hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Egybe írás
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=28288
Oldal: 1 / 2

Szerző:  *GrafitY* [ 2017.09.30. 00:13 ]
Hozzászólás témája:  Egybe írás

Hello!
Van egy bh pluginom, engedélyezni vagy hozzá adni szeretném adni a kódrész, amit az alliedmodon küldtek, hogy hozzá tudjak adni egyedi skineket is, ne csak a ami bele van írva.

Kaptam ilyen válaszokat:

  1. static sz_pModel[60];
  2. switch (get_user_flags(id)){
  3.     case ADMIN_LEVEL_A: {
  4.         format(sz_pModel, charsmax(sz_pModel) - 1, "models/player/vip/vip.mdl");
  5.         entity_set_string(id, EV_SZ_model, sz_pModel);
  6.     }
  7.    
  8.     case ADMIN_BAN: {
  9.      /* this is same as the previous case statement
  10.       * what you need to do is only copy-paste and edit the 3rd
  11.       * param of format, either use format or formatex
  12.       * 3rd param = "models/player/<name>/<same as name>"
  13.       * also case st. for each ADMIN_FLAG */
  14.     }
  15. }


És egy ilyet is:
  1. public skins(id)
  2. {
  3. static pModel[56]
  4.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
  5.     {
  6.         format(pModel, 55, "models/server/owners/owner1.mdl")
  7.     }
  8.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  9.     {
  10.         format(pModel, 55, "models/server/admins/admin1.mdl")
  11.     }
  12.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  13.     {
  14.         format(pModel, 55, "models/server/vips/vip1.mdl")
  15.     }
  16.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  17.     {
  18.         format(pModel, 55, "models/server/others/jhony.mdl")
  19.     }
  20.     entity_set_string(id, EV_SZ_model, pModel)
  21. }
  22. return PLUGIN_*
  23. }



A mod:

Csatolmányok:
biohazard.sma [67.7 KiB]
Letöltve 64 alkalommal.

Szerző:  *GrafitY* [ 2017.10.04. 17:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egybe írás

Valaki esetleg? :/

Szerző:  StreetBoyHun [ 2017.10.04. 18:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egybe írás

Szívesen segítenék de valahogy "jobban" kifejthetnéd hogy most mit is akarsz mivel nem nagyon értem :( :mrgreen:

Szerző:  *GrafitY* [ 2017.10.04. 18:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egybe írás

Szóval van az a mod, amit csatoltam a leírás alján. (biohazard.sma)
És szeretnék további játékos és fegyver modelleket hozzá adni a szerverhez, de a mód valahogy úgy van meg írva, hogy ezt nem engedi. Próbáltam már ezzel a pluginnal (Player models), be raktam a modelleket, + a plugint, ami fut is, de nem jeleníti meg a modelleket, pedig azokat le tölti csatlakozásnál.
De ha ki veszem a plugins.ini-ből a biohazard.amxx-et, akkor már meg jeleníti.
Ez lenne a gond, és ezt szeretném meg oldani valahogy.

Szerző:  StreetBoyHun [ 2017.10.04. 19:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egybe írás

Összes játékosnak más, vagy csapatonként ugyan olyan skinre gondolsz?
Off Topic
Bár tudom hogy ez hülyén hangzik, de inkább megkérdezem

Szerző:  *GrafitY* [ 2017.10.04. 19:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egybe írás

StreetBoyHun írta:
Összes játékosnak más, vagy csapatonként ugyan olyan skinre gondolsz?
Off Topic
Bár tudom hogy ez hülyén hangzik, de inkább megkérdezem


Nem jól érted. De valahogy el magyarázom hátha..
Van egy szerverem, amin fut egy biohazard mod. (a mod .sma -ját csatoltam a leírásban)
A szerverre szeretnék egy olyat, hogy Tulajnak, adminnak, vipnek, és egy másik jogra szólónak külön modellje legyen. Erre kaptam egy olyan példát, hogy adjam hozzá ezt a biohazard.sma-hoz:

  1. public skins(id)
  2. {
  3. static pModel[56]
  4.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
  5.     {
  6.         format(pModel, 55, "models/server/owners/owner1.mdl")
  7.     }
  8.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  9.     {
  10.         format(pModel, 55, "models/server/admins/admin1.mdl")
  11.     }
  12.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  13.     {
  14.         format(pModel, 55, "models/server/vips/vip1.mdl")
  15.     }
  16.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  17.     {
  18.         format(pModel, 55, "models/server/others/jhony.mdl")
  19.     }
  20.     entity_set_string(id, EV_SZ_model, pModel)
  21. }
  22. return PLUGIN_*
  23. }


.. de hibát dob vissza.
De remélem a csatolt sma részből amit én is kaptam, érted hogy mire célzok.

Szerző:  StreetBoyHun [ 2017.10.05. 06:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egybe írás

Csatolmány:
biohazard (1).sma [68.32 KiB]
Letöltve 93 alkalommal.
hát nem hinném hogy jó lenne, de próbáld meg. :)

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Ha nemhiszed, hogy jó, akor minek linkelsz fölöslegesen forrást? o.O

Szerző:  *GrafitY* [ 2017.10.05. 17:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egybe írás

StreetBoyHun írta:
Csatolmány:
biohazard (1).sma
hát nem hinném hogy jó lenne, de próbáld meg. :)


Nem jó..

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Assertion failed: Biohazard configuration file required! on line 41


Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file C:\Users\User123\Desktop\biohazard %281%29.amx (compile failed).

Szerző:  StreetBoyHun [ 2017.10.05. 18:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egybe írás

Ezt a hibakódot nekem is kiirja de ez nem tudom mi lehet, erre fogalmam sincs mivel ahogy ez a része van megoldva nem értem. bocs

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2017.10.05. 19:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Egybe írás

A biohazard.cfg-vel kell lefordítani, rakd be az include mappába

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/