hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Rossz változót választ
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=28864
Oldal: 1 / 1

Szerző:  zack1337 [ 2018.03.24. 10:23 ]
Hozzászólás témája:  Rossz változót választ

yo
Sziasztok

ez a kis cucc, nem tudom miért, ha átváltom mondjuk a zenei[id]-t 2-re akkor is a 0t érzékeli a kör végén, és sajnos nem tudom kideríteni miért.

Ha mondjuk valaki rájött, akkor azt hszbe írja már le legyen szíves.

(ez a fájl csak szemléltetés, includeokat meg a többi dolgot nem kell nézni.)

Szerkesztem, mert kétlem hogy mindent leírtam volna.

Tehát, zenelejátszót akartam tulajdonképpen csinálni.
És a játékos beállíthatja magának, hogy milyen zenéket szeret, és a kör végén azt játsza le neki.
Mikor átváltom mondjuk hiphop-ra, az az 1-es, akkor ugyan úgy a 0-t a Pop Zenéket játsza le.
(és minden másiknál a pop zenéket játsza le)

Csatolmányok:
autistazenenemakarmukodni.sma [6.06 KiB]
Letöltve 80 alkalommal.

Szerző:  FloxaY [ 2018.03.24. 23:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rossz változót választ

kör vége event nem fog id-t adni úgy neked ahogy szeretnéd, ciklussal végig kell menned a playereken

  1. public korveg()
  2. {
  3.    new pl[32], num, i
  4.    get_players(pl , num)
  5.    for(i = 0; i < num; i++)
  6.    {
  7.       new id = pl[i]
  8.       if(is_user_alive(id)){
  9.         tulelte[id]++
  10.     }
  11.     else if(!is_user_alive(id)){
  12.         tulelte[id] = 0
  13.     }
  14.    
  15.     if(zenei[id] == 1){
  16.         hiphop(id)
  17.     }
  18.     else if(zenei[id] == 2){
  19.         lilpeep(id)
  20.     }
  21.     else if(zenei[id] == 3){
  22.         oldschool(id)
  23.     }
  24.     else if(zenei[id] == 0){
  25.         newschool(id)
  26.     }
  27.    }
  28.   return PLUGIN_HANDLED
  29. }


ez a sok if, else if ág kikészít már így ránézésre is...

Szerző:  zack1337 [ 2018.03.25. 00:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rossz változót választ

Köszi szépen, erre eddig nem gondoltam.

Szerző:  jokypapa [ 2018.03.25. 06:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rossz változót választ

FloxaY írta:
kör vége event nem fog id-t adni úgy neked ahogy szeretnéd, ciklussal végig kell menned a playereken


Bocsánat h belekérdezek! De az össze event így működik, h nem teljesen adja úgy az id-ket ahogy szeretnénk?

Update: Igen :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/