hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 10:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 267 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 265 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyverek hangjának lecserélése
HozzászólásElküldve: 2017.03.30. 17:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok!
Olyan plugint keresek amivel letudom cserélni a fegyverek hangját.
Előre is köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek hangjának lecserélése
HozzászólásElküldve: 2017.03.30. 19:59 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
titkos írta:
Sziasztok!
Olyan plugint keresek amivel letudom cserélni a fegyverek hangját.
Előre is köszönöm

GHW Fegyver modell/hang csere


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek hangjának lecserélése
HozzászólásElküldve: 2017.03.30. 22:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Krisznitro írta:
titkos írta:
Sziasztok!
Olyan plugint keresek amivel letudom cserélni a fegyverek hangját.
Előre is köszönöm

GHW Fegyver modell/hang csere

Ezzel ha jól tudom csak a késnek tudom a hangját cserélni
  1. A hangot csak késnél lehet lecserélni.
  2. [Példa]:
  3. "sound/weapons/sound.wav" "sound/weapons/newsound.wav"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek hangjának lecserélése
HozzászólásElküldve: 2017.03.30. 22:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Ha lő,blokkolod a hangot,majd lejátszod emit_soundal a tiédet.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek hangjának lecserélése
HozzászólásElküldve: 2017.03.31. 14:25 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
ultraibolya írta:
Ha lő,blokkolod a hangot,majd lejátszod emit_soundal a tiédet.

szájbarágóósabban letudnád írni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek hangjának lecserélése
HozzászólásElküldve: 2017.04.08. 10:09 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
titkos írta:
ultraibolya írta:
Ha lő,blokkolod a hangot,majd lejátszod emit_soundal a tiédet.

szájbarágóósabban letudnád írni?


Kép Nemsokára szájában rágja, várd meg még elindul a jpg khm gif.



Am lekéred a lövést, blokkolod, majd lejátszod a saját lövéshangod.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek hangjának lecserélése
HozzászólásElküldve: 2017.04.08. 10:47 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
PikHácsúú# írta:
titkos írta:
ultraibolya írta:
Ha lő,blokkolod a hangot,majd lejátszod emit_soundal a tiédet.

szájbarágóósabban letudnád írni?


Kép Nemsokára szájában rágja, várd meg még elindul a jpg khm gif.



Am lekéred a lövést, blokkolod, majd lejátszod a saját lövéshangod.

Ez az amihez nem értek


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek hangjának lecserélése
HozzászólásElküldve: 2017.04.08. 11:14 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Az a baj nekemse menne fejből, max ha utána keresnék, de nem akarok hibás forrást adni, ezért ink nem probálkozok.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek hangjának lecserélése
HozzászólásElküldve: 2017.04.08. 13:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
PikHácsúú# írta:
Az a baj nekemse menne fejből, max ha utána keresnék, de nem akarok hibás forrást adni, ezért ink nem probálkozok.

én keresgéltem, de nem találtam sehol


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek hangjának lecserélése
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 23:08 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Keresgeltem ha kell tombre akkor irj :)

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Hang"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Zoe"
  8.  
  9. #define EmitSnd(%1,%2)          emit_sound(%1, CHAN_ITEM, %2, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  10. #define MAXP 32
  11.  
  12. enum _:Knifes
  13. {
  14.     KNIFE_DEFAULT,
  15.     KNIFE_AXE,
  16.     KNIFE_BAYONET
  17. }
  18.  
  19. new Knife[MAXP+1][Knifes];
  20.  
  21. new const AlapSound[][] = {
  22.     "weapons/knife_deploy1.wav",
  23.     "weapons/knife_hit1.wav",
  24.     "weapons/knife_hit2.wav",
  25.     "weapons/knife_hit3.wav",
  26.     "weapons/knife_hit4.wav",
  27.     "weapons/knife_hitwall1.wav",
  28.     "weapons/knife_slash1.wav",
  29.     "weapons/knife_slash2.wav",
  30.     "weapons/knife_stab.wav"
  31. };
  32. new const AxeSounds[][] =
  33. {
  34.     "FurienEFFx/knifes/knife_deploy1_axe.wav",
  35.     "FurienEFFx/knifes/knife_hit1_axe.wav",
  36.     "FurienEFFx/knifes/knife_hit2_axe.wav",
  37.     "FurienEFFx/knifes/knife_hit1_axe.wav",
  38.     "FurienEFFx/knifes/knife_hit2_axe.wav",
  39.     "FurienEFFx/knifes/knife_hitwall1_axe.wav",
  40.     "FurienEFFx/knifes/knife_slash_axe.wav",
  41.     "FurienEFFx/knifes/knife_slash_axe.wav",
  42.     "FurienEFFx/knifes/knife_stab_axe.wav"
  43. };
  44. new const BayonetSounds[][] =
  45. {
  46.     "fegyverhang/knifes/knife_deploy1_bayon.wav",
  47.     "fegyverhang/knifes/knife_hit1_bayon.wav",
  48.     "fegyverhang/knifes/knife_hit2_bayon.wav",
  49.     "fegyverhang/knifes/knife_hit1_bayon.wav",
  50.     "fegyverhang/knifes/knife_hit2_bayon.wav",
  51.     "fegyverhang/knifes/knife_hitwall1_bayon.wav",
  52.     "fegyverhang/knifes/knife_slash_bayon.wav",
  53.     "fegyverhang/knifes/knife_slash_bayon.wav",
  54.     "fegyverhang/knifes/knife_stab_bayon.wav"
  55. };
  56.  
  57.  
  58.  
  59. public plugin_init() {
  60.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  61.    
  62.     register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
  63. }
  64. public plugin_precache() {
  65.     for(new i=0;i < sizeof(AxeSounds); i++)
  66.         precache_sound(AxeSounds[i]);
  67.        
  68.     for(new i=0;i < sizeof(BayonetSounds); i++)
  69.         precache_sound(BayonetSounds[i]);
  70. }
  71. public EmitSound(id, sample[]) {
  72.     new i;
  73.    
  74.     if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) {
  75.         if(Knife[id][KNIFE_AXE]) {
  76.             for(i = 0;i < sizeof(AxeSounds); i++) {
  77.                 if(equal(sample, AlapSound[i])) {
  78.                     EmitSnd(id, AxeSounds[i]);
  79.                     return FMRES_SUPERCEDE;
  80.                 }
  81.             }
  82.         }
  83.         if(Knife[id][KNIFE_BAYONET]) {
  84.             for(i = 0;i < sizeof(BayonetSounds); i++) {
  85.                 if(equal(sample, AlapSound[i])) {
  86.                     EmitSnd(id, BayonetSounds[i]);
  87.                     return FMRES_SUPERCEDE;
  88.                 }
  89.             }
  90.         }
  91.     }
  92.    
  93.     return FMRES_HANDLED;
  94. }

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 52 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole