 "
  18. new hang_5[ ] = " sound/xy_mappa/5.mp3 "
  19. new hang_6[ ] = " sound/xy_mappa/6.mp3 "
  20. new hang_7[ ] = " sound/xy_mappa/7.mp3 "
  21. new hang_8[ ] = " sound/xy_mappa/8.mp3 "
  22. new hang_9[ ] = " sound/xy_mappa/9.mp3 "
  23. new hang_10[ ] = " sound/xy_mappa/10.mp3 "
  24.  
  25.  
  26.  
  27. public plugin_precache( )
  28. {
  29.  
  30. precache_sound( hang_1 );
  31. precache_sound( hang_2 );
  32. precache_sound( hang_3 );
  33. precache_sound( hang_4 );
  34. precache_sound( hang_5 );
  35. precache_sound( hang_6 );
  36. precache_sound( hang_7 );
  37. precache_sound( hang_8 );
  38. precache_sound( hang_9 );
  39. precache_sound( hang_10 );
  40. }
  41.  
  42. public plugin_init( )
  43. {
  44. register_plugin(PLUGIN, VERSION, KESZITO)
  45. register_clcmd( "say /hang","hangmenu" )
  46. }
  47.  
  48.  
  49. public hangmenu( id ) {
  50. new cim[ 121 ]
  51. format( cim, charsmax( cim ), "\rHang Menu \dBy: Levii @ Peace")
  52. new menu = menu_create( cim, "hang_handler" )
  53. menu_additem( menu,"1.hang ","1",0)
  54. menu_additem( menu,"2.hang ","2",0)
  55. menu_additem( menu,"3.hang ","3",0)
  56. menu_additem( menu,"4.hang ","4",0)
  57. menu_additem( menu,"5.hang ","5",0)
  58. menu_additem( menu,"6.hang ","6",0)
  59. menu_additem( menu,"7.hang ","7",0)
  60. menu_additem( menu,"8.hang ","8",0)
  61. menu_additem( menu,"9.hang ","9",0)
  62. menu_additem( menu,"10.hang ","10",0)
  63.  
  64.  
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu, 0);
  67. }
  68. public hang_handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[9], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79.  
  80. switch(key)
  81. {
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85.  
  86. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", hang_1);
  87. print_color(id, "!g[HangLejatszo]!y Egy Jatekos: Berakta az !t1-es!y hangot.")
  88.  
  89. }
  90. case 2:
  91. {
  92. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", hang_2);
  93. print_color(id, "!g[HangLejatszo]!y Egy Jatekos: Berakta az !t2-es!y hangot.")
  94.  
  95.  
  96. }
  97. case 3:
  98. {
  99. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", hang_3);
  100. print_color(id, "!g[HangLejatszo]!y Egy Jatekos: Berakta az !t3-as!y hangot.")
  101.  
  102.  
  103. }
  104. case 4:
  105. {
  106. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", hang_4);
  107. print_color(id, "!g[HangLejatszo]!y Egy Jatekos: Berakta az !t4-es!y hangot.")
  108.  
  109. }
  110. case 5:
  111. {
  112. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", hang_5);
  113. print_color(id, "!g[HangLejatszo]!y Egy Jatekos: Berakta az !t5-os!y hangot.")
  114.  
  115. }
  116. case 6:
  117. {
  118. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", hang_6);
  119. print_color(id, "!g[HangLejatszo]!y Egy Jatekos: Berakta az !t6-os!y hangot.")
  120. }
  121. case 7:
  122. {
  123. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", hang_7);
  124. print_color(id, "!g[HangLejatszo]!y Egy Jatekos: Berakta az !t7-es!y hangot.")
  125.  
  126. }
  127. case 8:
  128. {
  129. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", hang_8);
  130. print_color(id, "!g[HangLejatszo]!y Egy Jatekos: Berakta az !t8-as!y hangot.")
  131. }
  132. case 9:
  133. {
  134. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", hang_9);
  135. print_color(id, "!g[HangLejatszo]!y Egy Jatekos: Berakta az !t9-es!y hangot.")
  136. }
  137. case 10:
  138. {
  139. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", hang_10);
  140. print_color(id, "!g[HangLejatszo]!y Egy Jatekos: Berakta az !t10-es!y hangot.")
  141. }
  142.  
  143. }
  144.  
  145.  
  146. menu_destroy(menu)
  147. return PLUGIN_HANDLED
  148. }
  149.  
  150. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  151. {
  152. new count = 1, players[32]
  153. static msg[191]
  154. vformat(msg, 190, input, 3)
  155.  
  156. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  157. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  158. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  159.  
  160. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  161. {
  162. for (new i = 0; i < count; i++)
  163. {
  164. if (is_user_connected(players[i]))
  165. {
  166. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  167. write_byte(players[i])
  168. write_string(msg)
  169. message_end()
  170. }
  171. }
  172. }
  173. return PLUGIN_HANDLED
  174. }

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra hang
HozzászólásElküldve: 2015.10.18. 15:42 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
DecToR írta:
Hali! ez nem STEAM_ID -re van...

De lehet megnyeri a tetszésed hogy menü-ből hangot bírsz lejátszani, így hát össze dobtam ezt, De tesztelni nem birtam, úgyhogy ha van kedved akkor letesztelheted :)! köszöntem Szépen, remélem valaki hasznát veszi!!! :)




Köszi DecToR, de amit kértem, úgy kellene. Amit mforce készített, de viszont az nem működik valamiért :? ...
Hiába írok be a /tek parancsot, a hangot nem játsza le :(

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra hang
HozzászólásElküldve: 2015.10.18. 16:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Ha most nem szól,akkor a hangfájl kódolása rossz.

Megjegyzés Dector-nak: Azért nem használunk ilyenkor
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_cmd( 0

-át, mert botoknak is nyomja. "c" flag a get_players-nél azt jelenti Botoknak ne. Viszont lekéri a fent lévő játékosokat a get_players funkció.
http://www.amxmodx.org/api/amxmodx/get_players

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Plugin"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new const pistihang[] = "hangok/pisti.wav";
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.  
  14. register_clcmd("say /pisti", "pistihandler")
  15. }
  16.  
  17. public plugin_precache() {
  18. precache_sound(pistihang);
  19. }
  20.  
  21. public pistihandler(id) {
  22. new steamid[32];
  23. get_user_authid(id, steamid, charsmax(steamid));
  24.  
  25. if(equal(steamid, "STEAM_0:0:12345678")) {
  26. new players[32], num
  27. get_players(players, num, "c")
  28. for(new i = 0; i < num; i++)
  29. client_cmd(players[i], "spk ^"%s^"", pistihang);
  30. }
  31. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra hang
HozzászólásElküldve: 2015.10.19. 14:43 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
mforce írta:
Ha most nem szól,akkor a hangfájl kódolása rossz.


A hangfálj kódolása .wav kiterjesztésű, de mikor átírom a pluginban a "pisti" jegyzést "tek"-re, akkor már nem játsza le :?

Úgy kellene, ha beírom azt, hogy /tek, akkor lejátsza a csatolt fájlt:


Csatolmányok:
hangok.rar [1.11 MiB]
Letöltve 41 alkalommal.

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra hang
HozzászólásElküldve: 2015.10.19. 14:51 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Plugin"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "mforce"
  6.  
  7. new const pistihang[] = "hangok/tek.wav";
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11.  
  12. register_clcmd("say /tek", "tekhandler")
  13. }
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_sound(tekhang);
  17. }
  18.  
  19. public tekhandler(id) {
  20. new steamid[32];
  21. get_user_authid(id, steamid, charsmax(steamid));
  22.  
  23. if(equal(steamid, "IDE MÁSOLD BE A STEAM IDÉT")) {
  24. new players[32], num
  25. get_players(players, num, "c")
  26. for(new i = 0; i < num; i++)
  27. client_cmd(players[i], "spk ^"%s^"", tekhang);
  28. }
  29. }



De, a steam id-t is változtasd meg, mert jelen pillanatban senki nem tud lejátszani hangokat.

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole