hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.29. 09:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 125 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 125 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Egybe írás
HozzászólásElküldve: 2017.09.30. 00:13 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Hello!
Van egy bh pluginom, engedélyezni vagy hozzá adni szeretném adni a kódrész, amit az alliedmodon küldtek, hogy hozzá tudjak adni egyedi skineket is, ne csak a ami bele van írva.

Kaptam ilyen válaszokat:

  1. static sz_pModel[60];
  2. switch (get_user_flags(id)){
  3.     case ADMIN_LEVEL_A: {
  4.         format(sz_pModel, charsmax(sz_pModel) - 1, "models/player/vip/vip.mdl");
  5.         entity_set_string(id, EV_SZ_model, sz_pModel);
  6.     }
  7.    
  8.     case ADMIN_BAN: {
  9.      /* this is same as the previous case statement
  10.       * what you need to do is only copy-paste and edit the 3rd
  11.       * param of format, either use format or formatex
  12.       * 3rd param = "models/player/<name>/<same as name>"
  13.       * also case st. for each ADMIN_FLAG */
  14.     }
  15. }


És egy ilyet is:
  1. public skins(id)
  2. {
  3. static pModel[56]
  4.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
  5.     {
  6.         format(pModel, 55, "models/server/owners/owner1.mdl")
  7.     }
  8.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  9.     {
  10.         format(pModel, 55, "models/server/admins/admin1.mdl")
  11.     }
  12.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  13.     {
  14.         format(pModel, 55, "models/server/vips/vip1.mdl")
  15.     }
  16.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  17.     {
  18.         format(pModel, 55, "models/server/others/jhony.mdl")
  19.     }
  20.     entity_set_string(id, EV_SZ_model, pModel)
  21. }
  22. return PLUGIN_*
  23. }



A mod:


Csatolmányok:
biohazard.sma [67.7 KiB]
Letöltve 63 alkalommal.

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egybe írás
HozzászólásElküldve: 2017.10.04. 17:37 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Valaki esetleg? :/

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egybe írás
HozzászólásElküldve: 2017.10.04. 18:40 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Szívesen segítenék de valahogy "jobban" kifejthetnéd hogy most mit is akarsz mivel nem nagyon értem :( :mrgreen:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egybe írás
HozzászólásElküldve: 2017.10.04. 18:48 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Szóval van az a mod, amit csatoltam a leírás alján. (biohazard.sma)
És szeretnék további játékos és fegyver modelleket hozzá adni a szerverhez, de a mód valahogy úgy van meg írva, hogy ezt nem engedi. Próbáltam már ezzel a pluginnal (Player models), be raktam a modelleket, + a plugint, ami fut is, de nem jeleníti meg a modelleket, pedig azokat le tölti csatlakozásnál.
De ha ki veszem a plugins.ini-ből a biohazard.amxx-et, akkor már meg jeleníti.
Ez lenne a gond, és ezt szeretném meg oldani valahogy.

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egybe írás
HozzászólásElküldve: 2017.10.04. 19:31 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Összes játékosnak más, vagy csapatonként ugyan olyan skinre gondolsz?
Off Topic
Bár tudom hogy ez hülyén hangzik, de inkább megkérdezem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egybe írás
HozzászólásElküldve: 2017.10.04. 19:44 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
StreetBoyHun írta:
Összes játékosnak más, vagy csapatonként ugyan olyan skinre gondolsz?
Off Topic
Bár tudom hogy ez hülyén hangzik, de inkább megkérdezem


Nem jól érted. De valahogy el magyarázom hátha..
Van egy szerverem, amin fut egy biohazard mod. (a mod .sma -ját csatoltam a leírásban)
A szerverre szeretnék egy olyat, hogy Tulajnak, adminnak, vipnek, és egy másik jogra szólónak külön modellje legyen. Erre kaptam egy olyan példát, hogy adjam hozzá ezt a biohazard.sma-hoz:

  1. public skins(id)
  2. {
  3. static pModel[56]
  4.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
  5.     {
  6.         format(pModel, 55, "models/server/owners/owner1.mdl")
  7.     }
  8.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  9.     {
  10.         format(pModel, 55, "models/server/admins/admin1.mdl")
  11.     }
  12.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  13.     {
  14.         format(pModel, 55, "models/server/vips/vip1.mdl")
  15.     }
  16.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  17.     {
  18.         format(pModel, 55, "models/server/others/jhony.mdl")
  19.     }
  20.     entity_set_string(id, EV_SZ_model, pModel)
  21. }
  22. return PLUGIN_*
  23. }


.. de hibát dob vissza.
De remélem a csatolt sma részből amit én is kaptam, érted hogy mire célzok.

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egybe írás
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 06:57 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Csatolmány:
biohazard (1).sma [68.32 KiB]
Letöltve 92 alkalommal.
hát nem hinném hogy jó lenne, de próbáld meg. :)

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Ha nemhiszed, hogy jó, akor minek linkelsz fölöslegesen forrást? o.O


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egybe írás
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 17:28 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
StreetBoyHun írta:
Csatolmány:
biohazard (1).sma
hát nem hinném hogy jó lenne, de próbáld meg. :)


Nem jó..

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Assertion failed: Biohazard configuration file required! on line 41


Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file C:\Users\User123\Desktop\biohazard %281%29.amx (compile failed).

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egybe írás
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 18:03 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Ezt a hibakódot nekem is kiirja de ez nem tudom mi lehet, erre fogalmam sincs mivel ahogy ez a része van megoldva nem értem. bocs


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egybe írás
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 19:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
A biohazard.cfg-vel kell lefordítani, rakd be az include mappába

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole