hlmod.hu
https://hlmod.hu/

nincs lövés kör végén
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=7263
Oldal: 1 / 3

Szerző:  demon [ 2013.01.24. 20:32 ]
Hozzászólás témája:  nincs lövés kör végén

Sziasztok!

Szeretnék egy olyan plugint kérni ami letíltsa a lövést kör végén.
Tehát nem lehet lőni kör végén

Előre is köszönöm

Szerző:  crazy` [ 2013.01.25. 18:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: nincs lövés kör végén

az utolsó hány másodpercben?

Szerző:  demon [ 2013.01.25. 23:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: nincs lövés kör végén

Kör végén mikor kidobja, hogy melyik csapat nyert az után tíltsa le a lövést

Szerző:  HunGamer [ 2013.01.26. 10:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: nincs lövés kör végén

Próbáld ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "HunGamer"
  8.  
  9. new bool:activ;
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  14. register_event("SendAudio", "korveg", "a", "2&%!MRAD_terwin");
  15. register_event("SendAudio", "korveg", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
  16. register_event("HLTV", "roundstart", "a", "1=0", "2=0")
  17. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damage", 0)
  18. }
  19. public korveg()
  20. {
  21. activ = true;
  22. }
  23. public roundstart()
  24. {
  25. activ = false;
  26. }
  27. public damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  28. {
  29. if(activ)
  30. return HAM_SUPERCEDE;
  31. return HAM_IGNORED;
  32. }

Szerző:  ultraibolya [ 2013.01.26. 11:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: nincs lövés kör végén

demon:Előre szólók mielőtt hibának észlelnéd,ez a sebzést tiltsa le,nem a lövést.

Szerző:  demon [ 2013.01.26. 13:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: nincs lövés kör végén

Nekem a kör végi lövés tíltó kellene nem a sebzés tíltó

Szerző:  ultraibolya [ 2013.01.26. 22:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: nincs lövés kör végén

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Round End Attack Block"
  8. #define VERSION "1.3"
  9. #define AUTHOR "ibi"
  10.  
  11. new bool:loves;
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_event("SendAudio", "asd", "a", "2=%!MRAD_terwin")
  16. register_event("SendAudio", "asd", "a", "2=%!MRAD_ctwin")
  17. register_event("HLTV", "roundstart", "a", "1=0", "2=0")
  18. }
  19. public asd(id){
  20. loves=false;
  21. }
  22. public client_PreThink(id)
  23. {
  24. if(loves == false){
  25. if(entity_get_int(id,EV_INT_button) & IN_ATTACK){
  26. return PLUGIN_HANDLED
  27. }
  28. }
  29. return PLUGIN_CONTINUE;
  30. }
  31. public roundstart(id){
  32. loves=true;
  33. }

Tessék,de még közel se biztos hogy jó.Majd valaki kijavít,ha nem.

Szerző:  demon [ 2013.01.27. 16:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: nincs lövés kör végén

ultraibolya írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Round End Attack Block"
  8. #define VERSION "1.3"
  9. #define AUTHOR "ibi"
  10.  
  11. new bool:loves;
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_event("SendAudio", "asd", "a", "2=%!MRAD_terwin")
  16. register_event("SendAudio", "asd", "a", "2=%!MRAD_ctwin")
  17. register_event("HLTV", "roundstart", "a", "1=0", "2=0")
  18. }
  19. public asd(id){
  20. loves=false;
  21. }
  22. public client_PreThink(id)
  23. {
  24. if(loves == false){
  25. if(entity_get_int(id,EV_INT_button) & IN_ATTACK){
  26. return PLUGIN_HANDLED
  27. }
  28. }
  29. return PLUGIN_CONTINUE;
  30. }
  31. public roundstart(id){
  32. loves=true;
  33. }

Tessék,de még közel se biztos hogy jó.Majd valaki kijavít,ha nem.


Sajna nem jó

Szerző:  HunGamer [ 2013.01.27. 16:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: nincs lövés kör végén

Én is megpróbáltam amit ultra írt, sőt még ezt is:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "HunGamer"
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_forward(FM_CmdStart, "FwdCmdStart", 0);
  14. }
  15.  
  16. public FwdCmdStart(plr, uc_handle, seed)
  17. {
  18. new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
  19. if( buttons&IN_ATTACK )
  20. {
  21. buttons &= ~IN_ATTACK;
  22. set_uc(uc_handle, UC_Buttons, buttons);
  23. return FMRES_SUPERCEDE;
  24. }
  25. return FMRES_IGNORED;
  26. }
  27.  

De ez se működött. Amúgy mihez kell, hogy a lövés legyen letiltva és nem a sebzés?

Szerző:  Nandee [ 2013.01.27. 17:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: nincs lövés kör végén

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public FwdCmdStart(plr, uc_handle, seed)
  2. {
  3. new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
  4. if( buttons&IN_ATTACK )
  5. {
  6. client_cmd(id,"-attack")
  7. buttons &= ~IN_ATTACK;
  8. set_uc(uc_handle, UC_Buttons, buttons)
  9. return FMRES_SUPERCEDE;
  10. }
  11. return FMRES_IGNORED;
  12. }

így?
Ha így se jó akkor a Ham_Traceattackot is HAM_SUPERCEDE-zni kell

Oldal: 1 / 3 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/