hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 05:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 556 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 556 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rush háló - Hiba.
HozzászólásElküldve: 2017.09.24. 11:19 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Sziasztok.
Valaki ezt a Rush háló plugint kijavítaná nekem?
Előre is köszönöm szépen.
Viszlát!

rush_halo.sma(120) : error 017: undefined symbol "id"
rush_halo.sma(120) : warning 215: expression has no effect
rush_halo.sma(120) : warning 215: expression has no effect
rush_halo.sma(120) : error 001: expected token: ";", but found ")"
rush_halo.sma(120) : error 029: invalid expression, assumed zero
rush_halo.sma(120) : fatal error 107: too many error messages on one line

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush háló - Hiba.
HozzászólásElküldve: 2017.09.24. 12:43 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
első ránézésre
ColorChat(id, RED, "[~|DarkSide|~ Team]^1 Tilos a bug ezért^3 meghaltál!") ->
ColorChat(players[i], RED, "[~|DarkSide|~ Team]^1 Tilos a bug ezért^3 meghaltál!");

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush háló - Hiba.
HozzászólásElküldve: 2017.09.24. 12:49 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Sziasztok.
Valaki ezt a Rush háló plugint kijavítaná nekem?
Előre is köszönöm szépen.
Viszlát!

rush_halo.sma(120) : error 017: undefined symbol "id"
rush_halo.sma(120) : warning 215: expression has no effect
rush_halo.sma(120) : warning 215: expression has no effect
rush_halo.sma(120) : error 001: expected token: ";", but found ")"
rush_halo.sma(120) : error 029: invalid expression, assumed zero
rush_halo.sma(120) : fatal error 107: too many error messages on one line


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. #define PLUGIN  "Anti-Rush"
  9. #define AUTHOR  "Kiki33"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define TASK 500743
  12. #define TASK2 541246
  13.  
  14. new bool:rushmehet
  15. new g_screenfade, MessageSay;
  16. new kor_indult=0;
  17. new Float:TESZTELES=0.1
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22.     register_cvar("Rush Vedo", "By kiki33", FCVAR_SERVER)
  23.     g_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade")
  24.     MessageSay = get_user_msgid ("SayText")
  25.    
  26.     new mapname[10]
  27.     get_mapname(mapname,9)
  28.     if(equali(mapname, "de_dust2"))
  29.     {
  30.         register_logevent( "eRound_start", 2, "1=Round_Start" );
  31.         register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")
  32.         register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End")
  33.         set_task(TESZTELES, "kordinata", TASK, "", 0, "b")
  34.     }
  35. }
  36. public eRoundEnd()
  37. {
  38.     kor_indult=0
  39.     rushmehet=false
  40.    
  41.     if(task_exists(TASK2))
  42.     {
  43.         remove_task(TASK2)
  44.     }
  45. }
  46. public eRound_start()
  47. {
  48.     kor_indult=0
  49.     rushmehet=false;
  50.     kor_indult++
  51.     if(task_exists(TASK2))
  52.     {
  53.         remove_task(TASK2)
  54.     }
  55.     set_task(90.0, "rush_mehet", TASK2)
  56.    
  57.     new players[32], num
  58.     get_players(players,num)
  59.     for(new i = 0; i < num; i++)
  60.     {
  61.         if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT)
  62.         {      
  63.             ColorChat(0, RED, "[~|DarkSide|~ Team]^1 Tilos a rush ^60^4 másodpercig!")
  64.         }
  65.     }
  66. }
  67.  
  68. public bomb_planted()
  69. {
  70.     remove_task(TASK2)
  71.     rush_mehet()
  72.     rushmehet=true;
  73. }
  74.  
  75. public kordinata()
  76. {
  77.     if(rushmehet == true)
  78.         return
  79.    
  80.     if (get_alivetesnum() <= 1)
  81.     {
  82.         rush_mehet()
  83.         return
  84.     }
  85.     new players[32], num
  86.     get_players(players,num)
  87.     for(new i = 0; i < num; i++)
  88.     {
  89.         new origin[3];
  90.         get_user_origin(players[i], origin, 0)
  91.         if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT && kor_indult==1 && is_user_alive(players[i]))
  92.         {
  93.             if(origin[0] <= -144 && origin[0] >= -500 && origin[1] <= 800 && origin[1] >= 700 && origin[2] >= -150 && origin[2] <= 900 ||
  94.             origin[0] <= 720 && origin[0] >= 500 && origin[1] <= 744 && origin[1] >= 610 && origin[2] >= 1 && origin[2] <= 200 ||
  95.             origin[0] <= -1610 && origin[0] >= -1720 && origin[1] <= 948 && origin[1] >= 848 && origin[2] >= 50 && origin[2] <= 200)
  96.             {
  97.                 new Float: velocity[3]
  98.                 new Float: DW
  99.                 pev(players[i],pev_velocity,velocity)
  100.                 DW=vector_length ( velocity )+0.0001
  101.                 velocity[0]=(velocity[0]/DW)*(-500.0)
  102.                 velocity[1]=(velocity[1]/DW)*(-500.0)
  103.                 if(velocity[2]<0) velocity[2]=velocity[2]*(-1.0)+15.0  
  104.                 set_pev(players[i],pev_velocity,velocity)
  105.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_screenfade, {0,0,0}, players[i])
  106.                 write_short(1<<12)
  107.                 write_short(5)
  108.                 write_short(0x0000)
  109.                 write_byte(255)
  110.                 write_byte(255)
  111.                 write_byte(255)
  112.                 write_byte(255)
  113.                 message_end()
  114.                 if(origin[0] <= -144 && origin[0] >= -500 && origin[1] <= 640 && origin[1] >= 540 && origin[2] >= -150 && origin[2] <= 900 ||
  115.                 origin[0] <= 720 && origin[0] >= 500 && origin[1] <= 584 && origin[1] >= 450 && origin[2] >= 1 && origin[2] <= 200 ||
  116.                 origin[0] <= -1610 && origin[0] >= -1720 && origin[1] <= 798 && origin[1] >= 698 && origin[2] >= 50 && origin[2] <= 200)
  117.                 {
  118.                     user_silentkill(players[i])
  119.                     ColorChat(players[i], RED, "[~|DarkSide|~ Team]^1 Tilos a bug ezért^3 meghaltál!")
  120.                 }
  121.             }
  122.         }
  123.     }
  124. }
  125.  
  126. public rush_mehet()
  127. {
  128. if(kor_indult<1) return
  129. remove_task(TASK2)
  130. kor_indult=0
  131. rushmehet = true;
  132. new players[32], num
  133. get_players(players,num)
  134. for(new i = 0; i < num; i++)
  135. {
  136. if(is_user_connected(players[i]))
  137. {      
  138.     ColorChat(0, RED, "[~|DarkSide|~ Team]^1 A CT-k rusholhatnak!")
  139. }
  140. }
  141. }
  142.  
  143. public client_disconnect(id)
  144. {
  145. remove_task(id)
  146. return PLUGIN_HANDLED
  147. }
  148.  
  149. stock colored_print ( const index, const input [ ], any:... )
  150. {
  151. new sz_Message  [ 191 ]
  152.  
  153. vformat ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), input, 3 )
  154.  
  155. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!g", "^4" )
  156. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!t", "^3" )
  157. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!y", "^1" )
  158.  
  159. new i_Players [ 32 ]
  160. new i_Count
  161.  
  162. i_Count = 1
  163.  
  164. if ( index )
  165. {
  166. i_Players [ 0 ] = index
  167. }
  168.  
  169. else
  170. {
  171. get_players ( i_Players, i_Count, "ch" )
  172. }
  173.  
  174. new i_Number
  175.  
  176. for ( i_Number = 0; i_Number < i_Count; i_Number ++ )
  177. {
  178. if ( is_user_connected ( i_Players [ i_Number ] ) )
  179. {
  180.     message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, MessageSay, _, i_Players [ i_Number ] )
  181.     write_byte ( i_Players [ i_Number ] )
  182.     write_string ( sz_Message )
  183.     message_end ( )
  184. }
  185. }
  186. }      
  187.  
  188. stock get_alivetesnum() {
  189. // init variables for get_players()
  190. new players[32], pnum;
  191. // grab all alive players on ct
  192. get_players(players, pnum, "ae", "TERRORIST");
  193.  
  194. // return number of players found
  195. return pnum;
  196. }


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1012 bytes
Code size: 7616 bytes
Data size: 2684 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 27696 bytes
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush háló - Hiba.
HozzászólásElküldve: 2017.09.24. 13:33 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Köszönöm szépen.
Mind a 2 illetőnek ment a pacsi! :)

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole