hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 01:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 778 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 778 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menü hiba, undefined symbol
HozzászólásElküldve: 2017.10.13. 16:47 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2017.07.13. 12:42
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Hali.

Valami gáz van a menükkel, nem vágom igazából, még sosem találkoztam ezzel a hibával.

Minden menüre, tehát tegyük fel, hogy a menüm neve fomenu.
Mikor leforditanám az sma-t, ezt a hibát dobja:
error 017: undefined symbol "fomenu"



Esetleg valaki valami ötlet?

Menü:

Kód:
public fomenu(id){
   new String[121]
   formatex(String, charsmax(String), "\r*[L]igh[T]* \wOnlyDust\y2 \wFőMenü^n\wSzint: \r[\d%d\r] \d| \wXP: \r[\d%d\r] \d| \wPont: \r[\d%d\r]", szint[id], xp[id], pont[id])
   new menu = menu_create(String, "fomenu_h")
   
   formatex(String, charsmax(String), "Raktár")
   menu_additem(menu, String, "1",0)
   
   formatex(String, charsmax(String), "Láda Nyitás")
   menu_additem(menu, String, "2",0)
   
   formatex(String, charsmax(String), "Bolt")
   menu_additem(menu, String, "3",0)
   
   formatex(String, charsmax(String), "Zenelejátszó")
   menu_additem(menu, String, "4",0)
   
   formatex(String, charsmax(String), "Beállitások")
   menu_additem(menu, String, "5",0)
   
   
   menu_display(id, menu, 0)
   }
 
public fomenu_h(id, menu, item){
   if(item == MENU_EXIT)
   {
   menu_destroy(menu)
   return
   }
 
   new data[9], szName[64]
   new access, callback
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
   new key = str_to_num(data)
 
   switch(key)
   {
      case 1: raktar(id)
      case 2: ladanyitas(id)
      case 3: bolt(id)
      case 4: zenelej(id)
      case 5: beallitasok(id)
   }
}

_________________
[steam]zck1337_main[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü hiba, undefined symbol
HozzászólásElküldve: 2017.10.13. 16:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
zack1337 írta:
Hali.

Valami gáz van a menükkel, nem vágom igazából, még sosem találkoztam ezzel a hibával.

Minden menüre, tehát tegyük fel, hogy a menüm neve fomenu.
Mikor leforditanám az sma-t, ezt a hibát dobja:
error 017: undefined symbol "fomenu"



Esetleg valaki valami ötlet?

Menü:

Kód:
public fomenu(id){
   new String[121]
   formatex(String, charsmax(String), "\r*[L]igh[T]* \wOnlyDust\y2 \wFőMenü^n\wSzint: \r[\d%d\r] \d| \wXP: \r[\d%d\r] \d| \wPont: \r[\d%d\r]", szint[id], xp[id], pont[id])
   new menu = menu_create(String, "fomenu_h")
   
   formatex(String, charsmax(String), "Raktár")
   menu_additem(menu, String, "1",0)
   
   formatex(String, charsmax(String), "Láda Nyitás")
   menu_additem(menu, String, "2",0)
   
   formatex(String, charsmax(String), "Bolt")
   menu_additem(menu, String, "3",0)
   
   formatex(String, charsmax(String), "Zenelejátszó")
   menu_additem(menu, String, "4",0)
   
   formatex(String, charsmax(String), "Beállitások")
   menu_additem(menu, String, "5",0)
   
   
   menu_display(id, menu, 0)
   }
 
public fomenu_h(id, menu, item){
   if(item == MENU_EXIT)
   {
   menu_destroy(menu)
   return
   }
 
   new data[9], szName[64]
   new access, callback
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
   new key = str_to_num(data)
 
   switch(key)
   {
      case 1: raktar(id)
      case 2: ladanyitas(id)
      case 3: bolt(id)
      case 4: zenelej(id)
      case 5: beallitasok(id)
   }
}


Valahol lekéred ezeket a függvényeket? Tudsz esetleg egy részletesebb forrást csatolni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü hiba, undefined symbol
HozzászólásElküldve: 2017.10.13. 17:07 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2017.07.13. 12:42
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
PM-be elküldtem.

_________________
[steam]zck1337_main[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü hiba, undefined symbol
HozzászólásElküldve: 2017.10.13. 17:35 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Megválaszolva/Megoldva PM-ben.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü hiba, undefined symbol
HozzászólásElküldve: 2017.10.14. 07:45 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 966
Megköszönt másnak: 108 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Semmi értelme ennek a megoldásnak (formatex), ha nem iratsz ki a menübe értéket sem xD


És a sima menü_additem mennyivel szebb, láám:

  1. menu_additem(menu, "Első menüpont (case 1)", "1", 0);

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole